Palsta ihastus

Anonyymi

Jos palsta ihastuksesi tulisi juuri nyt luoksesi niin mitä kivaa tai hyvää hänelle keksisit

156

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voitais leikkiä kymmentä tikkua laudalla.

• Toi on kiva leikki😁

• Jakaisin kanssaan viinirypäleeni

• Anonyymi

Onko siemenettömiä?

• Ne on hyviä.😁

• Anonyymi kirjoitti:

Onko siemenettömiä?

Oli, valitettavasti niitä ei enää ole

• valtakunta kirjoitti:

Ne on hyviä.😁

Hyviä oli, punaisia Etelä-Afrikkalaisia

• pujotteIija kirjoitti:

Hyviä oli, punaisia Etelä-Afrikkalaisia

Meillä on tällä hetkellä vihreitä.😁

• Annan suukon.

• Nyt kysymys kuuluu, kelle?

• Partakaweri kirjoitti:

Nyt kysymys kuuluu, kelle?

Arvasin että taas mennään tähän.

No siis tuolle, joka makaa olohuoneessa katsomassa telkkaria.

• Palsta ihastus?

• elisakettu kirjoitti:

Arvasin että taas mennään tähän.

No siis tuolle, joka makaa olohuoneessa katsomassa telkkaria.

Kysymys piti tulla tähän?ä.

• valtakunta kirjoitti:

Kysymys piti tulla tähän?ä.

Niin. Ihastus ja sitten rakastus :)

• elisakettu kirjoitti:

Niin. Ihastus ja sitten rakastus :)

Jahas sitten minä jää miettimään kuka se on joku joka on pehmentänyt sinut🤔

• valtakunta kirjoitti:

Ei kannata vaivautua.

• valtakunta kirjoitti:

Kettunenhan on tunnetusti jonkun palstamiekkosen jo metsästämä tuolta Ml-ajoilta. :oD

• elisakettu kirjoitti:

Ei kannata vaivautua.

Aih kerrotko jo, tunnenko sen?

• Disse kirjoitti:

Kettunenhan on tunnetusti jonkun palstamiekkosen jo metsästämä tuolta Ml-ajoilta. :oD

Metsästämä hyvinkin, mutta palsta on väärä :)

• valtakunta kirjoitti:

Aih kerrotko jo, tunnenko sen?

Nääh, älä ajattele logiikkalaisia. Tunne? Enpä osaa tuohon vastata. Onhan hän kirjoitellut vähän sinne ja tänne.

• elisakettu kirjoitti:

Metsästämä hyvinkin, mutta palsta on väärä :)

Eikö muka miesten logiikasta ollutkaan? Missä kohti mä oon sen saanut päähäni? :oD

No mutta ei se niin tarkkaa ole. :oD

• Disse kirjoitti:

Eikö muka miesten logiikasta ollutkaan? Missä kohti mä oon sen saanut päähäni? :oD

No mutta ei se niin tarkkaa ole. :oD

Johtuu kai siitä kun moni maininnut että sen jo siellä aikanaan kertonut.

Juu, ei kannata vaivata mieltään asialla. En mä nimee aio sanoa kuitenkaan. Parempi näin. Saattepahan ihmetellä :)

• elisakettu kirjoitti:

Nääh, älä ajattele logiikkalaisia. Tunne? Enpä osaa tuohon vastata. Onhan hän kirjoitellut vähän sinne ja tänne.

Eikö kysyessä jo tiedä, se tunteminen jää vain palstalle jos tunnen.😁

• elisakettu kirjoitti:

Johtuu kai siitä kun moni maininnut että sen jo siellä aikanaan kertonut.

Juu, ei kannata vaivata mieltään asialla. En mä nimee aio sanoa kuitenkaan. Parempi näin. Saattepahan ihmetellä :)

Joo. Ei tarkkaan pidä tietääkään. Täällä on kyttääjiä. 😄

• valtakunta kirjoitti:

Eikö kysyessä jo tiedä, se tunteminen jää vain palstalle jos tunnen.😁

Äläs nyt virnistele siinä.

No sanotaan nyt näin, että todennäköisesti olet tuohon törmännyt.

• Disse kirjoitti:

Joo. Ei tarkkaan pidä tietääkään. Täällä on kyttääjiä. 😄

Ai älä? Sinäkö? :-D

• valtakunta kirjoitti:

Itse asiassa ei pehmentänyt. On antanut tulla kovempinahkaiseksi.

• elisakettu kirjoitti:

Ai älä? Sinäkö? :-D

En mä täällä kyttää, mä soluttaudun lähemmäks ja sit alan vainota. :oD

• Disse kirjoitti:

En mä täällä kyttää, mä soluttaudun lähemmäks ja sit alan vainota. :oD

Joo, jotakuinkin noin ajattelinkin sun toimineen :-D

(joku prkl oli taas hiipparoinut pihalla viime yönä)

• elisakettu kirjoitti:

Joo, jotakuinkin noin ajattelinkin sun toimineen :-D

(joku prkl oli taas hiipparoinut pihalla viime yönä)

Joo, mä oon salakavaln kiva täällä, niin sitten huolimattomat naiset jakelee säponsa mulle ja siitä se sit alkaa. :oD

Meilläkin oli joku hiipinyt ja yrittänyt syödä juuston.... Oli sit loukussa takaterassin oven edessä. :oD
        Kaikista huvittavin hiippari oli jäänyt puuliiterin nakkiin, vaikka siinä ei ollut enää ees juustoa. :oD Tosi epätoivoinen tapaus...

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Äläs nyt virnistele siinä.

No sanotaan nyt näin, että todennäköisesti olet tuohon törmännyt.

kirjoitteleeko se tänne vieläkin vai loppuiko muka tänne kirjoittelu kuin seinään kun tapasitte eli kirjoittelette tänne kumpikin eli kuka se on

• Disse kirjoitti:

Joo, mä oon salakavaln kiva täällä, niin sitten huolimattomat naiset jakelee säponsa mulle ja siitä se sit alkaa. :oD

Meilläkin oli joku hiipinyt ja yrittänyt syödä juuston.... Oli sit loukussa takaterassin oven edessä. :oD
        Kaikista huvittavin hiippari oli jäänyt puuliiterin nakkiin, vaikka siinä ei ollut enää ees juustoa. :oD Tosi epätoivoinen tapaus...

Selkeesti hyvää psykopaattiainesta :-D

(varokaas palstan naiset tuota Disseä) On vissiin ainoa, joka on kirjoitelut ei-yhden mutta melkein aikas monen kanssa.

(eipä silti, osaahan ketutkin hiipiä)

• Anonyymi kirjoitti:

kirjoitteleeko se tänne vieläkin vai loppuiko muka tänne kirjoittelu kuin seinään kun tapasitte eli kirjoittelette tänne kumpikin eli kuka se on

Kauhee tivaaja.

Noihin kysymyksiin saa vain hän vastata. Halutessaan.

• elisakettu kirjoitti:

Itse asiassa ei pehmentänyt. On antanut tulla kovempinahkaiseksi.

Onko se sinusta hyvä vai huono juttu? Onko ollut ikävä asia?

• valtakunta kirjoitti:

Onko se sinusta hyvä vai huono juttu? Onko ollut ikävä asia?

Hyvä.

Katsos, kun olen ollut aivan liian kiltti, liian pehmo, liian naiivi ja liian haavoittuva.

Hän on antanut minun opetella taistelemaan. Kaikki miehet eivät siihen kykene. Jotkut heistä haluavat vain kiltin ja myötäilevän puolison, jota on helppo kouluttaa omiin tarpeisiinsa.

• elisakettu kirjoitti:

Selkeesti hyvää psykopaattiainesta :-D

(varokaas palstan naiset tuota Disseä) On vissiin ainoa, joka on kirjoitelut ei-yhden mutta melkein aikas monen kanssa.

(eipä silti, osaahan ketutkin hiipiä)

Helkatin huonospas, kun myöntää. 🤣

• Disse kirjoitti:

Helkatin huonospas, kun myöntää. 🤣

Höh. Käytät vain "luottotyyppi*korttia :-D

• elisakettu kirjoitti:

Höh. Käytät vain "luottotyyppi*korttia :-D

Hitsi.... Koko illan ropelsin tehdä selkeämpää työvuorolistaa itselleni ja porukoille. Näkee milloin oon töissä ja milloin en. :o)

Joo, no mua ei jaksa kiinnostaa ihan kauheesti palstalaiset, vaan enemmän mä olen kiinnostunut ihan ajatuksista ja mietteistä.
        Vaikka on täällä monta ihmistä, jotka haluisin nähdä livenä, mutta oikeasti annan sen anonyymiyden olla se juttu... Se on tämän palstan suola ja idea, että jokainen saa sanoa mitä tykkää.... Minusta ainakin se on ihan jees. Tietty ei kaikille, mutta minusta se on vaan kiva juttu. :o)

• Disse kirjoitti:

Hitsi.... Koko illan ropelsin tehdä selkeämpää työvuorolistaa itselleni ja porukoille. Näkee milloin oon töissä ja milloin en. :o)

Joo, no mua ei jaksa kiinnostaa ihan kauheesti palstalaiset, vaan enemmän mä olen kiinnostunut ihan ajatuksista ja mietteistä.
        Vaikka on täällä monta ihmistä, jotka haluisin nähdä livenä, mutta oikeasti annan sen anonyymiyden olla se juttu... Se on tämän palstan suola ja idea, että jokainen saa sanoa mitä tykkää.... Minusta ainakin se on ihan jees. Tietty ei kaikille, mutta minusta se on vaan kiva juttu. :o)

Ai sä olet elossa vielä?

Tutustumisessa voi olla se huono puoli, että alkaa varoa sanomisiaan. Mutta ei välttämättä. Kyllä mä olen kyseenalaistanut kommentteja myös niiltä, jotka "tunnen" muutenkin.

Kyllähän se aina kiehtoo, tutustuminen siis. Itse olen kai tullut niin laiskaksi, ettei viitsi enää. Ja ne kokoontumiset - ne ei oikeasti toimi.

Silti, positiivisesti ne on ainakin mua aina yllättäneet.

• elisakettu kirjoitti:

Ai sä olet elossa vielä?

Tutustumisessa voi olla se huono puoli, että alkaa varoa sanomisiaan. Mutta ei välttämättä. Kyllä mä olen kyseenalaistanut kommentteja myös niiltä, jotka "tunnen" muutenkin.

Kyllähän se aina kiehtoo, tutustuminen siis. Itse olen kai tullut niin laiskaksi, ettei viitsi enää. Ja ne kokoontumiset - ne ei oikeasti toimi.

Silti, positiivisesti ne on ainakin mua aina yllättäneet.

Juups... Yövuorossa painatan, kun heikkopäinen. :oD

No sehän se voipi olla, mutta en mäkään mielestäni ole... Koitan vaan korkeintaan varoa, etten lipsauttelis mitään yksityistä muista, en palstalle, enkä mitään toisten kesken muualla. Minusta jokainen saa itse onkia tiedot, voin mä sellaisena yhteyskapulana olla, että tulee vaikka osoitteet turvallisesti toiselta toiselle jne. :o)

No kyllä minusta olis kiva nähdä joitain ihan livenä, ei sen kummemmin utsia koko elämää, vaan vähän katsoa millainen tyyppi kyseessä. :oD

Niin, en mäkään ole ketään epämukavaa vielä löytänyt. :o)

• Disse kirjoitti:

Juups... Yövuorossa painatan, kun heikkopäinen. :oD

No sehän se voipi olla, mutta en mäkään mielestäni ole... Koitan vaan korkeintaan varoa, etten lipsauttelis mitään yksityistä muista, en palstalle, enkä mitään toisten kesken muualla. Minusta jokainen saa itse onkia tiedot, voin mä sellaisena yhteyskapulana olla, että tulee vaikka osoitteet turvallisesti toiselta toiselle jne. :o)

No kyllä minusta olis kiva nähdä joitain ihan livenä, ei sen kummemmin utsia koko elämää, vaan vähän katsoa millainen tyyppi kyseessä. :oD

Niin, en mäkään ole ketään epämukavaa vielä löytänyt. :o)

Vähän huono, kun niitä omia kommentteja ei voi enää poistaa. Mutta älä huoli, ei sitä tule lipsauteltua. Sitä jotenkin oppii varomaan - vaistomaisesti. Eikä kenellekään utelijalle halua paljastaa luottamuksellisia tietoja toisestakaan. Siihenhän se luottamus perustuu.

Yövuorossa? Mutta ethän sä ole edes nukkunut tänään? Mulla jäi yörytmi taas päälle. Huono homma. Pitäisi rytmi taas kääntää. Huomenna ei sovi kuorsata koko päivää, menen tutkimuksiin.

Niin, kyllä se uteliausuus on ihan perustunne. Myönnän itse olevani hyvinkin utelias. Ja hyvin usein hämmästyy, miten oikeasti voi olla erilaisia tyyppejä palstalaisten takana. On myönnettävä, että hyvin moneen tämänkin palstan kirjoittajaan olisi hauska tutustua.

• elisakettu kirjoitti:

Vähän huono, kun niitä omia kommentteja ei voi enää poistaa. Mutta älä huoli, ei sitä tule lipsauteltua. Sitä jotenkin oppii varomaan - vaistomaisesti. Eikä kenellekään utelijalle halua paljastaa luottamuksellisia tietoja toisestakaan. Siihenhän se luottamus perustuu.

Yövuorossa? Mutta ethän sä ole edes nukkunut tänään? Mulla jäi yörytmi taas päälle. Huono homma. Pitäisi rytmi taas kääntää. Huomenna ei sovi kuorsata koko päivää, menen tutkimuksiin.

Niin, kyllä se uteliausuus on ihan perustunne. Myönnän itse olevani hyvinkin utelias. Ja hyvin usein hämmästyy, miten oikeasti voi olla erilaisia tyyppejä palstalaisten takana. On myönnettävä, että hyvin moneen tämänkin palstan kirjoittajaan olisi hauska tutustua.

No joo, täällä on vielä selkeesti joitain uteliaita, jotka osaa kyllä hakea kaikki palstalta....tai ainakin sille tuntuu. :oD
        Saa olla tosiaankin tarkkana....

Kyyllä mä aamulla nukuin ja sit iltapäivästäkin vähän, ennenkuin tulin seiskaks töihin. :o) No rytmin kääntöön tarttee sit touhua päiväks ja ajoissa nukkumaan. Silleen mä saan käännetyä. :o) Sinuako tutkitaan?

No mua ei niinkään ehkä nyt kiinnostais naiskirjoittajat, vaan haluisin monen miesoletetun elämään kurkkasta...on sellaista juttua välillä... :oD Ei tiedä mikä on totta ja mikä ei. Mutta tuskinpa onnistuis löytää noita villimpiä kaiffareita. :oD

• Disse kirjoitti:

No joo, täällä on vielä selkeesti joitain uteliaita, jotka osaa kyllä hakea kaikki palstalta....tai ainakin sille tuntuu. :oD
        Saa olla tosiaankin tarkkana....

Kyyllä mä aamulla nukuin ja sit iltapäivästäkin vähän, ennenkuin tulin seiskaks töihin. :o) No rytmin kääntöön tarttee sit touhua päiväks ja ajoissa nukkumaan. Silleen mä saan käännetyä. :o) Sinuako tutkitaan?

No mua ei niinkään ehkä nyt kiinnostais naiskirjoittajat, vaan haluisin monen miesoletetun elämään kurkkasta...on sellaista juttua välillä... :oD Ei tiedä mikä on totta ja mikä ei. Mutta tuskinpa onnistuis löytää noita villimpiä kaiffareita. :oD

Harmis olisi siisti tavata, eikö? Mennäänkö yhdessä? :-D

Joo, on montakin, kuka viehättää, sillä lailla.

Juu, mulla on tutkimukset ja hutkimukset kesken. Alkoi olemaan vaivaa ja menin lääkäriin ja nyt vaan varmistellaan vielä ettei kyse on muustakin kuin leikkauksella päästävästä ongelmasta. No, elämä nyt on tälläistä. Tulee aina vastoinkäymisä vastan. Ne pitää sitten vaan kohdata ja päästä taas yli porkutella sitten taas joskus etiäpäin.

• elisakettu kirjoitti:

Harmis olisi siisti tavata, eikö? Mennäänkö yhdessä? :-D

Joo, on montakin, kuka viehättää, sillä lailla.

Juu, mulla on tutkimukset ja hutkimukset kesken. Alkoi olemaan vaivaa ja menin lääkäriin ja nyt vaan varmistellaan vielä ettei kyse on muustakin kuin leikkauksella päästävästä ongelmasta. No, elämä nyt on tälläistä. Tulee aina vastoinkäymisä vastan. Ne pitää sitten vaan kohdata ja päästä taas yli porkutella sitten taas joskus etiäpäin.

No Harmis joo, ja sitten muutama muukin. :oD
        Välillä mietin, että mikä pistää kenentkin kirjoittamaan mitäkin. :o)

No sitähän se... Mulla nyt roppa ihan jees. Ei ole erikoisia kolotuksia tai muuta. Ainoa on toi rystynen, mikä tuli telottua kirveeseen. Se ei parantunutkaan kovin hyvin ja siinä on pitkä parantelu näköjään....Ja on muuten ihan takuuvarma, että jos johonkin koppasen käden, niin se on tämä rystynen kun osuu. :oD Ei ihmekään jos ei parane. :o) No kyllä siitäkin kalu vielä tulee.

• Disse kirjoitti:

No Harmis joo, ja sitten muutama muukin. :oD
        Välillä mietin, että mikä pistää kenentkin kirjoittamaan mitäkin. :o)

No sitähän se... Mulla nyt roppa ihan jees. Ei ole erikoisia kolotuksia tai muuta. Ainoa on toi rystynen, mikä tuli telottua kirveeseen. Se ei parantunutkaan kovin hyvin ja siinä on pitkä parantelu näköjään....Ja on muuten ihan takuuvarma, että jos johonkin koppasen käden, niin se on tämä rystynen kun osuu. :oD Ei ihmekään jos ei parane. :o) No kyllä siitäkin kalu vielä tulee.

Hoida se kalus.

*tyrkkäsin*

• elisakettu kirjoitti:

Hoida se kalus.

*tyrkkäsin*

Sekin vielä.... :oD

No mäpä hoidan kaikki...ajallaan. :oD

• Anonyymi

antaisin ensiksi kielhoidon ja sen jälkeen rakastelisin kunnolla ja sitten syötäisiin jotakin ja uudestaan sama alusta

• Anonyymi

Nii vielä annatkin mikäli et kerkee jäädä auton alle!!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mjoo

Kyllä se perkele on niin että kun Timo Similä ajaa Audin tolppaan, niin syy on (tietenkin) minun.

😂

• Audikin pääsee silloin oikeuksiinsa. Tolpan ympärille kietoutuneena se on oikein kaunis koriste. :oD

• Anonyymi

Sun ajotaidot tietäen autos ei tuu kohtaamaan tolppaa ikinä

• Nyt just irtois kuppi kahvia, kun just keitin.. Olen ihastunut erääseen upeaan, ihanaan ja hillittömän upeaan palstalaiseen ja se saa kyllä särpiä koko pannullisen ihan itse. :oD

Annoin sille tänään moottoripyöräkyytiä, ostin moottoripyörätakin ja oon jo tarjonnut sille eväät ja aamukahvitkin takaterassilla...

Oijoi...on se ihana... :oD

• Anonyymi

Detalji

Päätin muuten tänään eräänlaisen punoksen, kudelman tai sommitelman.

Tuossa piipahdellessani aamulla asioilla (Vitun Espoossa) Olarissa näin liikennevaloissa prätkän, jota tankoili jokin isä. Näin siksi, että pieni pottapäätytär oli kiinnittynyt lujemmin kiinni faijaansa kuin voisi uskoa,

Tätä Kuvaa Timo Similän on syytä tarkastella erityisellä huolellisuudella.

😁👍

• Anonyymi kirjoitti:

Detalji

Päätin muuten tänään eräänlaisen punoksen, kudelman tai sommitelman.

Tuossa piipahdellessani aamulla asioilla (Vitun Espoossa) Olarissa näin liikennevaloissa prätkän, jota tankoili jokin isä. Näin siksi, että pieni pottapäätytär oli kiinnittynyt lujemmin kiinni faijaansa kuin voisi uskoa,

Tätä Kuvaa Timo Similän on syytä tarkastella erityisellä huolellisuudella.

😁👍

Mäkin sain tänään takaritsille oman tytön. Vein hänet äitinsä luo taas viikoksi. Katu-uskottavassa teinin naamassa välähti lipsahtanut hymy kypärässä, kun loikkasi kyydistä. Kypärän poisottamisen jälkeen vakava pokka taas piti. :o)

Taidan saada vielä kyytiin toistekin. :o)

• Heh, ei kai se vaan satu olemaan vieläpä halkoholisti? :)

• Mahtavaa onko hän sinuun tykästynyt se on tärkein kysymys?

• Jan1 kirjoitti:

Heh, ei kai se vaan satu olemaan vieläpä halkoholisti? :)

Niin, se ihastusko? No on ja sillä on oikein halkoholistipaitoja ja huppari. Ihan parantumaton halkoholisti... :oD

• Disse kirjoitti:

Niin, se ihastusko? No on ja sillä on oikein halkoholistipaitoja ja huppari. Ihan parantumaton halkoholisti... :oD

Jumatsuikka mää arvasin tään! :D

• Disse kirjoitti:

Oot vissiin kauankin ollut siihen ihastunut.🥰

• valtakunta kirjoitti:

Mahtavaa onko hän sinuun tykästynyt se on tärkein kysymys?

Kyllä mä tiedän, että tää on molemminpuolista... 🥰

• Jan1 kirjoitti:

Jumatsuikka mää arvasin tään! :D

No arvasin... sinustakin hän on mukava tyyppi. 😀

• valtakunta kirjoitti:

Oot vissiin kauankin ollut siihen ihastunut.🥰

No en itseasiassa. Niinkin lähellä ollut jo pitkään ja vasta hiljakkoin oon ihastunut. 😀

• Disse kirjoitti:

Joo. On. 👍

• Jan1 kirjoitti:

Joo. On. 👍

Niinpä.....

Hitto ostin sit jäässä väärän takin. :o/ Noh, on siinäkin valkoista ja oli parikymppiä halvempi. Kotona vasta tajusin.. :oD
        Sama pää kesät talvet. Joko tässä alkaa tosiaan tulla papaks...

Noh, tänään oli jotenkin vielä kiire. Huomiseks ei enää niin hyvää keliä luvannut ja mä aattelinkin, että kun aamulla pääsen tästä töistä, käy kaupassakin ja sit meen kotia ja aloitan oitis maalailu-urakan valmistelut. Muutamaan päivään en torpasta pois lähde. Sudin seiniä ja kittaan monttuja. :oD

• Disse kirjoitti:

Niinpä.....

Hitto ostin sit jäässä väärän takin. :o/ Noh, on siinäkin valkoista ja oli parikymppiä halvempi. Kotona vasta tajusin.. :oD
        Sama pää kesät talvet. Joko tässä alkaa tosiaan tulla papaks...

Noh, tänään oli jotenkin vielä kiire. Huomiseks ei enää niin hyvää keliä luvannut ja mä aattelinkin, että kun aamulla pääsen tästä töistä, käy kaupassakin ja sit meen kotia ja aloitan oitis maalailu-urakan valmistelut. Muutamaan päivään en torpasta pois lähde. Sudin seiniä ja kittaan monttuja. :oD

Hmph, eikö sitä saa vaihdettua? Ikä rupee tekee tepposia, pääkin jäässä. :D

Seiniä joutaa sään puolesta laittelemaan, tuleekohan kesää ollenkaan.

• Jan1 kirjoitti:

Hmph, eikö sitä saa vaihdettua? Ikä rupee tekee tepposia, pääkin jäässä. :D

Seiniä joutaa sään puolesta laittelemaan, tuleekohan kesää ollenkaan.

No sais kai sen, mutta ajoin jo kotiin se päällä ja kyllä se on hyvä takki... Enkä mä tiedä onko se valkoisempi sen parempi... Saattaahan se olla hivenen viileämpi kesällä, mutta paskottuu ja sitten on ihmeissään... Taidan vaan pitää tuon.. Ostin sitten vielä isommat hanskat... jotenkin noi moottoripyörähanskat on hiton pieniä... Mä otin 12 koon hanskan ja ihan sopivat. Normaalisti on 10-11. Mutta onhan ne hyvät olla kunnon rystyssuojilla ja pitkävartiset...

Tuossa takissa on muuten hyvät ne hihat. Entisessä on vaan tarrakiristys, mutta tuossa on vetskaritkin, niin saa hanskat käsissä helposti vetästyä hihat hanskojen päälle. Ja korkea kaulus...jäi puffihuivi edellisen takin taskuun, niin ei käynyt ajoviima yhtään. :o) Ihan huippurotsi. :o)

• Disse kirjoitti:

Sehän on sitten ellukettu tai lillis vai onko tämä joku pridejuttu?

• Disse kirjoitti:

Joku palstalainen? 😁

• Disse kirjoitti:

No sais kai sen, mutta ajoin jo kotiin se päällä ja kyllä se on hyvä takki... Enkä mä tiedä onko se valkoisempi sen parempi... Saattaahan se olla hivenen viileämpi kesällä, mutta paskottuu ja sitten on ihmeissään... Taidan vaan pitää tuon.. Ostin sitten vielä isommat hanskat... jotenkin noi moottoripyörähanskat on hiton pieniä... Mä otin 12 koon hanskan ja ihan sopivat. Normaalisti on 10-11. Mutta onhan ne hyvät olla kunnon rystyssuojilla ja pitkävartiset...

Tuossa takissa on muuten hyvät ne hihat. Entisessä on vaan tarrakiristys, mutta tuossa on vetskaritkin, niin saa hanskat käsissä helposti vetästyä hihat hanskojen päälle. Ja korkea kaulus...jäi puffihuivi edellisen takin taskuun, niin ei käynyt ajoviima yhtään. :o) Ihan huippurotsi. :o)

Nojuu sehän valkoisessa on, että likaantuu ja ei ihan helppo ole välttämättä saada enää entiselleen. Joo ne on aika napakoita, tietysti ei hölskyvä hyvä olekkaan.

Kyllä teikäläisen nyt kelpaa, joko tuli uusi pottakin? :)

• Harmaaritari kirjoitti:

Joo, ellukettu on mukava tyyppi :-D

Njääh... ootte työ helppoja. 😄

Ihan tässä vaan sitä hauskuttelin, että oon ihastunut hurmaavaan itseeni. Ainoa palstalainen jonks oikeasti tunnen. 😃

• Partakaweri kirjoitti:

Joku palstalainen? 😁

Kts. Vastaus Harmikselle. 😀

• Jan1 kirjoitti:

Nojuu sehän valkoisessa on, että likaantuu ja ei ihan helppo ole välttämättä saada enää entiselleen. Joo ne on aika napakoita, tietysti ei hölskyvä hyvä olekkaan.

Kyllä teikäläisen nyt kelpaa, joko tuli uusi pottakin? :)

No juu, olkoot toi nyt. Onpahan kaks takkia.

Ei oo tullut. Mutta tulee kun tulee. Tällä viikolla joskus. 😊

• elisakettu kirjoitti:

Joo, ellukettu on mukava tyyppi :-D

No sehän on! 😀

• Disse kirjoitti:

No juu, olkoot toi nyt. Onpahan kaks takkia.

Ei oo tullut. Mutta tulee kun tulee. Tällä viikolla joskus. 😊

Jep. Hyvää takkia on turha vaihtaa. :)

• Disse kirjoitti:

Kts. Vastaus Harmikselle. 😀

Höh, tylsää.

• Partakaweri kirjoitti:

Höh, tylsää.

Disse yrittää nyt hämäystä, kyllä siellä muutama päivä sitten nini runosuoni pulppusi että jotain on ihan varmasti tekeillä.

• Disse kirjoitti:

No sehän on! 😀

; )

Disse yrittää nyt hämäystä, kyllä siellä muutama päivä sitten nini runosuoni pulppusi että jotain on ihan varmasti tekeillä.

On se kyllä lennokas jopa Disseksi. Jotain sillä on tekeillä.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Niin on, Disse on 😍

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Rankametsä 💞💕💖

• Jan1 kirjoitti:

Jep. Hyvää takkia on turha vaihtaa. :)

Niin. Kyllä toi on jo mun. Mä ehkä pesen entisen, otan siitä ne suojat pois ja pikkusen teen tai teetän muutoksia ja entrailuja. Vetoketjut hihoihin ja sit tarrakiinnityksiä pitää entrata. :o)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin on, Disse on 😍

Hihihiiii... :oD

• Partakaweri kirjoitti:

Itseasiassa teen työvuorolistaa exelillä ja huomasin just, että työnjohto on mokannut...

Heinä- ja elokuussa on molempina kuukausina 31 päivää... tässä vuodessa on paljon erilaista... viikkojakin on 53. :oD

• Disse kirjoitti:

Itseasiassa teen työvuorolistaa exelillä ja huomasin just, että työnjohto on mokannut...

Heinä- ja elokuussa on molempina kuukausina 31 päivää... tässä vuodessa on paljon erilaista... viikkojakin on 53. :oD

Työnjohdon on pakko jatkaa kalenteria että edes jotenkin sopisi sun merkkailemat ylityötunnit laillisuuden rajoihin :D

• Disse kirjoitti:

Niin. Kyllä toi on jo mun. Mä ehkä pesen entisen, otan siitä ne suojat pois ja pikkusen teen tai teetän muutoksia ja entrailuja. Vetoketjut hihoihin ja sit tarrakiinnityksiä pitää entrata. :o)

Niinpähän on. Sulla on joku ompelija tiivossa?

Työnjohdon on pakko jatkaa kalenteria että edes jotenkin sopisi sun merkkailemat ylityötunnit laillisuuden rajoihin :D

No olivat pentele laittaneet lokakuun viimeisen päivän syyskuun alkuun, vissiin teknisesti helpointa... :oD

Mutta kyllä ne mun kanssa ovat kieltämättä ihmeissään välillä. :oD

• Jan1 kirjoitti:

Niinpähän on. Sulla on joku ompelija tiivossa?

No ne tarranauhat voin surauttaa itse, mutta vetoketjut voi olla paras antaa jonkun tekaista... Mä voisin oikeastaan setän vaimolta kysästä, että joutaisko. Malttais vaan ottaa sit rahaa. :oD

• Disse kirjoitti:

No ne tarranauhat voin surauttaa itse, mutta vetoketjut voi olla paras antaa jonkun tekaista... Mä voisin oikeastaan setän vaimolta kysästä, että joutaisko. Malttais vaan ottaa sit rahaa. :oD

Onko sulla ompelukonekin? :)

Rupeet ompelemaan verhoja, kun rempat on tehty?

• Disse kirjoitti:

Kysy palstamorsiamelta. Ai niin, sehän ei varmaan leivo pullaa eikä ompele, ei tee alistavia naisten töitä vaan sensijaan rymyää pöllimetsässä :(

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Kysy palstamorsiamelta. Ai niin, sehän ei varmaan leivo pullaa eikä ompele, ei tee alistavia naisten töitä vaan sensijaan rymyää pöllimetsässä :(

Ei morsiamia, ystäviä 👩🏽‍💻

• Jan1 kirjoitti:

Onko sulla ompelukonekin? :)

Rupeet ompelemaan verhoja, kun rempat on tehty?

On tietty. Mähän surautin veneeseen penkit ja veneen pressuun uuden vetskarin itse. 💪😃

Mä hommasin jo verhot ja ne oli täsmämittaset makkareihin, sit kapat jostain honkkarista. Että ei tartte. 😁

Ei ole palstamorsianta. Ja helpommalla pääsee, kun kysyy tästä ääreltään.
        Setän vaimokin taitaa olla eläkkeellä, että jos sillä ei oo kiire niin joutaa. Se on ammattiompelija. 😀👌

• Disse kirjoitti:

On tietty. Mähän surautin veneeseen penkit ja veneen pressuun uuden vetskarin itse. 💪😃

Mä hommasin jo verhot ja ne oli täsmämittaset makkareihin, sit kapat jostain honkkarista. Että ei tartte. 😁

Helkkari kaikki vehkeet ja vermeet sultakin löytyy. Ei ole turha sälli, penkitkin ompelee iha itte. :D

Kappas vaan puuttuu. 👍

• Jan1 kirjoitti:

Helkkari kaikki vehkeet ja vermeet sultakin löytyy. Ei ole turha sälli, penkitkin ompelee iha itte. :D

Kappas vaan puuttuu. 👍

Mitä mulla ei ole, sitä ei tarvihe! :oD

No, tais mutsi joskus ostaa sen systerille ja mulle, mutta mulla se on ollut ja sisko sai tässä jonkun perintökoneen. No oon mä sitä exälle lainaillut, mutta se nyt on sama missä se masiina on. En mä sillä nyt niin innoissani ajele... :o)

• Disse kirjoitti:

Mitä mulla ei ole, sitä ei tarvihe! :oD

No, tais mutsi joskus ostaa sen systerille ja mulle, mutta mulla se on ollut ja sisko sai tässä jonkun perintökoneen. No oon mä sitä exälle lainaillut, mutta se nyt on sama missä se masiina on. En mä sillä nyt niin innoissani ajele... :o)

Täyden varustelun talo. :)

Olen joskus ommellut ompelukoneella jotain vaatteita ja verhoja, tyynyliinoja. Mutta ei kyllä ole mun spessu homma. :)

• Jan1 kirjoitti:

Täyden varustelun talo. :)

Olen joskus ommellut ompelukoneella jotain vaatteita ja verhoja, tyynyliinoja. Mutta ei kyllä ole mun spessu homma. :)

Näemmä sellainen tästä on kehkeytynyt. 😃

Suurin osa on mutsin käsialaa. Sille on varmaan omassa lapsuudessa ollut vähän ksikesta pulaa. Se joskus kantoi kattiloita ja kuppeja, eikä osattu himmata. Ompelukonetta ja mankelia.... leipäkonekin löytyy. 😂

Sinäänsä nyt vasta oon itse miettinyt mitä tarviin ja osaan sanoa, että en mä sellaista ja tälläistä tänne ota.

Kässään, että siinäkin on kysyntää ollut tietoudelle ja taas toisella puolella kysyntää sille tarpeelliseksi olemiseen... no nyt mutsi meinaa vähän sitä toteuttaa mun muksuihin. 😁

Mutsilla on selkeästi ollut vaikeaa vaan luovuttaa viestikapula eteenpäin ja nauttia, kun muut juoksee vuorostaan. 🤔

• Disse kirjoitti:

Näemmä sellainen tästä on kehkeytynyt. 😃

Suurin osa on mutsin käsialaa. Sille on varmaan omassa lapsuudessa ollut vähän ksikesta pulaa. Se joskus kantoi kattiloita ja kuppeja, eikä osattu himmata. Ompelukonetta ja mankelia.... leipäkonekin löytyy. 😂

Sinäänsä nyt vasta oon itse miettinyt mitä tarviin ja osaan sanoa, että en mä sellaista ja tälläistä tänne ota.

Kässään, että siinäkin on kysyntää ollut tietoudelle ja taas toisella puolella kysyntää sille tarpeelliseksi olemiseen... no nyt mutsi meinaa vähän sitä toteuttaa mun muksuihin. 😁

Mutsilla on selkeästi ollut vaikeaa vaan luovuttaa viestikapula eteenpäin ja nauttia, kun muut juoksee vuorostaan. 🤔

Kuulostaa ihan ikäpolvensa oireille. Niin se on minunkin vanhemmilla. Kaikkea pitää haalia nurkat turvoksiin, jos sille joskus on käyttöä. Onhan sille ollut viimeksi 1999 tjns. :D

Tuttua, kuule hyvin tuttua täälläkin. Mä olen joutunut monet kerrat sanomaan, että stop stop stop. Tuota rojumäärää ei tänne kanneta, kiitos vaan mutta ei ole tarvetta. Isä sanoikin, että täällä ne on sitten kaikki joskus perintönä. Uff.

• Jan1 kirjoitti:

Kuulostaa ihan ikäpolvensa oireille. Niin se on minunkin vanhemmilla. Kaikkea pitää haalia nurkat turvoksiin, jos sille joskus on käyttöä. Onhan sille ollut viimeksi 1999 tjns. :D

Tuttua, kuule hyvin tuttua täälläkin. Mä olen joutunut monet kerrat sanomaan, että stop stop stop. Tuota rojumäärää ei tänne kanneta, kiitos vaan mutta ei ole tarvetta. Isä sanoikin, että täällä ne on sitten kaikki joskus perintönä. Uff.

Niin. Kaikki tulee elämässä väkisin vastaan. 🤔

Mä mietin, että nukuin töissä tarpeeks, mutta en näköjään. Kyllä on vääntäydyttävä petiin vielä. 😬

Tämä päivä menee ehkä suunnitteluun sittenkin remontin osalta. 😁

• Disse kirjoitti:

Niin. Kaikki tulee elämässä väkisin vastaan. 🤔

Mä mietin, että nukuin töissä tarpeeks, mutta en näköjään. Kyllä on vääntäydyttävä petiin vielä. 😬

Tämä päivä menee ehkä suunnitteluun sittenkin remontin osalta. 😁

Nukuhan hyvin, minä vasta heräsin. Tuo yksi uusi lääke on lisännyt unentarvetta muutaman tunnin.

Remontti intoa!

• Jan1 kirjoitti:

Nukuhan hyvin, minä vasta heräsin. Tuo yksi uusi lääke on lisännyt unentarvetta muutaman tunnin.

Remontti intoa!

No unien starttaus nyt on haaste. Sitten kun pääsee touhusta jyvälle, se on menoa. 😄

• Jan1 kirjoitti:

Remontti intoa!

Huomenta 🤗

• Lillis2020 kirjoitti:

Huomenta 🤗

Huomenta. 🤗😏

• Ensin pitäisi ihastua. Mikäli tämmöinen ihastus olisi ja hän tulisi juuri nyt luokseni niin pahoittelisin etten vielä ole ehtinyt suihkuun. Ainoa kiva mitä keksisin olisi nukkuminen, muuten saa itselleen keksiä viihdykettä kunhan se ei häiritse yöuniani. 😂

• Anonyymi

Mymmymmym buurrr...katselisin kainosti :) Ensin!

• .. rakastelisin 💋

• Anonyymi

Panokset kovenee. =D

• Anonyymi kirjoitti:

Panokset kovenee. =D

voitto kotiin 💘

• teidän pitää olla sitten pitkään tunteneet, ettei pysy housuissa.🥰

• valtakunta kirjoitti:

teidän pitää olla sitten pitkään tunteneet, ettei pysy housuissa.🥰

mmm-mmm . . 🍀

• Aika rohkeeta ensinäkemältä. :)

• SarahMaria kirjoitti:

mmm-mmm . . 🍀

Minusta oli mahtavaa kun meidän pienimmäinenkin tuli ovelle kun tuli ruokakuljetus sanoin kuskille nämä ruuanhakiat vaan pienenee. Joten kun pikkuinenlauma oli ovella odottamassa kuka sieltä tulee.
        😁

• Jan1 kirjoitti:

Aika rohkeeta ensinäkemältä. :)

mua se haluttaa. . 🤭

• SarahMaria kirjoitti:

mua se haluttaa. . 🤭

Aijaa, kovastikin? :)

Sepäs on vaikutuksen tehnyt.

• Jan1 kirjoitti:

Aijaa, kovastikin? :)

Sepäs on vaikutuksen tehnyt.

kovasti 👼

• Anonyymi
        SarahMaria kirjoitti:

kovasti 👼

H sanaa et saa käyttää. Muuten mykistyn

• SarahMaria kirjoitti:

kovasti 👼

Heh, luin tuon sun profiilin läpi. Onko se ihastus tässä ketjussa?

• Jan1 kirjoitti:

Heh, luin tuon sun profiilin läpi. Onko se ihastus tässä ketjussa?

on se 🙊

• Anonyymi kirjoitti:

H sanaa et saa käyttää. Muuten mykistyn

häh? 🤧

• SarahMaria kirjoitti:

on se 🙊

Justiinsa. No niinpä tietysti. :D

• SarahMaria kirjoitti:

on se 🙊

On tää jännää kun kukaan ei kerro mitään. Vai uskallatko paljastaa?

• SarahMaria kirjoitti:

on se 🙊

Onko Pertti rakastunut palstalaiseen 🤣

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minusta oli mahtavaa kun meidän pienimmäinenkin tuli ovelle kun tuli ruokakuljetus sanoin kuskille nämä ruuanhakiat vaan pienenee. Joten kun pikkuinenlauma oli ovella odottamassa kuka sieltä tulee.
        😁

Eiks sielläpäin Suomea jätetä ruokatilausta oven taakse? Ja oikein joukolla ollaan vastassa...ei hyvä näin tautisena aikana 😒

• Anonyymi kirjoitti:

Eiks sielläpäin Suomea jätetä ruokatilausta oven taakse? Ja oikein joukolla ollaan vastassa...ei hyvä näin tautisena aikana 😒

kyllä joukolla vastassa.😁 pikkuapulaisia.

• Jan1 kirjoitti:

Justiinsa. No niinpä tietysti. :D

On näköjään ihastuksensa kunniaksi laittanut ihan heruttelukuvan. Vai äidillinenkö sen tarkoitus olisi olla?

• elisakettu kirjoitti:

On näköjään ihastuksensa kunniaksi laittanut ihan heruttelukuvan. Vai äidillinenkö sen tarkoitus olisi olla?

Heh, niin näkyy lollot olevan. Pertsalle kasvanut rinnat vissiin. Vai Heidinkö lienee. :)

• Jan1 kirjoitti:

Heh, niin näkyy lollot olevan. Pertsalle kasvanut rinnat vissiin. Vai Heidinkö lienee. :)

On laittanut sulle viestinkin sinne profiiliin. Tosi-ihastusta ilmassa :)

• elisakettu kirjoitti:

On laittanut sulle viestinkin sinne profiiliin. Tosi-ihastusta ilmassa :)

Joo, huomasin. Siinäpä laittelee viestejä, minä en laita.

• Jan1 kirjoitti:

Joo, huomasin. Siinäpä laittelee viestejä, minä en laita.

Kiltti poika :)

• elisakettu kirjoitti:

Kiltti poika :)

Tuon nyt näkee perssilmälläkin, että tekemällä tehty viritys. Liian 'hyvää' ollakseen totta. :D

Apinaa koitetaan koijata.

• Jan1 kirjoitti:

Tuon nyt näkee perssilmälläkin, että tekemällä tehty viritys. Liian 'hyvää' ollakseen totta. :D

Apinaa koitetaan koijata.

No jos vaikka mä yrittäisin hurmata sut niin tuskin työntäisin tissejäni vasten naamaa.

Jotenkin en oikein usko että ne tissikuvat on ihan sun juttu.

• elisakettu kirjoitti:

No jos vaikka mä yrittäisin hurmata sut niin tuskin työntäisin tissejäni vasten naamaa.

Jotenkin en oikein usko että ne tissikuvat on ihan sun juttu.

Joo, ei ole. Järki edellä pääsee pidemmälle, kun tissit tai perse tyrkyllä. :)

• Jan1 kirjoitti:

Minä tarjoisin Jan1, Elisaketulle ja Disselle teetä! Tykkään "Russian Earl Grey"-teestä ja sitä tarjoisin "ihastuksille". Nyt kain olen eniten ihastunut vähän yhteen nuoreen naiseen, jolle voisi tarjota aterian ja valkoviiniä.

• Jan1 kirjoitti:

Kyllä susta vielä kunnon mies saadaan :)

• elisakettu kirjoitti:

Kyllä susta vielä kunnon mies saadaan :)

Se mies on pitkälti byrokratiasta kiinni, mutta se kunnon jo luonnistuu. :)

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Minä tarjoisin Jan1, Elisaketulle ja Disselle teetä! Tykkään "Russian Earl Grey"-teestä ja sitä tarjoisin "ihastuksille". Nyt kain olen eniten ihastunut vähän yhteen nuoreen naiseen, jolle voisi tarjota aterian ja valkoviiniä.

No teehän ei pahasta ole. :)

• Jan1 kirjoitti:

No teehän ei pahasta ole. :)

Tarjoaisin teetä ja sympatiaa! Juttelisin teen ääressä niitä näitä. Sille "Lillis2020" tarjoaisin valkoviiniä ja aterian, sillä huomasin tässä viikonloppuna pitäväni hänestä. Ihastus ei ole kovin syvällistä, mutta tykkääminen on aitoa niin kuin sinua kohtaan.

• Jan1 kirjoitti:

Se mies on pitkälti byrokratiasta kiinni, mutta se kunnon jo luonnistuu. :)

Saat olla ylpeä itsestäsi:) En voi olla ihailematta sua. Kunnosta ja rehellisyydestä.

Kiva kuulla ihastumisista! Wau!

Anteeksi, mutta saisinko silti juoda vaikka oman tuomani kahvin? Juon teetä vain kipeänä ollessani.

• elisakettu kirjoitti:

Kiva kuulla ihastumisista! Wau!

Anteeksi, mutta saisinko silti juoda vaikka oman tuomani kahvin? Juon teetä vain kipeänä ollessani.

On minulla kahvinkeitin, josta saan silloin tällöin keittää kahvia parille kaverille. Yksi ystävä juo sitä kahvia, joka kerta, kun tulee vierailulle. Saat myös tuoda kahvit mukanasi. Mitä kahvia juot? Minulla on vain Juhlamokkaa tarjolla.

• elisakettu kirjoitti:

Saat olla ylpeä itsestäsi:) En voi olla ihailematta sua. Kunnosta ja rehellisyydestä.

On vaan mitä on, eipä se muuta kaipaa. :)

Mutta kiitos. :)

On minulla kahvinkeitin, josta saan silloin tällöin keittää kahvia parille kaverille. Yksi ystävä juo sitä kahvia, joka kerta, kun tulee vierailulle. Saat myös tuoda kahvit mukanasi. Mitä kahvia juot? Minulla on vain Juhlamokkaa tarjolla.

Juhlamokka käy hyvin. Disse saa leipoa pullat.

Tarjoaisin teetä ja sympatiaa! Juttelisin teen ääressä niitä näitä. Sille "Lillis2020" tarjoaisin valkoviiniä ja aterian, sillä huomasin tässä viikonloppuna pitäväni hänestä. Ihastus ei ole kovin syvällistä, mutta tykkääminen on aitoa niin kuin sinua kohtaan.

No hitsi. En ihmettele ihastumistasi Lilliin. Ihmettelen enemmänkin, jos joku ei häneen ihastu. :)

Mutta nyt täytyy mennä yöpuulle. Hyvää yötä tasapuolisesti kaikille.

• elisakettu kirjoitti:

Juhlamokka käy hyvin. Disse saa leipoa pullat.

Hyvä, että Juhlamokka käy. Disse tosissaan saa leipoa pullat. Itse muuten joskus leivoin patonkia ja tarjosin sitä kutsuillani kavereille. Silloin oli rahapula, joten ostin kavereille vain ykkösolutta, mutta se vähäprosenttinen olut meni alas kavereilla patonkin kanssa. Eli minä voisin tehdä patonkia?

Hyvää yötä!

• Jan1 kirjoitti:

No hitsi. En ihmettele ihastumistasi Lilliin. Ihmettelen enemmänkin, jos joku ei häneen ihastu. :)

Jan1: "No hitsi. En ihmettele ihastumistasi Lilliin. Ihmettelen enemmänkin, jos joku ei häneen ihastu. :) Mutta nyt täytyy mennä yöpuulle. Hyvää yötä tasapuolisesti kaikille."

No, se ihastuminen ei ole mitenkään vakavaa vaan sellaista tykästymistä. Hyvää yötä ja törmätään viimeistään ensiviikonloppuna! :)

Hyvä, että Juhlamokka käy. Disse tosissaan saa leipoa pullat. Itse muuten joskus leivoin patonkia ja tarjosin sitä kutsuillani kavereille. Silloin oli rahapula, joten ostin kavereille vain ykkösolutta, mutta se vähäprosenttinen olut meni alas kavereilla patonkin kanssa. Eli minä voisin tehdä patonkia?

Hyvää yötä!

Tuore patonki on mitä mainiointa tarjottavaa keille vain.

Yötä! Nuku hyvin.

• Jan1 kirjoitti:

... ja kauniita unia.

• Anonyymi

Pakko tällai satunnaisena tarkkailijana sanoa että täällä on melko säälittävää porukkaa. Ei vittu, että mietitään johonkin anonyymiin paskapalstailijaan ihastumisia.

• Juurikin näin.

Ainoastaan mulla on munaa sanoa että on täysin ja ainoastaan mun vika että Timo Similä tulee ajamaan pylvääseen.

(hirn)

• Anonyymi

Kyllä näitä silloin tällöin lukee, ainakin raekuurojen, lumi- ja vesisateen aikaan.

Mitä tulee otsikkoon, niin ei ole palstaihastusta. Jos sellainen olisi, niin varmaan jotain kuumottavaa tulisi mieleen.

• Anonyymi

Vielä parempaa on se että nämä pölvästit ovat ihastuneet palstailijoiden sivunikkien sivunikkeihin. Uusia filtteri "lärvejä" pullahtaa ulos ja kaikkien kanssa keskustellaan kuin vanhoja kamuja konsanaan.
        hoh hoi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä parempaa on se että nämä pölvästit ovat ihastuneet palstailijoiden sivunikkien sivunikkeihin. Uusia filtteri "lärvejä" pullahtaa ulos ja kaikkien kanssa keskustellaan kuin vanhoja kamuja konsanaan.
        hoh hoi..

Niin joo, tulikin mieleen, että sarahmaria on jan1:n sivupersoona tai yksi niistä. Ei aina ole perillä uusimmista käänteistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin joo, tulikin mieleen, että sarahmaria on jan1:n sivupersoona tai yksi niistä. Ei aina ole perillä uusimmista käänteistä.

Niimpä, tämä jan palsta naikkonen vasta onkin oikea drama queen. Onko keski-iän kriisiä vai mitä mutta kyseisellä henkilöllä menee vähän överiksi touhut. Sarahmaria, lillis ynnä muut typerä nimiset ovat kyseisen naisen sivunikkejä(ja vielä monesti omalla vanhalla kuvallaan ehkä vähän muokattuna). Rakastuu siis itseensä. Toiset palstanikit lärpyttelevät aatamin aikaisista suhteistaan jotka alkoivat sekoboltsi-palstalla.
        Kertokaa vielä kerran miksi tätä palstaa kutsutaan "sinkut" palstaksi? Lataamo olisi parempi nimi.

• Anonyymi kirjoitti:

Niimpä, tämä jan palsta naikkonen vasta onkin oikea drama queen. Onko keski-iän kriisiä vai mitä mutta kyseisellä henkilöllä menee vähän överiksi touhut. Sarahmaria, lillis ynnä muut typerä nimiset ovat kyseisen naisen sivunikkejä(ja vielä monesti omalla vanhalla kuvallaan ehkä vähän muokattuna). Rakastuu siis itseensä. Toiset palstanikit lärpyttelevät aatamin aikaisista suhteistaan jotka alkoivat sekoboltsi-palstalla.
        Kertokaa vielä kerran miksi tätä palstaa kutsutaan "sinkut" palstaksi? Lataamo olisi parempi nimi.

Oliskin, mikäs olisi ollessa noin nättejä naisia. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin, että lillis on joku normisinkki, mutta sekin jaana1? Mikäs siinä, ihan ...

• Anonyymi kirjoitti:

Luulin, että lillis on joku normisinkki, mutta sekin jaana1? Mikäs siinä, ihan ...

Lillis on minun tietojeni mukaan eri henkilö kuin jaana1 tain jan1. Lillis on ruotsinkielinen, joka osaa loistavasti myös suomea että englantia. Mitä tarkoittaa "normisinkki"?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      213
      7643
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      117
      6078
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5572
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3770
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      66
      3545
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      30
      2788
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2721
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      2565
    9. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2470
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      17
      2326
    Aihe