kantiiko mikro korjata vai ostaa uus

Anonyymi

kantiiko mikro korjata vai ostaa uus ei ookuin 4 vuotta vanha mikro

22

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katoppa mitä kotivakutuksessa sanotaan ja soita toimistoon jos ne maksaa pienenkin osan vaan onko omariski liian suuri. Se riippuu mikron hinnasta kannattaako korjauttaa. Mikroja saa aika halavalla uusia.

• Anonyymi

Heitä Perämerreen ja käy ostaan uusi mikro. Pääset helpommalla ja halavemmalla.

• Anonyymi

Ei mikroja edes korjata. Nekin on sitä kertakäyttökamaa.
      Kotivakuutuksen omavastuu on 120-160 euron välillä, ja siitä poistetaan käyttövuodet, niin tuskin kannattaa edes vakuutusyhtiötä vaivata soitolla.

• Anonyymi

Ei todellakaan. Käy esim Tokmannilla, uudet alkaen 40e. Samaa hintaluokkaa alkaen Gigantilla.

• Anonyymi

Taitaa olla mikrouunin hintoja.Vai onko mikrohameen hintoja.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa purukumia ja erkeeperillä tullee hiton hyvä mie kuivaan pyykit samalla koko lämmitän maksalootaa

Ei kannata. Se isohko vene kannattaa.

• Hyvä mikro maksaa n.400-500 euroo. Leipääkin paistaa ja ruuat kypsyy semmosessa. Kestää isältä pojalle.

• Anonyymi

taijat tarkottaa uunia mikrot ei maksa nuin paljoa

• Anonyymi kirjoitti:

taijat tarkottaa uunia mikrot ei maksa nuin paljoa

Onhan siinä mikrossa ns. uunikin että leivätkin paistuu. Kyllä kunnon hella maksaa piolet enemmän..Laatu maksaa ja sen huomaa kun lukkee esim. jääkappien takaosista että onko se kopio vai alakuperänen.

• Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

Onhan siinä mikrossa ns. uunikin että leivätkin paistuu. Kyllä kunnon hella maksaa piolet enemmän..Laatu maksaa ja sen huomaa kun lukkee esim. jääkappien takaosista että onko se kopio vai alakuperänen.

Nääkkeekö jääkaapin takaosasta sen onko mikro laatutavaraa? Jos ei ole jääkaappia mistä sen sitten näkkee?

• Anonyymi kirjoitti:

Nääkkeekö jääkaapin takaosasta sen onko mikro laatutavaraa? Jos ei ole jääkaappia mistä sen sitten näkkee?

Voipi kahtoo ristallipallosta.

• Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

Voipi kahtoo ristallipallosta.

Kerro kerro kuvastin,olenko minä Kemin kommein ja kuvastin näyttää vastauksen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro kerro kuvastin,olenko minä Kemin kommein ja kuvastin näyttää vastauksen.

Oot maaliman kommein etkä vaan Kemin. Näin huhut kertovat.

• Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

Oot maaliman kommein etkä vaan Kemin. Näin huhut kertovat.

Huhut tahtovat 99% pitää paikkansa. Nyt vaan meni pieleen. Ehkäpä kuiteski Euroopan kommein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huhut tahtovat 99% pitää paikkansa. Nyt vaan meni pieleen. Ehkäpä kuiteski Euroopan kommein.

Kohta tulee naisten ryntäys Kemiin jollei viruspelko estä matkailua. Ei kannata kuitenkaan kätkeä komeutta naamarin alle.

• Anonyymi kirjoitti:

Kohta tulee naisten ryntäys Kemiin jollei viruspelko estä matkailua. Ei kannata kuitenkaan kätkeä komeutta naamarin alle.

Muistas periä pääsymaksun eikä unohtas sitäkin hurmassa. Mitähän naapurit sannoo kun on mahoton naisjoukko kärrinpyöriä tekemässä nurmikolla?

• Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

Muistas periä pääsymaksun eikä unohtas sitäkin hurmassa. Mitähän naapurit sannoo kun on mahoton naisjoukko kärrinpyöriä tekemässä nurmikolla?

Taijampa periä matkaluyhtiöltä pienen provision uudesta matkailuideasta. Riittäsköhän että minun tarttee maksaa vain 2 % lissää kunnallisveroa ensi vuonna? Muut maksaa varmasta 3%.

• Anonyymi

Tänään Esterin päivänä voivat kupperiskeikkojen tekijät nurmikolla kastua.

• Anonyymi

Eipä ole Esteristä tietoakaan täällä Perämeren helmessa, Kemissä. Lähes 10 lämminta ja myllyt seisoo. Ei tuule. Ois kiva istua rakovalakealla tai sitten astua valkealla raolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      273
      2824
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      40
      2259
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1697
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      104
      1640
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1297
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1159
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1112
    Aihe