Miehenä olo pelkkää lahjomista?

42

<50

Vastaukset 42

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä en oo koskaan saanut miehiltä mitään niin en osaa odottaa edes pienintäkään juttua..
      Hämmästelen tuota luin, ostaako joku muka naiselleen jotain?

• Minusta se on reilu peli jos kummankaan ei tarvitse ostaa toisilleen mitään, sitten jos jotain haluaa voi ostaa itse itselleen.

• Anonyymi

Varmaan sitäkin mutta vielä enemmän henkistä lahjomista. Pitää aloittaa mielenkiintoisia keskusteluja tai muuten ei synny keskustelua ollenkaan. Jos nainen alkaa puhumaan oma-aloitteisesti tunteistaan niin se alkaa niin että "meidän pitäisi jutella...". No olisi sitä voinut jutella jo aiemminkin eikä vain odottaa että toinen osaa avata oikeat keskustelut ja sanoa niissä oikeat sanat.

• Joo, naiset on kovia valittamaan. "Meidän pitäis jutella" on oikeasti sitä että nainen alkaa valittamaan jpstain.

• Luulen että ne jotka on enemmän materialisteja, ne tarvitsee .

• Anonyymi

Minä uppodin kerran moottoriveneen vauhdista vesisuksilla sukelsin, mutta nousin sitten pintaan oli jännittävää vauhtia.

• Ilmeisesti joo noin, ja heikkoitsetuntoiset miehet varmaan lahjoo herkemmin kun ajattelevat että nainen vaatii sitä lahjomista. Parashan on nainen joka arvostaa sitä että jos vaikka hankkii yhteiseksi hyväksi jotain vaikka se ei välttämättä hirveän romanttista olisikaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

Ilmeisesti joo noin, ja heikkoitsetuntoiset miehet varmaan lahjoo herkemmin kun ajattelevat että nainen vaatii sitä lahjomista. Parashan on nainen joka arvostaa sitä että jos vaikka hankkii yhteiseksi hyväksi jotain vaikka se ei välttämättä hirveän romanttista olisikaan.

Kyllä minä arvostan sitä mies tekee minulle sapuskaa kun voin pahoin.
        Yhteisiin asioihin, kestävyyteen pitää panostaa ja laatuun kuin hyvä pesukone kuin imuri sekä myös työvälineet tai kirjoitusvälineet kouluun myös harrastuksia tuen mut

Kerran suutuin miehen ostamisesta 7.90 itselleen kännykkä korun
        Koin sen niin turhana ostona.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä minä arvostan sitä mies tekee minulle sapuskaa kun voin pahoin.
        Yhteisiin asioihin, kestävyyteen pitää panostaa ja laatuun kuin hyvä pesukone kuin imuri sekä myös työvälineet tai kirjoitusvälineet kouluun myös harrastuksia tuen mut

Kerran suutuin miehen ostamisesta 7.90 itselleen kännykkä korun
        Koin sen niin turhana ostona.

Noin minäkin sen näkisin, että oikeasti tärkeisiin asioihin panostaminen on se juttu molemminpuolin. Silloin oikeasti välittää kun panostaa yhteiseen tulevaisuuteen kestävällä tavalla.

Ilmeisesti joo noin, ja heikkoitsetuntoiset miehet varmaan lahjoo herkemmin kun ajattelevat että nainen vaatii sitä lahjomista. Parashan on nainen joka arvostaa sitä että jos vaikka hankkii yhteiseksi hyväksi jotain vaikka se ei välttämättä hirveän romanttista olisikaan.

Sekä kehittämiseen panostan mutta se kännykkäkoru oli liikaa ja loukkaannuin kun ei edes kertonut siitä mielipidettä,että olisin voinut estää sen.

Hän perusteli erottaa kännykkänsä paremmin mutta siihen kyllä riittää joku tussillakin raapasu🙄
        No siitä on jo yli 10 vuotta ettei kyllä päätöksiä tee kysymättä minulta.

• valtakunta kirjoitti:

Sekä kehittämiseen panostan mutta se kännykkäkoru oli liikaa ja loukkaannuin kun ei edes kertonut siitä mielipidettä,että olisin voinut estää sen.

Hän perusteli erottaa kännykkänsä paremmin mutta siihen kyllä riittää joku tussillakin raapasu🙄
        No siitä on jo yli 10 vuotta ettei kyllä päätöksiä tee kysymättä minulta.

Se o hyvä että nohevasti tuolloin puutuit asiaan. Ties minkalainen tuhluri olisi kehittynyt jos et olisi napakasti näpäyttänyt moisista turhuuksista :)

Se o hyvä että nohevasti tuolloin puutuit asiaan. Ties minkalainen tuhluri olisi kehittynyt jos et olisi napakasti näpäyttänyt moisista turhuuksista :)

Noh en välittänyt vasta kun lasten tultua.

Pelaan nyt halo2 😁miehen kanssa

• valtakunta kirjoitti:

Pelaan nyt halo2 😁miehen kanssa

Pelatkaa, minä menen nukkumaan, öitä :)

Pelatkaa, minä menen nukkumaan, öitä :)

Öitä

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Noin minäkin sen näkisin, että oikeasti tärkeisiin asioihin panostaminen on se juttu molemminpuolin. Silloin oikeasti välittää kun panostaa yhteiseen tulevaisuuteen kestävällä tavalla.

Meillä köyhimyksillä arvomaailma varmaan pääsääntöisesti tuota luokkaa onkin. Noilla ökyillä, joilla rahaa on liikaa, sitä sitten kaiketi pistetään menemäänkin eri tyylisesti.

• Anonyymi

Ei todellakaan vaadi, en ole koskaan välittänyt lahjoista ja tavaroista.

• Vähän sama vika mulla. Jos joku on jotain ostanut sitä vain ajattelee että "en olis tarvinnut, harmi kun laittoi rahojaan tuohon".

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Vähän sama vika mulla. Jos joku on jotain ostanut sitä vain ajattelee että "en olis tarvinnut, harmi kun laittoi rahojaan tuohon".

Robert Ludkumin, elokuvan nimi oli kai Sam Peckinpah - Verinenh Viikonloppu, tai kiejan nimenä joku Omega Organization... vastaavaa.... mutta niin itse olin joo moottoriveneen kyydissä vesisuksilla, sitten laikkasin hieman väärin ja upppouduin, oli sekin hauskaa sityten pullahdin pinnalle takaisin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Robert Ludkumin, elokuvan nimi oli kai Sam Peckinpah - Verinenh Viikonloppu, tai kiejan nimenä joku Omega Organization... vastaavaa.... mutta niin itse olin joo moottoriveneen kyydissä vesisuksilla, sitten laikkasin hieman väärin ja upppouduin, oli sekin hauskaa sityten pullahdin pinnalle takaisin :D

Todellakin huvittavaa kun kävin syvyyksissä vesisuksilla.... joo vene odottaa kun pulpahdan pinnalle jälleen, syvyyksissä käytyäni: sukset jalkaan ja vauhti päälle vain veneestä, oli hauskaa kyllä,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin huvittavaa kun kävin syvyyksissä vesisuksilla.... joo vene odottaa kun pulpahdan pinnalle jälleen, syvyyksissä käytyäni: sukset jalkaan ja vauhti päälle vain veneestä, oli hauskaa kyllä,,

Tuollainen moottorivene voi vetäistä todella syvälle vesihiihdossa vauhdilla... 5m syvyydessä taisin olla, mutta pääsin pinnalle takaisin ja vene odottamassa ja sukset kellumassa punnalla: vauhti jatkukoon,

• Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen moottorivene voi vetäistä todella syvälle vesihiihdossa vauhdilla... 5m syvyydessä taisin olla, mutta pääsin pinnalle takaisin ja vene odottamassa ja sukset kellumassa punnalla: vauhti jatkukoon,

Kerran kuulin jutun että yksi suorapuheisempi tyttö oli huutanut "iik, p..un menee vettä" kiihdytysvaiheessa.

• Anonyymi

en oikein ymmärrä miehhiä jos nainen sanoo jos et osta jotain kallista niin jätän sinut ja mies ostelee eikö siinä vaiheessa sanota heippa

• Anonyymi

Kyllä. Heipat siinä vaiheessa.

• Anonyymi

rupesiko it mikko ostelemaan kun sai valtiolta rahaa yritykselleen ja kumpikin sai 100 000 euroa ja firma miljoonia

• Anonyymi

Hampaiden Ahmija ja yrfitysjohtajille kakkaaja... kun joo nielaisin vahingossa nielaisin ja kakin viisauden hampaan... söin siis sen vahingossa kai nielaisin ja kakin pökäleenä vessanpönttöön kai :D

• Anonyymi

Hyvä että meni vessanpönttöön se kakki, kai

• Anonyymi

Tuollainenkaan olotila, mikähän itselläni olikin jouluna, joku silkkinen paita, purppuranvärinen vielä, jne... komeat asusteet, mutta ei se tee itseä sen iloisemmaksi, toiset katsovat että ohhoh... jne vain.

• Anonyymi

Isäntä tunnusteli uutta mustaa uutta paitaani, sanoi: tuntuu kuin paperille tämä materiaali, veli sanoi että: ei ole ruma miehen paita tuo...

• Anonyymi

Kun itse harrastelen noita kauluspaitojen ostamista, niin tumma purppurppura- satiini tai silkki-paita oli jouluna, oikein joulun värikinpunainen.

• Anonyymi

Oko pakko valita sen tyyppinen nainen?
      Kyse on miehen omasta päätöksestä, lähteekö lahjuslinjslle.

• Anonyymi

Jäin miettimään kun vahingossa katsoin pikkukakkosta, niin tämä Senja ohjelmassa, on aika suosikki, tuli mieleen: pystyisiköhän tuo laulamaan rokkia, tuskin, mutta hauska musiikkihahmo on ja taidokas lapsille tuo.

• Anonyymi

Ärsyttää vitusti tuollaiset naiset jotka vinkuu mieheltä lahjoja joka päivä eikä nainen voi olla miehen kanssa jos mies ei osta kalliita lahjoja hyvin usein. Huoria tuollaiset naiaset on täysin selvä juttu.

• Anonyymi

Et sinä niiden kanssa joudu tekemisiin, et vaikka kuinka haluaisit. Niille kelpaavat vain sellaiset miehet, joilla riittää löysää rahaa jaeltavaksi.

• No Mikon tapauksessa rahalla pääsee jo pitkälle.

Paljon kauhistellaan täälläkin, että pitäisi olla rahaa, statusta ja ties mitä naisen saantiin. No pakko on noita harakoita sitten etsiä, mitkä on rahan ja rojun perään?

Joskus muistan näitä naisvalintoja verrattaneen autoihin, niin pitääkö auton omistajan aina olla vaan tankkaamassa?

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/g-63-amg/10947471

Siis 13 litraa satasella!!! Ei helkatti, kokoajan pitäis pistooli olla auton kyljessä!!!
      Kyllä se auto vaan on niin älytön laitos, että kokoajan vaan huutaa hirmuisesti bensaa ja varmasti pelkkää 98;a!

• Hankintahintaan suhteutettuna tuohan on suorastaan pieniruokainen.

Hankintahintaan suhteutettuna tuohan on suorastaan pieniruokainen.

Niinhän Maisakin... Mikolla on rahhaa niin että livettää, niin mitä väliä. :oD

• No ei kaikilla. Itse en ole lahjoja koskaan kaivannut. Mutta saatan kyllä ostella lahjoja toiselle. :)

• Mä sain synttärilahjaks telkkarin, frouva osti.

• Anonyymi

Jos nainen odottaa lahjoja usein niin ei sellaisen kanssa kannata olla. Tuokin mies vielä tajuaa että muija lähtee kun lahjojen arvo laskee.

• Anonyymi

Tuollaista suhdetta en käsitä, ei siinä ole kyse rakkaudesta mitä olen lukenut lehistä. Mieheni ostaa minulle lahjoja mutta ei mitään kalliita ja tärkeintä on muistaa kuitenkin synttärinä ja naisten päivänä olen saanut kukkia aina enkä ole tehnyt siitä mitään numeroa tehnyt. Edellisessä suhteessa en saanut kukkia kertaakaan 7 vuoden aikana. Nyky mieheni ostanut joka vuosi kukkia naisten päivänä. En ole saanut tonnien sormuksia enkä koruja. Minulle riittää että mies ainakin onnittelee.

• Anonyymi

Tunteeko mies itsensä kovin rakastetuksi kun joutuu ostaa lahjoja koko ajan jotta muija pysyy kotona.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1158
    2. 67
      1053
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      828
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      761
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      731
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      38
      694
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      633
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      589
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      513
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      477
    Aihe