Itken yksinäisyyttäni

Anonyymi

Hei,

Olen 28v nainen. Olen ollut sinkkuna lähes koko kaksikymppisyyden, pl muutaman vuoden suhteet. Enimmäkseen siis sinkkuna ja alan masentumaan tähän, kun en löydä ketään.

Olen rikkonut itseni liian monta kertaa, ja sitten suhteet eivät toimi. En vain pysty olemaan suhteessa jossa ei ole kemiaa. En etsi täydellistä ihmistä mutta en vain ymmärrä, miksi kukaan ei tajua tai halua minua. Tai ehkä haluaa mutta ei tee aloitetta.

Olen kaunis, olen fiksu, olen huolehtivainen, määrätietoinen ja ystävällinen. Kuntoilen ja pidän itsestäni huolta. Mutta tekisi mieli vain itkeä kun en löydä ketään. Pelkään kuollakseni että seuraavaksikin sydän särkyy ja miehen kiinnostus vain lopahtaa, eikä siitä kuule mitään. Olen tätä itsekin tehnyt.

Elämä on sinällään mallillaan, on työ, ystäviä, viihdyn missä olen. Puoliso vain puuttuu ja itken itseni uneen välillä. Eipä ole kovin hyvä piirre herkkyys jos miehet aistivat että olen epätoivoinen. Ei vain sitä ole löytynyt koskaan. Olen tehnyt eritöitä, harrastuksissa ei ole löytynyt, ei missään

62

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehen aloitus.

      • No ei todellakaan ole.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        No ei todellakaan ole.

        Kyllä vaan on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan on.

        Elä väitä vastaa, anna toiselle tilaisuus.🌹


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Elä väitä vastaa, anna toiselle tilaisuus.🌹

        Palstan setämiesten tavanomaisimmat jekut tiedetään.


      • valtakunta
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan setämiesten tavanomaisimmat jekut tiedetään.

        Naiset pitää tervetulleeksi kutsua aina.


      • Anonyymi

        Siltä vaikuttaa 😏

        xLiner


    • Tääkin etsii sitä kuuluisaa "kemiaa", jota löytyy vain jännämiehistä.

      Tirsk.

      • Eihän nyt kukaan halua jännämiestä muutakuin muutama harva.


    • Nyt et ole yksin olet täällä.🧸
      Nallen haleja paljon tarjolla.

      • Täällä on miehiäkin mutta kaikki ei etsi suhdetta ja suosittelen tutustumaan ja myös varattuja vain juttelutuokioideen ja on joku mennyt yhteenkin palstalla.
        Kyllä se kipinä syntyy saman arvojen jakajilla ,sit on ihmisiä ,jotka väittää vastaa kuin eka vastaaja anonyymisti ja härnääjiäkin on.


    • Paremmin sullakin mennyt kuin mulla, nimittäin olen 31-vuotias sinkkunainen jonka 2 seurustelusuhdetta olivat 5 kk ja 3 kk... Sinulla kuitenkin sanojesi mukaan useita suhteita, jotka kestäneet vuoden tai parikin. Ja olen nyt ollut sinkku yli 6 vuotta putkeen. Ihme etten minä koskaan itke itseäni uneen, ajattelen itseasiassa koko sinkkuna oloa verrattain vähän.

      Viimeisimmästä seksikerrasta aikaa siitäkin 1,5 vuotta. Mutta sitä en jotenkin edes osaa kaivata, halut ovat käytännössä nollilla. Mikä todistaa, että pärjään todella hyvin vaikka vuosikaudet kokonaan ilman seksiäkin, ja sen vuoksi en enää etsi seksiseuraa. Kumppanuutta kyllä sisimmässäni kaipaan, vaikka seksiä en ollenkaan.

      • Anonyymi

        Heippa, no mulla oli 9v sitten 1v suhde, sen jälkeen 1v kaukosuhde ja sitten 6kk tapailua, oltiin muuttamassa yhteen mutta ei ollut samat haaveet, ja hän oli liian omistushaluinen. Mullakin kohta vuosi ilman seksiä. Ei kyllä osaa kaivata enää sitäkään :/

        Olen siis itse myös ollut pitkiä aikoja yksin, vuosia kerrallaan. Toivotaan että löydämme jonkun <3 Kiitos vastauksesta


    • Anonyymi

      Oon aloittaja ja saan varmaan jotai hirveitä kommentteja tähän nirsoudestani. Haluaisin deittailla, mutta en uskalla. Viimeisen suhteen , joka päättyi pari vuotta sitten, en ole käynyt ulkona. Olen kai nirso, mutta olen deittaillut miehiä monta kuukauttakin. Haluan kiltin miehen, mutta tarvitsen kemiaa? En halua muuttaa mitään pahaa poikaa eikä ole tarvettakaan.. En enää tiedä miten pitäisi olla kun mikään ei onnistu.

      • Ei se ole mitään nirsoutta kiltetteys ihan oman turvallisuuden tae.


      • Mutta sinun pitää tutkia itseäsi syvemmin, mitä sitten kun kemia katoaa? Kun niinkin väliin käy ja se kuuluu normaaliin suhteeseen se kipinä katoo ja taas se syttyy taas.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Mutta sinun pitää tutkia itseäsi syvemmin, mitä sitten kun kemia katoaa? Kun niinkin väliin käy ja se kuuluu normaaliin suhteeseen se kipinä katoo ja taas se syttyy taas.

        Heippa!

        Olen viettänyt itsetutkiskelua koko kaksikymppisyyden.
        Tarkoitan tälläistä nykyajan ghostaamista, että kadotaan muutamien deittien jälkeen.
        Olen tutkiskellut itseäni useamman vuoden, eikä siltikään löydy. Tiedän kyllä että minussa jo vikaa.

        En etsi mitään täydellistä miestä, mutta en pysty olemaan kenenkään kanssa vain olemisen vuoksi. Koen olevani jo vanha ja turhauttaa kun sitä ei löydy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heippa!

        Olen viettänyt itsetutkiskelua koko kaksikymppisyyden.
        Tarkoitan tälläistä nykyajan ghostaamista, että kadotaan muutamien deittien jälkeen.
        Olen tutkiskellut itseäni useamman vuoden, eikä siltikään löydy. Tiedän kyllä että minussa jo vikaa.

        En etsi mitään täydellistä miestä, mutta en pysty olemaan kenenkään kanssa vain olemisen vuoksi. Koen olevani jo vanha ja turhauttaa kun sitä ei löydy

        Vanha et ole mutta jos perhettä alkaa haluamaan tulee hoppu, pitäisi kokeilla pysähtymistä siedättää itseään ihmisessä pitää olla johon ihanastuu ja se palaa takaisin kun näkee ne kädet tai huulet tai olla sylissä se kiintymyksen tunteen hakemista takaisin ja ruokkia sitä himoa.

        Epävarmuutta se tuo suhteelle ja tuleville suhteille kun katoo. Voiko sitä kadota noin vaan ilman, että tietää ihmistä mitään?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Vanha et ole mutta jos perhettä alkaa haluamaan tulee hoppu, pitäisi kokeilla pysähtymistä siedättää itseään ihmisessä pitää olla johon ihanastuu ja se palaa takaisin kun näkee ne kädet tai huulet tai olla sylissä se kiintymyksen tunteen hakemista takaisin ja ruokkia sitä himoa.

        Epävarmuutta se tuo suhteelle ja tuleville suhteille kun katoo. Voiko sitä kadota noin vaan ilman, että tietää ihmistä mitään?

        Perheen voi aloittaa esim. 40 v nykyisin ei kiirettä.


    • Et siis tarvitse apua siihen, että et ole suosittu miesten keskuudessa, vaan siihen, ettet halua tai uskalla deittailla ja mennä ulos.

      Kuka pystyisi paremmin nostattamaan itsevarmuuttasi ja rohkeuttasi kuin sinä itse?

      • Anonyymi

        Totta! Kiitos vastauksesta.

        Tuntuu vain, että oon rikkonut niin monesti itseni että en jaksa enää. Vellon itsesäälissä välillä, ehkäpä sekin näkyy... Ja miehet ei halua vaikka olisi kuinka nätti

        Uskallan kyllä pyytää miehiä ulos mutta ei ole tullut vastaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Kiitos vastauksesta.

        Tuntuu vain, että oon rikkonut niin monesti itseni että en jaksa enää. Vellon itsesäälissä välillä, ehkäpä sekin näkyy... Ja miehet ei halua vaikka olisi kuinka nätti

        Uskallan kyllä pyytää miehiä ulos mutta ei ole tullut vastaan

        Ehkä sinun olisi saatava ensin itsellesi mielenrauha, tavalla tai toisella. Miten miehet pystyisivätkään tutustumaan naiseen, joka joko lojuu vaan himassa tai on kuin peura ajovaloissa? ; )

        Joskus myös sellaiset pinnalliset, tyhmät pikkujutut auttavat kadotetun itsetunnon ja -varmuuden haalimisessa takaisin, kuten uusi kiva mekko, kampaamokäynti tai meikkaus. Kerroit jo olevasi kaunis, mutta kun sen näyttää myös muille, niin suosiossa paistatellessa se oma itsetuntokin palailee.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Ehkä sinun olisi saatava ensin itsellesi mielenrauha, tavalla tai toisella. Miten miehet pystyisivätkään tutustumaan naiseen, joka joko lojuu vaan himassa tai on kuin peura ajovaloissa? ; )

        Joskus myös sellaiset pinnalliset, tyhmät pikkujutut auttavat kadotetun itsetunnon ja -varmuuden haalimisessa takaisin, kuten uusi kiva mekko, kampaamokäynti tai meikkaus. Kerroit jo olevasi kaunis, mutta kun sen näyttää myös muille, niin suosiossa paistatellessa se oma itsetuntokin palailee.

        Tämä on nii totta, kiitos! En saa yhtään mielenrauhaa tältä yksinäisyydeltä. Mutta kiitos viestistä, auttoi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Kiitos vastauksesta.

        Tuntuu vain, että oon rikkonut niin monesti itseni että en jaksa enää. Vellon itsesäälissä välillä, ehkäpä sekin näkyy... Ja miehet ei halua vaikka olisi kuinka nätti

        Uskallan kyllä pyytää miehiä ulos mutta ei ole tullut vastaan

        Kohta tulee vastaan


    • Hirveän vaikea samaistua sun ikäisen elämään, mutta elä kiirehdi. Jos lähdet ajatuksella, että kunhan löytyisi joku, se on mahdotonta tarpomista.

      Sulla on vielä kummasti aikaa katsella mitä maailma eteen tuo. Vaikka kuinka tekisi mieli katsoa mitä ulkomaailmassa on, se mitä etsit, löytyy sulta jo. 😊
      Se kulkee mukana, mutta sitä ei moni huomaa. Se on ihan oma itsensä. Sitä pitäisi kuunnella enemmän ja löytää vastauksia vaikka mihin.

      Kun tuntee itsensä, tietää paremmin mitä haluaa ja osaa ottaa maailmankin pelotta vastaan. 😊

      Huoli pois ja etsi itsesi. 😊

      • Anonyymi

        Hän haluaa kiltin miehen kemian kanssa joten on löytänyt jo itsensä, tietää mitä haluaa.
        Tulee usein dissestä sellainen tunne ettei anna mitään vastauksia tai neuvoja itse aiheeseen kunhan löpisee kaikkea muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän haluaa kiltin miehen kemian kanssa joten on löytänyt jo itsensä, tietää mitä haluaa.
        Tulee usein dissestä sellainen tunne ettei anna mitään vastauksia tai neuvoja itse aiheeseen kunhan löpisee kaikkea muuta.

        Etsi itsesi kun etsii miestä xD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän haluaa kiltin miehen kemian kanssa joten on löytänyt jo itsensä, tietää mitä haluaa.
        Tulee usein dissestä sellainen tunne ettei anna mitään vastauksia tai neuvoja itse aiheeseen kunhan löpisee kaikkea muuta.

        No sun pitää ottaa siitä tunteesta itse vastuu.

        Joskus voi olla, että tunne sanoo paljon fiksumpia kuin mitä sinä itse kykenet ymmärtämään. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsi itsesi kun etsii miestä xD

        Ehe ehe... niin ehe ehe.. 😃


      • Anonyymi

        Kiitos paljon vastauksesta :)

        Koen olevani jo todella vanha ja surettaa tämä tilanne niin paljon. Aiemmin sanoin että olen todella viettänyt kaksikymppiseeyden enimmäkseen yksin, täysin yksin. En ole ottanut ''laastaria laastarin'' päälle vaan oon käynyt läpi miksi ihastun renttuihin, ja miksi se ei toimi, mitä pelkoja on suhteessa. En enää edes halua, en ole vuosiin halunnut mitään renttua muuttaa, kun tiedän että siihen en pysty.

        Olen todella turhautunut kun muut löytää sen oikean napsauttamalla sormia ja mä olen yksin.
        Täytynee saada taas kasattua itsevarmuutta, pelottaa vaan että taas sattuu

        Mutta kiitos vastauksesta, auttoi kun joku ystävällinen laittoi :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon vastauksesta :)

        Koen olevani jo todella vanha ja surettaa tämä tilanne niin paljon. Aiemmin sanoin että olen todella viettänyt kaksikymppiseeyden enimmäkseen yksin, täysin yksin. En ole ottanut ''laastaria laastarin'' päälle vaan oon käynyt läpi miksi ihastun renttuihin, ja miksi se ei toimi, mitä pelkoja on suhteessa. En enää edes halua, en ole vuosiin halunnut mitään renttua muuttaa, kun tiedän että siihen en pysty.

        Olen todella turhautunut kun muut löytää sen oikean napsauttamalla sormia ja mä olen yksin.
        Täytynee saada taas kasattua itsevarmuutta, pelottaa vaan että taas sattuu

        Mutta kiitos vastauksesta, auttoi kun joku ystävällinen laittoi :)

        No itseä tutkiikin suhteen jälkeen vähän siihen tyyliin: Että mikä minussa oli vikana, tai mikä toisessa oli vikana... Vaikka ei niistä oikeasti ole mitään hyötyä... Ei itselleen, eikä tulevaa suhdetta miettien.

        Kun joskus löytää itsensä paremmin ja osaa olla se oikea itsensä tilanteessa kuin tilanteessa, voi joku vastaan tuleva ihminenkin olla mikä on. Sitä siis tutustuu ihmiseen, eikä siihen tunteeseen, mitä se ihminen aiheuttaa. Silloin ei ole mitään renttuja ja kilttejä, komeita tai rumia, vaan on vaan sellainen ihminen jonka kanssa viihtyy tai ei viihdy. :o)

        Kun vain jokainen tutustuisi oikeaan itseensä ja hyväksyisi sen mitä upeaa onkaan, niin ei tarvitsisi olla jotain, mitä haluaisi olla. Vaan tosiaan on rentona omana itsenään juuri sitä missä on maailman paras....olemaan oma ihana itsensä. :o)

        No täällä osaa monikin olla ystävällinen...osaa olla inhottava.... mutta sinä päätät itse minkä mistäkin poimit. :o)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No itseä tutkiikin suhteen jälkeen vähän siihen tyyliin: Että mikä minussa oli vikana, tai mikä toisessa oli vikana... Vaikka ei niistä oikeasti ole mitään hyötyä... Ei itselleen, eikä tulevaa suhdetta miettien.

        Kun joskus löytää itsensä paremmin ja osaa olla se oikea itsensä tilanteessa kuin tilanteessa, voi joku vastaan tuleva ihminenkin olla mikä on. Sitä siis tutustuu ihmiseen, eikä siihen tunteeseen, mitä se ihminen aiheuttaa. Silloin ei ole mitään renttuja ja kilttejä, komeita tai rumia, vaan on vaan sellainen ihminen jonka kanssa viihtyy tai ei viihdy. :o)

        Kun vain jokainen tutustuisi oikeaan itseensä ja hyväksyisi sen mitä upeaa onkaan, niin ei tarvitsisi olla jotain, mitä haluaisi olla. Vaan tosiaan on rentona omana itsenään juuri sitä missä on maailman paras....olemaan oma ihana itsensä. :o)

        No täällä osaa monikin olla ystävällinen...osaa olla inhottava.... mutta sinä päätät itse minkä mistäkin poimit. :o)

        Kiitos, ihana viesti ja niin hyviä pointteja! <3 Tuntuu, että olen vain niin hukassa itseni kanssa ja tarvitsen aikaa itseni löytämiseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, ihana viesti ja niin hyviä pointteja! <3 Tuntuu, että olen vain niin hukassa itseni kanssa ja tarvitsen aikaa itseni löytämiseen

        On kuules ihan ok olla välillä tuntea olevansa hukassa. Se tunne on inhottavanoloinen, mutta kannattaa tutkia loppuun. Joskus sen katsottua huomaa, ettei se olekaan koko totuus. Se on tunne jostain syystä. :o)

        Tämä eläminen on usein kuin kylpylässä olemista...mieli tekisi juosta kaikkiin kivoihin mestoihin siellä, mutta joku sanoo, ettei saa juosta. Sitten kun itse tajuaa vihdoin, että ei tarvitse juosta, vaan nauttii siitä odotuksestakin, että kohta tapahtuu jotain kivaa... :o)

        Ei tämä elämä oikeastaan ole mitään päämääriä, vaan matka... jokainen hetki pitäisi aistia ja tuntea, oli se hyvää tai ei. Maistella, ei hotkia. :o)


    • Anonyymi

      Kuinka aktiivinen ja aloitteellinen itse olet?

      • Anonyymi

        Noh, työssä löytyy yksi tyyppi joka kiinnostaisi, mutta en uskalla koska samassa porukassa. Jos ei olisi, todennäköisesti olisin jo laittanut viestiä


    • Anonyymi

      Aloitus tuntuu ristiriitaiselta, toisaalta olet nirso mutta myös pelkäät että mies jättää?

    • Anonyymi

      Olet sitten pilannut itsesi olemalla jännämiesten käytössä. Me kunnolliset miehet emme tuollaista halua.

      • Anonyymi

        Ei ilmeisesti. Kyllä, oon rikkonut itteni niin monesti, että en mä enää itsekään tiedä mitä haluan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ilmeisesti. Kyllä, oon rikkonut itteni niin monesti, että en mä enää itsekään tiedä mitä haluan

        "Ei ilmeisesti. Kyllä, oon rikkonut itteni niin monesti, että en mä enää itsekään tiedä mitä haluan"

        Illalla halusit kiltin miehen josta löytyy kemiaa, nyt et enää tiedä. Jatka jännämiesten kanssa.


    • Anonyymi

      "Olen kaunis, olen fiksu, olen huolehtivainen, määrätietoinen ja ystävällinen. Kuntoilen ja pidän itsestäni huolta"

      Oletko Aira Samulin?

      AsianVierestä

    • Tylsä ponneton ja aneeminen aloitus.

      Kannattaa lukea tarkemmin niin huomaa että joskus ihmisellä oikeesti onnistuu.

      😁👍

      • Anonyymi

        Mietin tuota aloittajan kuvaelmaa itsestään, muu sisältö sotii pahasti oman kuvan kanssa.
        Hänellä ei ilmeisesti ole peiliä?

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Naiset on nirsoja ja ne haluaa vain komeita top 10 miehiä ja sitten itkevät palstalla koska eivät saa sellaista.

      • Anonyymi

        no halusin joskus, mutta en enää. Haluan vain, että hän on mielestäni komea.. En etsi mitään kiiltokuvapoikaa tai mallia


      • Anonyymi

        Naisille ei kelpaa edes vähän lihonut, vähän mahaa mutta pitkä mies, sen verran ovat nirsoja, onko se komea naama niin tärkee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille ei kelpaa edes vähän lihonut, vähän mahaa mutta pitkä mies, sen verran ovat nirsoja, onko se komea naama niin tärkee?

        No onko sinulle naisen nätti naama tärkeä?


    • Anonyymi

      Aloittaja täällä.

      En tiedä, ehkä mun itsetunto on mennyt nolliin, enkä vain näe peilistä mitä muut näkee. Koen olevani jo liian vanha ja luulen että parhaat päivät on mennyt. Ahdistaa kun en ole löytänyt vielä sitä, haluaisin jo jakaa arjen jonkun kanssa.

      Noh, täytyy alkaa työstämään itsetuntoa paremmaksi ja asennetta muuttaa

      • Anonyymi

        Monenko nussima olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenko nussima olet?

        No en kovin monen, en mä enää edes uskalla mitään yhden illan juttuja.


    • Anonyymi

      Mies ja nainen kohtaavat silloin kun juodaan viinaa yökerhossa tai bileissä. Sieltä ne suhteet saavat alkunsa.

      Ajatus siitä että kumppanin löytäisi jostain harrastusten parista tai muualta arkielämästä ovat vain haihattelua ja kuvitelmaa.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Ala mulle muijaksi. Olen tällainen ihan hyväluonteinen 44 v miehenrimpula. Lapseton ja eronnut.

      • Anonyymi

        Rimpula?


    • Anonyymi

      Täälä olisi hyvin pitkä mies 35 v ikää asun vantaalla pitkä olen, käyn töissä, mua ei tarvi elättää, lenkkeilen, vähän on ylipainoa, kelpaako?

      • Anonyymi

        Allu älä yritä, kaikki tuntee jo sut, myös ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu älä yritä, kaikki tuntee jo sut, myös ap.

        Ap on mies. Äijiä on helppo vedättää.


    • Anonyymi

      Älä itke beibi. Kyllä joku kiltti ätmi sinut haluaa. Oletko savuton kiltti nainen niin kyllä saat ätmistä poikaystävän?

    • Anonyymi

      Pyydä nyt palstan kunnollisia miehiä trffeille. Yksin nainen on vain sen takia että on nirso eikä löydä tarpeeksi komeaa miestä.

    • Anonyymi

      Hei,

      Kunpa tietäisin, miten sinut löytää... meillä voisi olla paljon yhteistä...

      • Anonyymi

        Kyllä meillä siis ei muilla.


    • Mjoo

      Tuo harvinaisuus, eli lyhenne pl (poislukien) sai hetkeksi mielenkiintoni palaamaa alun kompuroivien väitteiden jälkeen. Mutta jo rivillä seitsemän tapahtui jälleen katastrofi.

      Kirjoituksesta on pidettävä yhtälailla huolta kuin ihminen itsestään. Esimerkiksi hampaiden pesu aamuin ja illoin on tärkeä juttu, ja siten toistuva. Jos taas kirjoittaa jokaiseen tällaiseen esitelmään tai vetoomukseen että pitää itsestään huolta, homma jotenkin....

      lurpahtaa.

      Eli keskiarvona homma kuukahti riville 3.

      (hirn)

    • Anonyymi

      Naisen ei tarvii koskaan olla yksin Ihan vapaaehtoisesti aloittaja on yksin ,ei varmaan kelpuuta omantasoista rumaa miestä.

      • Sä et kyllä käy täysillä.

        Mutta sillä ei tässä kontekstissa ole merkitystä, koska luki täällä mitä tahansa, ainoastaan lukeminen merkkaa.

        (reps)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe