Nyt naiset tunnistaa feikkiprofiilit

Anonyymi

Joku nainen kirjoitti tänne, että naiset muka tunnistaa tinderin feikkiprofiilit. Epäilen.

Silti komea feikkiprofiili saa hirveän määrän mätsejä. Miksi? Eikö naiset tunnistakaan feikkiprofiilia:D?

Tinderiin on kai tulossa "kuvavahvistus" eli feikkiprofiilien teko menee vaikeammaksi, eikä testejä tehdä enää ihan tuosta vaan, mutta se voi olla hyväkin juttu, koska kun feikkiprofiilit poistuu, niin naisille ei ole tarjolla enää komeita mallimiehiä ja he joutuvat mätsäämään ihan tavallisen näköisiä miehiä. Edessä on raju pudotus.

Kun feikkiprofiilit poistuu, niin naisilla on paluu maan pinnalle:D

23

1994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä hetkellä naiset mätsää tinderissä myös todella komeita feikkiprofiileja joita ei oikeasti ole olemassakaan, tai on, mutta eivät he oikeasti ole tinderissä ja vaikka olisivatkin, niin tuskin he mätsäisivät tavallisen näköisiä naisia.

      Komeat feikkiprofiilit egobuustaa tavallisen näköisiä naisia: mätsi komean feikkiprofiilin kanssa ja enää ei kiinnosta samantasoiset tavallisen näköiset miehet.

    • Anonyymi

      Ylimielinen nainen väittää tunnistavan.

    • Anonyymi

      Sanoin, kuten AINA sanon, että USEIMMAT naiset. Minä en yleistä lausuntojani koskemaan KAIKKI naisia tai KAIKKI miehiä, kuten useimmat palstaprinsseistä tykkäävät tehdä.

      Tinderissä miesten suhde naisiin on kutakuinkin 7:1. Niin kauan kun Tinderissä on enemmistö miehiä, tuo palstaprinssien valituslaulujen lempiaihe ei tule muuttumaan.

      Mutta tuo on kyllä erinomainen uutinen jos pitää paikkansa, että Tinderiin feikkiprofiilien tehtailu vaikeutuu.

      • Anonyymi

        "Tinderissä miesten suhde naisiin on kutakuinkin 7:1. Niin kauan kun Tinderissä on enemmistö miehiä, tuo palstaprinssien valituslaulujen lempiaihe ei tule muuttumaan."

        Mutta miten selität sen, että noin 10% miehistä vetää tuhansia mätsejä ja muut kamppailee kun mätsejä ei tule? Et voi selittää sitä sillä, että tinderissä on miesylivoima ja jokainen profiilin tehnyt mies näkyy alussa naisille, mutta ei enää alun jälkeen kun naiset erottaa jyvät akanoista, jolloin vain komeat miehet näkyy naisille ja saavat myös naisten tykkäykset.

        "Mutta tuo on kyllä erinomainen uutinen jos pitää paikkansa, että Tinderiin feikkiprofiilien tehtailu vaikeutuu."

        Niin on, koska enää naiset ei kuvittele liikoja eli "voin saada rikkaan, komean ja lihaksikkaan mallimiehen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tinderissä miesten suhde naisiin on kutakuinkin 7:1. Niin kauan kun Tinderissä on enemmistö miehiä, tuo palstaprinssien valituslaulujen lempiaihe ei tule muuttumaan."

        Mutta miten selität sen, että noin 10% miehistä vetää tuhansia mätsejä ja muut kamppailee kun mätsejä ei tule? Et voi selittää sitä sillä, että tinderissä on miesylivoima ja jokainen profiilin tehnyt mies näkyy alussa naisille, mutta ei enää alun jälkeen kun naiset erottaa jyvät akanoista, jolloin vain komeat miehet näkyy naisille ja saavat myös naisten tykkäykset.

        "Mutta tuo on kyllä erinomainen uutinen jos pitää paikkansa, että Tinderiin feikkiprofiilien tehtailu vaikeutuu."

        Niin on, koska enää naiset ei kuvittele liikoja eli "voin saada rikkaan, komean ja lihaksikkaan mallimiehen."

        Feikkiprofiilien teon vaikeutuminen on hyvä siksi, että kenenkään ei tule tuhlattua aikaa valeprofiileihin. Ei niiden lukemiseen eikä niiden tekemiseen.

        Olen muutaman muun ohella selitellyt moneen kertaan palstojen samankaltaisiin aloituksiin nämä samat asiat.


    • Anonyymi

      TINDERIN KATEGORIA 1: komeat miehet, kauniit naiset, tavallisen näköiset ja alle keskitason näköiset naiset, jos kuulut tähän ykköskategoriaan, niin saat halutessasi tuhansia mätsejä, koska heti alussa saat paljon mätsejä ja saavutat suosion, jolloin profiili kantaa ja saat jatkossa näkyvyyttä ja näkyvyyden kautta lisää mätsejä.

      Jos et kuulu Tinderin ykköskategoriaan, niin saat mätsejä ehkä joitain kymmeniä tai et yhtään. Kakkoskategoriaan kuuluvat rumat naiset, rumat miehet ja tavallisen näköiset miehet.

      • Anonyymi

        Mitä iloa niistä mätseistä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä iloa niistä mätseistä on?

        Mitä iloa mätseistä on miehelle? Pitääkö vääntää rautalangasta?

        -Jos miehellä on kourallinen mätsejä, sanotaan vaikka 20-30 mätsiä, niin vaikeeta on, koska kaikilla miehen mätseillä on satoja tai jopa tuhansia mätsejä tai sitten todella tasokkaita miehiä (riippuu miten nainen swaippailee), niin miten erotut joukosta kun oot naisille muurahainen muurahaiskekossa?

        -Oot komea mies ja sulla on satoja tai tuhansia mätsejä, niin naiset on kiimasina ja tottakai tuhat mätsiä nostaa todennäköisyyksiä ja jos komea mies laittaa kymmenelle naiselle "tuletko tänään luokseni syömään ja saunomaan", niin ihan varmasti joku niistä naisista tulee, koska miehen ulkonäkö vetää naisia ja pian harrastetaankin huulihölkkää ja sitten on muna lootassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä iloa mätseistä on miehelle? Pitääkö vääntää rautalangasta?

        -Jos miehellä on kourallinen mätsejä, sanotaan vaikka 20-30 mätsiä, niin vaikeeta on, koska kaikilla miehen mätseillä on satoja tai jopa tuhansia mätsejä tai sitten todella tasokkaita miehiä (riippuu miten nainen swaippailee), niin miten erotut joukosta kun oot naisille muurahainen muurahaiskekossa?

        -Oot komea mies ja sulla on satoja tai tuhansia mätsejä, niin naiset on kiimasina ja tottakai tuhat mätsiä nostaa todennäköisyyksiä ja jos komea mies laittaa kymmenelle naiselle "tuletko tänään luokseni syömään ja saunomaan", niin ihan varmasti joku niistä naisista tulee, koska miehen ulkonäkö vetää naisia ja pian harrastetaankin huulihölkkää ja sitten on muna lootassa..

        Mitä iloa mätseistä on? 1000 mätsin mies on varsinainen pillumagneetti naistenkin mielestä ja mätsithän ne puhuu puolestaan eli tuhannen mätsin mies on naistenkin mielestä pantava.

        Tavallisen näköisten miesten fantasioita ei toteuteta, mutta komean miehen toteutetaan, koska ulkonäkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä iloa mätseistä on miehelle? Pitääkö vääntää rautalangasta?

        -Jos miehellä on kourallinen mätsejä, sanotaan vaikka 20-30 mätsiä, niin vaikeeta on, koska kaikilla miehen mätseillä on satoja tai jopa tuhansia mätsejä tai sitten todella tasokkaita miehiä (riippuu miten nainen swaippailee), niin miten erotut joukosta kun oot naisille muurahainen muurahaiskekossa?

        -Oot komea mies ja sulla on satoja tai tuhansia mätsejä, niin naiset on kiimasina ja tottakai tuhat mätsiä nostaa todennäköisyyksiä ja jos komea mies laittaa kymmenelle naiselle "tuletko tänään luokseni syömään ja saunomaan", niin ihan varmasti joku niistä naisista tulee, koska miehen ulkonäkö vetää naisia ja pian harrastetaankin huulihölkkää ja sitten on muna lootassa..

        Et vastannut kysymykseeni mitä iloa mätseistä on, vaan aloit puhua ihan muusta, eli kerroit siitä miten naisilla on niin paljon enemmän mätsejä kuin miehillä.

        Mutta enhän minä sitä kysynyt. Kysyin mitä iloa mätseistä on.

        Tai voi olla että vastasitkin tuohon kysymykseen, joksi epäsuorasti, joten en tiedä tulkitsinko sinut oikein.

        Tulkitsin sinut näin:

        Mätseistä ei ole mitään iloa vaan pelkkää harmia, vaivaa, pettymystä ja mielipahaa.

        Kun saat mätsin, et ole ollenkaan iloinen. Tulet surulliseksi ja vihaiseksi.

        Alat heti mätsin saatuasi miettiä miten paljon enemmän mätsejä jollain toisella miehellä on ja miten epäteilua sellainen on. Mietit miten paljon helpompaa tämä tinderöinti on naisille ja miten naiset eivät ollenkaan ymmärrä miten vaikeaa tämä sinulle on. Ajattelet ettei tämä uusi mätsikään varmaan sitä ymmärrä, ei se naisena kumminkaan mitään mistään ymmärrä, se on takuuvarmasti vain komean miehen munan perässä ja sinun kanssasi se ei ala millekään. Alat mielessäsi arvuutella miten monta muuta mätsiä tuolla naisella on ja tulet siihen tulokseen että niitä on varmasti tuhansia. Ajattelet että kyllä se nainen tänä iltana kumminkin lähtee jonkun sinua paremman näköisen miehen luo saunomaan, joten turha sinun on lähettää naiselle viestiä kun et kuitenkaan pääse treffeille.

        Päästyäsi ajattelukuvioissasi tähän saakka toteat että naiset on paskoja, Tinder on paska, mätsit on paskoja, kaikki on paskaa ja täysin turhaa. Ajatteket että olisi ollut niin paljon parempi kun ei olisi edes tullut koko mätsiä. Sitten muistat miten katkeraksi sekin veti kun yhdessä vaiheessa ei ollut ainuttakaan mätsiä. Raskasta on. Jos tavismies ei saa mätsejä, se on kurjaa. Jos tavismies saa mätsejä, se on vielä kurjempaa.

        Ajatteket että mätseistä ei ole iloa ellei niitä ole tarpeeksi. Tuhat mätsiä olisi tarpeeksi. Ajattelet että jos mätsejä olisi tuhat niin silloin elämä olisi niin paljon helpompaa ja parempaa. Naisten elämä on helppoa koska heillä kaikilla on halutessaan tuhat mätsiä, ja silloinhan kaikki on hyvin. Ei ihminen elämäänsä muuta kaipaakaan kun tuhat mätsiä. Tuhat mätsiä on onnellisen elämän edellytys ja tae. Niin kauan kuin mätsien määrä ei ole lähelläkään tuhatta, mikään ei tunnu miltään.

        Joten sainhan minä vastauksen kysymykseeni mitä iloa mätseistä on:

        Mätseistä ei ole mitään iloa. Mätsit on perseestä. Parempi olla ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni mitä iloa mätseistä on, vaan aloit puhua ihan muusta, eli kerroit siitä miten naisilla on niin paljon enemmän mätsejä kuin miehillä.

        Mutta enhän minä sitä kysynyt. Kysyin mitä iloa mätseistä on.

        Tai voi olla että vastasitkin tuohon kysymykseen, joksi epäsuorasti, joten en tiedä tulkitsinko sinut oikein.

        Tulkitsin sinut näin:

        Mätseistä ei ole mitään iloa vaan pelkkää harmia, vaivaa, pettymystä ja mielipahaa.

        Kun saat mätsin, et ole ollenkaan iloinen. Tulet surulliseksi ja vihaiseksi.

        Alat heti mätsin saatuasi miettiä miten paljon enemmän mätsejä jollain toisella miehellä on ja miten epäteilua sellainen on. Mietit miten paljon helpompaa tämä tinderöinti on naisille ja miten naiset eivät ollenkaan ymmärrä miten vaikeaa tämä sinulle on. Ajattelet ettei tämä uusi mätsikään varmaan sitä ymmärrä, ei se naisena kumminkaan mitään mistään ymmärrä, se on takuuvarmasti vain komean miehen munan perässä ja sinun kanssasi se ei ala millekään. Alat mielessäsi arvuutella miten monta muuta mätsiä tuolla naisella on ja tulet siihen tulokseen että niitä on varmasti tuhansia. Ajattelet että kyllä se nainen tänä iltana kumminkin lähtee jonkun sinua paremman näköisen miehen luo saunomaan, joten turha sinun on lähettää naiselle viestiä kun et kuitenkaan pääse treffeille.

        Päästyäsi ajattelukuvioissasi tähän saakka toteat että naiset on paskoja, Tinder on paska, mätsit on paskoja, kaikki on paskaa ja täysin turhaa. Ajatteket että olisi ollut niin paljon parempi kun ei olisi edes tullut koko mätsiä. Sitten muistat miten katkeraksi sekin veti kun yhdessä vaiheessa ei ollut ainuttakaan mätsiä. Raskasta on. Jos tavismies ei saa mätsejä, se on kurjaa. Jos tavismies saa mätsejä, se on vielä kurjempaa.

        Ajatteket että mätseistä ei ole iloa ellei niitä ole tarpeeksi. Tuhat mätsiä olisi tarpeeksi. Ajattelet että jos mätsejä olisi tuhat niin silloin elämä olisi niin paljon helpompaa ja parempaa. Naisten elämä on helppoa koska heillä kaikilla on halutessaan tuhat mätsiä, ja silloinhan kaikki on hyvin. Ei ihminen elämäänsä muuta kaipaakaan kun tuhat mätsiä. Tuhat mätsiä on onnellisen elämän edellytys ja tae. Niin kauan kuin mätsien määrä ei ole lähelläkään tuhatta, mikään ei tunnu miltään.

        Joten sainhan minä vastauksen kysymykseeni mitä iloa mätseistä on:

        Mätseistä ei ole mitään iloa. Mätsit on perseestä. Parempi olla ilman.

        "Mutta enhän minä sitä kysynyt. Kysyin mitä iloa mätseistä on."

        -Tavallisen näköisellä miehellä on kourallinen mätsejä eli 20-30 mätsiä ja vaikka kuinka yrittää treffeille kaikkien mätsien kanssa, niin ei välttämättä saa treffejä yhdenkään kanssa.

        -Komea mies, jolla on 1000 mätsiä pääsee treffeille helposti ja varmasti ainakin 70% kanssa.

        Koita nyt vähän avartaa omaa maailmankuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta enhän minä sitä kysynyt. Kysyin mitä iloa mätseistä on."

        -Tavallisen näköisellä miehellä on kourallinen mätsejä eli 20-30 mätsiä ja vaikka kuinka yrittää treffeille kaikkien mätsien kanssa, niin ei välttämättä saa treffejä yhdenkään kanssa.

        -Komea mies, jolla on 1000 mätsiä pääsee treffeille helposti ja varmasti ainakin 70% kanssa.

        Koita nyt vähän avartaa omaa maailmankuvaa.

        No niinhän minä juuri sanoin! Mätseistä ei ole sinulle mitään iloa koska mietit vain miten paljon enemmän mätsejä muilla on. Vertaat mötsuedi määrää muiden määriin. Mätsit ovat sinulle pelkkä mieliharmi koska niitä ole 1000 kpl. Kun niitä on vain 29 niin niistä ei ole iloa. On vaikea erottua joukosta joten ei kannata edes yrittää. Mätsejä on ihan liian vähän. Naapurin komistuksella on enemmän. Tuhat mätsiä tekee onnelliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta enhän minä sitä kysynyt. Kysyin mitä iloa mätseistä on."

        -Tavallisen näköisellä miehellä on kourallinen mätsejä eli 20-30 mätsiä ja vaikka kuinka yrittää treffeille kaikkien mätsien kanssa, niin ei välttämättä saa treffejä yhdenkään kanssa.

        -Komea mies, jolla on 1000 mätsiä pääsee treffeille helposti ja varmasti ainakin 70% kanssa.

        Koita nyt vähän avartaa omaa maailmankuvaa.

        Koeta sinäkin sanoa jotain uutta! Hemmetinmoisia jankuttajia tämän palstan miehet. Jatkuvaa nalkutusta ja länkytystä komeista miehistä ja naisten mätsimääristä. Mitään uutta sanottavaa ei ole ollut viiteen vuoteen. Pelkkää nalkuti nalkuti. Miksette saman tien kopipastaa noita lätinöitänne kun kumminkin hoette koko ajan yhtä ja samaa. Pelkkää mussutusta ja natinaa. Treffeilläkin varmaan hokisitte yhtä ainutta vihaista lausetta. Sanoisi nainen mitä tahansa niin te vain toistaisitte samoja sanoja. Käveleviä gramofoneja ei kukaan nainen halua - siinä syy ettette kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta enhän minä sitä kysynyt. Kysyin mitä iloa mätseistä on."

        -Tavallisen näköisellä miehellä on kourallinen mätsejä eli 20-30 mätsiä ja vaikka kuinka yrittää treffeille kaikkien mätsien kanssa, niin ei välttämättä saa treffejä yhdenkään kanssa.

        -Komea mies, jolla on 1000 mätsiä pääsee treffeille helposti ja varmasti ainakin 70% kanssa.

        Koita nyt vähän avartaa omaa maailmankuvaa.

        Mutta hetkinen, Suuriin Palstatotuuksiin kuuluu ettei tavallisen näköinen mies saa ikinä yhden yhtäkään matchia? Nytkö se saakin jo kymmeniä? Hämmentävää, matchejahan piti sadella vain top10 näköisille adoniksille eikä koskaan ainuttakaan tavallisille miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hetkinen, Suuriin Palstatotuuksiin kuuluu ettei tavallisen näköinen mies saa ikinä yhden yhtäkään matchia? Nytkö se saakin jo kymmeniä? Hämmentävää, matchejahan piti sadella vain top10 näköisille adoniksille eikä koskaan ainuttakaan tavallisille miehille.

        Se on kumma kun täällä ottaa puheeks mätsimäärät, niin joku nainen tulee heti "et saa mätsejä, olet ruma, et ole kiinnostava" jne. vaikka en ole missään sanonut, että MINÄ en saa mätsejä. Koko ajan olen kirjoittanut tavallisen näköisistä miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän minä juuri sanoin! Mätseistä ei ole sinulle mitään iloa koska mietit vain miten paljon enemmän mätsejä muilla on. Vertaat mötsuedi määrää muiden määriin. Mätsit ovat sinulle pelkkä mieliharmi koska niitä ole 1000 kpl. Kun niitä on vain 29 niin niistä ei ole iloa. On vaikea erottua joukosta joten ei kannata edes yrittää. Mätsejä on ihan liian vähän. Naapurin komistuksella on enemmän. Tuhat mätsiä tekee onnelliseksi.

        Juuri näin. Nyt alat pikkuhiljaa ymmärtämään vaikka matkaa onkin, että täysin ymmärtäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kumma kun täällä ottaa puheeks mätsimäärät, niin joku nainen tulee heti "et saa mätsejä, olet ruma, et ole kiinnostava" jne. vaikka en ole missään sanonut, että MINÄ en saa mätsejä. Koko ajan olen kirjoittanut tavallisen näköisistä miehistä.

        Ja ennen kun joku nainen tulee sanomaan "mistä voit tietää minkä verran mätsejä muut miehet saavat", niin on mulla kavereita, joiden kanssa puhutaan ja olen tehnyt myös testejä feikkiprofiileilla eli TIEDÄN KYLLÄ MISTÄ PUHUN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ennen kun joku nainen tulee sanomaan "mistä voit tietää minkä verran mätsejä muut miehet saavat", niin on mulla kavereita, joiden kanssa puhutaan ja olen tehnyt myös testejä feikkiprofiileilla eli TIEDÄN KYLLÄ MISTÄ PUHUN!

        Entä sitten, pikku incel? Ei kukaan ole sulle seksiä velkaa. Tottakai molemmat sukupuolet tavoittelee parasta, jotkut saa, jotkut ei. Deal with it.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten, pikku incel? Ei kukaan ole sulle seksiä velkaa. Tottakai molemmat sukupuolet tavoittelee parasta, jotkut saa, jotkut ei. Deal with it.

        Sanoinko mä jossain, että en saa matcheja tai seksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinko mä jossain, että en saa matcheja tai seksiä?

        Eihän semi komea mies voi mitenkään tietää miten vaikeeta inceleillä on. Ei naisten mielestä mitenkään voi. Ei siis mitenkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän semi komea mies voi mitenkään tietää miten vaikeeta inceleillä on. Ei naisten mielestä mitenkään voi. Ei siis mitenkään!

        Se.ikomea.ies ei piittaa hittojakaan siitä millaista muilla on. Miksi piittaisi?

        Mutta loistojuttu että feikkiprofiilien tekeminen vaikeutuu. Loppuu lätinät ja länkytykset siitä miten Palstatotuudet on feikkiprofiilien avulla testattuja juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se.ikomea.ies ei piittaa hittojakaan siitä millaista muilla on. Miksi piittaisi?

        Mutta loistojuttu että feikkiprofiilien tekeminen vaikeutuu. Loppuu lätinät ja länkytykset siitä miten Palstatotuudet on feikkiprofiilien avulla testattuja juttuja.

        Miksi sinua risoo kun naisten mätsimäärät paljastuu inceleille?

        Feikkiprofiilien teko vaikeutuu, mutta eiköhän jotkut osaa kiertää sen jotenkin esim. kuvia pystyy muokkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hetkinen, Suuriin Palstatotuuksiin kuuluu ettei tavallisen näköinen mies saa ikinä yhden yhtäkään matchia? Nytkö se saakin jo kymmeniä? Hämmentävää, matchejahan piti sadella vain top10 näköisille adoniksille eikä koskaan ainuttakaan tavallisille miehille.

        Itse olen saanut tasan yhden matchin silloin kun olin tinderissä, Vau se oli melkein mahtavaa, luulin melkein jonkun olevan kiinnostunut. En kylläkään ole edes tavallisen näköinen enkä edes tavallisen näköinen ruma vaan oikein tosi ruma.
        Se ei ole hämmentävää mutta selkeästi kertoo kiinnostuksen asteen minusta.
        Ulkonäkö on varmasti tärkeimmästä päästä miten suhde voisi ollenkaan toimia, mutta voin myöntää että olen hyvinkin aliarvioinut sen merkityksen.
        Näistä kommenteista mitä kukin antaa on paljon totuutta jos ne oikein osaa seuloa.
        Paljon on myös vääristeltyä.
        Ulkonäöstä puhutaan paljon koska se on se suurin kompastuskivi suhteen alkamiseen.
        Muille jutuille ei jää tilaa. Heitä joilla ulkonäköongelmaa ei ole haluaisivat puhua muista ongelmista tai ehkä siitä miten saisi vielä enemmän parannusta seksielämään.
        Siitä olen kyllä samaa mieltä että jos yksi ongelma vaikuttaa ratkaisemattomalta on hyvä siirtyä sellaiseen ongelmaan mikä olisi ratkaistavissa. Ajatusten jumittaminen yhteen ei tuo edistystä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe