Naisen on pidettävä mies kurissa

Viittaan tohon kommenttiin. Olen eri mieltä. Jos pitää miestä täytyy pitää kurissa ja valvoa, kannattaa mennä eteenpäin. Olen mies itse. Ei onnistu jos ei voi luottaa.

26

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kaikki vähänkään fiksut naiset ymmärtävät asian juuri näin.

      • Ai olet nainen? Välillä esiinnyt miehenä?


      • Juukai kirjoitti:

        Ai olet nainen? Välillä esiinnyt miehenä?

        Ihan sama. En enää kiinnitä huomiota, jos et provosoi minua. Jätän lukematta.


      • Anonyymi
        Juukai kirjoitti:

        Ihan sama. En enää kiinnitä huomiota, jos et provosoi minua. Jätän lukematta.

        Työväenluokkainen nainen on miehelleen kuin äiti, kontrolloi miehen "villiä luontoa" , juomista elintapoja. Fiksut koulutetut naiset olettavat, että mies kykenee huolehtimaan itse itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työväenluokkainen nainen on miehelleen kuin äiti, kontrolloi miehen "villiä luontoa" , juomista elintapoja. Fiksut koulutetut naiset olettavat, että mies kykenee huolehtimaan itse itsestään.

        Hah😄😄😄😆👎


      • Anonyymi
        Juukai kirjoitti:

        Ihan sama. En enää kiinnitä huomiota, jos et provosoi minua. Jätän lukematta.

        Sinua en ikävä kyllä ole vielä koskaan provosoinut, mutta voin tehdä niin jos haluat. 😂

        Niin, tarkoitin sitä että mielestäni fiksu ihminen ei ole suhteessa ihmisen kanssa, johon ei voi luottaa. Sukupuolesta riippumatta.


    • Anonyymi

      Kyllä täytyy olla tarkkana, ettei päkkää siemeniään.

    • Itse en alkaisi kenenkään vahtijaksi. Kyllä aikuisen ihmisen pitää tietää miten käyttäytyä ja ymmärtää rajansa. Tarvittaessa voin tietysti ohjata oikeaan suuntaan, mutta vartijaksi ja komenteeraksi en ala.

    • Anonyymi

      Heh. Täysin väärin ymmärretty voi söpöläiset 😃

    • Anonyymi

      Se näin sellainen sanonta 😆😛

      • Anonyymi

        *näin = on


    • Anonyymi

      Jännämies pitää naisen kurissa ja kuristamalla.

    • Anonyymi

      Ehkä alkoholin suhteen voisi hieman tarkkailla tilannetta ja antaa huomiota ja hellyydenosoituksia jo hyvissä ajoin ennen kuin tilanne menee pahaksi?

      • Anonyymi

        Kyllä!


    • Toisen kontrolloinnissa aina mennään niin vikaan, että sama lähteä erisuuntiin.

      Aikuista ihmistä pyydetään, ei käsketä.

      • Samaa mieltä👍


      • Juukai kirjoitti:

        Samaa mieltä👍

        Dissen kanssa🙂


      • Juukai kirjoitti:

        Dissen kanssa🙂

        Mutta ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Hyväksy sen. En palaa asiaan.


      • Juukai kirjoitti:

        Mutta ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Hyväksy sen. En palaa asiaan.

        Joo, saa olla. Ei mua haittaa. Saa muilla ollakin omat mielipiteensä. Mutta mä toimin omien mukaan. :o)


      • Disse kirjoitti:

        Joo, saa olla. Ei mua haittaa. Saa muilla ollakin omat mielipiteensä. Mutta mä toimin omien mukaan. :o)

        Ok. Hyvä niin🙂


      • Disse kirjoitti:

        Joo, saa olla. Ei mua haittaa. Saa muilla ollakin omat mielipiteensä. Mutta mä toimin omien mukaan. :o)

        Just👍. Turhaa...


    • Anonyymi

      Naisen kannattaa ottaa kiltti mies, kiltti ätmi tai ruma mies.
      Ei tarvitse edes komentaa, kun mies pysyy kurissa, eikä varmasti petä naista, kun miehestä kiinnipitävä nainen on ainut, joka on kelpuuttanut tällaisen miehen.
      Tottelee myös naista, ettei naisen tarvitse kotitöitäkään tehdä ja ruokaa valmistaa naiselle hän.

    • Miestä pidettävä kurissa, jos ei itse sitä vielä osaa ja kykene siihen.
      Jos mies haluu olla, pysyy järki päässä ja minä mielessä!

    • Anonyymi

      Kurssia on pidettävä kaikkina päivinä. Muistakaa yövalaistus. Muttei sekään haittaa, jos on häveliäät verhot.

      • Verhot on hyvä😁


      • Ok. Naiset🙄


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe