Viha normaalia naiseutta kohtaan

Kuten olemme palstalla nytkin nähneet täällä, kuten myös yhteiskunnassa yleensä, hirveästi on nähtävissä sellaista että kaikkea normaalia naisellisuutta tunnutaan vihaavan se yritetään tukahduttaa. Miksi ihmeessä?

Eikö olisi parempi niillekin jotka naisellisuutensa tahtovat kieltää ja esiintyä jonakin muuna, että kuitenkin olisi täällä myös naisellisia, perinteisiä arvoja kannattavia naisia? Se kun vain on niin että vaikka kaikki omaa naiseuttaan arvostavat naiset täältä(kin) pois ajettaisiin ei se silti miehekkäitä, rivosuisia jätkänaisia tee yhtään viehättävämmäksi.

Tuo otsikossa mainittu viha normaalia naiseutta kohtaan tosiaan näkyy laajemmminkin yhteiskunnassa mutta täällä palstalla erityisen härskinä, jos joku nainen vähänkin naisellisuuttaa päästää esiin ajetaan heti puskista huutelemalla ja ihan avoimellakin ilkeilyllä pois.

Myönnän itsekin vähätelleeni ongelmaa kun esim. peppis siitä on maininnut usein että joutuu hyökkäysten kohteeksi. Myönnän ajatelleeni että liioiitteleekohan hän nyt mutta onhan nytkin nähty millaista hyökkäilyä valtakunta on saanut osakseen ilman omaa syytään ihan viattoman pullapeltikuvan vuoksi. Käsittämätöntä.

191

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tarkoitat "normaalilla naiseudella"?

• Anonyymi

1950luvun vaimomateriaali.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1950luvun vaimomateriaali.

Ei oikeastaan.
        Harmikselle se tarkoittaa tissityrkkykuvien ja -videoiden postaamista internettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikeastaan.
        Harmikselle se tarkoittaa tissityrkkykuvien ja -videoiden postaamista internettiin.

Varsinkin, jos niihin kuviin ja videoihin on liitetty myös pullan leipomista tai taikinan vatkaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin, jos niihin kuviin ja videoihin on liitetty myös pullan leipomista tai taikinan vatkaamista.

Niin ja kuva on otettu yläviistosta "pullat" pääosassa.

• Anonyymi

Valtakuntaan ja tissikuvaan taidat viitata?

Normaalia naiseutta postata herutuskuvia?Normaalia naiseutta ostaa panokone?
      Normaalia naiseutta lisääntyä kuin lestadiolaiset?
      Normaalia naiseutta elää yhteiskunnan tuilla?

Noi nyt vaikka esimerkkinä. Mulla on erilainen kuva naiseudesta. Sallitakoon sulle oma käsityksesi.

Tää viesti ei tässä kauaa pysy, mutta ihan sama.. 😄

xLiner.

• Epänormaalia on siis noiden vastakohta?

• Anonyymi

opettele leipomaan pullaa niin kyllä sinäkin osaat ja mitä pahaa siinä on jos nainen antaa miehellensä suukon tai nainen haluaa hoitaa kotiaan perhettään miestään niin mitä pahaa siinä on

• Kirjoituksesi kertoo avauksen osuneen ytimeen. Eikä taida olla ihan sama, niin kovasti taas hyökkäät valtakuntaa kohtaan ihan aiheetta. Entäs peppis, mitä pahaa peppis on sulle tehnyt, muuta kuin on ollut naisellinen?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Epänormaalia on siis noiden vastakohta?

Mietin mikä Harmiksen mielestä on sitä normaalia ja mikä vaikkapa epänormaalia. Onko välimallia?

xLiner

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Kirjoituksesi kertoo avauksen osuneen ytimeen. Eikä taida olla ihan sama, niin kovasti taas hyökkäät valtakuntaa kohtaan ihan aiheetta. Entäs peppis, mitä pahaa peppis on sulle tehnyt, muuta kuin on ollut naisellinen?

Miten Peppis tähän liittyy? Huomasin että Valtiksen tissikeskustelussakin yritettiin vetää Peppistä ripille. Anna sen olla, täysin sivullisen.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Miten Peppis tähän liittyy? Huomasin että Valtiksen tissikeskustelussakin yritettiin vetää Peppistä ripille. Anna sen olla, täysin sivullisen.

xLiner

Niihän se jan1 veti.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Niihän se jan1 veti.

Lopeta tuo Janin mustamaalaaminen.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Lopeta tuo Janin mustamaalaaminen.

xLiner

Heti kun tilaisuus tuli jan1 piti mustamaalata peppistä. Sehän puhu just että että vain pullapelti olisi pelastanut hänet joten tietää minkälaisena peppistä pitää erittäin mustamaalaamista peppistä kohtaa nostaa häntäkin ylös.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Heti kun tilaisuus tuli jan1 piti mustamaalata peppistä. Sehän puhu just että että vain pullapelti olisi pelastanut hänet joten tietää minkälaisena peppistä pitää erittäin mustamaalaamista peppistä kohtaa nostaa häntäkin ylös.

Heti kun tilaisuus tuli valtiksen piti mustamaalata Jania.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Peppis liitttyy siten että kokee tulleensa karokotetuksi palstalta ja itse on epäillyt swyyn olevan siinä että on esiintynyt prodiilikuvissaan ja muutenkin liian naisellisena, sitä eivät ole sitten jotkut kestäneet vaan kiusanneet puskahuteluilla yms. jotta saavat ajettua pois.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Jan1 on liner näkeehän sen.

• valtakunta kirjoitti:

Jan1 on liner näkeehän sen.

Siis xliner on. Näkeehän sen.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Kuule hän minua mustamaalaa ja minä puolustaudun kuin tässäkin

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Xliner tässäkin minua mustamaalaa, oletko noin raivona kun näkee minkälainen ihminen olet.

• valtakunta kirjoitti:

Siltähän se vähän näyttää ja sopisi kyllä janin historiaan multinikkailijana.

• Harmaaritari kirjoitti:

Peppis liitttyy siten että kokee tulleensa karokotetuksi palstalta ja itse on epäillyt swyyn olevan siinä että on esiintynyt prodiilikuvissaan ja muutenkin liian naisellisena, sitä eivät ole sitten jotkut kestäneet vaan kiusanneet puskahuteluilla yms. jotta saavat ajettua pois.

Kyllä puskahuutelijat tätit tunnistaa hyvin.
        Näkee näissäkin keskusteluissa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

No enpä usko tuohon, että naisellisuudella olis merkitystä. Sontaa täällä tulee niskaan kaikille, jotkut vaan kestävät sitä huonommin kuin toiset. Täällä onkin hyvä paksuntaa ohutta nahkaansa, helpottaa elämää kummasti. Yksi palstan hyvistä puolista, ehdottomasti.

xLiner

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Xliner tässäkin minua mustamaalaa, oletko noin raivona kun näkee minkälainen ihminen olet.

Huomasitko, vaihdoin vain nimet sun omaan lauseeseesi.

xLiner

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Mä olen myöskin Harmis.

xLiner

Olen pyytänyt peppistä jäämään minusta hyvin kaunis.
        Hyviä kuvia hänellä sekä kuvauksellinen 🥰

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

No ilmankos xliner esiintyy välillä naisena, välillä miehenä. En oikein ymmärtänyt, että miksi.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

No tuo selittäisi paljon jos noin on...

• valtakunta kirjoitti:

Olen pyytänyt peppistä jäämään minusta hyvin kaunis.
        Hyviä kuvia hänellä sekä kuvauksellinen 🥰

Juu on ja piristävä muutenkin. Se onkin jännä että mm. sinä ja missP hyväksytte peppiksen eikä teillä ole ollut riitaa hänen kanssa, mutta taas sitten sellaiset palstanaiset jotka pyrkii esiintymään miehekkäinä kai tuntevat jotain uhkaa hänen taholta, aika kummallista kun itse kuitenkinkin tahtovat olla täysin vastakkaisia imagoltaan.

Siltähän se vähän näyttää ja sopisi kyllä janin historiaan multinikkailijana.

Niimpä ne kaksi ollut minun kimpussa onhan itsensä kanssa jan1 puhelua aiemmillakin nikeillä harrastanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä olen myöskin Harmis.

xLiner

Tuohon ei usko kukaan.

Juu on ja piristävä muutenkin. Se onkin jännä että mm. sinä ja missP hyväksytte peppiksen eikä teillä ole ollut riitaa hänen kanssa, mutta taas sitten sellaiset palstanaiset jotka pyrkii esiintymään miehekkäinä kai tuntevat jotain uhkaa hänen taholta, aika kummallista kun itse kuitenkinkin tahtovat olla täysin vastakkaisia imagoltaan.

Sitä ihmettelen missä missi on?

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Taidat olla sinä se Peppistä puskista kiusaava. Nytkin sulla on kova tarve lietsoa jotain vastakkainasettelua Peppistä vastaan. Onko tuo nyt reilua Peppistä kohtaan?

xLiner

• valtakunta kirjoitti:

Sitä ihmettelen missä missi on?

Missikin on vetänyt matalampaa profiilia kun nikillä joutuu heti hyökkäilyjen kohteeksi :( piipahtaa kyllä anonyyminä täällä aina välillä :)

• valtakunta kirjoitti:

Sulta on pointti hukassa. Peppiksen kuvat on rehellisesti seksikkäitä ja tykkään niistä. Katselen mielelläni niitä. Ne ei ole tekopyhää äidillistä taidetta.

Joten Peppis sen tietää, eikä koitakkaan selitellä kuviaan leuan eikä pullien syyksi. :)

Pullat ja pelti on tekosyy, jolla saa vähemmän soraääniä, kun ehdalla tissikuvalla. ;D
        Siis ne oli vinkki peppikselle, ei mustamaalaamista. Mä en ole koskaa peppiksen kuvista valittanut, päinvastoin.

Kannattaa kokeilla Valteen kikkaa, pelti ja pullia. ;)

• valtakunta kirjoitti:

No en ole. Minä olin tunteja pois palstalta. Äitin ja isin kanssa kahvilla. :)

Äläpä rupee valheilla taas nakkelemaan.

Minäkin hyväksyn Peppiksen. Seksikäs muija. :P'

Missikin on vetänyt matalampaa profiilia kun nikillä joutuu heti hyökkäilyjen kohteeksi :( piipahtaa kyllä anonyyminä täällä aina välillä :)

Se on hyvä käy mutta harmillista, että joutuu piiloutuu kyllä hän vielä tulee tänne eikä anna kiusaajille valtaa.

Menee nyt sellaiseksi selittelyksi sullakin, että pitää kysyä mitä sä tosta selittelystä saat palkkaa? Vai onko sullakin punainen lanka hukassa? :)

• Jan1 kirjoitti:

No en ole. Minä olin tunteja pois palstalta. Äitin ja isin kanssa kahvilla. :)

Äläpä rupee valheilla taas nakkelemaan.

Jooh Jooh varmasti se yrittää sitten esittää sinun sivunikkiä mutta oothan aiemminkin valehdellut ,ettet ollut joku toinen nimimerkki minulle mutta toisille kerrot olevasi.🤫

Eihän sinun läpitte näe kukaan.
        Kummatkin raivootte samoista asioista.😁

• valtakunta kirjoitti:

Jooh Jooh varmasti se yrittää sitten esittää sinun sivunikkiä mutta oothan aiemminkin valehdellut ,ettet ollut joku toinen nimimerkki minulle mutta toisille kerrot olevasi.🤫

Eihän sinun läpitte näe kukaan.
        Kummatkin raivootte samoista asioista.😁

En usko, että yrittää mitään. sattuu vaan olemaan samaa mieltä asioista. No jos jotakin aiemmin ei tarkoita että ikuisesti ja aina jotakin.

Ja en ole koskaan esittänyt ketään paljastamatta, että olen niin tehnyt. Että sikäli se valehtelu ei nyt ihan osu.

Kyllä kukaan näkee, mutta se vaatii ihmistuntemusta.

• Jan1 kirjoitti:

En usko, että yrittää mitään. sattuu vaan olemaan samaa mieltä asioista. No jos jotakin aiemmin ei tarkoita että ikuisesti ja aina jotakin.

Ja en ole koskaan esittänyt ketään paljastamatta, että olen niin tehnyt. Että sikäli se valehtelu ei nyt ihan osu.

Kyllä se on valehtelua kun tietoisesti ryhtyy siihen.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä se on valehtelua kun tietoisesti ryhtyy siihen.

Ei ole, se on juksaamista jos sen heti kohta kertoo. :)

Mitäs sun vanhemmat muuten ajattelee homoseksuaalisuudesta? Ootko koskaan jutellut heidän kanssaan asiasta?

• Jan1 kirjoitti:

Ei ole, se on juksaamista jos sen heti kohta kertoo. :)

Mitäs sun vanhemmat muuten ajattelee homoseksuaalisuudesta? Ootko koskaan jutellut heidän kanssaan asiasta?

Taikka miten sä suhtaudut, jos sun lapsista vaikka joku on homoseksuaali?

• Jan1 kirjoitti:

Kyllä osuus kuin väität ja toista eikä ne kohtaa.
        Valehtelua se on. Ja juksaaminen kerrotaan heti eikä päivien päästä.
        Se on valehtelua kuin sekin että väität toista ja sit taas toista sekin jos siinä ole mitään inhimillinen kuin ettei tiennyt.
        Xliner kuule aina komppaa sinua tai etsii muuta kiusattavana piikittävänä.
        Sekin että kaivelee asioita menneisyydestä joilla mitään tekemistä kanssasi tai ollut ketään satuttamista vaan halvennat minua ja tosi typerä teko ja teet seksuaalista kuvasta ja kuin seksuaalista tekoa sanoin.

Sekin on hyvin väärin.

Enkö ihmettele sinun manipulaatiota tässäkään juksaisit tässäkin xliner tapauksessa.
        Oikealla liinerillä ei ole minulle hampaan kolossa oikeastaan mitään.

Ikävä kyllä tarkoitin sinun läpi näkee.
        Ettei muka näkisi. tuollainen ihminen joka kertoo minusta pahoja on hyvin julma ihminen kun tasan tarkkaa tiedät kun annan noottia se on aiheesta.

Minä en menetä tässä mitään Sinä menetät,Jos et tajua muuttua.
        Enkä ihmettele edes jos elämäsi on kärsitää kun et erota oikean ja väärän eroa ja eikä ole empatian ymmärrystä toista kohtaan.

• Jan1 kirjoitti:

Taikka miten sä suhtaudut, jos sun lapsista vaikka joku on homoseksuaali?

Kuule lapset hakee seksuaalisuuttaan ja sitä ei saa mennä seksuaalisilla asioilla värittämään se ei tiedä mikä on homo jos kukaan ei mene sitä sekoittamaan. Sellaisten sanojen sanomista minä välttelen mutta kaikki koulusta ne tietää, se minua ärsyttää. Se että haliminen jo ekaluokkaisen kohdalla joku voi huuta heti homoksi ja noiden asioiden levittäminen pitää lopettaa.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä osuus kuin väität ja toista eikä ne kohtaa.
        Valehtelua se on. Ja juksaaminen kerrotaan heti eikä päivien päästä.
        Se on valehtelua kuin sekin että väität toista ja sit taas toista sekin jos siinä ole mitään inhimillinen kuin ettei tiennyt.
        Xliner kuule aina komppaa sinua tai etsii muuta kiusattavana piikittävänä.
        Sekin että kaivelee asioita menneisyydestä joilla mitään tekemistä kanssasi tai ollut ketään satuttamista vaan halvennat minua ja tosi typerä teko ja teet seksuaalista kuvasta ja kuin seksuaalista tekoa sanoin.

Sekin on hyvin väärin.

Enkö ihmettele sinun manipulaatiota tässäkään juksaisit tässäkin xliner tapauksessa.
        Oikealla liinerillä ei ole minulle hampaan kolossa oikeastaan mitään.

Ikävä kyllä tarkoitin sinun läpi näkee.
        Ettei muka näkisi. tuollainen ihminen joka kertoo minusta pahoja on hyvin julma ihminen kun tasan tarkkaa tiedät kun annan noottia se on aiheesta.

Minä en menetä tässä mitään Sinä menetät,Jos et tajua muuttua.
        Enkä ihmettele edes jos elämäsi on kärsitää kun et erota oikean ja väärän eroa ja eikä ole empatian ymmärrystä toista kohtaan.

Juu en jaksa vääntää aina ratakiskosta sinun kanssa, väsyn siihen. Mutta nyt et ole enää ainoa tissityrkky. Voimme jakaa tyrkkyyden. :)

Toivoisin vain, että oppisit näkemään ja myöntämään omatkin sokeat pisteesi ja virheesi, etkä aina yrittäisi siirtää niistä huomiota muihin. Olisit rehellinen, kuten vaadit muidenkin olevan. Mukavaa päivänjatkoa Valtee. :)

• valtakunta kirjoitti:

Kuule lapset hakee seksuaalisuuttaan ja sitä ei saa mennä seksuaalisilla asioilla värittämään se ei tiedä mikä on homo jos kukaan ei mene sitä sekoittamaan. Sellaisten sanojen sanomista minä välttelen mutta kaikki koulusta ne tietää, se minua ärsyttää. Se että haliminen jo ekaluokkaisen kohdalla joku voi huuta heti homoksi ja noiden asioiden levittäminen pitää lopettaa.

Seksuaalisen suuntautumisen sanotaan olevan synnynnäistä. Asia johon ei siis voi terapialla vaikuttaa. Minäkin olen sitä mieltä, että luonto se tikanpojankin puuhun ajaa. Ei sitä tarvitse sinne johdattaa. :)

• Jan1 kirjoitti:

Seksuaalisen suuntautumisen sanotaan olevan synnynnäistä. Asia johon ei siis voi terapialla vaikuttaa. Minäkin olen sitä mieltä, että luonto se tikanpojankin puuhun ajaa. Ei sitä tarvitse sinne johdattaa. :)

Ei se ole se lukee opuksissa vielä 18 asti sitä seksuaalisuutta hakee.
        Se ei ole synnynnäistä.

• Jan1 kirjoitti:

Terapialla vaikuttaa tottakai voi terapialla vaikuttaa kaikkia pystyy manipuloimaan. Joillekin voi teettää homo seksuaalisen näkemyksestä oksennus refleksi

• Jan1 kirjoitti:

Sama asia on kun ihmiset seksuaalisen hyväksi käytön jälkeen ei nauti seksistä ja sellainen inhottaa.

Uskon että miehet jotka raiskasi miehen eri esineillä ei varmasti koskaan pysty nauttiin miehistä
        Vaikka oikeus ei katsonut raskaudeksi.

• valtakunta kirjoitti:

Sama asia on kun ihmiset seksuaalisen hyväksi käytön jälkeen ei nauti seksistä ja sellainen inhottaa.

Uskon että miehet jotka raiskasi miehen eri esineillä ei varmasti koskaan pysty nauttiin miehistä

Siis raiskaudeksi.

• Jan1 kirjoitti:

Kyllä se on vääristämistä.

• valtakunta kirjoitti:

No muakin on käytetty hyväksi seksuaalisesti, raiskattu ja lapsena hipelöity kielletyiltä alueilta teinin toimesta, ahdisteltu. En ole koskaan käynyt terapiassa, mutta olen kyennyt seksistä nauttimaankin, tosin vain löytämällä oman henkisen sukupuoleni kanssa yhteyden. Terapia olisi voinut auttaa, jos olisin silloin kokenut tarvitsevani sitä, minkä patosin sisääni ja päätin vaan selvitä niiden asioiden kanssa.

Kuitenkin seksuaalinen suuntautuminen taas on mielestäni asia johon ei terapia auta.

• Jan1 kirjoitti:

No muakin on käytetty hyväksi seksuaalisesti, raiskattu ja lapsena hipelöity kielletyiltä alueilta teinin toimesta, ahdisteltu. En ole koskaan käynyt terapiassa, mutta olen kyennyt seksistä nauttimaankin, tosin vain löytämällä oman henkisen sukupuoleni kanssa yhteyden. Terapia olisi voinut auttaa, jos olisin silloin kokenut tarvitsevani sitä, minkä patosin sisääni ja päätin vaan selvitä niiden asioiden kanssa.

Kuitenkin seksuaalinen suuntautuminen taas on mielestäni asia johon ei terapia auta.

Kyllä se auttaa mutta jos ihminen haluaa olla mies se on sit mies eikö se mielipide vaihdu terapialla mutta mies kokeva haluaa olla nainen siihen terapia auttaa.

• Jan1 kirjoitti:

Koska terapia ei ole niin, mikään mikä toimisi vastenhakoiseen ihmiseen.
        Onhan se terapiastakin kiinni miehetkin löytää sisäisen naiseuden miksi naiset ei löytäisi sisäistä miestään?

• Jan1 kirjoitti:

Kyllä minulla on tullut varovaisuutta ja olen sen vuoksi erittäin epäileväinen miehiä kohtaan joten en koskaan usko jos eroan muita miehiä ottaa lähelle,ettei minun lapseni kohdistu samaa.

• valtakunta kirjoitti:

Koska terapia ei ole niin, mikään mikä toimisi vastenhakoiseen ihmiseen.
        Onhan se terapiastakin kiinni miehetkin löytää sisäisen naiseuden miksi naiset ei löytäisi sisäistä miestään?

Niinno, minusta on helpompaa hyväksyä itsensä kun yrittää muuttaa terapialla sisintään. Terapia toimii ehkä kuitenkin silloin, kun on jokin solmu sisimmässä, lukko. Itse ei ehkä osaa purkaa sitä, kuten vaikka pelkotila tms.

• Jan1 kirjoitti:

Niinno, minusta on helpompaa hyväksyä itsensä kun yrittää muuttaa terapialla sisintään. Terapia toimii ehkä kuitenkin silloin, kun on jokin solmu sisimmässä, lukko. Itse ei ehkä osaa purkaa sitä, kuten vaikka pelkotila tms.

En tiedä onko se oikeasti noi, elät kehossa jossa et halua olla.
        Fyysinen lukko.
        Se että itsensä hyväksyminen on minusta.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä minulla on tullut varovaisuutta ja olen sen vuoksi erittäin epäileväinen miehiä kohtaan joten en koskaan usko jos eroan muita miehiä ottaa lähelle,ettei minun lapseni kohdistu samaa.

Joo, ihan fiksua onkin vähän varoa ketä lastensa lähelle päästää. Ei ollenkaan huono juttu, että ei sokeesti luota kaikkia lastensa elämään ja lähelle. 👍

• Jan1 kirjoitti:

Puhuin vähän eriasiasta, joten meni aiheesta sivuun kun ymmärsin ensin väärin.

• valtakunta kirjoitti:

Fyysinen lukko.

Siis tärkeää on itsensä hyväksyminen.

• valtakunta kirjoitti:

Fyysinen lukko.

Haluan olla kehossani, mutta haluaisin kehoni olevan enemmän henkisen minäni näköinen. Se olisi minulle miellyttävämpää ja luontevampaa, vaikka olen tottunut tähänkin kehoon jo yli 40 vuoden aikana. En mä tätä kehoa mieti juuri mitenkään.

Kaikkeen tottuukin, kun on pakko tottua. Eikä itkut auta. Mutta nykyään, kun on rohkeutta ja ehkä jopa mahdollistakin, niin olen tullut rohkeammaksi ajatella, että voisin tehdä niitä muutoksia joista olen haaveillut. Ihan vaan, jotta mun olisi itseni mukavaa ja mahdollista ilmentyä enemmän sisimpäni mukaisena.

• valtakunta kirjoitti:

Puhuin vähän eriasiasta, joten meni aiheesta sivuun kun ymmärsin ensin väärin.

Okei. Ei haittaa.

• Jan1 kirjoitti:

Joo, ihan fiksua onkin vähän varoa ketä lastensa lähelle päästää. Ei ollenkaan huono juttu, että ei sokeesti luota kaikkia lastensa elämään ja lähelle. 👍

Sen vuoksi olen vähän epäileväinen enkä ihmettele että kaikki olisi kun tuntuu joka tyttö jossain vaiheessa kokee seksuaalista väärin kokemista.

Ehkä ne on varomattomia jotka ei ole kokenut.

• Jan1
        valtakunta kirjoitti:

Sen vuoksi olen vähän epäileväinen enkä ihmettele että kaikki olisi kun tuntuu joka tyttö jossain vaiheessa kokee seksuaalista väärin kokemista.

Ehkä ne on varomattomia jotka ei ole kokenut.

Voi olla. Varomattomuus tuleekin, kun ei ole tietopohjaa, kokemuspohjaa. Tai on liian itsevarma ja vähättelee vaaroja.

• Jan1 kirjoitti:

Voi olla. Varomattomuus tuleekin, kun ei ole tietopohjaa, kokemuspohjaa. Tai on liian itsevarma ja vähättelee vaaroja.

Niih.
        Sisäänsä tämän vuoksi Harmaaritarista paljon, että varoittaa ja ymmärtää vakavuuden pohjan kun niitä tuhmia ihmisiä on.
        Hänen moraalinsa on korkea ja on luontaista isällistä suojelu halua. 💕💕💕💕

• Anonyymi

Se on harmillista kun ei täällä kukaan voi enää olla normaalisti. Kirjoitat vaikka ”onpa aurinkoinen päivä” niin siitäkin keksitään nälvintää...ihan kuin olisi polttopisteessä suurennuslasin alla.

• Anonyymi

Itse en viihdy enää Sinkut-palstalla. Aikoinaan tänne tulin, aikani viihdyin, sitten keskustelut alkoi kääntyä liikaa kirjoittajiin. Käyn täällä enää tottumuksesta, kun on tuttuja kirjoittajia ja siten tuntuu vähemmän yksinäiseltä, mutta pääosin olen siirtynyt Maailman menoa -palstalle. Luulin että Sinkut oli aktiivisin palsta, eipä olekaan. Ja tuolla voi keskustella järkevistä aiheista. Lisäksi koska rekkautuneita ei näy, ei tule mitään henkilökiistoja.

• Anonyymi

*ttu täällä mitään paista. 🧐

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en viihdy enää Sinkut-palstalla. Aikoinaan tänne tulin, aikani viihdyin, sitten keskustelut alkoi kääntyä liikaa kirjoittajiin. Käyn täällä enää tottumuksesta, kun on tuttuja kirjoittajia ja siten tuntuu vähemmän yksinäiseltä, mutta pääosin olen siirtynyt Maailman menoa -palstalle. Luulin että Sinkut oli aktiivisin palsta, eipä olekaan. Ja tuolla voi keskustella järkevistä aiheista. Lisäksi koska rekkautuneita ei näy, ei tule mitään henkilökiistoja.

Ihan totta? Olisikohan se oikeasti kiva paikka? Pitäis käydä kurkistamassa jos juttelu onnistuisi. Pääsisi uusiin tuuliin :) kiitos vinkistä :)...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan totta? Olisikohan se oikeasti kiva paikka? Pitäis käydä kurkistamassa jos juttelu onnistuisi. Pääsisi uusiin tuuliin :) kiitos vinkistä :)...

No siinä mielessä parempi, että siellä keskustellaan ajankohtaisista aiheista. Eikä tähän mennessä ole näkynyt rekattuja. Tietysti sielläkin tulee vääntöä, mutta ei henkilöistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinä mielessä parempi, että siellä keskustellaan ajankohtaisista aiheista. Eikä tähän mennessä ole näkynyt rekattuja. Tietysti sielläkin tulee vääntöä, mutta ei henkilöistä.

Hyvä! Kiitos! (Kyselin tuolla alempana). Niinpä just, että juteltaisiin aiheista. Henkilöitymättä. Ne muut väännöthän eivät haittaa. Ne vie vaan keskustelua eteenpäin.

• Anonyymi

Nainen on naiselle susi. Tervetuloa naisten maailmaan Harmis.

• Anonyymi

Mistäs te muuten tiedätte niiden hyökkäilijöiden sukupuolen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kälätyksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kälätyksestä.

Aloittaja on yksi pahimmista kälättäjistä, eli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on yksi pahimmista kälättäjistä, eli?

Harmi onkin nainen!!! Tämä on kyllä shokkipaljastus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi onkin nainen!!! Tämä on kyllä shokkipaljastus!

Ei ole Harmis nainen :((

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kälätyksestä.

Juu, nainen tosiaan on naiselle susi. Nainen syyttää naista silloin kun saa soraääniä jostakin, eihän mies nyt missään nimessä voi olla vastaan, ei... Vaikka tämäkin palsta on tunnetusti ätmien huutelupalsta. Silti kyseessä on aina muka nainen, jos kuulee jotain kritiikkiä itsestään. Eikö se ole vähän itsensä korottamista jos luulee kaikkien olevan kateellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvittelevat tietävänsä.

• Anonyymi

Samaa esiintyy työpaikoilla, että sinällään palsta ei ole poikkeus, tämä on vain samaa p.skaa pienoiskoossa.

• Anonyymi

"Se kun vain on niin että vaikka kaikki omaa naiseuttaan arvostavat naiset täältä(kin) pois ajettaisiin ei se silti miehekkäitä, rivosuisia jätkänaisia tee yhtään viehättävämmäksi."

Miksi miesten pitäisi saada määritellä, millainen naiseus on hyväksyttävää ja millainen ei?

Miksi ei kaikenlainen naiseus voisi olla hyväksyttävää riippumatta siitä, mitä miehet siitä ajattelevat?

• Anonyymi

Mä arvostan omaa naiseuttani ja vieläkin trollaan palstalla 😄

Ehkäpä ne jotka ovat epävarmoja omasta naiseudestaan, tai siis itsestään, eivät täällä kestä.

xLiner

• Anonyymi

Miehet näkevät persoonaerot, ketkä jää ketkä lähtee, sen kummemmin määrittelemättä.

• Anonyymi

Niinno, harmaaritarille on olemassa vain yksi totuus. Kaikki muut ovat väärässä. Hänellä ei ole kykyä nähdä asioita piirunkaan vertaa laajemmalla katsannolla. Sellaisia jotkut ihmiset ovat. PArantumattomasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinno, harmaaritarille on olemassa vain yksi totuus. Kaikki muut ovat väärässä. Hänellä ei ole kykyä nähdä asioita piirunkaan vertaa laajemmalla katsannolla. Sellaisia jotkut ihmiset ovat. PArantumattomasti.

Ritarissa ja Valtakunnassa on jotain samaa. Kumpikaan ei pääse yli palstalla kokemistaan asioista. Ritaria ottaa koville vieläkin se kun Abris onkin jotain muuta kuin mitä hän oli kuvitellut ja Valtakunta jää vellomaan vanhoihin erimielisyyksiin ja käyttää niitä lyömäaseina uusissa kanhnauksissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet näkevät persoonaerot, ketkä jää ketkä lähtee, sen kummemmin määrittelemättä.

Miksi miehen pitäisi saada määritellä mitään naiseen liittyvää?

Onko siinä oletus, että nainen aina tarvitsisi miehen?

• Anonyymi kirjoitti:

Ritarissa ja Valtakunnassa on jotain samaa. Kumpikaan ei pääse yli palstalla kokemistaan asioista. Ritaria ottaa koville vieläkin se kun Abris onkin jotain muuta kuin mitä hän oli kuvitellut ja Valtakunta jää vellomaan vanhoihin erimielisyyksiin ja käyttää niitä lyömäaseina uusissa kanhnauksissa.

Mikä valhe jan1 viimeksi kyllä aloitti
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16408678/hairiintynyt-meininki#comment-102534124
        Tästä pullakuvasta .

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Huomaatko? Olet kuin pikku lapsi..."Jan1 aloitti sitä ja tätä..." Lapsellista :)

Noinko sinä toimit kotona parisuhteessakin kun tulee riitaa? Alat syyttämään miestäsi ja kaivelet vanhat kaunat esiin?

Jan1 kuule on aloittanut tämän muutama päivä sit ja kaiveli muutaman vuoden takaista pulla kuvaani 🙄
        Minä vai Puolustaudun mutta minusta tuo sinun tapasi on itsellesi vain pahaksi katso. minä en sodi. Olet vain hyvin rumakäytöksinen.

kyllä minä muistutan ihmisen omista teoista koska teot seuraa mukana jos ihminen ei opi niistä.
        Ihmiset voi huonosti kun raivoot siellä.
        Senkin vuoksi suosittelen että toimit siten ,että et kärsi elämässäsi, etkä muita..
        Synnit kannat mukanasi ja seuraa perässäsi, mikä on hyvin typerää teko tehdä edes pahoja.
        Minä mitään rikollisia suojele ja pettureita.

• Anonyymi

Syyt olisi kyllä hyvä selvittää. Rauhoittusiko asia jos miehet kirjoittelisivat omalla palstallaan eivätkä olisi naisten seassa? Siinä ei sitten normaalia naiseutta tarvitsi korostaa kun ei olisi ketä varten se tahtoo korostua. Voimme pukea myös kirjoitellessa juuttisäkit päälle.

• Anonyymi

ottaapa se koville kun valtakunta leipoi pullaa niin sekö jurppii kun valttis on kunnollinen ja normaali nainen ja itse tuntee olevansa hunsvotti nainen niin ei kaikki ole tinderityttöjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ottaapa se koville kun valtakunta leipoi pullaa niin sekö jurppii kun valttis on kunnollinen ja normaali nainen ja itse tuntee olevansa hunsvotti nainen niin ei kaikki ole tinderityttöjä

No sitähän tässä yritettiin sanoa, että kyllä se jossakin näyttää ottavan. Siksi yritin porukalle tuossa keinoa ettei niin ottaisi. Minua ei haittaa, mutta miten enemmistö? Tuollahan se ratkeaisi. Ajetaan miehet maanpakoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitähän tässä yritettiin sanoa, että kyllä se jossakin näyttää ottavan. Siksi yritin porukalle tuossa keinoa ettei niin ottaisi. Minua ei haittaa, mutta miten enemmistö? Tuollahan se ratkeaisi. Ajetaan miehet maanpakoon

tai määrätyt tytöt rupeaisi itsekkin kunnon naisiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi jonkun leipominen ottaisi ketään koville? Voihan sitä itsekin pyöräyttää pullat jos haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne Valtsikan pyllat ei näyttäneet kovin herkullisilta. Vähän olivat tumman ja kuivan näköisiä. Tekisin parempia..jos pullaa leipoisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ne Valtsikan pyllat ei näyttäneet kovin herkullisilta. Vähän olivat tumman ja kuivan näköisiä. Tekisin parempia..jos pullaa leipoisin.

Ne oli hyviä.😁 ei kuivia juuri sopivia.

• Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin nämäkin munkit olivat todella hyviä
        https://aijaa.com/yexApM

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Muutenkin nämäkin munkit olivat todella hyviä
        https://aijaa.com/yexApM

Ne on ollu kaikki hyviä :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ne on ollu kaikki hyviä :D

Kiitos sinulle🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai määrätyt tytöt rupeaisi itsekkin kunnon naisiksi

Tarkoitatko, että meidän muidenkin pitäisi postata tänne tissikuvia? Sekö on sitä ”kunnon naiseutta”?

• Anonyymi

Onko Maailman menoa oikeasti parempi mukavampi palsta? Voiko siellä kirjoittaa ilman nimimerkkitaakkoja ja hyväksytysti myös anonyyminä?

• Anonyymi

Hihhehhehhohhohhahahuu... juu, kannattaa käydä kokeilemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihhehhehhohhohhahahuu... juu, kannattaa käydä kokeilemassa.

Ampiainenko sinua on pistänyt?

• Anonyymi

Siellä on tähän mennessä näkynyt vain yksi rekisteröity. Pääosin anonyymejä. Totta kai sielläkin on asiattomia kommentteja välillä, ja tunteet kuumenee, mutta ainakaan ei tule keskusteluja ja avauksia palstan henkilöistä.

• Anonyymi

Tervehdys todellisesta maailmasta tänne tunkkaiseen tunkioon!

Täällä meillä on mukavaa ja annamme kaikkien kukkien kukkia, emme solvaa toistemme erilaisia tapoja elää emmekä arvostele toisiamme! Ymmärrämme että erilaisuus on rikkaus ja olemme sen verran vahvoja, ettei meille tuota vaikeuksia elää täällä rinnakkain!

Tervetuloa joukkoon, jos joskus kasvatte henkisesti ja kaipaatte raikkaampia, vapaampia tuulia. Siihen asti, jatkakaa toki täällä harhassanne ummehtuneina ja myrkyllisinä. Muistakaa kuitenkin että elämme vain kerran ja " elämä on unta ja rakkautta varten, tälläisen juhlan vain kerran kokea saa!" Ta-taa, aurinkoa!

• Anonyymi

Pervous vie heikoimmat, kun sortuvat elon tiellä.

• Jottei Valtee nyt tunne oloaan ihan halveeratuksi, niin laitetaan seuraksi pari kuvaa. jaan pilkan kanssasi. :)

https://aijaa.com/CNIrrB

Ja näitä ei sitten sanota taiteeksi, koska ne on ehtaa sitä esittelyä.

• Anonyymi

Yläpeukku ja huutonaurua*

• Anonyymi kirjoitti:

Yläpeukku ja huutonaurua*

Noin nyt on sitten pari kuvaa minustakin millä voi ruoskia loppu vuoden. :)

Lupaan nauttia kivusta. ;)

• Anonyymi

Noissa oli jo jotain katsomistakin 😂

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Noissa oli jo jotain katsomistakin 😂

xLiner

Danke schön.🙏

• Jan1 kirjoitti:

Noin nyt on sitten pari kuvaa minustakin millä voi ruoskia loppu vuoden. :)

Lupaan nauttia kivusta. ;)

Mielellään joku hemaiseva nainen ruoskii tai läppää pepulle. :D

Jos saa toivoa.

• Miten toi pyrstökuva on otettu?

• Wwuwuw kirjoitti:

Miten toi pyrstökuva on otettu?

Pyllistetty kameralle. Ei kännykälle, kameralle.

• Jan1 kirjoitti:

Pyllistetty kameralle. Ei kännykälle, kameralle.

Niin joku toinen otti kuvan..

• Wwuwuw kirjoitti:

Belfie..☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei ottanut, kamera oli ajastettu ja pöydän päällä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Belfie..☝️

Ehta persekuva kyllä. :)

• Jahas esittelyssä ollaan vähemissä vaatteissa.😁
        Ei ole tyrkyttämistä.

• Jumankeuta! 🤪

Pumppu muutenkin hakkaa rapulassa miten sattuu, niin sitten tänne tuollasia laittelet. 😂

Onneks jo valmiiks istuin, ois varmaan joutunut itsensä lattialta nostelemaan. 😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Jumankeuta! 🤪

Pumppu muutenkin hakkaa rapulassa miten sattuu, niin sitten tänne tuollasia laittelet. 😂

Onneks jo valmiiks istuin, ois varmaan joutunut itsensä lattialta nostelemaan. 😁

En tajua miksi ihmiset myrkyttävät itseään alkoholilla. Krapulahan on myrkytystila.

• Anonyymi kirjoitti:

En tajua miksi ihmiset myrkyttävät itseään alkoholilla. Krapulahan on myrkytystila.

No ihmiset tekee paljon muutakin älytöntä, kun menevät fiiliksen mukana. Rakastuminenkin on käsittämätöntä tyhmyyttä js siitä seuraa usein sydänsuruja. Silti sitä voi rakastua. 😁

• Disse kirjoitti:

Jumankeuta! 🤪

Rapulassa etkö sinä jo lopettanut juomista?

• Tjahans, narsismi ja huomionhalu on niin suurta että piti laittaa oma pyllistelykuva :D Vaikka tuohan on ihan eri kategorian juttu kuni valtakunnan pullapelti, se kuului kategoriaan ruoka ja leivonnaiset, sun jännäjenna-kuva niittivöineen taas jonnekin vihafeministien uhot -sivustolle. Mielenkiintoisin antihan noissa oli se että vaikka olet palstalla antanut ymmärtää muuttavasi itseäsi miehekkäämpään suuntaan niin sehän ei pidä paikkaansa, esim. hiukset paljastaa, kun ei ollutkaan kynitty kananperse -malli epäilen nyt kovasti että koko cis -vouhotus vai mikä se nyt olikaan on pelkkää vedätystä sulta.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Tjahans, narsismi ja huomionhalu on niin suurta että piti laittaa oma pyllistelykuva :D Vaikka tuohan on ihan eri kategorian juttu kuni valtakunnan pullapelti, se kuului kategoriaan ruoka ja leivonnaiset, sun jännäjenna-kuva niittivöineen taas jonnekin vihafeministien uhot -sivustolle. Mielenkiintoisin antihan noissa oli se että vaikka olet palstalla antanut ymmärtää muuttavasi itseäsi miehekkäämpään suuntaan niin sehän ei pidä paikkaansa, esim. hiukset paljastaa, kun ei ollutkaan kynitty kananperse -malli epäilen nyt kovasti että koko cis -vouhotus vai mikä se nyt olikaan on pelkkää vedätystä sulta.

Vanha kuva

• valtakunta kirjoitti:

Rapulassa etkö sinä jo lopettanut juomista?

No en sentään ole absolutistiksikaan ruvennut.

Ehkä joskus meni liikaakin alkoholia, mutta en mä aina juopotellut silloinkaan. Täällä vaan moni saa ihme oletuksia...

• Disse kirjoitti:

Jumankeuta! 🤪

Hmph. Pyrstö se vaan on. Ihan mukava istuksiakin. Onko kuuppa krapulassa kipeä? 🤨

• Disse kirjoitti:

No ihmiset tekee paljon muutakin älytöntä, kun menevät fiiliksen mukana. Rakastuminenkin on käsittämätöntä tyhmyyttä js siitä seuraa usein sydänsuruja. Silti sitä voi rakastua. 😁

Totta. 👍

Tjahans, narsismi ja huomionhalu on niin suurta että piti laittaa oma pyllistelykuva :D Vaikka tuohan on ihan eri kategorian juttu kuni valtakunnan pullapelti, se kuului kategoriaan ruoka ja leivonnaiset, sun jännäjenna-kuva niittivöineen taas jonnekin vihafeministien uhot -sivustolle. Mielenkiintoisin antihan noissa oli se että vaikka olet palstalla antanut ymmärtää muuttavasi itseäsi miehekkäämpään suuntaan niin sehän ei pidä paikkaansa, esim. hiukset paljastaa, kun ei ollutkaan kynitty kananperse -malli epäilen nyt kovasti että koko cis -vouhotus vai mikä se nyt olikaan on pelkkää vedätystä sulta.

Nuo on ajalta, kun vielä koitin olla naisellinen. Varsinkin pitkät hiukset, pitsihömpötys topit jne.

Nuo nahkapöksyt mulla oli prätkäillessä ja muutenkin sitä omaa tyyliä hain, olen aina tykännyt enemmän boysh tyylistä, kun girlish tyylistä. Vyö on miesten vaatekaupasta muutes.

• Jan1 kirjoitti:

Hmph. Pyrstö se vaan on. Ihan mukava istuksiakin. Onko kuuppa krapulassa kipeä? 🤨

Sorppa vaan, mutta kyllähän tuo istumalihaksisto pistää vannoutuneen pyllymiehen veret kiertämään. Valehtelisin jos väittäisin muuta. 😃

No nyt alkaa jo olla ihan ookoo olo. Vetäsin loput pari piffiä ha lohkopotut naamariin. Alkaa jo elämä voittamaan. 😁

https://aijaa.com/Nk6J2c

Tuli tää potta muuten. Tuntuu vaan himpun ahtaalle... 🤔 Siis tosi jämy... mietin, että pitäiskö vaihtaa, vai väljistyyköhän tuo käytössä? Siis ihan hyvälle tuntuu, mutta onko vanhan jälkeen uutuuden jäykkyys vähän outoa vaan? 🤔

• Disse kirjoitti:

Sorppa vaan, mutta kyllähän tuo istumalihaksisto pistää vannoutuneen pyllymiehen veret kiertämään. Valehtelisin jos väittäisin muuta. 😃

No nyt alkaa jo olla ihan ookoo olo. Vetäsin loput pari piffiä ha lohkopotut naamariin. Alkaa jo elämä voittamaan. 😁

https://aijaa.com/Nk6J2c

Tuli tää potta muuten. Tuntuu vaan himpun ahtaalle... 🤔 Siis tosi jämy... mietin, että pitäiskö vaihtaa, vai väljistyyköhän tuo käytössä? Siis ihan hyvälle tuntuu, mutta onko vanhan jälkeen uutuuden jäykkyys vähän outoa vaan? 🤔

No selvä. Ei tartte valehdella sentäs. Minuun ei kyllä tee mitään vaikutusta, kun on oma peräsin kyseessä. Jonkun toisen ja voisin loikkia itsekin tasajalkaa.

Sulla on aina herkkuja siellä ruokana. Kuola suupielessä luen sun sapuska selostuksias ja kahton kuvia. 🤤

Nälkä.

Makia potta. Jos se tuntuu yhtään pahalle päässä, niin vaihda. Kyllä ne vähän käytössä myötää, mutta ei kovin hirmusti. Joissain on mahdollista muokata pehmukkeita. Onkohan tuossa?

• Jan1 kirjoitti:

Totta. 👍

Mutta elämä on tuntemista. Ei järjellä voi elää, sillä voi säilyä hengissä, mutta elämisen arvoista on tuntea tunteita ja huutaa välillä kohti taivasta.... vaikka omassa potassaan satasen vauhdissa. 😬👌

• Jan1 kirjoitti:

No selvä. Ei tartte valehdella sentäs. Minuun ei kyllä tee mitään vaikutusta, kun on oma peräsin kyseessä. Jonkun toisen ja voisin loikkia itsekin tasajalkaa.

Sulla on aina herkkuja siellä ruokana. Kuola suupielessä luen sun sapuska selostuksias ja kahton kuvia. 🤤

Nälkä.

Makia potta. Jos se tuntuu yhtään pahalle päässä, niin vaihda. Kyllä ne vähän käytössä myötää, mutta ei kovin hirmusti. Joissain on mahdollista muokata pehmukkeita. Onkohan tuossa?

No kursailet vaan. 😬

No hyvät oli appeet joo. Kaverikin nassutti ihan kunnolla. Sellainen vajaa parimetrinen jässikkä, niin kyllä uppos evästä. 😂

No tässä pitäis lähtä pois kaikki pehmukkeet ja ne voi pestä vissiin ihan koneessa. Pitää tutkia lisää. Jotenkin ehkä tuossa poskipäissä liikaa vylliä, tai sit on sattuneesta syystä oma lärvi vähän turpeessa. 😂

• Disse kirjoitti:

No kursailet vaan. 😬

No hyvät oli appeet joo. Kaverikin nassutti ihan kunnolla. Sellainen vajaa parimetrinen jässikkä, niin kyllä uppos evästä. 😂

No tässä pitäis lähtä pois kaikki pehmukkeet ja ne voi pestä vissiin ihan koneessa. Pitää tutkia lisää. Jotenkin ehkä tuossa poskipäissä liikaa vylliä, tai sit on sattuneesta syystä oma lärvi vähän turpeessa. 😂

Kyllä mullekin ne sapuskat maittas, halki tulis ittensä syötyä. 😃

Eikä tartte olla ees paria metriä, kun uppoaa! 😁

Sulla on poskipäitä, hymyillessä vielä nousee korviin. 😃
        Katohan saapiko vähän vähemmäksi. Voi olla pienestä kiinni, sano Samulikin aikoinaan. Se on pienestä kii.

• Jan1 kirjoitti:

Kyllä mullekin ne sapuskat maittas, halki tulis ittensä syötyä. 😃

Eikä tartte olla ees paria metriä, kun uppoaa! 😁

Sulla on poskipäitä, hymyillessä vielä nousee korviin. 😃
        Katohan saapiko vähän vähemmäksi. Voi olla pienestä kiinni, sano Samulikin aikoinaan. Se on pienestä kii.

Heh... vielä joskus ehkä käräytän sulle piffit, jos oikeesti körötät savoon. 😁

Aha? No pitää pitää pokka potassa. 😂

• Disse kirjoitti:

Heh... vielä joskus ehkä käräytän sulle piffit, jos oikeesti körötät savoon. 😁

Aha? No pitää pitää pokka potassa. 😂

En uskalla luvata, kun en halua pettää lupauksiani, mutta uskon että olis mukavaa tavata. Pihvillä tai ilman. 😃

No ei sulla ainakaan piä pokka. 😛

• Jan1 kirjoitti:

En uskalla luvata, kun en halua pettää lupauksiani, mutta uskon että olis mukavaa tavata. Pihvillä tai ilman. 😃

No ei sulla ainakaan piä pokka. 😛

No ei tarvitsekaan. 😊

No harvoin. 😀

• Disse kirjoitti:

No ei tarvitsekaan. 😊

No harvoin. 😀

Jos joskus tapaat yhden tietyn tyypin, niin toivon että viet hälle ihan aidon ruusun mun puolesta. Tilitän sulle rahat kyllä. 😄🌹

• Jan1 kirjoitti:

Jos joskus tapaat yhden tietyn tyypin, niin toivon että viet hälle ihan aidon ruusun mun puolesta. Tilitän sulle rahat kyllä. 😄🌹

No saa nähdä. Mä vähän oon sulkenut tapailukortin kyllä täältä, mutta aika näyttää. Ja mähän oon sellainen touho, että jos oon nyt jotain mieltä jostain, voi mennä asiat niin erilaisiks, että kohta on taas kaikki mullinmallin. 😀

Mutta tiedän mitä ajat takaa.... ja eiköhän sen voi laittaa sit ”auringonlaskuun”. 😁

• Disse kirjoitti:

No saa nähdä. Mä vähän oon sulkenut tapailukortin kyllä täältä, mutta aika näyttää. Ja mähän oon sellainen touho, että jos oon nyt jotain mieltä jostain, voi mennä asiat niin erilaisiks, että kohta on taas kaikki mullinmallin. 😀

Mutta tiedän mitä ajat takaa.... ja eiköhän sen voi laittaa sit ”auringonlaskuun”. 😁

Okei, mutta jos. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Okei, mutta jos. 😃

Niinniinmutkun... 😁

Joo, no en mä mitään kortteja jätä katsomatta, jos jotain mielenkiintoista vastaan putkahtaa.

Tuossa tuli asiasta vähän kolmanteen, eilen turistua kaverin kaa sitä, että kyllä ihminen osaa muuttua paljon ihan vähälle aikaakin. Reilu vuosi sitten mä mietin tiukkaan, että miten mä voisin jonkun naisen vielä kohdata ja etten ihastuis suinpäin jne. Mutta nyt toisaalta ei murehdituta sellaiset yhtään, enemmänkin se, että eikö mistään innostu? 🤔

Siis nyttenkin voin jutella monien naisten kanssa livenä, mutta ei mulla sellaista innostusta oikeen sen pitemmälle ole? Ei mua pelota tai hirvitä mikään ihastuminen tms. Mutta jokin on muuttunut ja paljon. 🙄
        Ei tunnu minuntapaiselta... vaikka ei tää huonoakaan ole. 😊

• Disse kirjoitti:

Niinniinmutkun... 😁

Joo, no en mä mitään kortteja jätä katsomatta, jos jotain mielenkiintoista vastaan putkahtaa.

Tuossa tuli asiasta vähän kolmanteen, eilen turistua kaverin kaa sitä, että kyllä ihminen osaa muuttua paljon ihan vähälle aikaakin. Reilu vuosi sitten mä mietin tiukkaan, että miten mä voisin jonkun naisen vielä kohdata ja etten ihastuis suinpäin jne. Mutta nyt toisaalta ei murehdituta sellaiset yhtään, enemmänkin se, että eikö mistään innostu? 🤔

Siis nyttenkin voin jutella monien naisten kanssa livenä, mutta ei mulla sellaista innostusta oikeen sen pitemmälle ole? Ei mua pelota tai hirvitä mikään ihastuminen tms. Mutta jokin on muuttunut ja paljon. 🙄
        Ei tunnu minuntapaiselta... vaikka ei tää huonoakaan ole. 😊

Eipä se kiinnostus pakolla mihkään rupia. Hyväkin niin, ettei ryhdy mihinkään jos ei ole mielenkiintoa. Kyllä se sitten taas ukkoa nytkäyttää, kun osuu eteen semmonen mihin herää mielenkiinto. :)

En olisi huolissani vaikkei aina innostukkaan.

• Jan1 kirjoitti:

Eipä se kiinnostus pakolla mihkään rupia. Hyväkin niin, ettei ryhdy mihinkään jos ei ole mielenkiintoa. Kyllä se sitten taas ukkoa nytkäyttää, kun osuu eteen semmonen mihin herää mielenkiinto. :)

En olisi huolissani vaikkei aina innostukkaan.

Joo, eikä tarttekaan väkisin mihkään lähtee, se on selvä. 😊

Mutta jotenkin on vaan aivan uus tilanne käsillä. 🤔

• Disse kirjoitti:

Joo, eikä tarttekaan väkisin mihkään lähtee, se on selvä. 😊

Mutta jotenkin on vaan aivan uus tilanne käsillä. 🤔

Sehän on sen merkki, että elät muutoksien aikaa. Jos kerran uus tilanne. 🙂

Lepää siinä hetki. 👍

• Jan1 kirjoitti:

Sehän on sen merkki, että elät muutoksien aikaa. Jos kerran uus tilanne. 🙂

Lepää siinä hetki. 👍

Joo. On uusi tilanne. Oudolta tuntuu, mutta niinhän se aina tekee. 😊

Mä kokeilin laittaa muuten siihen pottaan vielä ne bluetooth-kamat sisään, vielä ahtaampi tuli. Mittasin vielä pään ja pitäis olla sopiva, mutta kaippa se numeron isompi ois parempi. Kerkesin vaan katkoa jo mainosjutut ja muut pois, saa nähdä vaihtavatko? 😳

Mutta niin pienestä on kiinni, että kyllä mä ehkä tuonkin saan pikkuvippasjutuilla fiksattua. Poskipalat lähtee irti ja niitä voi modata. 😊

• Disse kirjoitti:

Joo. On uusi tilanne. Oudolta tuntuu, mutta niinhän se aina tekee. 😊

Mä kokeilin laittaa muuten siihen pottaan vielä ne bluetooth-kamat sisään, vielä ahtaampi tuli. Mittasin vielä pään ja pitäis olla sopiva, mutta kaippa se numeron isompi ois parempi. Kerkesin vaan katkoa jo mainosjutut ja muut pois, saa nähdä vaihtavatko? 😳

Mutta niin pienestä on kiinni, että kyllä mä ehkä tuonkin saan pikkuvippasjutuilla fiksattua. Poskipalat lähtee irti ja niitä voi modata. 😊

Kaikki uusi tuntuu oudolta ja hämmentävältä. Trust me I know. 😅

Voi olla levotonkin olo, niinkö vai näinkö mitenkähän nyt pitäisi. Eiköhän palat loksahtele ennen pitkää kohdilleen.

Tuota justiinsa meinasin, että kun se jo ittellään ahdistaa se potta, niin romppeitten kanssa painaa äkkiä liikaa päätä ja kasvoja, korvia. Kysäse, jos vaihtasvat.

• Jan1 kirjoitti:

Kaikki uusi tuntuu oudolta ja hämmentävältä. Trust me I know. 😅

Voi olla levotonkin olo, niinkö vai näinkö mitenkähän nyt pitäisi. Eiköhän palat loksahtele ennen pitkää kohdilleen.

Tuota justiinsa meinasin, että kun se jo ittellään ahdistaa se potta, niin romppeitten kanssa painaa äkkiä liikaa päätä ja kasvoja, korvia. Kysäse, jos vaihtasvat.

Joo. Hiljaa hyvä tulloopi! 😬👌

Laitoin kyssäriä jo. Jos onnistuis vaihtaa, ei tarttis turata.
        Ja ei ole kiire saada uutta. Voin silläaikaa laittaa vanhaa bluetoothvehkeet. Ne on muuten hyvät. 😀👌
        Kuuluu jenkka, voi puhua puhelimeen ja ohjata voi kypärän sivusta volskit ja kappalevaihdot, vastaamisen jne. 😃👌

• Disse kirjoitti:

Joo. Hiljaa hyvä tulloopi! 😬👌

Laitoin kyssäriä jo. Jos onnistuis vaihtaa, ei tarttis turata.
        Ja ei ole kiire saada uutta. Voin silläaikaa laittaa vanhaa bluetoothvehkeet. Ne on muuten hyvät. 😀👌
        Kuuluu jenkka, voi puhua puhelimeen ja ohjata voi kypärän sivusta volskit ja kappalevaihdot, vastaamisen jne. 😃👌

No pentele. Uskosin, että ei jää lappusista kiinni. Niputa laput mukaan. 😂

Onhan ne hyvät olemassa. Matka taittuu letkeesti, kun kuulee musiikkia, uutisia, voi höpistä puhelimeen tai kaverille, jos joku tipsukka tipahtaa jostakin kyytiin vaikka. 😁

• Jan1 kirjoitti:

No pentele. Uskosin, että ei jää lappusista kiinni. Niputa laput mukaan. 😂

Onhan ne hyvät olemassa. Matka taittuu letkeesti, kun kuulee musiikkia, uutisia, voi höpistä puhelimeen tai kaverille, jos joku tipsukka tipahtaa jostakin kyytiin vaikka. 😁

No läppäsin sen pinlock-kalvonkin visiiriin, mutta siinäpähän se on sitten toisellekin valmiina näppärästi jo. 😬👌

No mulla oli vanhassa yhdet nappikuulokkeet. Niilläkin oli näppärä puhua puhelimeen, jos osui vastausnapille. Mutta piuha oli hankala ja sit nappikuulokket ei ikinä sovi mun korviin. Karkas aina korvista kypärää pujottaessa.... sit kuului kehnosti. 🤔

Mutta noi kun saa nätisti johonkin pehmuisteitten väliin, niin avot! 😊👌

• Disse kirjoitti:

No läppäsin sen pinlock-kalvonkin visiiriin, mutta siinäpähän se on sitten toisellekin valmiina näppärästi jo. 😬👌

No mulla oli vanhassa yhdet nappikuulokkeet. Niilläkin oli näppärä puhua puhelimeen, jos osui vastausnapille. Mutta piuha oli hankala ja sit nappikuulokket ei ikinä sovi mun korviin. Karkas aina korvista kypärää pujottaessa.... sit kuului kehnosti. 🤔

Mutta noi kun saa nätisti johonkin pehmuisteitten väliin, niin avot! 😊👌

Tsaijaijaiai, se voi haitata. No jahka vastaavat kyselyys.

Piuhat on kyllä ihan peestä. Ne on aina tiellisinä ja rusetilla kaulan ympärillä, käsissä ja pitkin kiinni. Ja ne vastausnamikat on niin pieniä. Ajaessa kiva haeskella ja säheltää.

Bluikkarit on hyvät, käytän kävelylenkilläkin. Puhelin on taskussa, eikä tartte räpeltää. 😃 Avottia!

• Jan1 kirjoitti:

Tsaijaijaiai, se voi haitata. No jahka vastaavat kyselyys.

Piuhat on kyllä ihan peestä. Ne on aina tiellisinä ja rusetilla kaulan ympärillä, käsissä ja pitkin kiinni. Ja ne vastausnamikat on niin pieniä. Ajaessa kiva haeskella ja säheltää.

Bluikkarit on hyvät, käytän kävelylenkilläkin. Puhelin on taskussa, eikä tartte räpeltää. 😃 Avottia!

Noh... keinot keksitään. Hyvä potta muuten. Ne aurinkosuojat on hyvät. Sopii arskatkin vielä alle. 😁👌

Joo. Mä tykkään käyttää bluetoothia kotona jbl;n kajarissa ja sitikassa on kanssa se. 😀👌

• Minusta termit naisellisuus ja miehekkyys joutaisivat romukoppaan, koska ne eivät ole mikään yleinen käsitys, vaan jokaisen ihmisen itsemäärittelemä asia.

Se että joku näyttää tissivakoaan tai kuvaa itseensä jossain lateksivaatteissa, ei minulle tee esimerkiksi naista naiselliseksi. Mutta se onkin minun mielipide.

Ja en taas ymmärrä, että miksi kenenkään tarvitsee siitä vetää mitään erikoisempia naisia halveeraavia fiiliksiä, tai tyrkkynä olemista. Se on sen naisen oma valinta. Ihan sama kun joku äijä laittelee pippelikuviaan jonnekin... mulle aivan sama. Omapahan on elämänsä. 😃

• Puhumattakaan että olisi jotain "normaalia naiseutta"..Mikä Harmiksen juttujen perusteella ilmeisesti tarkoittaa jotain patavanhoillista naista, joka ei piere, pasko, eikä nauti seksistä.

Enkä edelleenkään tajua koko "munkit ja pullat" kuvagatea.. Ei herutuskuvien laittamisessa mitään laitonta, tai väärää ole..

"Herutus" on kylläkin typerä sana..
        "Ennen muinoin tarkoitti poikineen lehmän jättämistä vasikan imettäväksi, että maidon raskausaikana lakannut maidontuotanto saataisiin taas käyntiin."

• Wwuwuw kirjoitti:

Puhumattakaan että olisi jotain "normaalia naiseutta"..Mikä Harmiksen juttujen perusteella ilmeisesti tarkoittaa jotain patavanhoillista naista, joka ei piere, pasko, eikä nauti seksistä.

Enkä edelleenkään tajua koko "munkit ja pullat" kuvagatea.. Ei herutuskuvien laittamisessa mitään laitonta, tai väärää ole..

"Ennen muinoin tarkoitti poikineen lehmän jättämistä vasikan imettäväksi, että maidon raskausaikana lakannut maidontuotanto saataisiin taas käyntiin."

Niin, minusta tuo, että normalisoi jonkun oman näkemyksen, on vaan hauskaa höpöttelyä, mutta Harmis on Harmis. 😁

Minusta kaikki naiset ovat normaaleja naiseutensa kanssa, olipa sitten millainen ihminen vaan.

Kyllä minusta henkilökohtaisesti on hauskaa, kun jotkut naiset esittelee rintojaan ja keikistelevät persuus pystyssä jossain lehdessä, tai sosiaalisessa mediassa. Tai oikeen tällättyinä ottavat selfieitä. Sama miehissä. Mutta mä vaan naureksin mielessä, ei aiheuta sen kummempia reaktiota. 😀

Mutta en mä kovin vakavasti tuollaisiin ihmisiin osaa suhtautua. Voivat olla ihan fiksujakin, mutta ei voi mitään, kyllä mä vähän ”höyhökkeinä” pidän sellaisia. 😬 Ja usein jutellessa sellaisten kanssa, kokee, että on panostettu siihen ulkokuoreen kaikki, ettei siellä kanootissa kaikilla inkkareilla ole melaa. 😁

• Disse kirjoitti:

Niin, minusta tuo, että normalisoi jonkun oman näkemyksen, on vaan hauskaa höpöttelyä, mutta Harmis on Harmis. 😁

Minusta kaikki naiset ovat normaaleja naiseutensa kanssa, olipa sitten millainen ihminen vaan.

Kyllä minusta henkilökohtaisesti on hauskaa, kun jotkut naiset esittelee rintojaan ja keikistelevät persuus pystyssä jossain lehdessä, tai sosiaalisessa mediassa. Tai oikeen tällättyinä ottavat selfieitä. Sama miehissä. Mutta mä vaan naureksin mielessä, ei aiheuta sen kummempia reaktiota. 😀

Mutta en mä kovin vakavasti tuollaisiin ihmisiin osaa suhtautua. Voivat olla ihan fiksujakin, mutta ei voi mitään, kyllä mä vähän ”höyhökkeinä” pidän sellaisia. 😬 Ja usein jutellessa sellaisten kanssa, kokee, että on panostettu siihen ulkokuoreen kaikki, ettei siellä kanootissa kaikilla inkkareilla ole melaa. 😁

Ja mies ei saa käsitellä tunteitaan.. tai kehittyä ihmisenä. 🙄

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja mies ei saa käsitellä tunteitaan.. tai kehittyä ihmisenä. 🙄

Niin, no minusta jokaisella on oikeus olla tyhmäkin. 😃
        Huomaan, että monelle ihmiselle on noi sukupuoliroolit tärkeitä. Niistä poikkeaminen on liki uhka. 😃

• Anonyymi

Tolla logiikalla kaikki sanat voisi heittää romukoppaan, koska jokaisella on omat tulkintansa niille.

-flowersreally-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tolla logiikalla kaikki sanat voisi heittää romukoppaan, koska jokaisella on omat tulkintansa niille.

-flowersreally-

No ei nyt kaikkia, lol.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei nyt kaikkia, lol.

No lähes kaikki, doh.

Turhaan mekin tässä kommunikoimme kun tulkinnat johtaa vaan väärinymmärryksiin.

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

No likipitäen. Tai ainakin keksiä niihin tarkennuksia. Esimerkiksi eihän se kerro totuutta, jos sanoi, että puolukkapuuro on punainen. Sehän on vaalenpunaista.

Maailma muuttuu, niin niin pitäisi sanotuksienkin...

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No likipitäen. Tai ainakin keksiä niihin tarkennuksia. Esimerkiksi eihän se kerro totuutta, jos sanoi, että puolukkapuuro on punainen. Sehän on vaalenpunaista.

Maailma muuttuu, niin niin pitäisi sanotuksienkin...

No mun mielestä sanat saa olla mitä on (ja koko ajanhan toisia sanoja tippuu aktiivisesta sanastosta ja uusia tulee tilalle ilman että joku prosessia varsinaisesti ohjaisi).

Ihmiset voisivat vaan hyväksyä, että sanoilla kuten naisellisuus tai miehekkyys on eri ihmisille eri merkityksiä (tai sisältöjä).

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

No mun mielestä sanat saa olla mitä on (ja koko ajanhan toisia sanoja tippuu aktiivisesta sanastosta ja uusia tulee tilalle ilman että joku prosessia varsinaisesti ohjaisi).

Ihmiset voisivat vaan hyväksyä, että sanoilla kuten naisellisuus tai miehekkyys on eri ihmisille eri merkityksiä (tai sisältöjä).

-flowersreally-

No totta. Tarkoitin alunperin sitä, että noista sanoista, kuten maskuliinisuudesta ja feminiinisyydestä saa ihmiset helposti ihan ristiriitaisen kuvan.

Itsehän jos vaikka haluan saada kerrottua ”vanhankansan” naisellisuuden esimerkin, käytän lisäliitettä stereotyyppinen naisellisuus...vaikka esimerkiksi.

Mutta tosiaan olisi hyvä, jos ihmiset eivät ajattelisi niin mustavalkoisesti.

Asiasta kolmanteen... ootko miettinyt, että joku käyttäis sun nikkiäs muutenkin kuin tehden jonkun typerän aloituksen sillä?

• Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Katsotaas mitä kaikkitietävä ja aina oikeassa oleva wikisankirja sanoo..

"naiseus (40)

naisena oleminen; se, että on nainen"

• Wwuwuw kirjoitti:

Puhumattakaan että olisi jotain "normaalia naiseutta"..Mikä Harmiksen juttujen perusteella ilmeisesti tarkoittaa jotain patavanhoillista naista, joka ei piere, pasko, eikä nauti seksistä.

Tuohon en usko Harmaaritarista olet varmasti taas ymmärtänyt hänet varmasti väärin.

Se kuva ei ole herutus kuva ja taas minun motiivi herjataan.
        Harmi sinulla ei taida olla älykännykkää kun et tajunnut asiaa

• Wwuwuw kirjoitti:

"naiseus (40)

Ja jos kokee naiseutena rinnat ne kuuluu naiselle pienet tai suuret.

• Wwuwuw kirjoitti:

"naiseus (40)

Eli naisellisuus määritellään vilkaisemalla housuihin? 😁

Pinppihän siellä. Joo, naisellinen. ☝️😂

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Miltäs tuntuu sitten. kun oma lapsi somessa heruttelee?

• Anonyymi kirjoitti:

Miltäs tuntuu sitten. kun oma lapsi somessa heruttelee?

No oma tyttö on just sitä ikäluokkaa, että sitä keikistellään ja kyllä on vähän vaatetta. 🙄
        Kyllä mä olen sanonut, että jotkut tulkkaa sen väärin ja että annat itsestäsi jonkinlaisen kuvan, kun keikistelee, mutta siinä se. Mielipiteen olen sanonut ja osoittanut huomioineeni tämän, loppujen lopuksi kyse on hänen omasta elämästä. En voi, enkä halua siihen puuttua.

Mä luulen, että jokainen sen käy läpi itsessään... samoin joku ylimeikkaaminen ja muu itsensä ulkonäköön liittyvät asiat. Ne pitää saada kokea itse. Enkä isänä aio pitää tyttöä kuplassa. 😊

• Disse kirjoitti:

No oma tyttö on just sitä ikäluokkaa, että sitä keikistellään ja kyllä on vähän vaatetta. 🙄
        Kyllä mä olen sanonut, että jotkut tulkkaa sen väärin ja että annat itsestäsi jonkinlaisen kuvan, kun keikistelee, mutta siinä se. Mielipiteen olen sanonut ja osoittanut huomioineeni tämän, loppujen lopuksi kyse on hänen omasta elämästä. En voi, enkä halua siihen puuttua.

Mä luulen, että jokainen sen käy läpi itsessään... samoin joku ylimeikkaaminen ja muu itsensä ulkonäköön liittyvät asiat. Ne pitää saada kokea itse. Enkä isänä aio pitää tyttöä kuplassa. 😊

Niin ja kerran olin ajaa metsään, kun hän sanoi olevansa ”beatch”. 😂😂😂

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niin ja kerran olin ajaa metsään, kun hän sanoi olevansa ”beatch”. 😂😂😂

toveri janosch pyrstöineen keikistellöö 😂

• Anonyymi kirjoitti:

toveri janosch pyrstöineen keikistellöö 😂

Ai Jan1;nkö? Missä? 😁

• Anonyymi

laskin väärinin mela käynyt tuolla 😂

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

"naiseus (40)

Asiat ovat yksinkertaisia, ihmiset tekevät niistä monimutkaisia.

-flowersreally-

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No totta. Tarkoitin alunperin sitä, että noista sanoista, kuten maskuliinisuudesta ja feminiinisyydestä saa ihmiset helposti ihan ristiriitaisen kuvan.

Itsehän jos vaikka haluan saada kerrottua ”vanhankansan” naisellisuuden esimerkin, käytän lisäliitettä stereotyyppinen naisellisuus...vaikka esimerkiksi.

Mutta tosiaan olisi hyvä, jos ihmiset eivät ajattelisi niin mustavalkoisesti.

Asiasta kolmanteen... ootko miettinyt, että joku käyttäis sun nikkiäs muutenkin kuin tehden jonkun typerän aloituksen sillä?

Entäs sitten?

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs sitten?

-flowersreally-

Ai jos joku muu käyttää sun nikkiä? Ei mitään sen kummasemmin, mutta sen jutut saattaa sit vaikuttaa siihen miten sut otetaan välillä täällä vastaan kommenttines.

Ihan hyvällä vaan mietin... ois kiva kun tietäis kuka milloinkin on toisessa päässä, mutta eihän sille mitään voi. 😊

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ai jos joku muu käyttää sun nikkiä? Ei mitään sen kummasemmin, mutta sen jutut saattaa sit vaikuttaa siihen miten sut otetaan välillä täällä vastaan kommenttines.

Ihan hyvällä vaan mietin... ois kiva kun tietäis kuka milloinkin on toisessa päässä, mutta eihän sille mitään voi. 😊

Sellasta se elämä on, hurjaa ja arvaamatonta.

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

Sellasta se elämä on, hurjaa ja arvaamatonta.

-flowersreally-

Joo’o. Sellasta se...

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Harmiksen juttujen perusteella se ”normaali naiseus” tarkoitta tuon patavanhoillisuuden lisäksi täysin nykyaikaista pornahtavaa pukeutumista, sekä pornahtavien herutuskuvien nettiin postaamista.

Melko ristiriitaisen vaikutelman hänen jutuistaan saa siitä, mikä on ”normaalia naiseutta”.

• Anonyymi

Norminaista niin on naiseus normia kohtaan että niin.

• Anonyymi

Kateellisia olette normi naisille kun niillä on niin hyvä olla.

• Anonyymi

Ai miehetkö. Höh :/

• Anonyymi

Ei ole olematta normaalia naiseutta. Tutustu teoriaan hegemonisesta maskuliinisuudesta ja korostetusta feminiinisyydestä. Patriarkaatti on olemassa, vasta viimeisen100 vuoden ajan naiset ovat saaneet opiskella, käydä töissä. Heitä ei ole suljettu kotiin. Tasa-arvo on lisääntynyt. Nyt kun talousjärjestelmämme ei enää toimi, kuin vielä 1980- luvulla, herää joissakin yleensä syrjäytyneissä miehissä, kuvitelma että asiat olivat ennen paremmin. Käsitys naiseudesta on sidottu aikaan ,paikkaan ja historiaan. Mitään normaalia naiseutta ei ole olemassakaan!

• Anonyymi

Naisellisuus on sitä että nainen huolehtii ulkonäöstään. Oma muijani ostaa meikkejä paljon , puunaa itseään tunninkin päivässä jotta näyttää hyvältä.

• Anonyymi

Mahtaa olla aika ruma jos noin kauan joutuu itseään peittelemään.

• Anonyymi

riita poikki voita väliin!

• Anonyymi

Elämä olisi paljon helpompaa jos ei olisi olemassa olenkaan, mutta kun on pakotettu.

• Anonyymi

liioittelet taas.

M45

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe