Nyt on lunta paljon vielä ja hyvät hanget,kestää jopa 90 kiloisen ihmisen juoksennella. Ei kun ulos kaikki,siellä se pää tuulettuu ja tulee uusia ideoita tekemiseen. Ite oon leiponu,siivonnut, ulkoillu,ja pilkkinyt ja mattoja pessy....
aika kuluu,ei oo inkäänlaista vapaa ajan ongelmaa.
Nyt kun tekee kaiki huushollissa valmiiksi, niin sitten kesäkuussa kun tulee
se helle aalto, on kuule mukava nauttia siitä.
Ei tartte kylille lähteä ravaamaan, varmaan kaikilla on koton niin ikkunan pesua ym touhua.....ja niin,onhan se mukava kun talven jölkeen siivoo ja sitten saa nauttia puhtaasta kodista, Minä ainakin olen nauttinut tekemisistäni.
Grillaamista en ole vielä aloittanut,mutta meinaan viikonloppuna senkin aloittaa,hyvää lihaa ja lohta grillata ja salaattia siihen lisäksi,niin a wot!!!!
Ei muutakun iloista toukokuuta, ja kyllä me selviämme tästä.
ylös,ulos ja lenkille
8
83
Vastaukset
- Anonyymi
Norjan kassilohi, pah, no, tuleehan antipiootit kuntoon
- Anonyymi
Pitää muistaa että suurin osa ihmisistä on töissä. Hoitajat tekee pitkää päivää keskellä koronaepidemiaa. Lisätyötä tullut hurjasti. Tuo mitä kirjoitit kuulostaa helpolta elämältä. Mutta kyllä se Siperia opettaa sinua kun. Jos ei Siperia niin korona ainakin kun aika kuluu.
- Anonyymi
Ootteko tippunu pienenä katkeruus ämpäriin?
Kun on tyytyväinen touhuihinsa ei se keltään ole pois, ei tosiaan. Tunturissa on nyt hyvä retkeillä.
- Anonyymi
Eli minua ei kestä, 95killoo
- Anonyymi
No huh,huh. Ompa sitten kesällä mukava lepäillä.
Ja kannattais ajan kuluksi opetella kirjoittamaan oikein, niin täynnä kirjoitus virheitä, ettei meinaa selvää saada.- Anonyymi
Konjunktiolla aloitettu lause, "ja kannattaisi"
Saivartelua käyttämääsi rakennetta kohtaan, totta.
Aloittaja tarkoitus oli varmasti hyvä, ei kieliopin gradu.
- Anonyymi
Kuule kesällä korona näyttää taas mistä pesee typerille ihmisille
- Anonyymi
Jos pölättää, tehekää Trumpit eli malarialääkettä eli GinTonicia !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379