Miten saisi kalkkunan rintafileestä maukkaan.
Laitoin sen paistopussiin ja maustoin ja sisälämpötila oli 70 astetta. Mielestäni siitä ei
tullut hyvää.
Kalkkuna
2
868
Vastaukset
- Nipsu
Kalkkunan rintafilee on lähes tulkoon rasvaton, eli marinadi on sille paikallaan. Näin kesän lähestyessä voit grillata marinoituja kalkkunapihvejä ja paloja vartaassa. Hyvin onnistuu myös pannulla. Kokonaisesta fileestä saa pihvit kätevästi poikkisyin leikkaamalla. Jos haluat tarjota kokonaisen fileen, voit kypsentää sen vaikka padassa tai isossa uunivuoassa nesteessä, niin mehevyys säilyy. Viini, vesi, kanaliemi ja kevytkerma käyvät liemen osasiksi - muista maustaa hyvin. Tärkeää on myös paistoaika, eli filee kuivuu jos braasaat sitä liian kauan ja liian kuumassa. Eli hillitysti. By the way, kalkkunasi tuskin on riistaa eli villikalkkunaa vaan ihan tilalla kasvatettua tavaraa.
- lissu
Kiitos! Nipsu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 876549
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524656- 764367
- 1314101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573607Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82808- 382404
- 2052208
- 462076