Mä oon 44 vuotias nainen, olemme mieheni kanssa kokeilleet parinvaihtoa, mutta minä en voi katsella tai edes ajatella miestäni toisen naisen kanssa. Olemme kokeileet tätä ja se ei sitten kertakaikkiaan käy minulle. Sen sijaan miehelläni ei ole mitään ongelmaa katsella , jos minä harrastan seksiä vieraan tai vieraiden miesten kanssa. Ja sitä olemme sitten harrastaneet. Mulle tulee vain morkkis mieheni puolesta. Ja ihmettelen miksi hän suhtautuu asiaan noin lunkisti ?
Parinvaihto ei käy, kimppaseksi muuten Ok.
46
1422
Vastaukset
- Anonyymi
No, on noita miehiö joka lähtöön ? Mutta eikös tuo ole sulle ideaali tilanne ?
- Anonyymi
Eikös olekkin ? Minulla on samanlainen mies aloittajan kanssa. Ja minä olen niin "-keleen" mustis, että en kestäisi , jos hän olisi toisen naisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös olekkin ? Minulla on samanlainen mies aloittajan kanssa. Ja minä olen niin "-keleen" mustis, että en kestäisi , jos hän olisi toisen naisen kanssa.
Tuo parinvaihto on ihan perseestä munkin mielestä. Kolmannet pyörät on hyvä juttu, puolin ja toisin.
- Anonyymi
Nauti elämästä, älä turhia murehdi.
- Anonyymi
Koska miehesi ymmärtää mikä on seksin ja rakkauden ero.
Seksi on pelkkää seksiä. Ihan samaa kuin se että syöt lounaan, tai käyt kuntosalilla tai kaverin kanssa lenkillä.
Rakastaminen taas on tunne. Rakastaminen on sitä että haluat olla yhden (tai useamman) tietyn ihmisen kanssa loppuelämäsi ja nautit siitä.
Miehesi rakastaa sinua ja rakastelee sinua. Muiden kanssa hän vain harrastaa seksiä, tai siis katselee kun sinä harrastat seksiä. Hän tietää ettet sinä petä häntä tai lähde juoksemaan muiden kelkkaan, kun et ole tehnyt sitä silloinkaan kun olet tavannut töissä työkavereita tai kun olet maistellut viiniä ystäviesi kanssa.
Siinä että että penis menee pilluun ei ole mitään ihmeellistä. Toki kiihottavaa se voi olla. Rakkaus sen sijaan on ihmeellistä. Rakkauskin voi olla kiihottavaa, ja usein onkin kun rakastelee oman rakkaansa kanssa.
En kehota sinua antamaan miehellesi lupaa rakastella, mutta kehotan sinua miettimään sitä mikä on se syy miksi et uskalla antaa hänen naida muiden kanssa. Minä epäilen että kyse ei ole rakkaudesta, vaan menettämisen pelosta. Sinä et jostain syystä luota häneen. Sinun täytyy myös muistaa ettei hän ole velvollinen herättämään sinussa luottamusta, sillä rakkaus ei perustu sellaiseen. Rakkaus perustuu siihen että rakastaa toista sellaisena kuin hän on. Et voi lytätä häntä muottiin ja käskeä olemaan häntä luottamuksellinen koska se ei ole rakkautta, vaan vallankäyttöä ja hallintaa. Muista että hän on sinun kanssa omasta vapaasta tahdostaan. Sinä et häntä voi omistaa ja käskeä. Hän luottaa sinuun. Luota sinäkin häneen. - Anonyymi
Meillä alussa muutama parinvaihto kerta mut mieheni halusi siirtyä pelkästään kolmansiin "pyöriin"😊 tulimme tulokseen että mieheni on "aisuri"..
- Anonyymi
Juuri oikea nimitys asialle 😊
- Anonyymi
Aika monessa pitkässä suuhteessa molemmat mietti jospa vaimo sais vierasta munaa.
Hän luottaa sinuun. Uskoo sinun pysyvän rinnalla vaikka muutkin naivat
-
Itse vertaisin tansseissa käymiseen. Vaikka tanssin muiden kanssa niin aina lähden mieheni kanssa pois.- Anonyymi
Juuri näin mieheni asian tiivistää..tasaisin väli ajoin hänelle tulee vimma saada mut yhtyy tuntemattoman kans..tänä päivänä odotan et miieheni ehdottaa uuden tapaamista joskus mietin olenko vähän höhlä kun tykkään rakastella aina uuden miehen kans..😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin mieheni asian tiivistää..tasaisin väli ajoin hänelle tulee vimma saada mut yhtyy tuntemattoman kans..tänä päivänä odotan et miieheni ehdottaa uuden tapaamista joskus mietin olenko vähän höhlä kun tykkään rakastella aina uuden miehen kans..😗
Ihana olet ukm50 kommentoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti et ymmärrät😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 39-vuotias nainen ja miehelläni on sama halu panna minua kimpassa muiden miesten kanssa.
Meillä kylläkin ovat tuttumme perhe ystävät joiden kanssa panemme kimpassa eniten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti et ymmärrät😗
Minulla 30v sitten Siilinjärvellä varattu parturi kampaaja jonka mies teki matka töitä, kävin panemassa rouvaa useasti😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 39-vuotias nainen ja miehelläni on sama halu panna minua kimpassa muiden miesten kanssa.
Meillä kylläkin ovat tuttumme perhe ystävät joiden kanssa panemme kimpassa eniten.Tiedät ja ymmärät miksi tykkään tälläisestä järjestelystä😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla 30v sitten Siilinjärvellä varattu parturi kampaaja jonka mies teki matka töitä, kävin panemassa rouvaa useasti😎
Taidan aavistaa tän pariskunnan nainen vaalea blondi silloin aiKa iloinen pakkaus. REISKA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä taitaa rouvat olla kovasti vieraisiin päin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä taitaa rouvat olla kovasti vieraisiin päin...
Tunnetusti parturilla helppo tehdä kontakti mieheen ja päin vastoin..niin kävi minullekkin kävin kerran kuussa parturissa. Pyysin kerran kahville joka johti ensimmäiseen yhdyntään, tietenkin molemmat nautimme siitä. Yksi syy rouvalla titenkin oli viikot puutteessa joka johti tapaamisiin😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetusti parturilla helppo tehdä kontakti mieheen ja päin vastoin..niin kävi minullekkin kävin kerran kuussa parturissa. Pyysin kerran kahville joka johti ensimmäiseen yhdyntään, tietenkin molemmat nautimme siitä. Yksi syy rouvalla titenkin oli viikot puutteessa joka johti tapaamisiin😎
No voi olla totta ja aika paljon fantasiaa mukana näissä jutuissa.
En usko ennekuin pääsen jyystää varattua rouvaa savon alueella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla kaksi vakimiestä yhtäaikaa,aina saan paljom ja kauan ja tykkään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla kaksi vakimiestä yhtäaikaa,aina saan paljom ja kauan ja tykkään .
Olisko tilaa kolmannelle?
Mistäpäin olet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole höhlä. Oletko mistä päin? Uskallatko laittaa mittoja itsestäsi..kiinnostais tavata jos natsaa haluisin yön rakastella kanssasi😎 ukm 52v Kuopiosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole höhlä. Oletko mistä päin? Uskallatko laittaa mittoja itsestäsi..kiinnostais tavata jos natsaa haluisin yön rakastella kanssasi😎 ukm 52v Kuopiosta
Ihana kuulla😋 saat toki kysyä mittoja..asumme Mikkelissä rauhalllisella alueella, minun ikäni 38v ollen vaalea pitkä hiuksi ja pieni kkokoinen. Pituus 153 painoni 58 rintani B😗 siksi pukeuudun yleensä lyhyihin hameisiin ja korkkareihin, tansseeissa kylllä miehet tykkäävät pienemmistä naisista😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kuulla😋 saat toki kysyä mittoja..asumme Mikkelissä rauhalllisella alueella, minun ikäni 38v ollen vaalea pitkä hiuksi ja pieni kkokoinen. Pituus 153 painoni 58 rintani B😗 siksi pukeuudun yleensä lyhyihin hameisiin ja korkkareihin, tansseeissa kylllä miehet tykkäävät pienemmistä naisista😗
Olet upean kokoinen naitavaksi..helppo pyöritellä sängyssä eri asentoihin. Haluisin tavata ja päästä jyystää sua kunnolla. Ukm 52v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähellä Juvaa on myös 50v mies jota vieras nainen kiinnostaisi.
Osaan tanssia kun lavoilla käyn tanssimassa.
Olen yli 190cm pitkä ja timmi roppa 90kg.
Kiva ois tutustua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät ja ymmärät miksi tykkään tälläisestä järjestelystä😗
Moi! Tunnustettava on, että sain lopulta vaimon suostumaan vieraan ottoon, kun kerroin, että tutulla kaverilla on todella iso kalu. Ukm on hänkin, ja vaimo innostui kun käskin kaverin saunomaan. Me oltiin saunassa kaverin kaa ja vaimo tuli viimeisenä. Kaveri kun näkin vaimoni alasti, niin lähes hyppäsi tämä mahtikulli pystyy. Vaimo tuli meidän väliimme istumaan ka totesi jännittyneenä "sulla on ihan iso ja paksu kalu. Kaveri sanoi, saa sitä koittaakin. vaimo hipelöi ja vähän runkkasi kaveria. Hän pudottautui polvilleen lauteille ja alkoi imeä kaverin isoa. Sai ekat spermat suuhun!! Se oli kiimaista. Mentiin pesujen jälkeen makkariin ja siellä näin kun mahtikulli painui vaimon pimpsaan, vaimo huuti lähes suoraa huutoa, kun sai isoa kunnolla. Minä runkkailin vieressä ja voi otti multa suuhun! Nykyään me olemme nelistään, eli kaverin vaimo on mukana.. Saadaan kaikki vierasta !!!
Elämä ON ihanaa!! Tätä on jatkunut jo kolmatta vuotta!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähellä Juvaa on myös 50v mies jota vieras nainen kiinnostaisi.
Osaan tanssia kun lavoilla käyn tanssimassa.
Olen yli 190cm pitkä ja timmi roppa 90kg.
Kiva ois tutustua.Kiitos vastauksesta Juvalle😋 mieheni innostui sun viestistä..olet iso mies ja haluis kuulema nähdä mut sun ottamana. Käytkö lava tansseissa kesällä? Olet hyvän matkan päässä ajatellen jatkoa, laivalla käyn tanssimassa yleensä nais ystäväni kanssa😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan siellä nykyään halukkaita parturi-kampaaja rouvia, tai vaikka muitakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan siellä nykyään halukkaita parturi-kampaaja rouvia, tai vaikka muitakin?
En tiedä nykyään olen itse muuttanut vuosia sitten. Onneksi sain kokea varatun parturin kiiman useampaan kertaan nyt eläkeellä hyviä muistoja hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
167cm 54kg aviossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
167cm 54kg aviossa
Mistäpäin olet?
T. Viiskymppinen mies Kuopio - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta Juvalle😋 mieheni innostui sun viestistä..olet iso mies ja haluis kuulema nähdä mut sun ottamana. Käytkö lava tansseissa kesällä? Olet hyvän matkan päässä ajatellen jatkoa, laivalla käyn tanssimassa yleensä nais ystäväni kanssa😗
Moi käyn lavoilla tanssimassa sekä toki muuallakin. Iso ja pitkä mies tosiaan.
Mulla kesämökki joka toimii hyvin tapaamisiin.
Juva 50v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tansseissa käyvä 49v ukm Joroisten läheltä.
Kiva olis viedä tätä 38v rouvaa tansseissa kunnolla lämpimäksi ensin ja sen jälkeen voitaisiin lämmittää muutakin paikkaa.
Missä käyt tansseissa?
- Anonyymi
Olen 28-vuotias mies ja tulisin mielelläni panemaan sinua kimpassa!
- Anonyymi
Hei en ymmärrä jos mies antaa vaimon tehdä itsestään säälittävän alistu naisen joka haluaa alistaa varmaan nauttii kun vierasta saa oman miehen katsoa varmasti vaimosta on kivaa antaa oman nuolla pillua puhtaaksi vieraasta mieheltä vaadi myös miehen kalun nuolemaan koska miehesi alistuu kyllä käskevät loppuksi kalun kerrasta pohjaan miehesi perheesi
- Anonyymi
Mulla ei ole halua tai tarvetta saada vierasta. Vaimoa on pantu kimpassa ja vielä enemmän vaimo on panettanut itseään vieraalla ilman kimppaa. Kun vaimolle selvisi että haluun sen saavan myös muilta vaimo muuttui paljon halukkaammaksi. Sitä enemmän saan seksiä mitä enemmän vaimo saa vierasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole halua tai tarvetta saada vierasta. Vaimoa on pantu kimpassa ja vielä enemmän vaimo on panettanut itseään vieraalla ilman kimppaa. Kun vaimolle selvisi että haluun sen saavan myös muilta vaimo muuttui paljon halukkaammaksi. Sitä enemmän saan seksiä mitä enemmän vaimo saa vierasta.
Samoin miestäni vieras nainen ei ekalla sijalla vaan nauttii kun saan itse vierasta miestä😋 Kesällä tanseissa lavoilla tykkää katsella kun tansin vieraan kans sekä vieras mies hivelee sekä yrittää iskeä mua. Aivan fantasiooissaan kun suostun lähtee vieraan mukaan autolle tai luontoon kesken illan😗 rva 38v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin miestäni vieras nainen ei ekalla sijalla vaan nauttii kun saan itse vierasta miestä😋 Kesällä tanseissa lavoilla tykkää katsella kun tansin vieraan kans sekä vieras mies hivelee sekä yrittää iskeä mua. Aivan fantasiooissaan kun suostun lähtee vieraan mukaan autolle tai luontoon kesken illan😗 rva 38v
Nam rouva 38v
Juva50v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nam rouva 38v
Juva50vTaitaa mies saada kohta namia😎 Olen kateellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa mies saada kohta namia😎 Olen kateellinen
Rohkea rokan syö..hyvän kokoinen naitavaksi😎
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin
- Anonyymi
lions09 kirjoitti:
Missä päin
Eikös hän asunut Mikkelissä pieni kiimanen tuntuu miehen Kikkelissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös hän asunut Mikkelissä pieni kiimanen tuntuu miehen Kikkelissä.
Varkaudessa olisi ukm49v jolla olisi salainen piilopirtti jatkoille tanssien jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaudessa olisi ukm49v jolla olisi salainen piilopirtti jatkoille tanssien jälkeen.
Mieheni odottaa innolla et vieras veisi jakoille..odotan vieraan hellää kosketusta ja...💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheni odottaa innolla et vieras veisi jakoille..odotan vieraan hellää kosketusta ja...💋
Mistä päin liikutte? Varkaus 49v M
- Anonyymi
26v nuorimies vois tulla antaa sulle kunnon kyytiä
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383329Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2732869Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2251818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641758- 631729
- 581445
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831289Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781252Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3261163Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062