Nyt on lunta paljon vielä ja hyvät hanget,kestää jopa 90 kiloisen ihmisen juoksennella. Ei kun ulos kaikki,siellä se pää tuulettuu ja tulee uusia ideoita tekemiseen. Ite oon leiponu,siivonnut, ulkoillu,ja pilkkinyt ja mattoja pessy....
aika kuluu,ei oo inkäänlaista vapaa ajan ongelmaa.
Nyt kun tekee kaiki huushollissa valmiiksi, niin sitten kesäkuussa kun tulee
se helle aalto, on kuule mukava nauttia siitä.
Ei tartte kylille lähteä ravaamaan, varmaan kaikilla on koton niin ikkunan pesua ym touhua.....ja niin,onhan se mukava kun talven jölkeen siivoo ja sitten saa nauttia puhtaasta kodista, Minä ainakin olen nauttinut tekemisistäni.
Grillaamista en ole vielä aloittanut,mutta meinaan viikonloppuna senkin aloittaa,hyvää lihaa ja lohta grillata ja salaattia siihen lisäksi,niin a wot!!!!
Ei muutakun iloista toukokuuta, ja kyllä me selviämme tästä.
ylös,ulos ja lenkille
8
136
Vastaukset
- Anonyymi
Norjan kassilohi, pah, no, tuleehan antipiootit kuntoon
- Anonyymi
Pitää muistaa että suurin osa ihmisistä on töissä. Hoitajat tekee pitkää päivää keskellä koronaepidemiaa. Lisätyötä tullut hurjasti. Tuo mitä kirjoitit kuulostaa helpolta elämältä. Mutta kyllä se Siperia opettaa sinua kun. Jos ei Siperia niin korona ainakin kun aika kuluu.
- Anonyymi
Ootteko tippunu pienenä katkeruus ämpäriin?
Kun on tyytyväinen touhuihinsa ei se keltään ole pois, ei tosiaan. Tunturissa on nyt hyvä retkeillä.
- Anonyymi
Eli minua ei kestä, 95killoo
- Anonyymi
No huh,huh. Ompa sitten kesällä mukava lepäillä.
Ja kannattais ajan kuluksi opetella kirjoittamaan oikein, niin täynnä kirjoitus virheitä, ettei meinaa selvää saada.- Anonyymi
Konjunktiolla aloitettu lause, "ja kannattaisi"
Saivartelua käyttämääsi rakennetta kohtaan, totta.
Aloittaja tarkoitus oli varmasti hyvä, ei kieliopin gradu.
- Anonyymi
Kuule kesällä korona näyttää taas mistä pesee typerille ihmisille
- Anonyymi
Jos pölättää, tehekää Trumpit eli malarialääkettä eli GinTonicia !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451389Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761295Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86943Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee185830- 10812
- 68801
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20791- 82781
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17710- 50695