kantiiko mikro korjata vai ostaa uus ei ookuin 4 vuotta vanha mikro
kantiiko mikro korjata vai ostaa uus
22
97
Vastaukset
Katoppa mitä kotivakutuksessa sanotaan ja soita toimistoon jos ne maksaa pienenkin osan vaan onko omariski liian suuri. Se riippuu mikron hinnasta kannattaako korjauttaa. Mikroja saa aika halavalla uusia.
- Anonyymi
Heitä Perämerreen ja käy ostaan uusi mikro. Pääset helpommalla ja halavemmalla.
- Anonyymi
Ei mikroja edes korjata. Nekin on sitä kertakäyttökamaa.
Kotivakuutuksen omavastuu on 120-160 euron välillä, ja siitä poistetaan käyttövuodet, niin tuskin kannattaa edes vakuutusyhtiötä vaivata soitolla. - Anonyymi
Ei todellakaan. Käy esim Tokmannilla, uudet alkaen 40e. Samaa hintaluokkaa alkaen Gigantilla.
- Anonyymi
Taitaa olla mikrouunin hintoja.Vai onko mikrohameen hintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla mikrouunin hintoja.Vai onko mikrohameen hintoja.
No sulla meni sitte hamehommeleiksi tuo ajatusmaailma.
No, mainostaminenhan on sivustoilla kielletty, mutta nakkaampa tähän yhden tokmannin mainoksen;
https://www.tokmanni.fi/mikroaaltouuni-700-w-20-l-6438114888971 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sulla meni sitte hamehommeleiksi tuo ajatusmaailma.
No, mainostaminenhan on sivustoilla kielletty, mutta nakkaampa tähän yhden tokmannin mainoksen;
https://www.tokmanni.fi/mikroaaltouuni-700-w-20-l-6438114888971Hups, tuli väärä linkki, mutta tässä se tokmannin linkki minkä tarkotin
https://www.tokmanni.fi/elektroniikka-ja-kodinkoneet/kodinkoneet/keittion-isot-kodinkoneet/mikroaaltouunit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hups, tuli väärä linkki, mutta tässä se tokmannin linkki minkä tarkotin
https://www.tokmanni.fi/elektroniikka-ja-kodinkoneet/kodinkoneet/keittion-isot-kodinkoneet/mikroaaltouunitKannattaa purukumia ja erkeeperillä tullee hiton hyvä mie kuivaan pyykit samalla koko lämmitän maksalootaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa purukumia ja erkeeperillä tullee hiton hyvä mie kuivaan pyykit samalla koko lämmitän maksalootaa
Ei kannata. Se isohko vene kannattaa.
Hyvä mikro maksaa n.400-500 euroo. Leipääkin paistaa ja ruuat kypsyy semmosessa. Kestää isältä pojalle.
- Anonyymi
taijat tarkottaa uunia mikrot ei maksa nuin paljoa
Anonyymi kirjoitti:
taijat tarkottaa uunia mikrot ei maksa nuin paljoa
Onhan siinä mikrossa ns. uunikin että leivätkin paistuu. Kyllä kunnon hella maksaa piolet enemmän..Laatu maksaa ja sen huomaa kun lukkee esim. jääkappien takaosista että onko se kopio vai alakuperänen.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Onhan siinä mikrossa ns. uunikin että leivätkin paistuu. Kyllä kunnon hella maksaa piolet enemmän..Laatu maksaa ja sen huomaa kun lukkee esim. jääkappien takaosista että onko se kopio vai alakuperänen.
Nääkkeekö jääkaapin takaosasta sen onko mikro laatutavaraa? Jos ei ole jääkaappia mistä sen sitten näkkee?
Anonyymi kirjoitti:
Nääkkeekö jääkaapin takaosasta sen onko mikro laatutavaraa? Jos ei ole jääkaappia mistä sen sitten näkkee?
Voipi kahtoo ristallipallosta.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Voipi kahtoo ristallipallosta.
Kerro kerro kuvastin,olenko minä Kemin kommein ja kuvastin näyttää vastauksen.
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kerro kuvastin,olenko minä Kemin kommein ja kuvastin näyttää vastauksen.
Oot maaliman kommein etkä vaan Kemin. Näin huhut kertovat.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Oot maaliman kommein etkä vaan Kemin. Näin huhut kertovat.
Huhut tahtovat 99% pitää paikkansa. Nyt vaan meni pieleen. Ehkäpä kuiteski Euroopan kommein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhut tahtovat 99% pitää paikkansa. Nyt vaan meni pieleen. Ehkäpä kuiteski Euroopan kommein.
Kohta tulee naisten ryntäys Kemiin jollei viruspelko estä matkailua. Ei kannata kuitenkaan kätkeä komeutta naamarin alle.
Anonyymi kirjoitti:
Kohta tulee naisten ryntäys Kemiin jollei viruspelko estä matkailua. Ei kannata kuitenkaan kätkeä komeutta naamarin alle.
Muistas periä pääsymaksun eikä unohtas sitäkin hurmassa. Mitähän naapurit sannoo kun on mahoton naisjoukko kärrinpyöriä tekemässä nurmikolla?
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Muistas periä pääsymaksun eikä unohtas sitäkin hurmassa. Mitähän naapurit sannoo kun on mahoton naisjoukko kärrinpyöriä tekemässä nurmikolla?
Taijampa periä matkaluyhtiöltä pienen provision uudesta matkailuideasta. Riittäsköhän että minun tarttee maksaa vain 2 % lissää kunnallisveroa ensi vuonna? Muut maksaa varmasta 3%.
- Anonyymi
Tänään Esterin päivänä voivat kupperiskeikkojen tekijät nurmikolla kastua.
- Anonyymi
Eipä ole Esteristä tietoakaan täällä Perämeren helmessa, Kemissä. Lähes 10 lämminta ja myllyt seisoo. Ei tuule. Ois kiva istua rakovalakealla tai sitten astua valkealla raolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112