Kysymys otsikossa. Perustelut.
Millaiseen naiseen kyllästyt äkkiä?
126
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhaan, lihavaan, rumaan. Lienee itsestään selvää että naisen pitää olla kaunis ja nuori että sitä jaksaa.
- Anonyymi
Naiseen, joka ei voi olla koko ajan katsomassa kännykkäänsä, onko niin tyhmä, ettei tule toimeen ilman sitä ja kaikki turhat ystävät on facebookissa. Kikattaa turhille jutuille, puhuu muodista ja aina menossa tapahtumiin, shoppaileen tai alennusmyynteihin, seisoo jonottamassa aurinkolasit silmillä. Kaikki on epärehellisiä, joilla aurinkolasit on päässä, vaikka aurinko olisi pilvessä ja ollaan marketeissakin sisällä. Jos ei muuta näyttämistä ole, kuin ne naaman peittävät lasit, lippalakki ja auto,niin on täysin turhis koko nainen, samoin miehet. Traktorikuskit käyttää lippalakkia, mutta harva lippalakin käyttäjä ei edes osaa käyttää traktoria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiseen, joka ei voi olla koko ajan katsomassa kännykkäänsä, onko niin tyhmä, ettei tule toimeen ilman sitä ja kaikki turhat ystävät on facebookissa. Kikattaa turhille jutuille, puhuu muodista ja aina menossa tapahtumiin, shoppaileen tai alennusmyynteihin, seisoo jonottamassa aurinkolasit silmillä. Kaikki on epärehellisiä, joilla aurinkolasit on päässä, vaikka aurinko olisi pilvessä ja ollaan marketeissakin sisällä. Jos ei muuta näyttämistä ole, kuin ne naaman peittävät lasit, lippalakki ja auto,niin on täysin turhis koko nainen, samoin miehet. Traktorikuskit käyttää lippalakkia, mutta harva lippalakin käyttäjä ei edes osaa käyttää traktoria
Onneksi saam olla,sinkku.
- Anonyymi
Ja itse tuskin olet mitään noista
- Anonyymi
Määräilevään ja nirpottavaan
Olen kyllästynyt vain kahteen naiseen ja kummastakin olin syy heidän onnettomuuten, joten en jäänyt siihen toisen kohdalla ja toisen kohdalla piti estää puhelintiedoista, kun ei ei-sanaa ymmärtänyt.
Että se kyllästyttää, että koetetaan muokata minusta väkisin jotain sellaista, mitä en ole.valtakunta kirjoitti:
Tupakan poltonkin lopetit kuin juomisen.😁 kyllä sinä muokkaannut🥳
No nuo on tapahtunut muuna aikana kuin kyseisten ihmisten aikaan. Ei liity heihin millään tavalla.
valtakunta kirjoitti:
Väkisin muokkaus?
Lasten äitin kanssa minun olisi pitänyt tehdä vaikka mitä yhtäaikaa. Olla töissä, hoitaa kotia, lapsia ja huomioida häntä, itsellä ei olisi saanut olla mitään elämää.
Toinen nainen tupsahti jostain treffipslstalta, joka rupesi sanelemaan mulle, milloin ja miten minun pitäisi olla puhelimella js ties mitä. Sanoin, että riittää, enkä halua tutustua lisää. Että en pidä hänestä. Mutta ei hän lopettanut viestimistään ja soittelua, vaan mun piti estää hänet.valtakunta kirjoitti:
Eihän nyt ihminen muutu jos ei näe syytä siihen.
Se on totuus.Niin. Joillakin on vain vaikea sitä ymmärtää.
Disse kirjoitti:
No nuo on tapahtunut muuna aikana kuin kyseisten ihmisten aikaan. Ei liity heihin millään tavalla.
Eihän niin Liity, mutta sinä muutut kun löydät oikean syyn siihen.
🥰 se on minusta älyä vaativaa kun osaa muuttua.valtakunta kirjoitti:
Eihän niin Liity, mutta sinä muutut kun löydät oikean syyn siihen.
🥰 se on minusta älyä vaativaa kun osaa muuttua.No joo. Mutta nämä ei liity vaan tähän keskustelun aiheeseen yhtään. 🙄
Noi tupskinpoltot ja muut on jotain tapoja, mutta joitain asioita ei voi muuttaa itsessään. Eikä tarvitse.Disse kirjoitti:
No joo. Mutta nämä ei liity vaan tähän keskustelun aiheeseen yhtään. 🙄
Noi tupskinpoltot ja muut on jotain tapoja, mutta joitain asioita ei voi muuttaa itsessään. Eikä tarvitse.tupskinpoltot?
valtakunta kirjoitti:
tupskinpoltot?
Niin. Heitä kumpaakin härnäsivät ihsn muut asiat minussa. Se oli heidän oma ongelma, ei minun. Ja heidänkin ongelmistaan pääsi helpolla, kun antoi mun vaan mennä menojaan ja hoitivat itse oman elämänsä. Mutta kumpikin väänsi joutavaa.... siksi kyllästyin, kuten tuolla aloituksessa jo kysyttiin.
Disse kirjoitti:
No joo. Mutta nämä ei liity vaan tähän keskustelun aiheeseen yhtään. 🙄
Noi tupskinpoltot ja muut on jotain tapoja, mutta joitain asioita ei voi muuttaa itsessään. Eikä tarvitse.”joitain asioita ei voi muuttaa itsessään. Eikä tarvitse”
Niin se onDisse kirjoitti:
Lasten äitin kanssa minun olisi pitänyt tehdä vaikka mitä yhtäaikaa. Olla töissä, hoitaa kotia, lapsia ja huomioida häntä, itsellä ei olisi saanut olla mitään elämää.
Toinen nainen tupsahti jostain treffipslstalta, joka rupesi sanelemaan mulle, milloin ja miten minun pitäisi olla puhelimella js ties mitä. Sanoin, että riittää, enkä halua tutustua lisää. Että en pidä hänestä. Mutta ei hän lopettanut viestimistään ja soittelua, vaan mun piti estää hänet.Ihanaa, kohtalotoveri. 😂🤗 Jotenkin hyvä olo tuli, joskus käynyt samanlaisia tilanteita läpi. Hienosti ja määrätietoisesti olet selvinnyt ja eteenpäin mennyt. Hiukan tuli mieleen elokuva Truman show, näytkö/näynkö ihmisten telkkarissa. Toivottavasti estetty nainen ei ollut kotoisin Hämeenlinnasta. 😏
Jascal kirjoitti:
Ihanaa, kohtalotoveri. 😂🤗 Jotenkin hyvä olo tuli, joskus käynyt samanlaisia tilanteita läpi. Hienosti ja määrätietoisesti olet selvinnyt ja eteenpäin mennyt. Hiukan tuli mieleen elokuva Truman show, näytkö/näynkö ihmisten telkkarissa. Toivottavasti estetty nainen ei ollut kotoisin Hämeenlinnasta. 😏
No kyllä sitä onneks joskus heräsin elämään. 😊
Ei ollut hämeenlinnasta ei. Perähikiältä savosta. Oli varsinainen matami. Onneks ei tiennyt kuin numeron, eikä ikinä edes livenä nähty. 😅- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eihän nyt ihminen muutu jos ei näe syytä siihen.
Se on totuus.Miks pitäs ku haluaa pysyä sinkkuna😂
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Toinen nainen tupsahti jostain treffipslstalta, joka rupesi sanelemaan mulle, milloin ja miten minun pitäisi olla puhelimella js ties mitä. Sanoin, että riittää, enkä halua tutustua lisää. Että en pidä hänestä. Mutta ei hän lopettanut viestimistään ja soittelua, vaan mun piti estää hänet.Sinkkuna,parasta. Ei määrää kukaan.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin. Heitä kumpaakin härnäsivät ihsn muut asiat minussa. Se oli heidän oma ongelma, ei minun. Ja heidänkin ongelmistaan pääsi helpolla, kun antoi mun vaan mennä menojaan ja hoitivat itse oman elämänsä. Mutta kumpikin väänsi joutavaa.... siksi kyllästyin, kuten tuolla aloituksessa jo kysyttiin.
Entä millaiseen mieheen naiset kyllästyy😂
Anonyymi kirjoitti:
Sinkkuna,parasta. Ei määrää kukaan.
No eipä tarvitse kovin montaa ihmistä tässä elämässä totella muutenkaan. 😊
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Toinen nainen tupsahti jostain treffipslstalta, joka rupesi sanelemaan mulle, milloin ja miten minun pitäisi olla puhelimella js ties mitä. Sanoin, että riittää, enkä halua tutustua lisää. Että en pidä hänestä. Mutta ei hän lopettanut viestimistään ja soittelua, vaan mun piti estää hänet.Sama pätee miehiin. Aletaan likkaa muokata ja määrätä. Sillon nainen häipyy. Ei ketään saa kiusata!
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Sinkkuna pysyn. Minä saan puhelinta näprätä vaikka 24/7' Töissä tietenkään en näprää.
Anonyymi kirjoitti:
Sama pätee miehiin. Aletaan likkaa muokata ja määrätä. Sillon nainen häipyy. Ei ketään saa kiusata!
Joo. Pitää sitä saada olla mitä on. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Sinkkuna pysyn. Minä saan puhelinta näprätä vaikka 24/7' Töissä tietenkään en näprää.
No vapaus se sekin on.... minusta taas ois kiva, kun ois sellainen tyyppi seurana, ettei tekis mieli vilkaista edes luuria. 😬
- Anonyymi
Heh. Ei minun tarvitse kyllästyä naiseen, koska nainen kuitenkin kyllästyy minuun. Se on minulle vaan helpotus...
T: ReuhoJari Yksi sana: Wwuwuw 🤫
- Anonyymi
Seksin pihtaajaan.
- Anonyymi
Jälkkäri-istuja kirjoitti:
Naisella on oikeus valita, kenen kanssa haluaa ...
Joo. Ei olla lähi idäs.
- Anonyymi
Jälkkäri-istuja kirjoitti:
Naisella on oikeus valita, kenen kanssa haluaa ...
Sillä hetkellä kun nainen alkaa käyttämään seksiä aseenaan eli pihtaamaan saadakseen jotakin.
Irl yleensä kyllästyn juorukelloihin välittömästi, kun juoruaminen alkaa. Siis tiiätkö mitä tossa naapurin Irma kertoi naapurin Ritusta jne. Niihin joilla on verhot läskistä ja kyttää muiden elämää ja ohjeistaa kovasti, vaikka itsellä on alkeellisemmatkin asiat ylivoimaisia, kuten käytöstavat. Ja nk. pissiksiin.
Kouhkaajiin ja kouhottajiin.- Anonyymi
Yleensä just sitä ei siedä, mitä itse on 👍
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ei voi yleistää. Olen jättänyt monta kaveria noiden juoruilujen vuoksi.
Evvk muiden elämä irl.Thymallus kirjoitti:
Minkälaiset on läskiverhot?
Sisustushommelit ei ole ydinosaamisaluetta.Sanonta. Selvinnee tuolta. :)
https://www.ess.fi/paakirjoitus-mielipide/724778
Öitä.Läskiverho :D
Valehtelisin jos väittäisin etteikö ärsyttäisi.... Itsekin pikkupaikkakunnalla kasvaneena, niin tunnistan hyvin tuon ilmiön... :D- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Sisustushommelit ei ole ydinosaamisaluetta.Eh hehee.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Läskiverho :D
Valehtelisin jos väittäisin etteikö ärsyttäisi.... Itsekin pikkupaikkakunnalla kasvaneena, niin tunnistan hyvin tuon ilmiön... :DJa ite katsotte niihin ikkunoihin..Ulkoapäi.ette muuten tiedä katsooko joku ulos?
Anonyymi kirjoitti:
Ja ite katsotte niihin ikkunoihin..Ulkoapäi.ette muuten tiedä katsooko joku ulos?
No ei ole tapana kääntää päätä vasiten poispäin, jos talojen ohi kuljen. Muttei myöskään tuijottaa ikkunoihin. Kyllä sen näkee erikseen kyttäämättäkin, jos lärvi on liimattuna lasiin. :D
Orimattilassa olis joskus huoltoasema, kahvila siinä yhteydessä mitä sanottiin "naamabaariksi". Ikkunapaikalla rivi kyttäyspaikkoja. Porukka kerääntyi sinne kyttämään ja juoruamaan kyläläisiä ja kyläläisistä.
Kerrostaloissa on aina niitä läskiverhoisia, on niitä landellakin. Eipä sen puoleen. :D- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Sisustushommelit ei ole ydinosaamisaluetta.Pekoniviipaleet ikkunassa. 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se pitkälti on että ärsyttää just eniten se millainen itse on. Kun noin pitää korostaa. Et vaa huomaa ite.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Sisustushommelit ei ole ydinosaamisaluetta.Niin samanlaiset kuin kommentin kirjoittajalla itsellään on.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
No ei ole tapana kääntää päätä vasiten poispäin, jos talojen ohi kuljen. Muttei myöskään tuijottaa ikkunoihin. Kyllä sen näkee erikseen kyttäämättäkin, jos lärvi on liimattuna lasiin. :D
Orimattilassa olis joskus huoltoasema, kahvila siinä yhteydessä mitä sanottiin "naamabaariksi". Ikkunapaikalla rivi kyttäyspaikkoja. Porukka kerääntyi sinne kyttämään ja juoruamaan kyläläisiä ja kyläläisistä.
Kerrostaloissa on aina niitä läskiverhoisia, on niitä landellakin. Eipä sen puoleen. :DSuosittelen muuttamaan kaupunkiin. Oot itsekin vähän höperöitynyt
Anonyymi kirjoitti:
Niin se pitkälti on että ärsyttää just eniten se millainen itse on. Kun noin pitää korostaa. Et vaa huomaa ite.
Säälin vähän sinua. Oikeasti. Mahtaa olla tylsää, kun on pakko koko ajan puskailla ja trollailla vuorovaikutuksen toivossa. Taidat olla tosi yksinäinen. Surullista. Sinä et ite näe miten läpinäkyvää tuo on, mutta me muut onneksi näemme.
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen muuttamaan kaupunkiin. Oot itsekin vähän höperöitynyt
Esikaupunkialueella asun. Ihan mukavasti pääsee kaupunkiin, vaikka kävellen. Menee jalkakäytävää keskustaan asti. Ja kahteen eri kaupunkiin vieläpä. :)
Jan1 kirjoitti:
Esikaupunkialueella asun. Ihan mukavasti pääsee kaupunkiin, vaikka kävellen. Menee jalkakäytävää keskustaan asti. Ja kahteen eri kaupunkiin vieläpä. :)
Ja kaupungissahan minä asun. ;)
Lillis2020 kirjoitti:
Valehtelisin jos väittäisin etteikö ärsyttäisi.... Itsekin pikkupaikkakunnalla kasvaneena, niin tunnistan hyvin tuon ilmiön... :DHyi teitä huonotapaisia läskiverhoina puhuttelette ihmisistä jotka katsoo ikkunasta näin korona aikaa istutaan koko perheenä koska on mukava seurata ihmisiä häpeisitte.
Lillis2020 kirjoitti:
Valehtelisin jos väittäisin etteikö ärsyttäisi.... Itsekin pikkupaikkakunnalla kasvaneena, niin tunnistan hyvin tuon ilmiön... :Dmaisema kaunista muistakaa te.
valtakunta kirjoitti:
Hyi teitä huonotapaisia läskiverhoina puhuttelette ihmisistä jotka katsoo ikkunasta näin korona aikaa istutaan koko perheenä koska on mukava seurata ihmisiä häpeisitte.
Sun pitää varmaan käydä sitä Etelä-Suomen Sanomien kirjoittajaa nyt moralisoimassa, ei meitä. Sehän Jani tuossa viittaisi kirjoitukseen aiheesta. :)
Lillis2020 kirjoitti:
Sun pitää varmaan käydä sitä Etelä-Suomen Sanomien kirjoittajaa nyt moralisoimassa, ei meitä. Sehän Jani tuossa viittaisi kirjoitukseen aiheesta. :)
Jahas ihan kun tuollaiseen vetoomukseen menisi ootte kummatkin mitä noi 40 edespäin ja syytätte noh katso ”toikin teki” ”emme me mitään sille voi mitään jos tuohon ikään ole ymmärtänyt omaa vastuuta kantaa omista sanoista ja tekemisistä. Ei sitä nyt massan mukana pitää mennä mielipidekirjoituksen mukaan eihän sitä tässä alkuun ollut kuin mutta hei nyt teitä on neljä. Levittää tuollaista ihmisistä varsinkin lapsista.
Tää on kiva. Katso laitan lapsesta kuvan ikkunassa olevasta jossa haukutte läskiverhoiksi on niin vitsin onnelllisia iloisesta pikkuisesta joka heiluttaa kaikille jotka menee ohi.
Tai mistä tahansa takia on ikkunassa oma vanhuksen sanoo on kiva nähdä joskus ihmisiä, ihan sairasta kuvitella just teitä kyylää oma vika jos teette väärin.
http://www.songcoleta.com/lyrics/lapsi_ikkunassa_(joel_hallikainen)Lillis2020 kirjoitti:
Viittasi minäkin osaa viitata katso, mitä minä sanoin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16399668/millaiseen-naiseen-kyllastyt-akkia#comment-102444790Lillis2020 kirjoitti:
Vanhukset tykkää lapsiakin katsoo pihalla heidän leikkejä joskus menee ihan viereen istuu katsomaan. Siis kehtaatte haukkua. Kuinkakohan pieni pronsetti oikeasti joku vainooja ja on oikeasti ikkunasi takana ei toisten päin.
Heti kuule lupaatte nyt heti lopettaa sairaittten viljelyn.valtakunta kirjoitti:
Jahas ihan kun tuollaiseen vetoomukseen menisi ootte kummatkin mitä noi 40 edespäin ja syytätte noh katso ”toikin teki” ”emme me mitään sille voi mitään jos tuohon ikään ole ymmärtänyt omaa vastuuta kantaa omista sanoista ja tekemisistä. Ei sitä nyt massan mukana pitää mennä mielipidekirjoituksen mukaan eihän sitä tässä alkuun ollut kuin mutta hei nyt teitä on neljä. Levittää tuollaista ihmisistä varsinkin lapsista.
Tää on kiva. Katso laitan lapsesta kuvan ikkunassa olevasta jossa haukutte läskiverhoiksi on niin vitsin onnelllisia iloisesta pikkuisesta joka heiluttaa kaikille jotka menee ohi.
Tai mistä tahansa takia on ikkunassa oma vanhuksen sanoo on kiva nähdä joskus ihmisiä, ihan sairasta kuvitella just teitä kyylää oma vika jos teette väärin.
http://www.songcoleta.com/lyrics/lapsi_ikkunassa_(joel_hallikainen)Kyllä niitä kyttääjiä majailee monesti juuri kerrotalokomplekseissa. He myös ovat sitten niitä koko talon juoruakkoja yleensä. Voivat seistä käytävillä ja pihalla ringissä muiden tyyppien kanssa kalkattamassa muiden asukkaiden asioista ja menemisistä.
Landella asutus on hajnaisempaa ja kyttääminen siksi vaikeampaa, mutta sielläkin on ne tietyt porukat jotka kokoontuu juorumaan kylän ihmisten asioita ja tietysti lisäämällä vähän sävyä hommaan. Eli lisäämällä omiaan saaden jutun kuulostamaan pahemmalta tai ylipäänsä pahalta. Mitä koko juttu ei ole edes välttämättä ollut. Ne on niitä maailmanparantajia, joiden kosketus tekee kullasta paskaa. :)valtakunta kirjoitti:
Vanhukset tykkää lapsiakin katsoo pihalla heidän leikkejä joskus menee ihan viereen istuu katsomaan. Siis kehtaatte haukkua. Kuinkakohan pieni pronsetti oikeasti joku vainooja ja on oikeasti ikkunasi takana ei toisten päin.
Heti kuule lupaatte nyt heti lopettaa sairaittten viljelyn.maisemien katselu ja pihapiirin ihastelu on eri asia. Tai että vanhus tulee juttelemaan ja katselemaan lapsia läheltä ovat nyt eri asioita mistä puhuttiin. Nimenomaan puhuttiin niistä, joille läskiverhona ikkunassa oleminen tarkoittaa muiden kyttäämistä ja pahan puhumista, juoruilua ihmisitä joita kyttäilee.
Niitä ihmisiä todella on olemassa. Heidät yleensä vieläpä tunnistetaan monen ihmisen taholta, ovat siis yleisesti tiedossa kyttääjinä ja juoruajina. Koska sieltä läskiverhoista lähtee myös ääntä, joka ei imartele ääntelijää eikä heitä joista hän ääntelee.
Usein heidät tunnistaa siitä, että kaikki mitä muut tekevät on aina tai lähes aina väärin ja mitä he tekevät on aina oikein.
Voi että kyllä minä vaan tekisin ihan erilailla, miten se nyt silleen sekin meni tekemään..kauheeta millainen ihminen. Herranjestas tiedätkö sekin tuli humalassa taksilla perjantaina kotiin. Kauheeta, ihminen tuli humalassa taksilla kotiin! 😲
No nyt sillä Martilla on uusi tyttöystävä, sellainen hepsankekka se näkyy olevan. Ootteko näheneet sen? Joo kuule arvatkaa mitä. Pitkä kuvaus perään hepsakekasta ja pthyi ilmeet ja äänet perään. :DJan1 kirjoitti:
Kyllä niitä kyttääjiä majailee monesti juuri kerrotalokomplekseissa. He myös ovat sitten niitä koko talon juoruakkoja yleensä. Voivat seistä käytävillä ja pihalla ringissä muiden tyyppien kanssa kalkattamassa muiden asukkaiden asioista ja menemisistä.
Landella asutus on hajnaisempaa ja kyttääminen siksi vaikeampaa, mutta sielläkin on ne tietyt porukat jotka kokoontuu juorumaan kylän ihmisten asioita ja tietysti lisäämällä vähän sävyä hommaan. Eli lisäämällä omiaan saaden jutun kuulostamaan pahemmalta tai ylipäänsä pahalta. Mitä koko juttu ei ole edes välttämättä ollut. Ne on niitä maailmanparantajia, joiden kosketus tekee kullasta paskaa. :)mekin asutaan kerrostalossa vieläkin kolmiossa josta tiedät. Kyllä täällä ikkunassa ollaan ( taisinkin tuosta vähän aika kertoakin)ja pihallakin ihan seistään joskus ihan sukulaisten kanssa, joten epäilen suuresti tuollaista ettei niitä hirveästi ole.
Oothan sinä puistoäiditkin haukkunut viime kesänä ja tiesit puistoissakin käytiin rutkasti kun sitä varten ne puistot lapsille on rakennettu että niitä hyödynnetään ja kuin myös tiennyt nekin🤔 taitaa nyt kyllä varmaa olla että sellaista epäsuoraa manipulointia ja haukuntaa taas kyllästettyä .valtakunta kirjoitti:
mekin asutaan kerrostalossa vieläkin kolmiossa josta tiedät. Kyllä täällä ikkunassa ollaan ( taisinkin tuosta vähän aika kertoakin)ja pihallakin ihan seistään joskus ihan sukulaisten kanssa, joten epäilen suuresti tuollaista ettei niitä hirveästi ole.
Oothan sinä puistoäiditkin haukkunut viime kesänä ja tiesit puistoissakin käytiin rutkasti kun sitä varten ne puistot lapsille on rakennettu että niitä hyödynnetään ja kuin myös tiennyt nekin🤔 taitaa nyt kyllä varmaa olla että sellaista epäsuoraa manipulointia ja haukuntaa taas kyllästettyä .En muista puhuneeni puistoäideistä mitään. Juoruavista perhepäivähoitajista olen joskus vuonna nakki ja muusi voinut mainita. Jollaisiin törmäsin puistoissa, juoruamassa hoitolasten asioita, vaikka on vaitiolovelvollisuus.
valtakunta kirjoitti:
http://www.songcoleta.com/lyrics/lapsi_ikkunassa_(joel_hallikainen)No voi, voi...Lehtiartikkeleissa on välillä hassuja sanoja. Ei niistä kannata loukkaantua eikä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä. Kaikestahan saa väännettyä toki aina ja riitoja haastettua jos kovasti yrittää. Tähän en Valtakunta nyt lähde mukaan. Tiedät itsekin nyt ylireagoineesi. Nyt ei tartu syötti. 🥰
Lillis2020 kirjoitti:
No voi, voi...Lehtiartikkeleissa on välillä hassuja sanoja. Ei niistä kannata loukkaantua eikä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä. Kaikestahan saa väännettyä toki aina ja riitoja haastettua jos kovasti yrittää. Tähän en Valtakunta nyt lähde mukaan. Tiedät itsekin nyt ylireagoineesi. Nyt ei tartu syötti. 🥰
Katso moraalitonta ja empaattikyvyttömyyttä tuo on.
Jan1 kirjoitti:
Kyllä niitä kyttääjiä majailee monesti juuri kerrotalokomplekseissa. He myös ovat sitten niitä koko talon juoruakkoja yleensä. Voivat seistä käytävillä ja pihalla ringissä muiden tyyppien kanssa kalkattamassa muiden asukkaiden asioista ja menemisistä.
Landella asutus on hajnaisempaa ja kyttääminen siksi vaikeampaa, mutta sielläkin on ne tietyt porukat jotka kokoontuu juorumaan kylän ihmisten asioita ja tietysti lisäämällä vähän sävyä hommaan. Eli lisäämällä omiaan saaden jutun kuulostamaan pahemmalta tai ylipäänsä pahalta. Mitä koko juttu ei ole edes välttämättä ollut. Ne on niitä maailmanparantajia, joiden kosketus tekee kullasta paskaa. :)Sinähän tässä teet kullasta kuraa etkö itse huomaa.
valtakunta kirjoitti:
Katso moraalitonta ja empaattikyvyttömyyttä tuo on.
No nyt kyllä höpötät ihan omiasi. Miksi yrität saada pahaa verta meidän välille? Mitä minä olen sinulle tehnyt?
Lillis2020 kirjoitti:
No voi, voi...Lehtiartikkeleissa on välillä hassuja sanoja. Ei niistä kannata loukkaantua eikä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä. Kaikestahan saa väännettyä toki aina ja riitoja haastettua jos kovasti yrittää. Tähän en Valtakunta nyt lähde mukaan. Tiedät itsekin nyt ylireagoineesi. Nyt ei tartu syötti. 🥰
Omien tekojen vähättely eikö sitten muutakaan vielä keksinyt olisi hyvä kehittyä ja lopettaa törkeily.
On turha kaikkia ihmisiä törkyillä.valtakunta kirjoitti:
Omien tekojen vähättely eikö sitten muutakaan vielä keksinyt olisi hyvä kehittyä ja lopettaa törkeily.
On turha kaikkia ihmisiä törkyillä.No höpöjä taas. Minä en ole mitään pahaa tehnyt kenellekään täällä. Ja tämä keskustelu muuten loppui tähän. Mukavaa iltaa.
valtakunta kirjoitti:
Sinähän tässä teet kullasta kuraa etkö itse huomaa.
Valitettavasti olen seurannut elinympäristöni käyttäytymistä lapsesta saakka hyvin tarkkasilmäisesti. Tehnyt havaintoja, jotka ei vääntelyllä muuksi muutu.
Jan1 kirjoitti:
En muista puhuneeni puistoäideistä mitään. Juoruavista perhepäivähoitajista olen joskus vuonna nakki ja muusi voinut mainita. Jollaisiin törmäsin puistoissa, juoruamassa hoitolasten asioita, vaikka on vaitiolovelvollisuus.
Sanoit niitä kaikki tietävinä Juuh kylllä muista,n katso minä tiedän kun oon nähnyt ja vein itse lapsia puistoon viimekesällä paljon varsinkin loppukesästä, ettei siitä ajasta ole niin pitkä aika.
Eikä nyt hirveästi päiväkotitätejä siihen aikaa ole. Sen katso mietin eihän katso sinun tarvitse viedä kun on oma piha.😁Jan1 kirjoitti:
maisemien katselu ja pihapiirin ihastelu on eri asia. Tai että vanhus tulee juttelemaan ja katselemaan lapsia läheltä ovat nyt eri asioita mistä puhuttiin. Nimenomaan puhuttiin niistä, joille läskiverhona ikkunassa oleminen tarkoittaa muiden kyttäämistä ja pahan puhumista, juoruilua ihmisitä joita kyttäilee.
Niitä ihmisiä todella on olemassa. Heidät yleensä vieläpä tunnistetaan monen ihmisen taholta, ovat siis yleisesti tiedossa kyttääjinä ja juoruajina. Koska sieltä läskiverhoista lähtee myös ääntä, joka ei imartele ääntelijää eikä heitä joista hän ääntelee.
Usein heidät tunnistaa siitä, että kaikki mitä muut tekevät on aina tai lähes aina väärin ja mitä he tekevät on aina oikein.
Voi että kyllä minä vaan tekisin ihan erilailla, miten se nyt silleen sekin meni tekemään..kauheeta millainen ihminen. Herranjestas tiedätkö sekin tuli humalassa taksilla perjantaina kotiin. Kauheeta, ihminen tuli humalassa taksilla kotiin! 😲
No nyt sillä Martilla on uusi tyttöystävä, sellainen hepsankekka se näkyy olevan. Ootteko näheneet sen? Joo kuule arvatkaa mitä. Pitkä kuvaus perään hepsakekasta ja pthyi ilmeet ja äänet perään. :DKuin nytkin kerrostalot oikein mustamaalailet. Eiks niin.
valtakunta kirjoitti:
Sanoit niitä kaikki tietävinä Juuh kylllä muista,n katso minä tiedän kun oon nähnyt ja vein itse lapsia puistoon viimekesällä paljon varsinkin loppukesästä, ettei siitä ajasta ole niin pitkä aika.
Eikä nyt hirveästi päiväkotitätejä siihen aikaa ole. Sen katso mietin eihän katso sinun tarvitse viedä kun on oma piha.😁Ketä? Onhan niitä 'kaikkitietäviä' tyyppejä äideissäkin. Joka puolella sellaisia ihmisiä kulkee.
valtakunta kirjoitti:
Eikä nyt hirveästi päiväkotitätejä siihen aikaa ole. Sen katso mietin eihän katso sinun tarvitse viedä kun on oma piha.😁Eihän kesäaika asiaan liity. Ympäri vuoden perhepäivähoitajia kuten päiväkotitätejä ja kotiäitejä käyttää puistoja. Kaikki ei lomaile samaan aikaan.
Mutta aivan yleisesti olen törmännyt pph:na puistossa juoruaviin pph-täteihin. Ei mulla itsellä ollut vielä parikymppisenä lapsia. Enkä ole lasteni kanssa käynyt puistoissa montaa kertaa.Jan1 kirjoitti:
Ketä? Onhan niitä 'kaikkitietäviä' tyyppejä äideissäkin. Joka puolella sellaisia ihmisiä kulkee.
Juuh puhuit täysin puistoäideistä silloin kyllä minä tiedän.
Jan1 kirjoitti:
Ketä? Onhan niitä 'kaikkitietäviä' tyyppejä äideissäkin. Joka puolella sellaisia ihmisiä kulkee.
Kunhan muistat että kohdella hyvin ihmisiä kaikki menee hyvin leimata ihmisiä kaikkia muutaman tai yhden ihmisen perusteella josta ei tykätä😁
eikä ne luule olevansa hyviä ne on hyviä äitejä jotkut sitoutuu enemmän ja toiset on hyviä toisessa asiassa kaikki tekee parhaansa.
Kuin huomaat lillikin yrittää katso syysätä syytä muualle vastuuta.
Kantaa katsella jos katselee juorutkoo jos juorutkuu ja tiedäthän sinä noissa just ne kunnialoukkaus ja yksityisyyden jutut painaa.valtakunta kirjoitti:
Kunhan muistat että kohdella hyvin ihmisiä kaikki menee hyvin leimata ihmisiä kaikkia muutaman tai yhden ihmisen perusteella josta ei tykätä😁
eikä ne luule olevansa hyviä ne on hyviä äitejä jotkut sitoutuu enemmän ja toiset on hyviä toisessa asiassa kaikki tekee parhaansa.
Kantaa katsella jos katselee juorutkoo jos juorutkuu ja tiedäthän sinä noissa just ne kunnialoukkaus ja yksityisyyden jutut painaa.No minä en erityisemmin pidä juoruujista, toki itsekin joskus kerron näkemykseni tai kokemukseni jostakusta. Mutta onhan se juoruilu ammattina sellaista mautonta toisten asioiden pyörittelyä.
Ilkeetäkin. Ja vaitiolovelvollisuus on sitova, tykkäisitkö sinä että sun lasten asioita tai sinusta puhutaan pahaa ja paskaa tai mitään toisille hoitotädin tai kenenkään toimesta?
Sitten ne juorut taas kulkee korville eteenkin päin.Jan1 kirjoitti:
No minä en erityisemmin pidä juoruujista, toki itsekin joskus kerron näkemykseni tai kokemukseni jostakusta. Mutta onhan se juoruilu ammattina sellaista mautonta toisten asioiden pyörittelyä.
Ilkeetäkin. Ja vaitiolovelvollisuus on sitova, tykkäisitkö sinä että sun lasten asioita tai sinusta puhutaan pahaa ja paskaa tai mitään toisille hoitotädin tai kenenkään toimesta?
Sitten ne juorut taas kulkee korville eteenkin päin.Kyllähän sinä olet puhunut vääriä päätelmiä minustakin että kyllä tiedät että voit sanoa suoraa sellaiselle ja tiedät sitten oletko ymmärtänyt väärin jotain. Ei ne minulle ole muiden lapsista puhunut jos oon kohdannut ehkä nimen tiedän ja iän mutta en muuta. Enkä edes utele.
valtakunta kirjoitti:
Kyllähän sinä olet puhunut vääriä päätelmiä minustakin että kyllä tiedät että voit sanoa suoraa sellaiselle ja tiedät sitten oletko ymmärtänyt väärin jotain. Ei ne minulle ole muiden lapsista puhunut jos oon kohdannut ehkä nimen tiedän ja iän mutta en muuta. Enkä edes utele.
Nyt en Valtis jaksa tätä vanhojen "minustakin" kaivelua. Nuo asiat ei liity sinuun.
valtakunta kirjoitti:
Kantaa katsella jos katselee juorutkoo jos juorutkuu ja tiedäthän sinä noissa just ne kunnialoukkaus ja yksityisyyden jutut painaa.Mitä vastuuta minä yritän muualle sysätä? Millä tuon syytöksen oikein perustelet? Mistä minun pitäisi nyt vastuuta ottaa? Siitäkö että ESS on kirjoittanut artikkelin aiheesta, vai siitä että Jani kirjoitti juoruamisesta ja käytti itselleni vierasta sanaa, jota hieman hämmentyneenä toistin hymiön kera?
Ei se Valtakunta tarkoita että hyväksyisin sitä sanaa sanana. Eikä se tarkoita, että ajattelisin että kaikki ihmiset olisivat "kyylääjiä" ketkä ikkunan takana seisoo. Mutta kyllä se niin on, että juoruaminen ja toisteen kyylääminen on huono asia, ja se korostuu etenkin pikkupaikkakunnalla. Ei ole kenenkään etu, että levitellään paikkaansapitämättömiä juoruja ja huhuja missään. Ei asuinpaikkakunnalla, ei töissä, ei kaveriporukassa, ei edes täällä. Minun moraalissa ja empatiakyvyssäni ei ole mitään vikaa.
Voit yrittää mustamaalata minua ja etsiä virheitä minusta niin paljon kun ikinä haluat, mutta kysy itseltäsi silloin ensin, millainen itse silloin olet ihmisenä. Aika kurjaa ja ihmeellistäkin joutua tällaisen aiheettoman hyökkäyksen kohteeksi. Sinäkin esität aina niin ymmärtäväistä kaikkia kohtaan ja miten rakkaudella kaikki hoituu, mutta jostain syystä et osaa ystävällistä sanaa sanoa minulle, vaikka en ole sinulle enkä kenellekään muullekaan mitään pahaa täällä tehnyt. Puolustanut ihmisiä ja yrittänyt päästä eroon palstakiusaamiselta. Olen pettynyt sinuun. Et taidakaan olla mikään kaikille hyvää toivova valtakunta, niin kuin olet mainostanut... tai jos olet, niin osoita se sitten.Lillis2020 kirjoitti:
No höpöjä taas. Minä en ole mitään pahaa tehnyt kenellekään täällä. Ja tämä keskustelu muuten loppui tähän. Mukavaa iltaa.
Puhut pahaa muista
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16399668/millaiseen-naiseen-kyllastyt-akkia#comment-102436054
Tottakai minä törkyt poistat että kerrasta opitaa käytä sanaa. Pikkukylissä ”kaikki tietää kaiken”
Näin siistiä jälkeä minusta se sit kivempi kun vahtivat toisten persuuksia ja pysyy väkikunnollisena.Jan1 kirjoitti:
No minä en erityisemmin pidä juoruujista, toki itsekin joskus kerron näkemykseni tai kokemukseni jostakusta. Mutta onhan se juoruilu ammattina sellaista mautonta toisten asioiden pyörittelyä.
Sitten ne juorut taas kulkee korville eteenkin päin.Itsekin varmasti tiedät kun sanot siitä niiden ura on jo itsellään vaarantunut kun muistat tuosta vaitiolo jutusta siellä puistossa.
Jan1 kirjoitti:
Sitten ne juorut taas kulkee korville eteenkin päin.Siis muistutat
valtakunta kirjoitti:
Puhut pahaa muista
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16399668/millaiseen-naiseen-kyllastyt-akkia#comment-102436054
Tottakai minä törkyt poistat että kerrasta opitaa käytä sanaa. Pikkukylissä ”kaikki tietää kaiken”
Näin siistiä jälkeä minusta se sit kivempi kun vahtivat toisten persuuksia ja pysyy väkikunnollisena.Valtakunta, minä puhun ILMIÖSTÄ, (toiminnasta) en kenestäkään ihmisestä!
Ilmiö:
"Jollakin tavalla ilmenevä, havaittavissa oleva (vars. mielenkiintoinen tai huomattava) tapahtuma tai tapahtumasarja. "
https://www.suomisanakirja.fi/ilmiövaltakunta kirjoitti:
Itsekin varmasti tiedät kun sanot siitä niiden ura on jo itsellään vaarantunut kun muistat tuosta vaitiolo jutusta siellä puistossa.
No muistuttaisin, jos vielä uudelleen samaan törmäisin/törmään.
Lillis2020 kirjoitti:
Valtakunta, minä puhun ILMIÖSTÄ, (toiminnasta) en kenestäkään ihmisestä!
Ilmiö:
"Jollakin tavalla ilmenevä, havaittavissa oleva (vars. mielenkiintoinen tai huomattava) tapahtuma tai tapahtumasarja. "
https://www.suomisanakirja.fi/ilmiöKiusaaminen on ilmiö, johon kumpikin täällä yritämme puuttua.
Juoruaminen on samalla tavalla ilmiö, johon Janin kanssa olemme pikkupaikkakunnalla törmänneet, ja josta emme pidä koska sillä on negatiivisia seurauksia.Lillis2020 kirjoitti:
Ilmiö:
https://www.suomisanakirja.fi/ilmiöOlisit voinut jättää naureskelu ja halventava nimitys
Lillis2020 kirjoitti:
Mitä vastuuta minä yritän muualle sysätä? Millä tuon syytöksen oikein perustelet? Mistä minun pitäisi nyt vastuuta ottaa? Siitäkö että ESS on kirjoittanut artikkelin aiheesta, vai siitä että Jani kirjoitti juoruamisesta ja käytti itselleni vierasta sanaa, jota hieman hämmentyneenä toistin hymiön kera?
Ei se Valtakunta tarkoita että hyväksyisin sitä sanaa sanana. Eikä se tarkoita, että ajattelisin että kaikki ihmiset olisivat "kyylääjiä" ketkä ikkunan takana seisoo. Mutta kyllä se niin on, että juoruaminen ja toisteen kyylääminen on huono asia, ja se korostuu etenkin pikkupaikkakunnalla. Ei ole kenenkään etu, että levitellään paikkaansapitämättömiä juoruja ja huhuja missään. Ei asuinpaikkakunnalla, ei töissä, ei kaveriporukassa, ei edes täällä. Minun moraalissa ja empatiakyvyssäni ei ole mitään vikaa.
Voit yrittää mustamaalata minua ja etsiä virheitä minusta niin paljon kun ikinä haluat, mutta kysy itseltäsi silloin ensin, millainen itse silloin olet ihmisenä. Aika kurjaa ja ihmeellistäkin joutua tällaisen aiheettoman hyökkäyksen kohteeksi. Sinäkin esität aina niin ymmärtäväistä kaikkia kohtaan ja miten rakkaudella kaikki hoituu, mutta jostain syystä et osaa ystävällistä sanaa sanoa minulle, vaikka en ole sinulle enkä kenellekään muullekaan mitään pahaa täällä tehnyt. Puolustanut ihmisiä ja yrittänyt päästä eroon palstakiusaamiselta. Olen pettynyt sinuun. Et taidakaan olla mikään kaikille hyvää toivova valtakunta, niin kuin olet mainostanut... tai jos olet, niin osoita se sitten.”
Lillis2020
Eilen 22:33
UUSI
Valehtelisin jos väittäisin etteikö ärsyttäisi.... Itsekin pikkupaikkakunnalla kasvaneena, niin tunnistan hyvin tuon ilmiön... :D”
Ihan paikkakuntasi kylän nyt kyllä kävit ihan leimaamassavaltakunta kirjoitti:
Olisit voinut jättää naureskelu ja halventava nimitys
Varmasti, mutta niin olisit sinäkin voinut kysyä ensin selventävää kannanottoa, ennen kuin lähdit syyttämään ja haukkumaan minua ja vetämään ennenaikaisia ja täysin virheellisiäkin johtopäätöksiä . En ole moraaliton enkä empatiakyvytön mutta en myöskään kulje kukkahattu päässä kauhistelemassa ääneen jokaista kuulemani sanaa. Minäkin välillä nauran, vaikkei ehkä uskois ;)
Lillis2020 kirjoitti:
Ilmiö:
https://www.suomisanakirja.fi/ilmiöTajuan ilmiön että olen kuullut myös ilmiöstä Kuin ”kaikki tietäää pikkukylässä toisten asiat” mutta en tuolaisista halventavista törky puhein ilmiöstä jossa puhutaa komppaamaan jan1 on aikas moista ilmiötä.
valtakunta kirjoitti:
”
Lillis2020
Eilen 22:33
UUSI
Valehtelisin jos väittäisin etteikö ärsyttäisi.... Itsekin pikkupaikkakunnalla kasvaneena, niin tunnistan hyvin tuon ilmiön... :D”
Ihan paikkakuntasi kylän nyt kyllä kävit ihan leimaamassaPikemminkin toteamassa mikä tilanne oli silloin kun siellä kasvoin. Ja se ilmiö oli todella ongelmallinen, Valtakunta. Moni kärsi todella paljon valheellisista juoruista ja huhuista. Pienessä paikkakunnassa ihmisen koko elanto voi mennä alta, väärien tietojen levittämisen takia ja näin kävikin. Se on kuulee mitä kamalinta kiusaamista ja ilkeilyä sellainen.
Jan1 kirjoitti:
Nyt en Valtis jaksa tätä vanhojen "minustakin" kaivelua. Nuo asiat ei liity sinuun.
Koska olet puhunut kunniaaniloukkaavasti ja muistutellut asiasta ne liittyy minuun ja ihan täällä kiusannut. Että voisit lopettaa se. Kyllä työ perhetyöntekijä oli minulle uusi juttu ja nostit itse sen esiin.Eiköhän nekin löydy muistiosta.
Täällähän ne kaikki on julkista.Lillis2020 kirjoitti:
Pikemminkin toteamassa mikä tilanne oli silloin kun siellä kasvoin. Ja se ilmiö oli todella ongelmallinen, Valtakunta. Moni kärsi todella paljon valheellisista juoruista ja huhuista. Pienessä paikkakunnassa ihmisen koko elanto voi mennä alta, väärien tietojen levittämisen takia ja näin kävikin. Se on kuulee mitä kamalinta kiusaamista ja ilkeilyä sellainen.
Niimpä ota huomioon että minä tiedän oman suvun sisällä sellaisesta ettei kyse ole edes pikku kylästä. Olen joutunut sairaalakin sen vuoksi.
Ei tarvi olla kuin yksi ihminen joka sanoo väärin ja levittää eteenpäin mutta onneksi ne ihmiset muuttuu koska moraali on hyvin voimakas ja kun ei tahdo satuttaa ja yrittää pysyä totuudessa ja toimia oikein.Lillis2020 kirjoitti:
Pikemminkin toteamassa mikä tilanne oli silloin kun siellä kasvoin. Ja se ilmiö oli todella ongelmallinen, Valtakunta. Moni kärsi todella paljon valheellisista juoruista ja huhuista. Pienessä paikkakunnassa ihmisen koko elanto voi mennä alta, väärien tietojen levittämisen takia ja näin kävikin. Se on kuulee mitä kamalinta kiusaamista ja ilkeilyä sellainen.
Muutenkin kannattaa myös omakin sukututkia, olisiko vika siinä?
Kyllä se voi olla kuule ihan suvun sisäistäkin levitystä kylälle, ei siihen tarvita kurkkijoita ikkunoista.valtakunta kirjoitti:
Niimpä ota huomioon että minä tiedän oman suvun sisällä sellaisesta ettei kyse ole edes pikku kylästä. Olen joutunut sairaalakin sen vuoksi.
Ei tarvi olla kuin yksi ihminen joka sanoo väärin ja levittää eteenpäin mutta onneksi ne ihmiset muuttuu koska moraali on hyvin voimakas ja kun ei tahdo satuttaa ja yrittää pysyä totuudessa ja toimia oikein.Hyi, en tiennyt. Kamalaa :(
Siellä missä minä kasvoin lähti juoruista, valheellisista huhuista ja kiusaamisesta useilta ihmisiltä työt ja nuoria ihmisiä jäädytettiin niin ulos yhteiskunnasta, etteivät ikinä siitä toipuneet. Eivät ole ikinä sopeutuneet normaaliin elämään. Ne nuoret olivat minun ystäviäni, eikä auttanut vaikka miten yritin tukea ja olla läsnä. Kiusaaminen ja juoruaminen on kaksi niin kamalaa asiaa, ja sitten kun vielä paisuu niin suureksi että koko yhteiskunta kääntää selkänsä, niin siinä on pieni nuori ihminen kyllä aivan avuton ja ihmeissään. Ja täysin viaton.valtakunta kirjoitti:
Muutenkin kannattaa myös omakin sukututkia, olisiko vika siinä?
Kyllä se voi olla kuule ihan suvun sisäistäkin levitystä kylälle, ei siihen tarvita kurkkijoita ikkunoista.Niin, joillain voi niinkin tietty olla :(
valtakunta kirjoitti:
Koska olet puhunut kunniaaniloukkaavasti ja muistutellut asiasta ne liittyy minuun ja ihan täällä kiusannut. Että voisit lopettaa se. Kyllä työ perhetyöntekijä oli minulle uusi juttu ja nostit itse sen esiin.Eiköhän nekin löydy muistiosta.
Täällähän ne kaikki on julkista.Sattumoisin minunkin perheeni on kärsinyt juoruista. Hyvä ettei avioliitto mennyt juoruämmän puheiden vuoksi. Myös vanhempieni yritystoiminta on kärsinyt valheiden vuoksi, joten kyllä ihan todellinen asia on ongelma juoruilu.
Vanhoista erimielisyyksistä on turha kaivella. Syytä on molemmissa niihin.Jan1 kirjoitti:
Sattumoisin minunkin perheeni on kärsinyt juoruista. Hyvä ettei avioliitto mennyt juoruämmän puheiden vuoksi. Myös vanhempieni yritystoiminta on kärsinyt valheiden vuoksi, joten kyllä ihan todellinen asia on ongelma juoruilu.
Vanhoista erimielisyyksistä on turha kaivella. Syytä on molemmissa niihin.En näe itsessäni syytä otit kaiken vain vihamiehenä kuin tahallaan voi ottaa koska olit suuttunut minulle kun puutuin rumaan käytökseen ja nolasin sinut omilla sanoillaan kun heikkoja kohdistit kohdistat halveksunnan.
Nytkin puutuin tohon rumaan käytökseen koska leimaa niin paljon ja kaikki alkaa vain noista leimaavasta jutusta.
Nostin asia esille käytöksestä asia olisi selvitetty heti mutta se koettiin huonona asiana. Nyt olllaan jo näin pitkällä sinä ymmärrät
Sinäänsä uskon että aloit enemmän kuunteleen etkö suutu enää niin nopeasti koska se ei ole vain sana se vaikuttaa myös ympäristöön leimaamisena.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Hyi teitä huonotapaisia läskiverhoina puhuttelette ihmisistä jotka katsoo ikkunasta näin korona aikaa istutaan koko perheenä koska on mukava seurata ihmisiä häpeisitte.
se älähtää johon kalahtaa-
- Anonyymi
Tympeään tylyttäjään, joka ei viitsi edes tervehtiä. Kuvittelee olevansa hieno ihminen, koska osaa ladella listan epärealistisiä vaatimuksia ja käyttää sentin kerrosta meikkivoidetta.
Näitä kyllä riittää, niin täynnä itseään, että päälle kävelisivät jos toinen ei väistä.
Missä vaiheessa tätä alettiin pitää tyylikkäämpänä kun kivaa ystävällisyyttä ja toiset huomioon ottavaa käytöstä?
Nainen, aikuinen ja kohtelias.- Anonyymi
Miksi pitäisi tervehtiä,jos ei ole naapuri tms
- Anonyymi
Sellaiseen likinäköiseen naiseen olen kyllästynyt, joka piiloutui paksulinssisten rilliensä taakse, ja katsoi maahan, eikä halunnut puhua mitään.
_J_Nyt kyllä suutuin niin, että löin kauhalla pöytään ! Miten kehtaat pilkata likinäköisiä voimakaslinssisiä silmälasipäisiä naisia ! Olen älykäs, ja suutun pilkanteosta !
- Anonyymi
En tykkää naisista jotka sanovat: Rakastan sinua.
AsianVierestä - Anonyymi
Asialliseen naiseen ei ehkä kyllästy.
- Anonyymi
Luottamus on tärkeää, jos se puuttuu on vaikea mitään yhteistä rakentaa.
- Anonyymi
Tuon laulun englanninkielinen version muistan. Soi radiossa ahkerasti kesällä 1974. Ihana kesä ja ensirakkaus!
- Anonyymi
Minä kyllästyin vainoavaan mieheen ja tämän jälkeen en uskalla edes tutustua kehenkään. Ja tämä on tositarina. Vuonna 2017 tutustuin samassa kaupungissa asuvaan mieheen,omaa ikäluokkaa olevaan. Aloimme sitten tapailla,seurustella. No pieniä merkkejä ilmaantui,että minua yrittää muokata monin tavoin. Eihän toista ihmistä koskaan saa mieleisekseen. Joko kelpaa tai ei. Jätin sitten hänet,kun vielä kaiken muun lisäksi alkoi järjetön mustasukkaisuus. Töissäkin kävin vain pettämässä jne. No sitten päätettyäni suhteen alkoi vainoaminen. https://yle.fi/uutiset/3-10161760 Tuohon tapaan juuri. Poliisi sai jäljitettyä esim verkkotilaukset tuon miehen tekemiksi. Nyt on seuraava askel,että muutan ja osoite tulee ns salaiseksi. Eli jos meitä vaikeasti tavoitettavia sinkkunaisia ihmettelette,etteikö mies kelpaa. Juu ei enää minulle,jäi kammo,vaikka tiedän kaikki ei ole tuollaisia,mutta mistä sen sitten erottaa kuka alussa on oikeasti mukava ja kuka feikki.
- Anonyymi
Olik alussa mitään hajua, että tuollaiseksi voisi muuttua?
Itsekeskeiseen voisi kyllästyä hyvin äkkiä. Täytyy kyetä keskittyä muidenkin hyvinvointiin ja tarpeisiin.
- Anonyymi
Eräs mies on viisi vuotta jaksanut moikkailla,vaikken vastaa😂Siis ihan in real life. Tosin tiedän hänet tän kaupungin panomieheksi. Minulta ei ole saanut eikä saa.
- Anonyymi
Tietäisitpä mitä hän tuollaisesta "leuhkasta ämmästä" puhuu,,,,
- Anonyymi
Popparit esiin ehdottomasti sen verran hauska trollaus/servaus ketju. Kiitti aamuhuvista.
- Anonyymi
Pystyn jopa nimeämään, Salon Seija ja Keräsen Ritva.
-palstahessu- Anonyymi
:D kesti vähän tajuta... ei oo pahemmin tullut putousta katottua.
- Anonyymi
Älykäs, ei pinnallinen. Utelias uusille asioille. Oman tiensä kulkija.
- Anonyymi
Sellaiseen kyllästyt? Ok.
- Anonyymi
Kyllästyn naisessa kielteiseen ja narsistiseen asenteeseen ja tyhjiin perusteluihin ja selittelyyn.
Uskoisin, että ero syntyy usein seksin puutteesta ja vaikka sitä olisikin, niin tunteesta, jossa kehittyy mielikuva, että itseä ei hyväksytä ja toinen ei ole edes kiinnostunut.- Anonyymi
Taidatpa puhua kokemuksesta..?
- Anonyymi
Naamassa on vaan huulet, joiden alla pallotissit, joiden takana alla pallopeppu. Pallorykelmä. Vappuisin lapsena niitä oli ja juhlan jälkeen ne poksauteltiin pois.
- Anonyymi
Hölösuuhun, joka ei ymmärrä, että yksityiset asiat on yksityisiä.
- Anonyymi
Kyllästyn naiseen joka sanoo ei nyt huvita kun pitäis jotain tehdä yhdessä.
- Anonyymi
Minä ainakin kyllästyn sellaiseen naiseen joka aina luulee tietävänsa kaiken. vaikka ei oikeasti tiesdäkään mitään asioista, on kuin "pipo-täti", musiikkikin kuin: pipo-täti-kskdi-rivinen, musiikki: https://www.youtube.com/watch?v=XZnjRCAP1NI
- Anonyymi
Kunpa joku kertoisi minusta...
- Anonyymi
Palstanaiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24210726
- 1276883
- 955533
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324810- 404094
- 613424
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253378On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283325Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru182774- 502501