Naisen on pidettävä mies kurissa

Viittaan tohon kommenttiin. Olen eri mieltä. Jos pitää miestä täytyy pitää kurissa ja valvoa, kannattaa mennä eteenpäin. Olen mies itse. Ei onnistu jos ei voi luottaa.

26

79

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kaikki vähänkään fiksut naiset ymmärtävät asian juuri näin.

      • Ai olet nainen? Välillä esiinnyt miehenä?


      • Juukai kirjoitti:

        Ai olet nainen? Välillä esiinnyt miehenä?

        Ihan sama. En enää kiinnitä huomiota, jos et provosoi minua. Jätän lukematta.


      • Anonyymi
        Juukai kirjoitti:

        Ihan sama. En enää kiinnitä huomiota, jos et provosoi minua. Jätän lukematta.

        Työväenluokkainen nainen on miehelleen kuin äiti, kontrolloi miehen "villiä luontoa" , juomista elintapoja. Fiksut koulutetut naiset olettavat, että mies kykenee huolehtimaan itse itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työväenluokkainen nainen on miehelleen kuin äiti, kontrolloi miehen "villiä luontoa" , juomista elintapoja. Fiksut koulutetut naiset olettavat, että mies kykenee huolehtimaan itse itsestään.

        Hah😄😄😄😆👎


      • Anonyymi
        Juukai kirjoitti:

        Ihan sama. En enää kiinnitä huomiota, jos et provosoi minua. Jätän lukematta.

        Sinua en ikävä kyllä ole vielä koskaan provosoinut, mutta voin tehdä niin jos haluat. 😂

        Niin, tarkoitin sitä että mielestäni fiksu ihminen ei ole suhteessa ihmisen kanssa, johon ei voi luottaa. Sukupuolesta riippumatta.


    • Anonyymi

      Kyllä täytyy olla tarkkana, ettei päkkää siemeniään.

    • Itse en alkaisi kenenkään vahtijaksi. Kyllä aikuisen ihmisen pitää tietää miten käyttäytyä ja ymmärtää rajansa. Tarvittaessa voin tietysti ohjata oikeaan suuntaan, mutta vartijaksi ja komenteeraksi en ala.

    • Anonyymi

      Heh. Täysin väärin ymmärretty voi söpöläiset 😃

    • Anonyymi

      Se näin sellainen sanonta 😆😛

      • Anonyymi

        *näin = on


    • Anonyymi

      Jännämies pitää naisen kurissa ja kuristamalla.

    • Anonyymi

      Ehkä alkoholin suhteen voisi hieman tarkkailla tilannetta ja antaa huomiota ja hellyydenosoituksia jo hyvissä ajoin ennen kuin tilanne menee pahaksi?

      • Anonyymi

        Kyllä!


    • Toisen kontrolloinnissa aina mennään niin vikaan, että sama lähteä erisuuntiin.

      Aikuista ihmistä pyydetään, ei käsketä.

      • Samaa mieltä👍


      • Juukai kirjoitti:

        Samaa mieltä👍

        Dissen kanssa🙂


      • Juukai kirjoitti:

        Dissen kanssa🙂

        Mutta ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Hyväksy sen. En palaa asiaan.


      • Juukai kirjoitti:

        Mutta ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Hyväksy sen. En palaa asiaan.

        Joo, saa olla. Ei mua haittaa. Saa muilla ollakin omat mielipiteensä. Mutta mä toimin omien mukaan. :o)


      • Disse kirjoitti:

        Joo, saa olla. Ei mua haittaa. Saa muilla ollakin omat mielipiteensä. Mutta mä toimin omien mukaan. :o)

        Ok. Hyvä niin🙂


      • Disse kirjoitti:

        Joo, saa olla. Ei mua haittaa. Saa muilla ollakin omat mielipiteensä. Mutta mä toimin omien mukaan. :o)

        Just👍. Turhaa...


    • Anonyymi

      Naisen kannattaa ottaa kiltti mies, kiltti ätmi tai ruma mies.
      Ei tarvitse edes komentaa, kun mies pysyy kurissa, eikä varmasti petä naista, kun miehestä kiinnipitävä nainen on ainut, joka on kelpuuttanut tällaisen miehen.
      Tottelee myös naista, ettei naisen tarvitse kotitöitäkään tehdä ja ruokaa valmistaa naiselle hän.

    • Miestä pidettävä kurissa, jos ei itse sitä vielä osaa ja kykene siihen.
      Jos mies haluu olla, pysyy järki päässä ja minä mielessä!

    • Anonyymi

      Kurssia on pidettävä kaikkina päivinä. Muistakaa yövalaistus. Muttei sekään haittaa, jos on häveliäät verhot.

      • Verhot on hyvä😁


      • Ok. Naiset🙄


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe