Montako kumppania vuorokauden aikana?

Anonyymi

Montako teillä on ollut yhden vuorokauden aikana?

Vuorokauden aikana itselläni kolmesti ja melkein neljästi, jos vuorokauteen saisi kaksi tuntia lisää.

Nainen nro 1: Alkoi yöllä ravintolassa, kun tapasin opiskeluaikojeni vakipanon. No olin aika humalassa ja nainen vei mut kotiinsa. Oli alkanut harrastamaan jotain napatanssia ja halusi sitä minulle esitellä. No joo ihan ok näköistä, mutta romanttisena ja väsyneenä miehenä tokaisin, että jos haluat nussia, niin alkaa olla jo kiire, sillä muuten nukahdan ;c) No siinä sitten kerta yöllä ja kerta aamulla.
Lopputulos: ihan paskaa seksiä, mutta miks ei nyt noin vanhojen muistojen vuoksi.

Nainen nro 2: Olin sopinut lounastreffit exän kanssa ja eikös se mennyt sitten klo 12 panemiseksi exän asunnolla.
Lopputulos: miten voikaan vaatteet tippua kuin itsestään. Ihmeen hyvää seksiä ja tulee mieleen, että pitäisikö suhteet alkaa ensin naimisella ja vasta sitten seurustelulla...

Nainen nro 3: Vähän aikaa kotiin ja nukkumista klo 17 oli nettitreffit. Nainen oli noin 4-kymppinen kuntosaliohjaaja ja ihan mielettömässä kunnossa. Oli jättänyt hyvin paitansa ylänapit auki ja rinnat olivat pushuppien ansiosta kuin tarjottimella! ;c) Siinä syönnin ohessa sitten tokaisin, että saanko ehdottaa miten ilta jatkuu... suostui ja tuon toteutuimme eli taksilla luokseni hakemaan punaviiniä sekä CD-koteloa ja kuuntelmaan hyvää musiikkia punaviinin kera naisen omakotitaloon, jossa tietysti laitettiin sauna päälle.
Lopputulosa: Nyt kyllä miestä vietiin!!! Ihan mieletön seksipeto! Tapasimme seksin merkeissä useamminkin!!! Kyllä seksi on mahtavaa!!! ;c)

Nainen nro 4: Lähdin nettituttavuuden luota illalla, sillä hänelle oli mies tulossa kotiin seuraavana aamuna ja naisen piti hieman siivota asuntoa ;c) Olin jo punaviinistä ja onnistuneesta illasta sen verta fiiliksissä, että kavereiden kanssa uudestaan baariin. Siellä tuli vastaan ystävykset eli kaksi naista, joista toinen oli viisikymppinen ja toinen ikäiseni eli kolmekymppinen. Ilta oli todella rattoisa ja luulin, että tulisin päätymään tämän nuoremman kanssa sänkyyn. No mentiin siitä taksilla kolmistaan tämän nuoremman luokse jatkoille. Olin jo reissuista sen verta rähjääntynyt, että pyysin pyyhettä ja menin yksin suihkuun. Ehdin melkein jo pestä itseni, kun kylpyhuoneen ovi avautui ja tämä vanhempi nainen tuli alastomana suihkuun kanssani. Oli muuten upea ilmestys vaikka ikää oli jo n. 50 -vuotta!!! Urheilu tekee kummia tai sitten vain jollain on geenit kohdillaan. Olivat tehneet meille vierashuoneeseen jo sängyn valmiiksi. Ei ollut ihan normaali yö, sillä tuntui, etten saa millään tarpeeksi! Olin ollut jo kolmen naisen kanssa ennen tätä ja silti panetti niin pirusti. Valehtelematta naitiin 5-8 kertaa yön aikana ja olin kuulema ollut aika äänekäs tämän nuoremman naisen mukaan. Hän pelkäsi, että naapurt alkavat jo valittamaan ;c) Jossain vaiheessa kävin yöllä vessassa ja menin alastomana keittiöön juomaan vettä. Tämä nuorempi nainen oli hiippaillut keittiöön ja tarrasi kulliin kiinni ja hieroi kovaksi. Halusi kuulema vielä kerran kulla kun nain hänen ystäväänsä ;c) Aamulla suihkussa käytyäni seisoin pyyhepäällä olohuoneessa katselemassa aamu-uutisia. Nuorempi nainen laittoi aamupalaa t-paita ja pikkarit päällä ja pakkohan oli tehdä naiselle samat eli ujuttaa käsi pikkareiden sisään ja hieroa kosteaksi samalla kun vanhempi nainen oli suihkussa ;c)
Lopputulos: Mahtava ilta ja seksiä enemmän kuin luulin kykenevän! Kiva lisä oli flirtti tämän nuoremman naisen kanssa, vaikka ei koskaan hänen kanssa naitukkaan.

Mitäs kokemuksia teillä on?

3

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on suurin lukema kaksi ja nuokin samalla kertaa eli kimpassa.

      Onhan noita kimppoja aika suuriakin, mutta mielestäni kimppa lasketaan yhdeksi olis sitten kuinka monta panoa tahansa.

    • Anonyymi

      Jees nois sitä pitää

    • Anonyymi

      Itselläni oli nuorempana vähän nyt jälkeenpäin katsottuna erikoinen tilanne. Tavallaan seurustelin kahden naisen kanssa samaan aikaan ja asuin vähän kuin vuorotellen heidän kanssaan. Mitään pettämistä siinä ei ollut vaan kummatkin tiesivät toisistaan.
      Tämä oli kummallisen toimiva järjestely ja molemmat antoivat kyllä parastaan. Hemmottelivat minkä ehtivät ja seksiä oli aamuin illoin ja jopa välillä.
      Kerran sitten kävi niin, että aamuseksiä toisen kanssa ja iltaseksiä toisen kanssa, mutta väliin sattui ihan puolivahingossa erään vanhan naistutun kanssa kunnon suihinotto viattoman kahvihetken päätteeksi autossani. Näimme pitkästä aikaa ja kiva oli vaihtaa kuulumiset, mutta tuo loppuun asti annettu suuhoito kruunasi kaiken.
      Eihän tuossa ollut kuin kaksi saman päivän aikana, mutta spontaani suihinotto mällit niellen on mielestäni jo melkein kolmas. ;)
      Oi niitä aikoja ...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe