Varpaille haluaisit pudottaa kahvakuulan?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
179
72
Vastaukset
Mites olis, jos sinun? :)
- Anonyymi
Elä sie tytönhupakko miulle ala !
- Anonyymi
Mitä sulla on flowersia vastaan?
- Anonyymi
Mites toi Kumpulainen?
- Anonyymi
Eihän tällaiseen voi vastata, poistoon menis taatusti ett heilahtais! Kenenkään varpaita ei sovi tilsiä.
- Anonyymi
Sopiipas, jos kohde ansaitsee sen.
Noh kahva kuulan voisi pudotta kaikille jotka minua vastaan ja minä sit vaan puhaltelen pipit pois.😁
Susta tulee joskus mieleen se *äidillinen" sairaanhoitaja yhdestä Stephen Kingin elokuvasta. Joka "hoiti" erästä miestä "terveeksi"
Pelottavaa- Anonyymi
Hyvä, että paljastit sadistisen luonteesi ihan itse.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että paljastit sadistisen luonteesi ihan itse.
Toi oli leikkiä sanamuotoisesti koska ne ärsyttää.
En minä niin tekisi oikeasti.elisakettu kirjoitti:
Susta tulee joskus mieleen se *äidillinen" sairaanhoitaja yhdestä Stephen Kingin elokuvasta. Joka "hoiti" erästä miestä "terveeksi"
PelottavaaTuo oli ilkesäti sanottu. Veikkaanpa että täältä palstalta löytyisi paljon sopivampia siihen elokuvaan.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Toi oli leikkiä sanamuotoisesti koska ne ärsyttää.
En minä niin tekisi oikeasti.Seli, seli. Se on kuule kansissa ja kirjoissa nyt. Itse sanoit, ja mikä parasta, kukaan ei yllyttänyt!
elisakettu kirjoitti:
PelottavaaMinä olen nähnyt sen elokuvan - ja lopulta hoidon kohteena ollut kirjailija onnistuu pakenemaan "sairaanhoitajalta". En muista sitä tarkalleen, mutta jotain tuolaista siinä leffassa tapahtui.
Sinulla ei taida olla karanteenia? Mitä olet lähiaikoina puuhannut? Itse en pudottaisi kahvakuulaa kenenkään varpaile! :)Harmaaritari kirjoitti:
Tuo oli ilkesäti sanottu. Veikkaanpa että täältä palstalta löytyisi paljon sopivampia siihen elokuvaan.
Olet oikeassa.
Harmaaritari kirjoitti:
Tuo oli ilkesäti sanottu. Veikkaanpa että täältä palstalta löytyisi paljon sopivampia siihen elokuvaan.
Vertaus tuli väistämättä mieleen. Kun joku katsoo oikeudekseen vahongoittaa jos vain pelkästää luulee olevan häntä "vastaan".
Joo, voinhan minäkin näytellä sen roolin? Onko perempi? Tuletsä mun potilaakseni?Anonyymi kirjoitti:
Seli, seli. Se on kuule kansissa ja kirjoissa nyt. Itse sanoit, ja mikä parasta, kukaan ei yllyttänyt!
Ei ole, tietkö miksi koska en nauti muiden kärsimyksistä.
Leikkimielinen aloitus, leikkimielinen vastaus.
Olisi paljon helpompaa kun uskottaisiin. Kaikilla olisi turvallisempi olla. Hallituksessa on monta jääräpäätä.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minä olen nähnyt sen elokuvan - ja lopulta hoidon kohteena ollut kirjailija onnistuu pakenemaan "sairaanhoitajalta". En muista sitä tarkalleen, mutta jotain tuolaista siinä leffassa tapahtui.
Sinulla ei taida olla karanteenia? Mitä olet lähiaikoina puuhannut? Itse en pudottaisi kahvakuulaa kenenkään varpaile! :)Jotain tuollaista joo. Kaamea se kohtaus kun muija mäiski äijän polvet palasiksi. Yritti vissiin karata niin siitä seurasi mukava pikku palkinto.
Ei ole karanteenia ei. Olen ollut työssä, nyt vapaalla.
Kahvakuula on ikävä pudottaa varpaille. Siinä nimittäin kynsiaihio murtuu ja siitä se voi ongelman lykätä.elisakettu kirjoitti:
Vertaus tuli väistämättä mieleen. Kun joku katsoo oikeudekseen vahongoittaa jos vain pelkästää luulee olevan häntä "vastaan".
Joo, voinhan minäkin näytellä sen roolin? Onko perempi? Tuletsä mun potilaakseni?On valtakuntaa täällä sen verran nokittu että minusta taas olisi ihan oikein jos pudottaisi kahvakuulan varpaille, sitä en minäkään kyllä ymmärrä miksi pitäisi puhaltaa kuntoon, saisivat itse puhallella.
Eikös sille naiselle lopulta käynyt siinä huonosti? No minua ei kiinnostaisi riidellä vaikka olisihan se aika haastava projekti koettaa päästä pakoon.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei ole, tietkö miksi koska en nauti muiden kärsimyksistä.
Leikkimielinen aloitus, leikkimielinen vastaus.
Olisi paljon helpompaa kun uskottaisiin. Kaikilla olisi turvallisempi olla. Hallituksessa on monta jääräpäätä.Oliko tuo uhkaus?
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minä olen nähnyt sen elokuvan - ja lopulta hoidon kohteena ollut kirjailija onnistuu pakenemaan "sairaanhoitajalta". En muista sitä tarkalleen, mutta jotain tuolaista siinä leffassa tapahtui.
Sinulla ei taida olla karanteenia? Mitä olet lähiaikoina puuhannut? Itse en pudottaisi kahvakuulaa kenenkään varpaile! :)En minäkään oikeasti😁
Miksi ilmetyt niin harvoin?elisakettu kirjoitti:
Jotain tuollaista joo. Kaamea se kohtaus kun muija mäiski äijän polvet palasiksi. Yritti vissiin karata niin siitä seurasi mukava pikku palkinto.
Ei ole karanteenia ei. Olen ollut työssä, nyt vapaalla.
Kahvakuula on ikävä pudottaa varpaille. Siinä nimittäin kynsiaihio murtuu ja siitä se voi ongelman lykätä.elisakettu: "Jotain tuollaista joo. Kaamea se kohtaus kun muija mäiski äijän polvet palasiksi. Yritti vissiin karata niin siitä seurasi mukava pikku palkinto."
En muista sitä tarkalleen, sillä oli pikkusiskon jostain tuoma VHS-video ja siitä todella paljon aikaa, kun VHS-aika meni pois muodista jo runsaat kymmenen vuotta sitten. Nyt ne elokuvat katsotaan jostain Netflixissä? Onko sinulla muuten Netflixiä ja perhepakettia, sitä kalleinta, jossa on neljä kuvaruutua samaan aikaan perheelle ja 4K-materiaalia katsottavana?Harmaaritari kirjoitti:
On valtakuntaa täällä sen verran nokittu että minusta taas olisi ihan oikein jos pudottaisi kahvakuulan varpaille, sitä en minäkään kyllä ymmärrä miksi pitäisi puhaltaa kuntoon, saisivat itse puhallella.
Eikös sille naiselle lopulta käynyt siinä huonosti? No minua ei kiinnostaisi riidellä vaikka olisihan se aika haastava projekti koettaa päästä pakoon.Jooh. Niin on mutta kyllä se tarvitsee lain kouraa ei minua.
En tykkää että muita siksi puhaltelu myös leikkimielisesti se on kuvaannollinen ilmaisu. Kyllä toivon ihmiset kärsisi itse mutta taas en voi antaa kärsiä sen vuoksi kun eivät tiedä miksi kärsiä sen vuoksi aina yritän korjata tietämys ja vastaa väittäminen sattuu kun tulee mitä kaikkea sivistymätöntä.Harmaaritari kirjoitti:
On valtakuntaa täällä sen verran nokittu että minusta taas olisi ihan oikein jos pudottaisi kahvakuulan varpaille, sitä en minäkään kyllä ymmärrä miksi pitäisi puhaltaa kuntoon, saisivat itse puhallella.
Eikös sille naiselle lopulta käynyt siinä huonosti? No minua ei kiinnostaisi riidellä vaikka olisihan se aika haastava projekti koettaa päästä pakoon.Nokittu varmaan on, mutta eikös kaikkia ole? Tuskin valttis niin heikko on, että häntä tarvitsee suojella.
En muista miten se päättyi. Mutta eikös se kirjailija olevinaan kirjoittanut kirjan siitä?
Vankina ollessa ei kannata riidellä. Täytyy odottaa. Tilaisuutta. Ja paeta. Aivan ehdottomasti.valtakunta kirjoitti:
En minäkään oikeasti😁
Miksi ilmetyt niin harvoin?valtakunta: "Miksi ilmetyt niin harvoin?"
On muuta tekemistä ja en halua liikaa viettää aikaa täällä netissä. Nytkin ryhdyin nukkumaan ennen kello 22, kun nukutti, mutta sitten väsy meni ohi ja päätin kirjoitella hetken täällä. Päivällä oli muuta tekemistä. En halua oikein asua täällä.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Eikös sille naiselle lopulta käynyt siinä huonosti? No minua ei kiinnostaisi riidellä vaikka olisihan se aika haastava projekti koettaa päästä pakoon.Ai valtakuntaa on nokittu? Ei vissin ole olenkaan lietsonut riitoja täällä? Kyllä se niin on, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Tänäänkin terrorisoi toisessa ketjussa koko päivän. Ihan tarpeetonta mesoamista.
Tämän Valtakunta aiheutti ihan itse. Maistakoot välillä omaa lääkettään. valtakunta kirjoitti:
Jooh. Niin on mutta kyllä se tarvitsee lain kouraa ei minua.
En tykkää että muita siksi puhaltelu myös leikkimielisesti se on kuvaannollinen ilmaisu. Kyllä toivon ihmiset kärsisi itse mutta taas en voi antaa kärsiä sen vuoksi kun eivät tiedä miksi kärsiä sen vuoksi aina yritän korjata tietämys ja vastaa väittäminen sattuu kun tulee mitä kaikkea sivistymätöntä.Minusta jännä kun sinä leikilläsi sanoit tuon niin siitä heti aletaan tehdä numeroa, joku muu taas saa kertoilla irl-jännäjennailuistaan ihan rauhassa eikä siinä mitään. Täällä usein tuntuu olevan niin että toisia syyllistetään herkemmin kuin toisia.
elisakettu kirjoitti:
Joo, voinhan minäkin näytellä sen roolin? Onko perempi? Tuletsä mun potilaakseni?”
”
Jaha tuollainen minä en ole.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
elisakettu: "Jotain tuollaista joo. Kaamea se kohtaus kun muija mäiski äijän polvet palasiksi. Yritti vissiin karata niin siitä seurasi mukava pikku palkinto."
En muista sitä tarkalleen, sillä oli pikkusiskon jostain tuoma VHS-video ja siitä todella paljon aikaa, kun VHS-aika meni pois muodista jo runsaat kymmenen vuotta sitten. Nyt ne elokuvat katsotaan jostain Netflixissä? Onko sinulla muuten Netflixiä ja perhepakettia, sitä kalleinta, jossa on neljä kuvaruutua samaan aikaan perheelle ja 4K-materiaalia katsottavana?Netfliksiä? Ei todellakaan, edes halvinta mahdollista. Itse en juuri katsele ohjelmia tai harvakseltaan jotain (sarjaa joskus tai hyvä leffa). Puolisolle kuulemma riittää nuo kanavat mitä tulee ilman eri maksua. Joskus pitkästyttyäni tai laiskuuttani saatan katsoa yleareenalta jotain sarjaa tuntikausia.
elisakettu kirjoitti:
Netfliksiä? Ei todellakaan, edes halvinta mahdollista. Itse en juuri katsele ohjelmia tai harvakseltaan jotain (sarjaa joskus tai hyvä leffa). Puolisolle kuulemma riittää nuo kanavat mitä tulee ilman eri maksua. Joskus pitkästyttyäni tai laiskuuttani saatan katsoa yleareenalta jotain sarjaa tuntikausia.
Minä meinaan hommata Netflixin kalleimmat perheversion lauantaina. Isän luona nimittäin on 4k-telkku, josta voi katsella neljä kertaa Full-HD:ta tarkempaa kuvaa Netflixistä. Minä olen japanilaisen anime:n ystävä - miksi Netflix on hot! Itse harvemmin katselen Yle Areenaa.
Hyviä öitä, sillä kohta alan lopettelemaan! Vajaat 20 minuuttia vielä olen täällä, siltä varalta, että joku vastailee aiempiin viesteihini.valtakunta kirjoitti:
”
”
Jaha tuollainen minä en ole.Mukailin vain kommenttiasi. Koko toteamus perustui kommenttiin. En minä sinua itseäsi ole syyttänyt miksikään psykoopaatiksi (elokuva). Tässä puhutaan vainn mielikuvasta, mikää seuraa kirjoitetusta jostain. Assosisaatiosta.
Hyvä. Hienoa. Ettet ole.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Nokittu varmaan on, mutta eikös kaikkia ole? Tuskin valttis niin heikko on, että häntä tarvitsee suojella.
En muista miten se päättyi. Mutta eikös se kirjailija olevinaan kirjoittanut kirjan siitä?
Vankina ollessa ei kannata riidellä. Täytyy odottaa. Tilaisuutta. Ja paeta. Aivan ehdottomasti.Ihmettelen miten välillä osaat olla todella ilkeä vaikkei sinusta heti sitä kuvaa saakaan. Oli tylyä sanoa valtakunnalle noin. Aika paljon häntäkin on palstalla kiusattu :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai valtakuntaa on nokittu? Ei vissin ole olenkaan lietsonut riitoja täällä? Kyllä se niin on, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Tänäänkin terrorisoi toisessa ketjussa koko päivän. Ihan tarpeetonta mesoamista.
Tämän Valtakunta aiheutti ihan itse. Maistakoot välillä omaa lääkettään.Kumma kyllä, minulla ei ole ollut koskaan hänen kanssaan kahnausta? Miksi sinulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma kyllä, minulla ei ole ollut koskaan hänen kanssaan kahnausta? Miksi sinulla on?
Ei minulla, muilla. Olet lukutaitoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen miten välillä osaat olla todella ilkeä vaikkei sinusta heti sitä kuvaa saakaan. Oli tylyä sanoa valtakunnalle noin. Aika paljon häntäkin on palstalla kiusattu :(
Harmis ei onneksi ikinä ole puskissa.... =)))
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen miten välillä osaat olla todella ilkeä vaikkei sinusta heti sitä kuvaa saakaan. Oli tylyä sanoa valtakunnalle noin. Aika paljon häntäkin on palstalla kiusattu :(
Minä EN yrittänyt kiusata häntä. Assosioin eli minkä mielikuvan sain hänestä pudottelemassa kahvakuulia palstalaisten varpaille. Se on ihan sama oli kuka tahansa kirjoittanut vastaavan; kyse ei ollut valttiksesta vaan kommentista.
Kai tuosta nyt saa kritisoidakin. Hitto vie, mistä minä voin tietää, milloin joku on tosissaan tai ei?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai valtakuntaa on nokittu? Ei vissin ole olenkaan lietsonut riitoja täällä? Kyllä se niin on, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Tänäänkin terrorisoi toisessa ketjussa koko päivän. Ihan tarpeetonta mesoamista.
Tämän Valtakunta aiheutti ihan itse. Maistakoot välillä omaa lääkettään.eilen ei ollut hinttarien pyhä ja juhlapäivä ei semmoista ole olemassakaan turha siitä on riitaa alkamaan vääntää ja oulu aatto ei ole hinttarien pääsiäispäivä niin joulu aatto on ihmisten joulu aatto päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä
En ole jArvis. Siis Harmis. Vaan valtiksen toinen ASIALLINEN palstaystävä :) Anonyymi kirjoitti:
Eipä olekaan :) sinä se muistat aina toisinaan sentään laittaa sen nikkisi mukaan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin olisko jonkun syytä pyytää valtakunnalta anteeksi niin nyt joku itse ilkeilee ai ai sentään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin olisko jonkun syytä pyytää valtakunnalta anteeksi niin nyt joku itse ilkeilee ai ai sentään
Saisi pyytää.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Minä EN yrittänyt kiusata häntä. Assosioin eli minkä mielikuvan sain hänestä pudottelemassa kahvakuulia palstalaisten varpaille. Se on ihan sama oli kuka tahansa kirjoittanut vastaavan; kyse ei ollut valttiksesta vaan kommentista.
Kai tuosta nyt saa kritisoidakin. Hitto vie, mistä minä voin tietää, milloin joku on tosissaan tai ei?Sana ”assosioin” ei tee siitä yhtään sen hienompaa...
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Eipä olekaan :) sinä se muistat aina toisinaan sentään laittaa sen nikkisi mukaan :D
Pieleen meni arvaus. Ei ole nikkiä =)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisi pyytää.
kyllä olen samaa mieltä
Harmaaritari kirjoitti:
Minusta jännä kun sinä leikilläsi sanoit tuon niin siitä heti aletaan tehdä numeroa, joku muu taas saa kertoilla irl-jännäjennailuistaan ihan rauhassa eikä siinä mitään. Täällä usein tuntuu olevan niin että toisia syyllistetään herkemmin kuin toisia.
Niihän se on.
Kiitos sinulle puolustat minua on kivempi olla täällä kun on turvaa.valtakunta kirjoitti:
Niihän se on.
Kiitos sinulle puolustat minua on kivempi olla täällä kun on turvaa.Minusta mukavaa kun anonyymikin joka kirjoitti "Vaan valtiksen toinen ASIALLINEN palstaystävä :)"kävi mainitsemassa asiasta, asiallisesti pitää sanoa kun on tarvetta. Elluhan ei kyllä yleensä ole mielestäni yleensä noita harrastanut, ennemminkin puuttunut mutta nyt ehkä harkitsemattomasti laittoi tuon, sinusta kun ei väkivaltaista oikeasti saa millään. Mutta ny pitää lähtä nukkumaan, hyviä öitä sulle ja asialliselle anonyymille :)
Anonyymi kirjoitti:
Minä
En ole jArvis. Siis Harmis. Vaan valtiksen toinen ASIALLINEN palstaystävä :)minulla on palstaystäviä noinkin paljon🥺
Anonyymi kirjoitti:
Sana ”assosioin” ei tee siitä yhtään sen hienompaa...
Ei vissiin. Mutta minä käytän sitä. Jos haluan esittää tarkoituksen lyhyesti.
Muuta kritiikin aihetta?- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Minusta mukavaa kun anonyymikin joka kirjoitti "Vaan valtiksen toinen ASIALLINEN palstaystävä :)"kävi mainitsemassa asiasta, asiallisesti pitää sanoa kun on tarvetta. Elluhan ei kyllä yleensä ole mielestäni yleensä noita harrastanut, ennemminkin puuttunut mutta nyt ehkä harkitsemattomasti laittoi tuon, sinusta kun ei väkivaltaista oikeasti saa millään. Mutta ny pitää lähtä nukkumaan, hyviä öitä sulle ja asialliselle anonyymille :)
Hyvää yötä Valtikselle ja Harmikselle :)))
Harmaaritari kirjoitti:
Minusta mukavaa kun anonyymikin joka kirjoitti "Vaan valtiksen toinen ASIALLINEN palstaystävä :)"kävi mainitsemassa asiasta, asiallisesti pitää sanoa kun on tarvetta. Elluhan ei kyllä yleensä ole mielestäni yleensä noita harrastanut, ennemminkin puuttunut mutta nyt ehkä harkitsemattomasti laittoi tuon, sinusta kun ei väkivaltaista oikeasti saa millään. Mutta ny pitää lähtä nukkumaan, hyviä öitä sulle ja asialliselle anonyymille :)
Mulle ei toivottanut hyvää yötä. Kiusaaja.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
minulla on palstaystäviä noinkin paljon🥺
On, on. Olet kultainen, älä huoli äläkä välitä tölvijöistä :)
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Älä nimittele toista.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
voisitko pyytää valtakunnalta anteeksi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nimittele toista.
Mutt kun se kiusasi mua. Tai ainakin syrji. Syrjijä.
Anonyymi kirjoitti:
voisitko pyytää valtakunnalta anteeksi
No jos sitten tähän mennään, niin sitten...
Harmaaritari kirjoitti:
Hyviä öitä sinullekin, näe kukkasesi kuvia.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Hyvää yötä Ellullekin heti kun olet suorittanut iltatehtävän. Kirjoita sata kertaa 'En kiusaa toisia palstalaisia' ja sitten päätä tyynyyn & kauniita unia kettusellekin:)
-harmis ei kirj- - Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Ei syrjinyt vaan ojensi takaisin oikeille raiteille.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mene kulta nukkumaan. Olet väsynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä Ellullekin heti kun olet suorittanut iltatehtävän. Kirjoita sata kertaa 'En kiusaa toisia palstalaisia' ja sitten päätä tyynyyn & kauniita unia kettusellekin:)
-harmis ei kirj-Senkin pöhkö:)
(ja paraskin sanoja)
Kauniita unia sullekin:)Anonyymi kirjoitti:
Ei syrjinyt vaan ojensi takaisin oikeille raiteille.
Ojensi? Ketä? Mille oikeille?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
kyllä olisi syytä pyytää ja toivotaan että valtakunta antaa anteeksi mutta uskoon että antaa jos kauniisti ja vilpittömästi pyydät niin olettehan te palstakavereita ikävää tuollainen ilkeily ja kiusaaminen
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Ojensi? Ketä? Mille oikeille?
hyvää yötä sinulle ja kauniita unia
Anonyymi kirjoitti:
hyvää yötä sinulle ja kauniita unia
Kiitoksia. Hyvää yötä myös sinulle, kauniita unia.
Harmaaritari kirjoitti:
Nyt muistan
Me vaan jutellaan palstalla joskus asiat olen kuullut tuon assision silloin miehenlogiikalla mutta sen vuoksi sanoin pehmeämmäksi kun se ei ole ollut tätä aiemmin noin piikikkäällä päällä minua kohtaan mutta ehkä se on se jokin kun kuvitellaan minusta muuta kuin olen ja olen kuullut noita syötettäviä sanoja puskista joita en ole.
Elisa on jan1 tuntee toisensa pitävät yhteyttä ja asua lähellä toisiaan, että sinä on linkki, miksi voi tulla ikäviä minun suuntaa.Anonyymi kirjoitti:
kyllä olisi syytä pyytää ja toivotaan että valtakunta antaa anteeksi mutta uskoon että antaa jos kauniisti ja vilpittömästi pyydät niin olettehan te palstakavereita ikävää tuollainen ilkeily ja kiusaaminen
Jos minulta pyydetään ja tehdään se aidosti asian ytimessä annan anteeksi
elisakettu kirjoitti:
Se ei syrjinyt se näki teit väärin minua kohtaan , eikä kiusannut vaan puolusti.
Ja nyt kyseenalaista sinun toiminta minua kohtaan sanoin sinua pehmeäksi muuttuneen koska et ole käyttäynyt tällein minua kohtaa vasta nyt muistin sinut tämmöisenä joka piikittää miehenlogiikkalta kun koit puolustavasi jotakin.
Mistä johtuu?
Minä linkitän sinun yhteyksien kautta jan1 en muuhun vai oliko se että kun kysyin miehestäsi onko tuttujani?
Mikä on nyt kyseessä ja ole rehellinen?valtakunta kirjoitti:
Se ei syrjinyt se näki teit väärin minua kohtaan , eikä kiusannut vaan puolusti.
Ja nyt kyseenalaista sinun toiminta minua kohtaan sanoin sinua pehmeäksi muuttuneen koska et ole käyttäynyt tällein minua kohtaa vasta nyt muistin sinut tämmöisenä joka piikittää miehenlogiikkalta kun koit puolustavasi jotakin.
Mistä johtuu?
Minä linkitän sinun yhteyksien kautta jan1 en muuhun vai oliko se että kun kysyin miehestäsi onko tuttujani?
Mikä on nyt kyseessä ja ole rehellinen?Harmis ei toivottanut minulle hyvää yötä, siksi sanoin että harrasti syrjintää. Pitäisi sinunkin satiiri ymmärtää. Mutta hyvä kun puolustaa sinua.
Mutta ne ovat kaksi eri asiaa.
Sitten mennään siihen, että sinulla voi olla hieman valikoiva muisti? Minä olen puolustanut sinua (ja monia muita). En tiedä mikä tai mitkä konmmenttini ovat olleet piikikkäitä (sinua kohtaan). Ihmistä tuntematta on vaikea arvata, miten kukakin minkä ottaa. Silloin pitää pyytää täsmentämään, jos joku asia tuntuu pahalta. Luotan että jatkossa teet niin.
Jani1 ei ole syytä sotkea tähän. Se miten olemme yhteyksissä, tai emme ole, ei kuulu kenelläkään. Minun puolisostani utelu ei heivauta minua puoleen eikä toiseen, ymmärrän kyllä, että se on asia mitä moni muukin haluaisi tietää enemmän. Eikä vähiten se, onko kyseessä juuri sinkut-palstan kirjoittaja.
Jos sinä nyt edelleen palaat tuohon kommenttiini, jossa sanoin että sinun kommentistasi tuli mieleeni tämä psykopaatti, joka tykkäsi mäiskiä vankinsa polvia moukarille, niin kyllä se silti tuli. Näin mielessäni sinua moukaroimassa palstalaisten varpaita kahvakuuulilla.
Se on mielikuva. Joka tulee, kun mielikuvitusta on tarpeeksi ja erilaisia mielleyhtymiä tulee aina, kun näkee jonkin kirjoitavan - milloin mitäkin. Tällä EI ole mitään tekemistä sinun henkilöhahmosi kanssa.
Se ei ole tarkoittavaa piikittelyä, vaan se on mielikuva, josta kerroin.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Minusta jännä kun sinä leikilläsi sanoit tuon niin siitä heti aletaan tehdä numeroa, joku muu taas saa kertoilla irl-jännäjennailuistaan ihan rauhassa eikä siinä mitään. Täällä usein tuntuu olevan niin että toisia syyllistetään herkemmin kuin toisia.
"Täällä usein tuntuu olevan niin että toisia syyllistetään herkemmin kuin toisia."
Joku taas puolustaa trolliaan henkeen ja vereen, kuten nyt.
Valtakunta on sinun Madonnasi, eikä mitenkään kaksinaamainen emäntä. elisakettu kirjoitti:
Harmis ei toivottanut minulle hyvää yötä, siksi sanoin että harrasti syrjintää. Pitäisi sinunkin satiiri ymmärtää. Mutta hyvä kun puolustaa sinua.
Sitten mennään siihen, että sinulla voi olla hieman valikoiva muisti? Minä olen puolustanut sinua (ja monia muita). En tiedä mikä tai mitkä konmmenttini ovat olleet piikikkäitä (sinua kohtaan). Ihmistä tuntematta on vaikea arvata, miten kukakin minkä ottaa. Silloin pitää pyytää täsmentämään, jos joku asia tuntuu pahalta. Luotan että jatkossa teet niin.
Jani1 ei ole syytä sotkea tähän. Se miten olemme yhteyksissä, tai emme ole, ei kuulu kenelläkään. Minun puolisostani utelu ei heivauta minua puoleen eikä toiseen, ymmärrän kyllä, että se on asia mitä moni muukin haluaisi tietää enemmän. Eikä vähiten se, onko kyseessä juuri sinkut-palstan kirjoittaja.
Jos sinä nyt edelleen palaat tuohon kommenttiini, jossa sanoin että sinun kommentistasi tuli mieleeni tämä psykopaatti, joka tykkäsi mäiskiä vankinsa polvia moukarille, niin kyllä se silti tuli. Näin mielessäni sinua moukaroimassa palstalaisten varpaita kahvakuuulilla.
Se on mielikuva. Joka tulee, kun mielikuvitusta on tarpeeksi ja erilaisia mielleyhtymiä tulee aina, kun näkee jonkin kirjoitavan - milloin mitäkin. Tällä EI ole mitään tekemistä sinun henkilöhahmosi kanssa.
Se ei ole tarkoittavaa piikittelyä, vaan se on mielikuva, josta kerroin.Kuin sanoin muistan tuon pikkikkyyden miehen logiikalta ja sen vuoksi luulin että miehesi on pehmentänyt sinut kun et ole tätä tehnyt ja silloin sanoit myös tuon Assosioin
Yleensä mielikuva tulee ihmisen luonteesta ja rinnastettavissa joten jouduin vähän pohtimaan mitä tässä tapahtui.
Elokuva ei ollut minulle tuttu joten.
Esim, polvien talvinen murskaus verrattavissa muutaman kilon kahvakuulaa tiputus varpaille.
Oli oli ylimitoitettu vertaus.
Kuin luoteeni ei ole miten kuvasit verrattavissa
”Vertaus tuli väistämättä mieleen. Kun joku katsoo oikeudekseen vahongoittaa jos vain pelkästää luulee olevan häntä "vastaan".”
Mutta minusta on tärkeintä ettei mitään ole mutkalla
Ja kiitos kun selvitit heti.
Minun uteliaisuuteni aina läsnä miestäsi kohtaa kuka hän on? Moni muukin utelias.
Jan1on vain yhteys mihin rinnastan ilkeän yhteyden se ei ole ollut minulle mukava aiemmilla nikeillä jan1 on kiltti mutta viimeksi taas jo kolmannen kerran otti minun tissit keskusteluun aiemmilla nikeillä puhunut niistä minä tyrkytän ja minusta halventavaan sävyyn muussakin.
Joten en tiedä tekikö ilkeyttään jotenkin se ei ole päässyt yli niistä.
Kuva oli Harmaaritarille ja mitenkään paljoa ei näkynyt rinnat ja pullat pellillä.
Jotenkin minun tekemiset kuin Harmaaritarikin on jotenkin minun tekemisiä vahditaan kamalasti ja toisen tekemisistä tuu mitään sanomista, joten sen vuoksi tuo oli outo yhteensattuma.elisakettu kirjoitti:
Harmis ei toivottanut minulle hyvää yötä, siksi sanoin että harrasti syrjintää. Pitäisi sinunkin satiiri ymmärtää. Mutta hyvä kun puolustaa sinua.
Se ei ole tarkoittavaa piikittelyä, vaan se on mielikuva, josta kerroin.Miten kummassa
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Satiiri
Onko sinun tehtävä oikeasti tämmöistä?elisakettu kirjoitti:
Se ei ole tarkoittavaa piikittelyä, vaan se on mielikuva, josta kerroin.Ouh se onkin pilkkaa
https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/satiiri
🤔
Miksi käytät tuollaista kieltä?valtakunta kirjoitti:
Kuin sanoin muistan tuon pikkikkyyden miehen logiikalta ja sen vuoksi luulin että miehesi on pehmentänyt sinut kun et ole tätä tehnyt ja silloin sanoit myös tuon Assosioin
Yleensä mielikuva tulee ihmisen luonteesta ja rinnastettavissa joten jouduin vähän pohtimaan mitä tässä tapahtui.
Esim, polvien talvinen murskaus verrattavissa muutaman kilon kahvakuulaa tiputus varpaille.
”Vertaus tuli väistämättä mieleen. Kun joku katsoo oikeudekseen vahongoittaa jos vain pelkästää luulee olevan häntä "vastaan".”
Minun uteliaisuuteni aina läsnä miestäsi kohtaa kuka hän on? Moni muukin utelias.
Jan1on vain yhteys mihin rinnastan ilkeän yhteyden se ei ole ollut minulle mukava aiemmilla nikeillä jan1 on kiltti mutta viimeksi taas jo kolmannen kerran otti minun tissit keskusteluun aiemmilla nikeillä puhunut niistä minä tyrkytän ja minusta halventavaan sävyyn muussakin.
Kuva oli Harmaaritarille ja mitenkään paljoa ei näkynyt rinnat ja pullat pellillä.
Jotenkin minun tekemiset kuin Harmaaritarikin on jotenkin minun tekemisiä vahditaan kamalasti ja toisen tekemisistä tuu mitään sanomista, joten sen vuoksi tuo oli outo yhteensattuma.Minä nyt saatan piikitellä ketä hyvänsä. Ja mistä se tas johtuu, ehkä siitä "kasvuprosessista". Muistat varmaan mitä sanoin liian kilttinä olemisesta. ML oli vain hyvä harjoittelualusta. J a tosin aika moni oli myös ansainnut sen piikittelyn. En tiedä muistatko mutta minähän olin aikani myös melkoinen silmätikku ja kaikkien pantavana (paneteltavana) siellä.
Keskustelupalstojailijoiden pitää oppia sietää kritiikkiä, myös minun, sinun ja muiden. Se on sitä elämässä oppimista. Jos se siis tehdään kritisoidakseen asiaa. Tai asetetaan kyseenalaiseksi jonkun kirjoittama tarkoitus.
Satiiri, sarkasmi, ironia ovat taas niin vaikeita tyylialoja, että toiset eivät vain osaa niitä ja toiset eivät osaa erottaa niitä muun kirjoitetun seasta. Se ei aina ole hyökkäystä toista vastaan, vaan kellistetään asia toisen vastulle, lähinnä kyse ei ole henkilöstö itsestään, vaan asiasta, joka vastuutetaan sumeilematta milloin kenenkin syyksi.
Otan tuon puheeksi siksi, että tällä palstalla sitä viljellään runsaasti. Jos sen oppii erottamaan, on opittava nauramaan asialle, ei ihmiselle.
Kyllähän minäkin osaan vaikka nyt Disselle sanoa mitä hyvänsä, mutta hän ottaa sen huumorilla, ei hyökkäyksenä itseään kohtaan. Ja tiedän että Harmis tekee tätä valtavasti, vaikka se monesti näyttää kuin hän kävisi jonkun kimppuun suoranaisesti.
Joo, eiköhän tämä ollut tässä. En minä halua "riidellä" kenenkään kanssa. Silloin kun haluan, teen sen paljon suoremmin ja selväsanaisemmin. Ei mulla ole tarkoitusta kiusata ketään sen vuoksi, että haluan hänen näyttävän epämääräiselle. Mutta tiedän, että aika moni osaa aika huonosti "lukea" minunkaan tarkoituksiani. Ja kyllä, joskus piikittelen, ihan avoimesti. Mutta kyllä siihenkin joku syy pitää olla.valtakunta kirjoitti:
Ouh se onkin pilkkaa
https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/satiiri
🤔
Miksi käytät tuollaista kieltä?Satiiri ei yksin omaan ole pilkkaa. Se voi olla jonkin asian esille nostamista. Kenen selkään se asia laitetaan kannettavaksi, voi olla aivan sivuseikka.
Loistavin satiristi palstalla on tietysti Funeau. Toinen on Timo Similä.elisakettu kirjoitti:
Satiiri ei yksin omaan ole pilkkaa. Se voi olla jonkin asian esille nostamista. Kenen selkään se asia laitetaan kannettavaksi, voi olla aivan sivuseikka.
Loistavin satiristi palstalla on tietysti Funeau. Toinen on Timo Similä.Minulla ei ole toisista ihmistä ihmeellistä sanottavaa.
Kritiikki ja kiusaaminen on eri asia.
Kritiikkiä ei ole toisen halventamista se ei riko lakia.elisakettu kirjoitti:
Se ei ole tarkoittavaa piikittelyä, vaan se on mielikuva, josta kerroin.https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kiusaaminen
Tuossa kerrotaan kiusaaminen.elisakettu kirjoitti:
Satiiri ei yksin omaan ole pilkkaa. Se voi olla jonkin asian esille nostamista. Kenen selkään se asia laitetaan kannettavaksi, voi olla aivan sivuseikka.
Loistavin satiristi palstalla on tietysti Funeau. Toinen on Timo Similä.Mknusta toiset erota kritiikkiä ja kiusaa mutta hyvää yötä vielä kerran.
valtakunta kirjoitti:
Kuin sanoin muistan tuon pikkikkyyden miehen logiikalta ja sen vuoksi luulin että miehesi on pehmentänyt sinut kun et ole tätä tehnyt ja silloin sanoit myös tuon Assosioin
Jotenkin minun tekemiset kuin Harmaaritarikin on jotenkin minun tekemisiä vahditaan kamalasti ja toisen tekemisistä tuu mitään sanomista, joten sen vuoksi tuo oli outo yhteensattuma.Se rinta asia on sellainen, että yritin saada sinut näkemään malkan omassa silmässäsikin. Ettei vain muiden. Jokainen tekee omat töppöilynsä, sinä, minä jokainen. :)
Asiat joita sinä teet täällä ei ilahduta kaikkia eikä anna hyvää vaikutelmaa sinusta, toimii samoin kuin meidän muiden tekemiset sinun silmiin päin. Kaksisuuntainen väylä, kukaan ei ole niin hyvä ettei joku näe jotain huonoakin. :)
Tuomioita ei pidä jaella, jos on sokea omalle toiminnalle. Ei sen pahempaa ilkeyttä.Jan1 kirjoitti:
Se rinta asia on sellainen, että yritin saada sinut näkemään malkan omassa silmässäsikin. Ettei vain muiden. Jokainen tekee omat töppöilynsä, sinä, minä jokainen. :)
Asiat joita sinä teet täällä ei ilahduta kaikkia eikä anna hyvää vaikutelmaa sinusta, toimii samoin kuin meidän muiden tekemiset sinun silmiin päin. Kaksisuuntainen väylä, kukaan ei ole niin hyvä ettei joku näe jotain huonoakin. :)
Tuomioita ei pidä jaella, jos on sokea omalle toiminnalle. Ei sen pahempaa ilkeyttä.Malkka?
Sinä keskustelet rinnoistani vaikka siinä ei ollut mitään pahaa kun esitin korvapuusteja mutta on hyvä huomata että sinun omia törkeyksiä yrität vähätellä.
Se ei loukannut ketään mutta sinä loukkaat muita.
Esim sama oli huomata kävit kiinni myös peppikseen vaikka hänen kuvansa oli todella hienoja.
Sinä käyt kiinni ihmiseen ja minä kerron kuinka rumasti käyttäydyt se on selkeä ero kun halvennat toista.valtakunta kirjoitti:
Malkka?
Sinä keskustelet rinnoistani vaikka siinä ei ollut mitään pahaa kun esitin korvapuusteja mutta on hyvä huomata että sinun omia törkeyksiä yrität vähätellä.
Se ei loukannut ketään mutta sinä loukkaat muita.
Esim sama oli huomata kävit kiinni myös peppikseen vaikka hänen kuvansa oli todella hienoja.
Sinä käyt kiinni ihmiseen ja minä kerron kuinka rumasti käyttäydyt se on selkeä ero kun halvennat toista.Ööö? No itse pidin niitä pulla/rinta kuvia hiukan taktikoituina huomion kalasteluina. :)
Näyttämisen tarpeena tjns? Peppiksen kuvista en ole koskaan pahaa sanaa sanonut, olisiko pitänyt? :)- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ööö? No itse pidin niitä pulla/rinta kuvia hiukan taktikoituina huomion kalasteluina. :)
Näyttämisen tarpeena tjns? Peppiksen kuvista en ole koskaan pahaa sanaa sanonut, olisiko pitänyt? :)oletko ihastunut valtakuntaan ja kun et häntä saa niin ilkeilet hänelle eli olet rakastunut ja mustasukkainen ja itse en edes muistanut enään ja hämärästi muistan kyllä hän siinä näytti kun oli leiponut pullaa tai pullia eli kiva kuva arjen askareista mutta ilmeisesti sinä olet ainoa joka vahtasi tissejä ja unelmoit että saisit leipoa vattiksen tissejä ja pussata niitä ja ymmärrän kyllä valttis on komea tai kaunis ja seksikäs nainen niin itsekkin pidän hänen näöstään mutta muistat ihmeen hyvin hänen rintansa miksiköhän
Anonyymi kirjoitti:
oletko ihastunut valtakuntaan ja kun et häntä saa niin ilkeilet hänelle eli olet rakastunut ja mustasukkainen ja itse en edes muistanut enään ja hämärästi muistan kyllä hän siinä näytti kun oli leiponut pullaa tai pullia eli kiva kuva arjen askareista mutta ilmeisesti sinä olet ainoa joka vahtasi tissejä ja unelmoit että saisit leipoa vattiksen tissejä ja pussata niitä ja ymmärrän kyllä valttis on komea tai kaunis ja seksikäs nainen niin itsekkin pidän hänen näöstään mutta muistat ihmeen hyvin hänen rintansa miksiköhän
En ole ihastunut Valtikseen, enkä enää vihastunutkaan. Neutraalisti suhtaudun nykyään.
Aika kultaa teidän joidenkin muistia omaan suuntaanne edullisempaan suuntaan tottakai. :)
Kaikki asianhaarat tuppaa unohtumaan ja nähdään vain 'minua on loukattu'. Mutta olkohon. Mennään elämää ettepäin.
Ruoka tulilla, kohta pääsee syömään.Jan1 kirjoitti:
Ööö? No itse pidin niitä pulla/rinta kuvia hiukan taktikoituina huomion kalasteluina. :)
Näyttämisen tarpeena tjns? Peppiksen kuvista en ole koskaan pahaa sanaa sanonut, olisiko pitänyt? :)”Peppis ei ole hoksannut ottaa pullaa ja peltiä kuviin mukaan, niillä saa anteeksi alastoman ihon. :)”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16408678/hairiintynyt-meininki#comment-102537435
Tässä on ihan suora hyökkäys kuinka hyökkäilet mustamaalailemassa. Peppis on kaunis , miksi sinun pitää naisien kimppuun käydä ja sitä ihmettelen kovin.
Ja minulla ja peppiksellä ero minun kuvani on äidillinen hänellä on kauniit ja hän on sinkku ja voi esitellä kaunista kehoaan
Ja minut pelastaa pellinen pullia? koska minua ei haukuta ja eikä nyt mikään normaalista poikkeavaa nähdä naisella rintoja vähä ja toppi päällä
Tai aloittajaa kohtaa kuinka hyökkäät leikkimieliseen aloitukseen ja ulkopuolinenkin näkee,valtakunta kirjoitti:
”Peppis ei ole hoksannut ottaa pullaa ja peltiä kuviin mukaan, niillä saa anteeksi alastoman ihon. :)”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16408678/hairiintynyt-meininki#comment-102537435
Tässä on ihan suora hyökkäys kuinka hyökkäilet mustamaalailemassa. Peppis on kaunis , miksi sinun pitää naisien kimppuun käydä ja sitä ihmettelen kovin.
Ja minulla ja peppiksellä ero minun kuvani on äidillinen hänellä on kauniit ja hän on sinkku ja voi esitellä kaunista kehoaan
Ja minut pelastaa pellinen pullia? koska minua ei haukuta ja eikä nyt mikään normaalista poikkeavaa nähdä naisella rintoja vähä ja toppi päällä
Tai aloittajaa kohtaa kuinka hyökkäät leikkimieliseen aloitukseen ja ulkopuolinenkin näkee,Ymmärsit kirjoitukseni jälleen väärin. :)
Häntä on nypitty, johon viittasin tuolla. Olisi ottanut pullat ja pellit kuviin mukaan (kuten sinä), niin ehkä hänkin olisi saanut toisenlaisen vastaanoton täällä. Äidillisesti pullaa mukaan, niin alastomuus, rinnat jne. muuttuu 'vähemmän shokeeraavaksi'.Jan1 kirjoitti:
Ymmärsit kirjoitukseni jälleen väärin. :)
Häntä on nypitty, johon viittasin tuolla. Olisi ottanut pullat ja pellit kuviin mukaan (kuten sinä), niin ehkä hänkin olisi saanut toisenlaisen vastaanoton täällä. Äidillisesti pullaa mukaan, niin alastomuus, rinnat jne. muuttuu 'vähemmän shokeeraavaksi'.älä höpise. Ja peppis ei ole ollut alasti kuvissa.
valtakunta kirjoitti:
älä höpise. Ja peppis ei ole ollut alasti kuvissa.
Iho jota ei ole peitetty vaattein on alaston, vaikka koko vartalo ei olisi alastomana. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko ihastunut valtakuntaan ja kun et häntä saa niin ilkeilet hänelle eli olet rakastunut ja mustasukkainen ja itse en edes muistanut enään ja hämärästi muistan kyllä hän siinä näytti kun oli leiponut pullaa tai pullia eli kiva kuva arjen askareista mutta ilmeisesti sinä olet ainoa joka vahtasi tissejä ja unelmoit että saisit leipoa vattiksen tissejä ja pussata niitä ja ymmärrän kyllä valttis on komea tai kaunis ja seksikäs nainen niin itsekkin pidän hänen näöstään mutta muistat ihmeen hyvin hänen rintansa miksiköhän
Sinua harmittaa kun et saa korkeakoulutettua naista. Siitähän se sinun naljailukin johtuu.
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen että hän kuitenkin tisseistäni näkee painajaisia, aina vertailla sitä kokoa kohotetut tissiliivit viimeksi ja nyt vetoamalla kaikilla ei ole tissejä mutta toiset taas tykkää pienistä tisseistä, en sitten ymmärrä miksi minä olen vertailu kohde ja miksi hänen pitää piikitellä minun rinnoista.
Ehkä kuitenkin haluisi olla nainen, se päällimmäinen ajatus. Eihän tuollaiset yhtä äkkinäinen tisseihin kohdistuva viha voi muusta koostua ja varmasti itse piikkettelee peppistä koska nosti esiin sen.Jan1 kirjoitti:
Iho jota ei ole peitetty vaattein on alaston, vaikka koko vartalo ei olisi alastomana. :)
elä liitottele, tässä mihinkään burkaaa aleta käyttää.
valtakunta kirjoitti:
elä liitottele, tässä mihinkään burkaaa aleta käyttää.
Heh, äläs sano jos tulee Allahin ajat. :D
Jan1 kirjoitti:
Heh, äläs sano jos tulee Allahin ajat. :D
Eih ne tule
Tässä hyvin kaunis kuva mailiksesta
https://www.instagram.com/p/BVuK-rdB0WU/?hl=fi- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana ”assosioin” ei tee siitä yhtään sen hienompaa...
Onko joillekin "assosioida" jotenkin hienompi ilmaus? Ihan peruskäytössä meitsillä.
Jan1 kirjoitti:
Häntä on nypitty, johon viittasin tuolla. Olisi ottanut pullat ja pellit kuviin mukaan (kuten sinä), niin ehkä hänkin olisi saanut toisenlaisen vastaanoton täällä. Äidillisesti pullaa mukaan, niin alastomuus, rinnat jne. muuttuu 'vähemmän shokeeraavaksi'.Kummallista kun sinä joka muka suvaitsevaisena aiona esiinnyt tuomitset valtakunnan silloin postaaman asiallisen pullapeltikuvan, jossa ei todellakaan ollut mitään siveetöntä, noin voimakkaasti. No olethan sinä aina pyrkinyt morkkaamaan myös Maillisiä jonka ainoa "synti" on olla rintava ja harrastaa naisellisia juttuja kuten leipomista. Sitten tosiaan kun itse suhtaudut ahdaskatseisesti ja leimaavasti em. asioihin kaikkia sinun kannattamia juttuja meidän muiden tulisi sietää mm. kaatuneiden muistopäivän pilaamista tai ollaan heti muka vihaajia, rasisteja yms.
Harmaaritari kirjoitti:
Kummallista kun sinä joka muka suvaitsevaisena aiona esiinnyt tuomitset valtakunnan silloin postaaman asiallisen pullapeltikuvan, jossa ei todellakaan ollut mitään siveetöntä, noin voimakkaasti. No olethan sinä aina pyrkinyt morkkaamaan myös Maillisiä jonka ainoa "synti" on olla rintava ja harrastaa naisellisia juttuja kuten leipomista. Sitten tosiaan kun itse suhtaudut ahdaskatseisesti ja leimaavasti em. asioihin kaikkia sinun kannattamia juttuja meidän muiden tulisi sietää mm. kaatuneiden muistopäivän pilaamista tai ollaan heti muka vihaajia, rasisteja yms.
Liittyi asisyhteyteen missä oli itse ilkkunut aiemmin. Mutta se siitä. :)
Jan1 kirjoitti:
Siinä kuvassa ei ollut mitään asiatonta tai siveetöntä, sinä kuitenkin jälkeenpäin olet alkanut väittämään sitä sellaiseksi.
Jan1 kirjoitti:
Mielivaltaisesti kuin näkyy valehtelet.
Harmaaritari kirjoitti:
Siinä kuvassa ei ollut mitään asiatonta tai siveetöntä, sinä kuitenkin jälkeenpäin olet alkanut väittämään sitä sellaiseksi.
Tyrkky. 😃
Jan1 kirjoitti:
Olemmehan nähneet että oot manipuloida monesti ja kuin tässäkin suurentelet asiallista kuvaa minusta ja tuskin se Mailis ilkkunut.
Tai tämäkää
https://www.seiska.fi/Uutiset/Viimeiset-kuvat-sairaalasta-Syopasairas-Janita-Lukkarinen-Tama-kaikki-on-liikaa-yhdelle
Jota myös epäasiallisesti kohtelit myös täällä.
Voisit oikeasti kohdella naisia paremmin varsinkin koet niistä jotain uhkaa.Jan1 kirjoitti:
Toivon tästä lähin toimivan oikein. Jos suutahdat kaveriisi/ palstalaisia täällä kun ole erimieltä elä kuitenkaan yritä satuttaa.
Se että halvennat ja suurentelet.
Ja sitä ihmettelen mitä ihmeen uhkaa naisista koet? Peppiskää ei liittynyt jotenkin et hyväksy itse erilaisuutta.valtakunta kirjoitti:
Olemmehan nähneet että oot manipuloida monesti ja kuin tässäkin suurentelet asiallista kuvaa minusta ja tuskin se Mailis ilkkunut.
Tai tämäkää
https://www.seiska.fi/Uutiset/Viimeiset-kuvat-sairaalasta-Syopasairas-Janita-Lukkarinen-Tama-kaikki-on-liikaa-yhdelle
Jota myös epäasiallisesti kohtelit myös täällä.
Voisit oikeasti kohdella naisia paremmin varsinkin koet niistä jotain uhkaa.Olette ihan itse luoneet päissänne minusta hirviön. Uhkakuvan maailmankuvillenne. Minä olen ihan kiltti ja kiva otus. Vaikka en kaikkien persettä muolekaan auliisti. 😃
valtakunta kirjoitti:
Toivon tästä lähin toimivan oikein. Jos suutahdat kaveriisi/ palstalaisia täällä kun ole erimieltä elä kuitenkaan yritä satuttaa.
Se että halvennat ja suurentelet.
Ja sitä ihmettelen mitä ihmeen uhkaa naisista koet? Peppiskää ei liittynyt jotenkin et hyväksy itse erilaisuutta.Älä höpötä.
Jan1 kirjoitti:
Olette ihan itse luoneet päissänne minusta hirviön. Uhkakuvan maailmankuvillenne. Minä olen ihan kiltti ja kiva otus. Vaikka en kaikkien persettä muolekaan auliisti. 😃
Olen nähnyt käytöksesi ja itse luot itsestäsi Ikävän kuvan kuin huonosti käyttäytymällä toisia kohtaan. Ei mene kauaan kun tölväiset läheisellesi joka ei enää katsele sinua sen jälkeen koska koet sen oikeudeksi satuttaa muita rehentelemällään jostain Mistä hän on puhunut sinulle luottamuksella.
menetät läheisesi ja ystäväsi jos harjoittelet niitä vääriä keinoja kohdella muita, jos ihmisiä huonosti kohtelet jatkossakin.
Noista Huonoista tavoista pitää päästä eroon ja se on sinun itsesi parhaaksi tiedät sen ja läheistesi.Jan1 kirjoitti:
Olette ihan itse luoneet päissänne minusta hirviön. Uhkakuvan maailmankuvillenne. Minä olen ihan kiltti ja kiva otus. Vaikka en kaikkien persettä muolekaan auliisti. 😃
Minä uskon että sinulla on pyrkimys päästä eroon huonoista tavoista.
Jan1 kirjoitti:
Häntä on nypitty, johon viittasin tuolla. Olisi ottanut pullat ja pellit kuviin mukaan (kuten sinä), niin ehkä hänkin olisi saanut toisenlaisen vastaanoton täällä. Äidillisesti pullaa mukaan, niin alastomuus, rinnat jne. muuttuu 'vähemmän shokeeraavaksi'.Terse vaan,pika visiitti ja joku väittely menoss aaargh ^-^ Lähden mökille tänään ja ajattelin et oiva aika tarkistaa palsta,mitä uutta..jaa rinta kamppailu,tuosta muuten tuli mieleen se oliko se viime vuoden kuva jonka laiton(läpällä,typerät tähdet lol) ja vastaanotto oli vähintääkin omituinen,vittuilua ja sellaista. Luulisi palstamiehiä nyt duckface ja pair of tits kiinnostavan; p taidampa laittaa uudestaan,muisteloksi haha:D
valtakunta kirjoitti:
Minä uskon että sinulla on pyrkimys päästä eroon huonoista tavoista.
Hei Valtis,mitä kuuluu?? Nooh,ei kannata stressata mun kuvista, ainahan jotain länkytystä tuli,jo jopa 2013 haha Sinänsä vaan outoa kun herutus kuvat ovat niin yleisiä nykyään,jopa mummelit laittavat niitä;D
Kiitos kun puolustat mua,ei sunkaan kuvissa ole mitään pahaa!:)p.Eppis kirjoitti:
Terse vaan,pika visiitti ja joku väittely menoss aaargh ^-^ Lähden mökille tänään ja ajattelin et oiva aika tarkistaa palsta,mitä uutta..jaa rinta kamppailu,tuosta muuten tuli mieleen se oliko se viime vuoden kuva jonka laiton(läpällä,typerät tähdet lol) ja vastaanotto oli vähintääkin omituinen,vittuilua ja sellaista. Luulisi palstamiehiä nyt duckface ja pair of tits kiinnostavan; p taidampa laittaa uudestaan,muisteloksi haha:D
Terppa. 😃
Nojoo me tapamme mukaan nahistaan näkemyseroista Valten kanssa, mutta birheellisesti hän ymppäsi sinutkin koskemaan tissi nshinaa, vaikkei liity sinuun mitenkään mun mutinat Valten tissuista.
Aivan oma keissinsä miksi hänelle huomauttelin ja sulle en. Liittyy Valten ja mun väleihin yleisesti. Ne on olleet aika mutkikkaat. 😃
Eikä niihin kuulu muita vetää mukaan, kun muut ei mun puoleltani niihin liity. Toinen vaan ymppäilee oman näkemyksensä vimmassa asioita vääriin suuntiin ja kutkee johtoja ristiin.
Mukaa mökkeilyä Peppuli. 🤗Jan1 kirjoitti:
Terppa. 😃
Nojoo me tapamme mukaan nahistaan näkemyseroista Valten kanssa, mutta birheellisesti hän ymppäsi sinutkin koskemaan tissi nshinaa, vaikkei liity sinuun mitenkään mun mutinat Valten tissuista.
Aivan oma keissinsä miksi hänelle huomauttelin ja sulle en. Liittyy Valten ja mun väleihin yleisesti. Ne on olleet aika mutkikkaat. 😃
Eikä niihin kuulu muita vetää mukaan, kun muut ei mun puoleltani niihin liity. Toinen vaan ymppäilee oman näkemyksensä vimmassa asioita vääriin suuntiin ja kutkee johtoja ristiin.
Mukaa mökkeilyä Peppuli. 🤗Kyllä sinä ihan itse nämä kuviensa lähettelivät herjasit kun olit katkera kun pellilnen pullia taas sitten oli kuvassa muka kaikki antaa anteeksi. Ihme vääristelijä olet.
p.Eppis kirjoitti:
Hei Valtis,mitä kuuluu?? Nooh,ei kannata stressata mun kuvista, ainahan jotain länkytystä tuli,jo jopa 2013 haha Sinänsä vaan outoa kun herutus kuvat ovat niin yleisiä nykyään,jopa mummelit laittavat niitä;D
Kiitos kun puolustat mua,ei sunkaan kuvissa ole mitään pahaa!:)Se on sellainen etten ihmettele ettei nyt hirveästi tuollaisia asiattomia viestejä tahdo ja herjaavia.
Burkaan se yrittää pistää naiset.
minusta olisi tosi mahtava nähdä sinun kauniita kuviasi. en näe niitä minään herumisena vaan taideteoksena. aina kuvat ei onnistu. Se katso on sellainen katkera.
kaippa kuvittelee että lapsikin näkyy pihalla että kaikki pedot kuolaa sitä lasta sen vuoksi kun on pihalla ja varmaan se lapsi on tuonut hänen mielestään itsensä tyrkylle Kun pihalla tai kun ottaa itsestä kuvan nettii,että tyrkkyttää tai heruttaa.Se on sellainen syntyjään luuloissaan elävä. Että kuvittelee tietävänsä toisen motiivit.
Minä en luule, jos vertaa meitä eiköhän ole vika hänen mielessään.valtakunta kirjoitti:
Kyllä sinä ihan itse nämä kuviensa lähettelivät herjasit kun olit katkera kun pellilnen pullia taas sitten oli kuvassa muka kaikki antaa anteeksi. Ihme vääristelijä olet.
En ole muille mölähdellyt, kun sulle kuvista. Ziselille joskus muinoin niistä pornokuvista ja crocutalle masturbointikuvasta, jotta kun naamatkin näkyy saattaa olla huonompi homma tulevaisuudessa jos työnantaja tms. taho näkee kuvia.
Mutta eipä ne mua henkilökohtaisesti häiritse, jätän vaan katsomatta. :)
Sulle mä mutkutan siksi, kun säkin mutkutat aina mulle kaikesta. :)valtakunta kirjoitti:
Se on sellainen etten ihmettele ettei nyt hirveästi tuollaisia asiattomia viestejä tahdo ja herjaavia.
Burkaan se yrittää pistää naiset.
minusta olisi tosi mahtava nähdä sinun kauniita kuviasi. en näe niitä minään herumisena vaan taideteoksena. aina kuvat ei onnistu. Se katso on sellainen katkera.
kaippa kuvittelee että lapsikin näkyy pihalla että kaikki pedot kuolaa sitä lasta sen vuoksi kun on pihalla ja varmaan se lapsi on tuonut hänen mielestään itsensä tyrkylle Kun pihalla tai kun ottaa itsestä kuvan nettii,että tyrkkyttää tai heruttaa.Se on sellainen syntyjään luuloissaan elävä. Että kuvittelee tietävänsä toisen motiivit.
Minä en luule, jos vertaa meitä eiköhän ole vika hänen mielessään.Heh, ei burkhaa kiitos. Menee kaikki silmäilon sen siliäntien. :)
Sulle voi laittaa, pysyy tissit piilossa ja pulla mielessä. :)Jan1 kirjoitti:
Terppa. 😃
Mukaa mökkeilyä Peppuli. 🤗Tottakain sinulle sanon kun käyttäynyt rumasti.
Se ei ole syy kiusata minua.valtakunta kirjoitti:
Tottakain sinulle sanon kun käyttäynyt rumasti.
Se ei ole syy kiusata minua.Eikä se ole syy kiusata minua, etten ole kaikesta sun kanssa samaa mieltä. :)
p.Eppis kirjoitti:
Kiitos kun puolustat mua,ei sunkaan kuvissa ole mitään pahaa!:)Nyt näet itse kuvani koska haluan tuoda näkökulmastani kuin olen sanonut jos on kännykkä pystyt laittamalla leuan alle vangita saman näkymäni.
Joten olen myös muutaman imetys kuvan pistänyt kun se tunnelma lapsen kanssa.. Eikä nyt toppi päällä kun normaalisti olin silloin
https://aijaa.com/f1h2B4
Siis niin kuin näet mölyää ihan vain pahuuttaan.Jan1 kirjoitti:
Eikä se ole syy kiusata minua, etten ole kaikesta sun kanssa samaa mieltä. :)
Älä valehtele. Sinä kiusaat ja minä puolustaudun.
Jan1 kirjoitti:
Eikä se ole syy kiusata minua, etten ole kaikesta sun kanssa samaa mieltä. :)
Tissini ei kuulunut mitenkään aiheeseen ja aloit kiusaa minua mielipide erosta.
Jan1 kirjoitti:
Heh, ei burkhaa kiitos. Menee kaikki silmäilon sen siliäntien. :)
Sulle voi laittaa, pysyy tissit piilossa ja pulla mielessä. :)”Iho jota ei ole peitetty vaattein on alaston, vaikka koko vartalo ei olisi alastomana. :)”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16409873/kenen-palstalaisen#comment-102553763
Sinähän tässä ajattelet muuta kuin pullia.
” Niin tai pullia pyöritellessään ajatteleekin pyörittelevänsä jonkun neidon pyöreää rintaa kädellään. :)”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16408678/hairiintynyt-meininki#comment-102536271
Sinä teet omassa mielessä seksuaalista se kun ei olevaltakunta kirjoitti:
Älä valehtele. Sinä kiusaat ja minä puolustaudun.
Oliko nuo tissit vai pakarat kuvassa? ;)
Vieläkö jaksat suuttua samasta aiheesta moneenkin kertaan?Jan1 kirjoitti:
Vieläkö jaksat suuttua samasta aiheesta moneenkin kertaan?Sinulle se oli
”Sinähän tässä ajattelet muuta kuin pullia.
” Niin tai pullia pyöritellessään ajatteleekin pyörittelevänsä jonkun neidon pyöreää rintaa kädellään. :)”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16408678/hairiintynyt-meininki#comment-102536271”Jan1 kirjoitti:
Vieläkö jaksat suuttua samasta aiheesta moneenkin kertaan?Kuin näkee mölysit myös puskasta😁
valtakunta kirjoitti:
Kuin näkee mölysit myös puskasta😁
Milloin mä niin olen tehnyt? Itse en tästä ole tiennytkään, nukkuessani varmaan. :)
Jan1 kirjoitti:
Milloin mä niin olen tehnyt? Itse en tästä ole tiennytkään, nukkuessani varmaan. :)
Itsepähän suutuit kyseisestä kuvasta.
valtakunta kirjoitti:
Sinulle se oli
”Sinähän tässä ajattelet muuta kuin pullia.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16408678/hairiintynyt-meininki#comment-102536271”Aa, haluisitko siis että pyörittelisin sinun tissejä kuin pullia? :)
Siksi laitoit kuvankin, että saan vaipua haaveilemaan niistä? Rontti.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Nyt näet itse kuvani koska haluan tuoda näkökulmastani kuin olen sanonut jos on kännykkä pystyt laittamalla leuan alle vangita saman näkymäni.
Joten olen myös muutaman imetys kuvan pistänyt kun se tunnelma lapsen kanssa.. Eikä nyt toppi päällä kun normaalisti olin silloin
https://aijaa.com/f1h2B4
Siis niin kuin näet mölyää ihan vain pahuuttaan.Tämä on taidesommittelukuva. Erittäin hauska :)
Sitä paitsi näyttää siltä, että siinä on tuplakerrostoppi eli monta paitaa :) ja osoittaa sen, että olet hauska humoristi :D! Jan1 kirjoitti:
Aa, haluisitko siis että pyörittelisin sinun tissejä kuin pullia? :)
Siksi laitoit kuvankin, että saan vaipua haaveilemaan niistä? Rontti.Elä yritä sinun lauseet ja tuollaisia itse mietit ihan omassa tuvassasi kun heti ne pullat tuli mieleen. Teet itse seksuaalista mutta löytyy oikeasti netissä pyöritellä pulliasia.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Closeup_of_female_breast.jpg
Tuossa on oikeasti parempi mitä voit miettiä.
Järvevämpikin vaihtoehto.Jan1 kirjoitti:
Aa, haluisitko siis että pyörittelisin sinun tissejä kuin pullia? :)
Siksi laitoit kuvankin, että saan vaipua haaveilemaan niistä? Rontti.Sinulle se oli seksuaalista
Kuva oli peppikselle syömää sanomasi.valtakunta kirjoitti:
Itsepähän suutuit kyseisestä kuvasta.
En mä oikeasti siitä suuttunut. Annoin sun vaan ymmärtää, että suutuin. :)
Miksi, koska sä olet ihan mahdoton ihminen ja jaksat kiutella mulle kaikesta turhasta. :)valtakunta kirjoitti:
Elä yritä sinun lauseet ja tuollaisia itse mietit ihan omassa tuvassasi kun heti ne pullat tuli mieleen. Teet itse seksuaalista mutta löytyy oikeasti netissä pyöritellä pulliasia.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Closeup_of_female_breast.jpg
Tuossa on oikeasti parempi mitä voit miettiä.
Järvevämpikin vaihtoehto.Heh hee, hyvä kuva. :)
Vieläkö kauankin jatketaan jankuttamista? :)valtakunta kirjoitti:
Sinulle se oli seksuaalista
Kuva oli peppikselle syömää sanomasi.Valitettavasti ei ole salattua yhteyttä Peppikselle ja minäkin sen näin, TAAS. :D
Sain traumoja.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Valitettavasti ei ole salattua yhteyttä Peppikselle ja minäkin sen näin, TAAS. :D
Sain traumoja.😂😂😂
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Valitettavasti ei ole salattua yhteyttä Peppikselle ja minäkin sen näin, TAAS. :D
Sain traumoja.Milloin saamme miehistä vastaavan? Haluaisin miespulla- kuvan.
Anonyymi kirjoitti:
Milloin saamme miehistä vastaavan? Haluaisin miespulla- kuvan.
Harmaaritari varmaan laittaa pullat ja pallit kuvaan somasti vierekkäin. Toivottavasti pellin reuna ei ole kuuma. Muuten suhahtaa. ;)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Harmaaritari varmaan laittaa pullat ja pallit kuvaan somasti vierekkäin. Toivottavasti pellin reuna ei ole kuuma. Muuten suhahtaa. ;)
Anteeksi tälle ei olisi saanut nauraa eikä pelti saa olla kuuma sentään...mutta että niin :)) ei panna vastaankaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi tälle ei olisi saanut nauraa eikä pelti saa olla kuuma sentään...mutta että niin :)) ei panna vastaankaan :)
🥐 tai 🥯 tai 🥨 tai 🥟
Anonyymi kirjoitti:
Naura pois vaan. Minäkin nimittäin olen sen verran utelias, että haluan nähdä onko muumilla pallit, pyllyreikää ei ole :)
Jan1 kirjoitti:
Sain traumoja.” En ole muille mölähdellyt, kun sulle kuvista. Ziselille joskus muinoin niistä pornokuvista ja crocutalle masturbointikuvasta, jotta kun naamatkin näkyy saattaa olla huonompi homma tulevaisuudessa jos työnantaja tms. taho näkee kuvia.
Mutta eipä ne mua henkilökohtaisesti häiritse, jätän vaan katsomatta. :)”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16409873/kenen-palstalaisen#comment-102570041
Kuin taas liiottelet, Miksi et jätä katsomatta.Jan1 kirjoitti:
Sinähän se Seksuaalista Harmaaritaristakin teet.
Tota voi sanoa metoona.Anonyymi kirjoitti:
Tämä on taidesommittelukuva. Erittäin hauska :)
Sitä paitsi näyttää siltä, että siinä on tuplakerrostoppi eli monta paitaa :) ja osoittaa sen, että olet hauska humoristi :D!Minustakin taidetta.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Naura pois vaan. Minäkin nimittäin olen sen verran utelias, että haluan nähdä onko muumilla pallit, pyllyreikää ei ole :)
Hän on suloinen 🍰🍒🍓
valtakunta kirjoitti:
” En ole muille mölähdellyt, kun sulle kuvista. Ziselille joskus muinoin niistä pornokuvista ja crocutalle masturbointikuvasta, jotta kun naamatkin näkyy saattaa olla huonompi homma tulevaisuudessa jos työnantaja tms. taho näkee kuvia.
Mutta eipä ne mua henkilökohtaisesti häiritse, jätän vaan katsomatta. :)”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16409873/kenen-palstalaisen#comment-102570041
Kuin taas liiottelet, Miksi et jätä katsomatta.No helvetti, kun huijattiin sanomalla, että pullakuva ja olikin tissikuva! :)
Teit tahalleen ansan.Jan1 kirjoitti:
No helvetti, kun huijattiin sanomalla, että pullakuva ja olikin tissikuva! :)
Teit tahalleen ansan.Sama kuva se on ollut koko ajan kuin sanoin
” Nyt näet itse kuvani koska haluan tuoda näkökulmastani kuin olen sanonut jos on kännykkä pystyt laittamalla leuan alle vangita saman näkymäni.
https://aijaa.com/f1h2B4”
Se on pullista kuva.
Sinä se itse vaan katsot sen koko ajanvaltakunta kirjoitti:
Sama kuva se on ollut koko ajan kuin sanoin
” Nyt näet itse kuvani koska haluan tuoda näkökulmastani kuin olen sanonut jos on kännykkä pystyt laittamalla leuan alle vangita saman näkymäni.
Se on pullista kuva.
Sinä se itse vaan katsot sen koko ajanJuu-u siinä näkyy ihan ekana nahkapullat. :)
Sitten pari ryppyistä korvapuustia.valtakunta kirjoitti:
Se on pullista kuva.
Sinä se itse vaan katsot sen koko ajanKatson vielä kerran muuttuuko tällä kertaa kuva taiteelliseksi.
Ei, ei muuttunut edelleen siinä on ihan ekana nahkapullat ja pari ryppyistä korvapuustia sivuroolissa. :DJan1 kirjoitti:
Juu-u siinä näkyy ihan ekana nahkapullat. :)
Sitten pari ryppyistä korvapuustia.Elä katsele taidetta mitä et ymmärrä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se on pullista kuva.
Sinä se itse vaan katsot sen koko ajanMiten tuosta kuvakulmasta pystyy valokuvaa edes ottamaan? Minäpä oikein kokeilin, ja kyllä niin vaikea on kuvakulma, että vahingossa nuo ei muuten kuvaan eksy.
valtakunta kirjoitti:
Elä katsele taidetta mitä et ymmärrä.
Ymmärrän, mutta kunhan hyppyytän sinua. :)
Öm...
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä on kahvakuula?
(reps)- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Luulen että on sama kuin geishakuula
Kyllä. Myös tämä kuula työnnetään sisälle, mutta siinä on vain kahva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Myös tämä kuula työnnetään sisälle, mutta siinä on vain kahva.
Jopas alkaisi tietyt lihakset vahvistua,.
Autsista 😅
En kenenkään :)Tule tänne niin näytän, 8kg ja vaaleanpunainen 😉
Funeau kirjoitti:
8kg ja vaaleanpunainen tuo mieleen minipossun.
(reps)Varuste netissä Konalassa oli tuossa vuosi pari sitten hieno setti kassalla tarjolla.
Kaikki sukelluspainot ja kahvakuulat elelivät siinä keskenään sulassa sovussa asiakkaiden jaloissa.
(naurua)Funeau kirjoitti:
Varuste netissä Konalassa oli tuossa vuosi pari sitten hieno setti kassalla tarjolla.
Kaikki sukelluspainot ja kahvakuulat elelivät siinä keskenään sulassa sovussa asiakkaiden jaloissa.
(naurua)Tajuatteko?
Siis ei tarvinnut kantaa luokan perältä mitään painavaa kassalle.
(reps)Funeau kirjoitti:
8kg ja vaaleanpunainen tuo mieleen minipossun.
(reps)Sinulla on possuja ihannoiva mielikuvitus?
JohannesMaxJulkea kirjoitti:
Sinulla on possuja ihannoiva mielikuvitus?
I dont have no dreams
(hirn)
https://www.youtube.com/watch?v=gk6-daEMygoFuneau kirjoitti:
I dont have no dreams
(hirn)
https://www.youtube.com/watch?v=gk6-daEMygoPiripäitten musiikkia laitoit....
Vastapainoksi - >
https://youtu.be/6z2iUd7J4jIJohannesMaxJulkea kirjoitti:
Piripäitten musiikkia laitoit....
Vastapainoksi - >
https://youtu.be/6z2iUd7J4jITää on ihan hypeä.
Mulla on aivan sama ongelma: en vain pääse asiaan kiinni.
Olen Yrjö Kallinen (2).
Tää on ihan hypeä.
Mulla on aivan sama ongelma: en vain pääse asiaan kiinni.
Olen Yrjö Kallinen (2).
(naurua)Ei minulla ole ongelmaa mutta sinulla on omien kirjoituksiesi mukaan.
Tuskin olet.JohannesMaxJulkea kirjoitti:
Ei minulla ole ongelmaa mutta sinulla on omien kirjoituksiesi mukaan.
Tuskin olet.Siis viittasin lähteeseen, eli Yrjö Kalliseen, en sinuun.
Yrjö Kallisen metodologia hipoo käytännön sanojen ultimaatiumia, eli ultraa.
(reps)Funeau kirjoitti:
Siis viittasin lähteeseen, eli Yrjö Kalliseen, en sinuun.
Yrjö Kallisen metodologia hipoo käytännön sanojen ultimaatiumia, eli ultraa.
(reps)Mikä ultra mukamas?
JohannesMaxJulkea kirjoitti:
Mikä ultra mukamas?
Siis päästä asiaan.
Kun pohjustaa jonkin asian, sen tulisi tulla pohjustetuksi, ei jäädä loputtomasti roikkumaan oman mahdollisuutensa yllä.
Ymmärrätkö?
(hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=i57p-G0Xs2MFuneau kirjoitti:
Siis päästä asiaan.
Kun pohjustaa jonkin asian, sen tulisi tulla pohjustetuksi, ei jäädä loputtomasti roikkumaan oman mahdollisuutensa yllä.
Ymmärrätkö?
(hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=i57p-G0Xs2MEn...
Funeau kirjoitti:
Siis päästä asiaan.
Ymmärrätkö?
(hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=i57p-G0Xs2MToinen ja vakavampi näkökulma
Herra Kallinen ei ole sisäistänyt Albert Einsteinin elämäntyöstä juuri mitään, sillä pateettisuus siitä olennaisesti juuri puuttuu.
Toinen ja vakavampi näkökulma
Herra Kallinen ei ole sisäistänyt Albert Einsteinin elämäntyöstä juuri mitään, sillä pateettisuus siitä olennaisesti juuri puuttuu.
(naurua)Alpertti ei ole kuin yhden tien näyttäjä.
https://youtu.be/hVYv9ktilQw
- Anonyymi
Sen, joka yrittää varastaa Kaatuneiden muistopäivän muuhun käyttöön! Kaksi kahvakuulaa!
- Anonyymi
trollien moninikkien mielikuvitus henkilöiden
- Anonyymi
Kaikkea se flowers kyseleekin.
Harmiksen.
- Anonyymi
Ei ikinä! 🤬
- Anonyymi
Tuskin teillä kellään edes on mitään kahvakuulaa. Minulla sen sijaan on, parikin.
- Anonyymi
Mulla on ainakin kaks kuulaa, 6 kg ja 8 kg.
- Anonyymi
Jos pitäisi valita voisin omille varpaille tiputtaa.
AsianVierestä - Anonyymi
Mikä .tun kysymys tämä on? Tässä ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi
On siinä, unohdettiin vain mainita onko turvakengät jalassa vai ei.
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737