olen näin 4-kymppisenä naisena. Katselin itseäni peilistä ja olen oikein muheva kanttarelli. Ihan totta. Katselin kokonaan ympäri: Reidet, massun, perän, rinnat, käsivarret, decolteen, selkäpuolen kaaren. Tämmösenä on hyvä olla. En ollu näin hyvä vielä 39-vuotiaana. Kohdat ovat täydentyneet ja kasvot alkavat näyttää viisaan naisen kasvoilta.
Vastaukset 96
- Anonyymi
Kukaan muuko ei ole tajunnut itsestään mitään?
Kiva. Itseensä kaikillatavoin tyytyväinen nainen hymyineen osaa olla valloittava. 😊👌
- Anonyymi
Niin se on tärkeämpää miten ihminen itsensä kantaa. Sekä miehissä että naisissa on tosi luotaantyöntävää jos on kauhean itsekriittinen koko ajan.
- Anonyymi
Niin. Ihmisen kuuluisi tarkkailla itseään 😃 sitä kun hämmästyy melkein kun kuvajaisesta hymyillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on tärkeämpää miten ihminen itsensä kantaa. Sekä miehissä että naisissa on tosi luotaantyöntävää jos on kauhean itsekriittinen koko ajan.
Kantaminen. Kyllä. Se on kaiken a ja o. Sitten pitää muistaa nauraa 😃
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Ei kaikilla ole unelmakroppaa, mutta se, että itse tykkää just siitä mitä on, on tärkeää. Ja ainahan sitä voi silti parantaa oloaan, jos jossain on ylimääräistä tms. 😊 Eihän se tyytyväisyys itseensä sitä pois sulje. 😃
Tuo itsensä kantaminen on hyvä sana... se kertoo muutakin kuin fyysisyyden. 😊Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ihmisen kuuluisi tarkkailla itseään 😃 sitä kun hämmästyy melkein kun kuvajaisesta hymyillään.
Joo. Kyllä kannattaa tarkkailla miten upea uniikki kokonaisuus jokaikinen ihminen on. Ollaan sika huikeita jokainen, kun vaan se huomataan. 😃
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Kyllä kannattaa tarkkailla miten upea uniikki kokonaisuus jokaikinen ihminen on. Ollaan sika huikeita jokainen, kun vaan se huomataan. 😃
Jokaisen pitäisi nimetä kerran päivässä yksi kohta, mistä itsessään pitää, jos ei sitä tajua, se pitää etsiä 😄
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisen pitäisi nimetä kerran päivässä yksi kohta, mistä itsessään pitää, jos ei sitä tajua, se pitää etsiä 😄
No loppuisko kohdat kesken vuotta? Vai sit uusi kierros? 😁
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No loppuisko kohdat kesken vuotta? Vai sit uusi kierros? 😁
Kyllä kai niitä löytyis, korvassa on monta osaa, varpaissa niveliä, rystysissä ryppyjä jne 😄 mulla on erikoinen pikkuvarvas; sitä ei melkein ole 😁 tutkikaa itseänne p.z mutta siis siveellisesti hyvällä mielellä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kai niitä löytyis, korvassa on monta osaa, varpaissa niveliä, rystysissä ryppyjä jne 😄 mulla on erikoinen pikkuvarvas; sitä ei melkein ole 😁 tutkikaa itseänne p.z mutta siis siveellisesti hyvällä mielellä.
Niin ja ilmeillä saa lisää jännää aikaseksi. 😁
Muuten, minusta nenän ja otsan risteys on kiva monella. 😃👌 Ihana kohta kasvoissa. Sitä on kiva sirmella hivellä, jos on sen verta hyvät välit ihmisen kanssa. 😊
Pikkuvarpaat varmaan evoluution jyllätessä jääkin pois joskus. Ei tarvita niitä enää. 😁- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Muuten, minusta nenän ja otsan risteys on kiva monella. 😃👌 Ihana kohta kasvoissa. Sitä on kiva sirmella hivellä, jos on sen verta hyvät välit ihmisen kanssa. 😊
Pikkuvarpaat varmaan evoluution jyllätessä jääkin pois joskus. Ei tarvita niitä enää. 😁Sormenetäisyysvälit 😄
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Pikkuvarpaat varmaan evoluution jyllätessä jääkin pois joskus. Ei tarvita niitä enää. 😁Aika hyvin nimetty kehon kohta. En tullut edes ajatelleeksi. Sitä on vielä tutkittava itsessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on niitäkin, jotka luulee itsestään liikoja eivätkä osaa tarkastella itseään objektiivisesti. Itsensä on hyvä hyväksyä. Sitä tulee jokaisen opetella, jos ei ole vielä sisäistänyt sitä nuorena. Yhtä totta on se, että kaikki eivät näe kaikkia sisäisesti tai ulkoisestikaan kauniina. Sekin vaan pitää hyväksyä.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Ei kaikilla ole unelmakroppaa, mutta se, että itse tykkää just siitä mitä on, on tärkeää. Ja ainahan sitä voi silti parantaa oloaan, jos jossain on ylimääräistä tms. 😊 Eihän se tyytyväisyys itseensä sitä pois sulje. 😃
Tuo itsensä kantaminen on hyvä sana... se kertoo muutakin kuin fyysisyyden. 😊Vaikka ei tykkäisikään siitä, mitä itse on, voi kuitenkin opetella hyväksymään sen, mitä itse on. Ei kaikki ole kauniita tai komeita eikä sellaiseksi tule tekemälläkään. Kyllä ne perintögeenit ulkonäönkin suhteen asettaa ne rajat. Yksilöiden välillä on paljon eroja. Jokaisella on kuitenkin oikeus olla sellainen kuin on. Vaikka sen toisen pärstävärkki tai kokonaisuus muutenkaan miellytä, sillä toisella on kuitenkin oikeus itsensä juuri sen näköinen kuin on.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tuo itsensä kantaminen on hyvä sana... se kertoo muutakin kuin fyysisyyden. 😊Niissä raameissa, mitä on saanut, voi yrittää olla paras mahdollinen versio itsestään. Sitä suosittelen kaikille. Se ei tarkoita, että läheskään kaikista mitään kauneuden kukkasia tulisi mutta itsestään huolehteminen kannattaa silti aina. Sillä on vaikutusta vaikka mihin.
Anonyymi kirjoitti:
Niissä raameissa, mitä on saanut, voi yrittää olla paras mahdollinen versio itsestään. Sitä suosittelen kaikille. Se ei tarkoita, että läheskään kaikista mitään kauneuden kukkasia tulisi mutta itsestään huolehteminen kannattaa silti aina. Sillä on vaikutusta vaikka mihin.
Oletan, että kaikki nämä ylläolevat viestit on sulta?
Mutta mä olen tässä muutaman vuoden aikana ollut muutaman naisen kanssa ja kaikilla on ollut sinäänsä hyvä suhde itseensä, että ovat osanneet olla rennon tyytyväisiä itseensä, mutta silti heidän on ollut vaikea ottaa vastaan mun kehuja itsestään. Sekin on yksi juttu, että jos ei itse näe omaa kauneuttaan, on siitä kehuja vaikea ottaa vastaan. Siksikin tärkeää oppia itseään. Osaa ottaa posin vastaan oikein. 😊- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mutta mä olen tässä muutaman vuoden aikana ollut muutaman naisen kanssa ja kaikilla on ollut sinäänsä hyvä suhde itseensä, että ovat osanneet olla rennon tyytyväisiä itseensä, mutta silti heidän on ollut vaikea ottaa vastaan mun kehuja itsestään. Sekin on yksi juttu, että jos ei itse näe omaa kauneuttaan, on siitä kehuja vaikea ottaa vastaan. Siksikin tärkeää oppia itseään. Osaa ottaa posin vastaan oikein. 😊Ei ole ap:ltä.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mutta mä olen tässä muutaman vuoden aikana ollut muutaman naisen kanssa ja kaikilla on ollut sinäänsä hyvä suhde itseensä, että ovat osanneet olla rennon tyytyväisiä itseensä, mutta silti heidän on ollut vaikea ottaa vastaan mun kehuja itsestään. Sekin on yksi juttu, että jos ei itse näe omaa kauneuttaan, on siitä kehuja vaikea ottaa vastaan. Siksikin tärkeää oppia itseään. Osaa ottaa posin vastaan oikein. 😊Ne kaikki oli minulta, yhdeltä samalta! ;)
Olen nainen ja tiedän, kuinka paljon naiset arvostelevat toisia. Jos ei päin naamaa, sitten selän takana. Jos nainen olisikin sitä mieltä, että häntä ei saa arvostella, sitten kuitenkin pidättää oikeuden arvostella toisia naisia. Tällainen on todella yleistä. Mukaan mahtuu niin ei-fyysisesti-viehättäviä/ei-kaunis-kasvoisia kuin kauniitakin naisia. Kateudesta se usein kumpuaa. Tosin olen itse sitä mieltä, että jos lähtee arvostelemaan toisia selänkin takana, tulee itse kestää sitten täysi kritiikki muilta. - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mutta mä olen tässä muutaman vuoden aikana ollut muutaman naisen kanssa ja kaikilla on ollut sinäänsä hyvä suhde itseensä, että ovat osanneet olla rennon tyytyväisiä itseensä, mutta silti heidän on ollut vaikea ottaa vastaan mun kehuja itsestään. Sekin on yksi juttu, että jos ei itse näe omaa kauneuttaan, on siitä kehuja vaikea ottaa vastaan. Siksikin tärkeää oppia itseään. Osaa ottaa posin vastaan oikein. 😊Ehkä se on se suomalainen vaatimattomuus joillakin, ettei osaa ottaa kehuja missään aiheessa vastaan. Toisilla ei ole vaan kotona ollut tapana kehua ja se tuntuu oudolle myöhemmällä iällä. Ihmiset on erilaisia sen suhteen, kuinka paljon kehuvat tai suitsuttavat toisia ja tapahtuuko se muillle ihmisille vai kehujen kohteelle. Suomalaiset ei välttämättä vielä usein kehu, ei ainakaan vanhempi ikäpolvi.
Sitten on tietysti niitäkin, jotka aina pyrkii suitsuttamaan ja kehumaan silloinkin, kun siihen ei ole suurempaa aihetta. Pidän sitäkin vähän omituisena. Tämä näkyy esim. amerikkalaisissa ja brittiläisissä small talkissa. Itse vierastan sitä, että sama kehu toistetaan usein. Anonyymi kirjoitti:
Ne kaikki oli minulta, yhdeltä samalta! ;)
Olen nainen ja tiedän, kuinka paljon naiset arvostelevat toisia. Jos ei päin naamaa, sitten selän takana. Jos nainen olisikin sitä mieltä, että häntä ei saa arvostella, sitten kuitenkin pidättää oikeuden arvostella toisia naisia. Tällainen on todella yleistä. Mukaan mahtuu niin ei-fyysisesti-viehättäviä/ei-kaunis-kasvoisia kuin kauniitakin naisia. Kateudesta se usein kumpuaa. Tosin olen itse sitä mieltä, että jos lähtee arvostelemaan toisia selänkin takana, tulee itse kestää sitten täysi kritiikki muilta.No tuo arvostelu on helppo osata ottaa vastaan, kun ymmärtää motiivit. Jos joku antaa negatiivista palautetta, on hänellä itsellään ongelmia itsetunnon, ulkonäkönsä ja ties minkä kanssa. Mutta positiivinen palaute on totta. Miksi sitä kukaan lämpimikseen vain antaisi? Ja fiksu on se, kelle toinen ei ole kaunis, tai muuten ei tule positiivista mieleen, jättää arvostelematta, jos sitä ei pyydetä. Tai sanoo, ettei arvostele kenenkään ulkonäköä.
Ja jokainen on jokatapauksessa kaunis omalla tavallaan kuitenkin.
Mun silmät ei näe pelkästään kauneutta. Kauneus tulee mulle myös monen muun asian kautta. Kaunis ääni kaunistaa, mukavat sanat ja toisten huomioiminen kaunistaa ja ihmisläheisyys. 😊
Niitä ”nipukoita” ei voi sormellakaan hiplata. 😬Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on se suomalainen vaatimattomuus joillakin, ettei osaa ottaa kehuja missään aiheessa vastaan. Toisilla ei ole vaan kotona ollut tapana kehua ja se tuntuu oudolle myöhemmällä iällä. Ihmiset on erilaisia sen suhteen, kuinka paljon kehuvat tai suitsuttavat toisia ja tapahtuuko se muillle ihmisille vai kehujen kohteelle. Suomalaiset ei välttämättä vielä usein kehu, ei ainakaan vanhempi ikäpolvi.
Sitten on tietysti niitäkin, jotka aina pyrkii suitsuttamaan ja kehumaan silloinkin, kun siihen ei ole suurempaa aihetta. Pidän sitäkin vähän omituisena. Tämä näkyy esim. amerikkalaisissa ja brittiläisissä small talkissa. Itse vierastan sitä, että sama kehu toistetaan usein.No itse taas kylvän juuri väkisin tuota yllättävää suitsutusta. 😂
Mutta se johtuu siitä, että minusta ihminen on kauneimmillaan silloin, kun touhuaa keskittyneesti jotain ihan muuta. Esimerkiksi kokkaileva nainen on kaunis jo ajatuksena, tai kukkasia nypläävänä.... ihan omissa maailmoissaan ja on vaan puhdas itsensä. Silloin ei voi olla huomauttamatta siitä. 😃- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Okei...😊
18:41, 18:45, 18:47, 19:08 ja 19:12 oli samalta palstaneitokaiselta! ;)
Hilipatihei vaan sullekin! ;D - Anonyymi
Disse kirjoitti:
No tuo arvostelu on helppo osata ottaa vastaan, kun ymmärtää motiivit. Jos joku antaa negatiivista palautetta, on hänellä itsellään ongelmia itsetunnon, ulkonäkönsä ja ties minkä kanssa. Mutta positiivinen palaute on totta. Miksi sitä kukaan lämpimikseen vain antaisi? Ja fiksu on se, kelle toinen ei ole kaunis, tai muuten ei tule positiivista mieleen, jättää arvostelematta, jos sitä ei pyydetä. Tai sanoo, ettei arvostele kenenkään ulkonäköä.
Ja jokainen on jokatapauksessa kaunis omalla tavallaan kuitenkin.
Mun silmät ei näe pelkästään kauneutta. Kauneus tulee mulle myös monen muun asian kautta. Kaunis ääni kaunistaa, mukavat sanat ja toisten huomioiminen kaunistaa ja ihmisläheisyys. 😊
Niitä ”nipukoita” ei voi sormellakaan hiplata. 😬Positiivinen palaute voi liittyä nuoleskeluun tai mielistelyyn. Kyllä sitäkin tapahtuu kaikissa ihmissuhteissa. Tietysti ihan aitoakin pos. palautteen antamista on olemassa. ;)
Anonyymi kirjoitti:
18:41, 18:45, 18:47, 19:08 ja 19:12 oli samalta palstaneitokaiselta! ;)
Hilipatihei vaan sullekin! ;DHeh... hilipatihei ja huhhahhei vielä päälle. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Positiivinen palaute voi liittyä nuoleskeluun tai mielistelyyn. Kyllä sitäkin tapahtuu kaikissa ihmissuhteissa. Tietysti ihan aitoakin pos. palautteen antamista on olemassa. ;)
Joo. Tiedän, mutta toisaalta mitäs sitäkään suotta miettimään, ottaa vastaan ja nauttii siitäkin. Eipä se leipää vaadi, tai jos vaatii, niin siinäpähän yrittää saada. 😁
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Tiedän, mutta toisaalta mitäs sitäkään suotta miettimään, ottaa vastaan ja nauttii siitäkin. Eipä se leipää vaadi, tai jos vaatii, niin siinäpähän yrittää saada. 😁
No jaa. Itseäni turha tai vääristä syistä kehuminen ärsyttää. Ei tarvitse mielistellä eikä valehdella eikä valehdella mielistelläkseen ainakaan minulle. Vääristä syistä kehuminen voi liittyä myös ystävyyssuhteiden lujittamiseen niin kuin juoruilukin. Tervetuloa naisten ihmeelliseen maailmaan! Osaan toki kehua itseäni tarvittaessa ja ottaa kehua myös vastaan mutta turha suitsuttaminen on turhaa. En jaksa hössötystä. Kerran riittää, kun kehuu jostain aiheesta, muu on turhaa! ;)
Anonyymi kirjoitti:
No jaa. Itseäni turha tai vääristä syistä kehuminen ärsyttää. Ei tarvitse mielistellä eikä valehdella eikä valehdella mielistelläkseen ainakaan minulle. Vääristä syistä kehuminen voi liittyä myös ystävyyssuhteiden lujittamiseen niin kuin juoruilukin. Tervetuloa naisten ihmeelliseen maailmaan! Osaan toki kehua itseäni tarvittaessa ja ottaa kehua myös vastaan mutta turha suitsuttaminen on turhaa. En jaksa hössötystä. Kerran riittää, kun kehuu jostain aiheesta, muu on turhaa! ;)
No varmaan sen voi kokea noin, että se on turhaa, mutta minulle on itselle tärkeää, että saan jakaa kokemuksiani, eipä niihin tarvitse mitenkään erikoisemmin reagoidakaan, tai en oletakaan niistä mitään erikoisempia reagointeja. Ehkä hymy tai kiitos riittää, että on saanut mun kokemuksen vastaanotettua. 😊
Mä sanon mun muksuillekin välillä tuostavaan jotain mitä heistä koen. Kyllä nekin välillä ihmettelee, mutta heti tajuavat, että se oon vaan mä ja tälläinen mä oon. Mä pälistän ksiken melkein aina heti ulos. Varsinkin mukavan. 😁
- Anonyymi
Ahaa okei. No kivat sinulle😁
Mukavaa päivän jatkoa kaikille!- Anonyymi
Mene kokeile 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene kokeile 😃
Nimittäin yllättävää miten yksi olkavarsi voi ihan yks kaks näyttää kivalta. Pehmeältä ja muotoutuneelta 😃
- Anonyymi
Nautiskelitko itseksesi asian havaittuasi?
- Anonyymi
Laitoin kreikkalaista riisiä ja kanan kermakastikkeessa, nautin. Jos taas muuta tarkoitit, hoidin ihoani ja rasvasin kehon avokadoöljyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin kreikkalaista riisiä ja kanan kermakastikkeessa, nautin. Jos taas muuta tarkoitit, hoidin ihoani ja rasvasin kehon avokadoöljyllä.
Kiitos, sitä juuri tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on kreikkalainen riisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on kreikkalainen riisi?
Se on tätä https://unclebens.fi/tuote/kreikkalainen-valmisriisi/ Ben-enon riisiä (jonka kyllä joutui itse maustamaan topakammin).
Hienoa, että naiset hyväksyvät itsensä sellaisena kuin ovat. Ihanan kannustava ja voimaannuttava aloitus. Meissä jokaisessa on jotain hienoa ja positiivista. On lupa ihailla omaa naisellisuutta. Tämä menee pintaa syvemmälle ja nainen säteilee hyvää oloa. :)
- Anonyymi
On on. Siksipä siitä pitää muistuttaa. Tuli niin täyteläinen olo aamulla. Ajattelin peilin edessä, että ”siinä on nainen, katso”. Pyöreät reidet ja pehmeä masu. Olin vain iloinen niistä 😄 oma viestisi oli myös erittäin positiivinen. Pitäkää hyvällä tavalla itseänne hyvänä; lakatkaa vaikka kynsiä, vaahtokylpyä, hiusparfyymiä, ihonhoitoa. Kiva tunne! Kun hengittää hitaasti ja rauhassa paikallaan, muistaa mitä on olla nainen 😊
Anonyymi kirjoitti:
On on. Siksipä siitä pitää muistuttaa. Tuli niin täyteläinen olo aamulla. Ajattelin peilin edessä, että ”siinä on nainen, katso”. Pyöreät reidet ja pehmeä masu. Olin vain iloinen niistä 😄 oma viestisi oli myös erittäin positiivinen. Pitäkää hyvällä tavalla itseänne hyvänä; lakatkaa vaikka kynsiä, vaahtokylpyä, hiusparfyymiä, ihonhoitoa. Kiva tunne! Kun hengittää hitaasti ja rauhassa paikallaan, muistaa mitä on olla nainen 😊
"Hyvän olon" hemmottelupäiviä kannattaa pitää säännöllisesti. Minulla oli eilen.
Suihkussa ensin koko vartalon kuorinta ja hiusten tehohoito, sen jälkeen levitin kasvoille naamion, viilasin, hoidin ja lakkasin kynnet. Jälkeenpäin oli pirteä ja hyvä olla. :)- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
"Hyvän olon" hemmottelupäiviä kannattaa pitää säännöllisesti. Minulla oli eilen.
Suihkussa ensin koko vartalon kuorinta ja hiusten tehohoito, sen jälkeen levitin kasvoille naamion, viilasin, hoidin ja lakkasin kynnet. Jälkeenpäin oli pirteä ja hyvä olla. :)Taivaallista. ☺️Kokeile myös sitä sisään syvähengitystä, silmät kiinni ja ihan yksin. Tai kauniilla maisemapaikalla. Raikkaassa tuulessa. Siinä saa naisen jokainen solu virtaa! Kun on oikein väsynyt niin kaikkien noiden kokeilujen jälkeen kyllä tunnistaa miten hyvä olo kihisee kroppaan takaisin 🌺
Anonyymi kirjoitti:
Taivaallista. ☺️Kokeile myös sitä sisään syvähengitystä, silmät kiinni ja ihan yksin. Tai kauniilla maisemapaikalla. Raikkaassa tuulessa. Siinä saa naisen jokainen solu virtaa! Kun on oikein väsynyt niin kaikkien noiden kokeilujen jälkeen kyllä tunnistaa miten hyvä olo kihisee kroppaan takaisin 🌺
Jep! Happihyppely ja rentoutusharjoitukset tekee hyvää. :)
- Anonyymi
Kanttarellit on namia!
-flowersreally-- Anonyymi
Juu, kirjoitetaan muuten "kantaralli".
-korjaaja- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kirjoitetaan muuten "kantaralli".
-korjaaja-Siis "kantarelli", yhdellä t-kirjaimella 😁
-korjaaja- - Anonyymi
😄😄😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis "kantarelli", yhdellä t-kirjaimella 😁
-korjaaja-Elä huijaa.
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä huijaa.
-flowersreally-Oikeasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti!
Katso itse.
http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/245
https://www.kotus.fi/nyt/kotus-vinkit/viikon_vinkkien_arkisto_(2015-2019)/viikon_vinkit_2018/tatti_on_sieni.28421.news
Aika ihana, haluaisin kanssasi retkelle suolle
- Anonyymi
Toisitko minut sieltä myös pois? Turvehoidot soveltuvat sekä miehille että naisille 😄
Partakaweri kirjoitti:
Sinnekö meinasit daamin upottaa?
Meinasin vaan kun telkkarista tulee juuri ohjelmaa soista
Anonyymi kirjoitti:
Toisitko minut sieltä myös pois? Turvehoidot soveltuvat sekä miehille että naisille 😄
Aivan varmasti, kantaisin vaikka reppusekässä
Partakaweri kirjoitti:
Sinnekö meinasit daamin upottaa?
Olisi kova rasti jollekin palstanaiselle jos saman päivän nimiin lähtisi treffailemaan disseä ja pujista. Ensin veisi disse pöllimetsään risuja kantamaan päiväksi ja sieltä kun selviää veisi pujis tarpomaan suolle loppuillaksi.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Aivan varmasti, kantaisin vaikka reppusekässä
Huh. Turvallista. 😌
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Olisi kova rasti jollekin palstanaiselle jos saman päivän nimiin lähtisi treffailemaan disseä ja pujista. Ensin veisi disse pöllimetsään risuja kantamaan päiväksi ja sieltä kun selviää veisi pujis tarpomaan suolle loppuillaksi.
Noh mikäs välikommentti tämä oli 😄
Anonyymi kirjoitti:
Noh mikäs välikommentti tämä oli 😄
Minua vaan huvittaa nämä palstan casanovat :D No tosin jos vielä sieltä suokävelyltä hengissä selviäisi vielä minun kanssa treffeille, voisin hyvällä omallatunnolla sitten laittaa leipomaan mulle pullaa kun se olisi selkeästi päivän kevein rasti, pelkkää lepoa noiden riehumisten rinnalla.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Minua vaan huvittaa nämä palstan casanovat :D No tosin jos vielä sieltä suokävelyltä hengissä selviäisi vielä minun kanssa treffeille, voisin hyvällä omallatunnolla sitten laittaa leipomaan mulle pullaa kun se olisi selkeästi päivän kevein rasti, pelkkää lepoa noiden riehumisten rinnalla.
Älä aloita tuota 😁 minua huvittaa teidän keskinäiset kommentit 😁 a,b, c kissa kävelee..suo, pölli ja pulla. No ei pojilta ainakaan keksinnöissä mutinaa tule. Hassut. Tutkikaa nyt niitä omia kehojanne ja arvostakaa itseänne :))
- Anonyymi
Kiva kirjotus ap:lla. Pitäis useammankin etsiä niitä kivoja juttuja ulkonäöstään ja olla ulkonäköönsä tyytyväinen. Sit pitää olla vielä välittämättä muiden ihmisten kommenteista eli muut kyllä löytää susta vikoja tai ainakin miettii, että mitähän toikin itestään oikein kuvittelee ja kyllä jotkut susta niitä huonoja puolia löytää ihan kiusallaankin, näkeehän sen tälläkin palstalla kuinka paljon haukkumakirjotuksia on siitä ja siitä ulkonäkö tms.asiasta.
- Anonyymi
No siis itseään pitää tarkkailla. Minä luulin ensin monta vuotta, että mun toinen rinta on eri kokoinen, mutta ei se sitten ollutkaan. Väärään käsityksen korjaamiseksi riitti se yksi käynti ammattilaisrintsikkakaupassa jossa myyjä tuli muitta mutkitta koppiin pukemaan meitä naisia (ei siellä edes kyselty). Hämmentävää kuinka he ovat tietäviä osaavia ja kuinka noissakin naiskroppaan suhtaudutaan. Kyllä monta asiaa muuttuu naisen päässä kun asioista keskustellaan oikeasti. Ja miten kivaa kun joku sanoo, että nyt on tosi kaunista, nää käy hyvin.
- Anonyymi
Luulen, että jokainen tuntee ne omat vikansa oikeasti parhaiten, vaikka ei niistä ääneen puhuisikaan. Moni nainen on kriittinen itsensä suhteen, koska harva on täysin tyytyväinen itseensä ja on harvinaista olla ulkoisesti täydellinen. Missin ja mallin mitat on todella harvalla ja moni kokee siitä alemmuudentunnetta. Naiset usein myös kadehtivat kauniimpia yksilöitä. Tuo näkyy esim. ystävyyssuhteissa ja muualla. Nuo asiat on monille vaikea myöntää. Toki kateudenaiheita voi olla muitakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että jokainen tuntee ne omat vikansa oikeasti parhaiten, vaikka ei niistä ääneen puhuisikaan. Moni nainen on kriittinen itsensä suhteen, koska harva on täysin tyytyväinen itseensä ja on harvinaista olla ulkoisesti täydellinen. Missin ja mallin mitat on todella harvalla ja moni kokee siitä alemmuudentunnetta. Naiset usein myös kadehtivat kauniimpia yksilöitä. Tuo näkyy esim. ystävyyssuhteissa ja muualla. Nuo asiat on monille vaikea myöntää. Toki kateudenaiheita voi olla muitakin.
Voi kuule harva on missin tai mallin näkösiä, eikä heistäkään kaikki ainakaan omaata mielestäni ole edes kauniita. Mallin tarkotus on olla hieman erikoisenkin näkönen ja monet missit on mielestäni liika laihoja, pidän ite urheilullisemman näkösistä niin naisista kuin miehistä ja sattuneesta syystä en kyllä lähtis kadehtiin syömishäiriöisiä ihmisiä ja kumppaneilleen voivat kyllä olla melko vaikea rasti. Syömishäiriö on myöskin pahimmilkaan tappava (koronan lisäksi myös syömishäiriöön voi kuolla).
Mun mielestä pitäis ylipäätään iloita kaikkien kivoista jutuista ulkonäössä, kyllä niitä kaikilla on. Ite en kyllä pystyis semmosen ihmisen kanssa oleen, joka kommentois ulkonäöstä negatiivisesti, pidän sitä junttina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule harva on missin tai mallin näkösiä, eikä heistäkään kaikki ainakaan omaata mielestäni ole edes kauniita. Mallin tarkotus on olla hieman erikoisenkin näkönen ja monet missit on mielestäni liika laihoja, pidän ite urheilullisemman näkösistä niin naisista kuin miehistä ja sattuneesta syystä en kyllä lähtis kadehtiin syömishäiriöisiä ihmisiä ja kumppaneilleen voivat kyllä olla melko vaikea rasti. Syömishäiriö on myöskin pahimmilkaan tappava (koronan lisäksi myös syömishäiriöön voi kuolla).
Mun mielestä pitäis ylipäätään iloita kaikkien kivoista jutuista ulkonäössä, kyllä niitä kaikilla on. Ite en kyllä pystyis semmosen ihmisen kanssa oleen, joka kommentois ulkonäöstä negatiivisesti, pidän sitä junttina.On totta, että kohtuutonta itsekritiikkiä voi esiintyä juuri siellä, missä se ulkoinen kauneus on kauneimmillaan. Malliksi tai missiksi ei pääse kuka vain, kyllä siellä ne minimikriteerit on, jotka jo karsii aika paljon. Ei kaikki mallit eikä varsinkaan missit ole syömishäiriöisiä. Suurin osa varmasti normaali BMI:n alarajalla. Jotkut mallitoimistot edellyttää sitä, että malli ei saa olla alipainoinen ja BMi on olta ainakin se 18,5. Kaikkien mallitoimistojen tulisi edellyttää tuota. Tietysti on myös niitä yksilöitä, jotka ovat luonnollisesti lievästi alipainoisia. Ei tarvitse edes olla missään kauneuskilpailuissa mukana.
Syömishäiriöisiä on monenlaisia ja molempiin suuntiin. Väärä suhde ruokaan tarkoittaa jo jonkin tyyppistä, usein epätyypillistä, alkavaa syömishäiriötä. Jos syö vääristä syistä, omistaa väärän suhteen ruokaan. Siinä on jo piilevä syömishäiriö ja vääristynyt suhde ruokailuun ja ruokaan. Sellaisestakin voi oppia ulos. Usein se on vain elämänpituinen opettelu, olipa sitten alipainoinen tai pullukka. Tiedän tämän omasta kokemuksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On totta, että kohtuutonta itsekritiikkiä voi esiintyä juuri siellä, missä se ulkoinen kauneus on kauneimmillaan. Malliksi tai missiksi ei pääse kuka vain, kyllä siellä ne minimikriteerit on, jotka jo karsii aika paljon. Ei kaikki mallit eikä varsinkaan missit ole syömishäiriöisiä. Suurin osa varmasti normaali BMI:n alarajalla. Jotkut mallitoimistot edellyttää sitä, että malli ei saa olla alipainoinen ja BMi on olta ainakin se 18,5. Kaikkien mallitoimistojen tulisi edellyttää tuota. Tietysti on myös niitä yksilöitä, jotka ovat luonnollisesti lievästi alipainoisia. Ei tarvitse edes olla missään kauneuskilpailuissa mukana.
Syömishäiriöisiä on monenlaisia ja molempiin suuntiin. Väärä suhde ruokaan tarkoittaa jo jonkin tyyppistä, usein epätyypillistä, alkavaa syömishäiriötä. Jos syö vääristä syistä, omistaa väärän suhteen ruokaan. Siinä on jo piilevä syömishäiriö ja vääristynyt suhde ruokailuun ja ruokaan. Sellaisestakin voi oppia ulos. Usein se on vain elämänpituinen opettelu, olipa sitten alipainoinen tai pullukka. Tiedän tämän omasta kokemuksesta.Laihuuden ihannointi ja juuri nuo kriteerit tukee alipainoisuutta ja ei kaikki tosiaan ole alipainoisia, mutta valitettavan paljon siellä on syömishäiriöisiä kuin lääke/huumeongelmaisia. Nuoret on herkässä iässä ja nuo häiriöt monesti jää elämänmittaisiksi niin miksi riskeerata tuommoisella, ei vaikuta onnelliselta touhulta. Totta syömishäiriötä on myös toiseen suuntaan, mutta se ei ole ihannoitua ulkonäössä.
- Anonyymi
Ammatko pillua minulle?`Olen komea mies 45 v.
- Anonyymi
😞 🙁😕
- Anonyymi
oletko horoskoopilta härkä
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Joo tällaiset yli nelikymppiset naiset ovatkin ihania
https://res.cloudinary.com/findance/image/upload/v1578308235/salmahayek-goldenglobe1a-rex_tdushy.jpg
https://i.pinimg.com/originals/52/4f/65/524f6515897b757a0daba3e593ce081f.jpg- Anonyymi
Salma on kaunis, on :))
- Anonyymi
Näköjään vaihteeksi taas täällä "sensuroidaan" aivan normaaleja linkkejä.
Mutta joo, ettei luulla että naisella on oltava isot daisarit niin tässä muutama esimerkki lisää 40 naisista millaisia pitäisi olla enemmän
https://i.pinimg.com/originals/1a/90/41/1a9041eb590bc190946b66ca9b00e480.jpg
https://i.pinimg.com/originals/87/61/a3/8761a3bf803d06868c85777d692bfe83.jpg - Anonyymi
Tässä päästään melkosen lähelle joka heteromiehen unelmaa.
https://www.youtube.com/watch?v=XJVwfSKS8ps
Se on taito sekin, jos osaa ihailla itseään peilistä. Mä en ole sitä taitoa osannut. Siis ihan ok ja jees, mutta en ihaillen kyllä katsele.
- Anonyymi
Pitää kokeilla 😃 minä kun katson kun hymyilen, rupeaa naurattamaan
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kokeilla 😃 minä kun katson kun hymyilen, rupeaa naurattamaan
Mä olen kyllä nauranut peilikuvalleni monet kerrat. Oikeen pulskana vedin värikkään raidallisen uimapuvun päälleni ja näytin ihan valehtelematta tippaakaan kävelevältä rantapallolta. Raidat ja kaikki. 😄😜
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mä olen kyllä nauranut peilikuvalleni monet kerrat. Oikeen pulskana vedin värikkään raidallisen uimapuvun päälleni ja näytin ihan valehtelematta tippaakaan kävelevältä rantapallolta. Raidat ja kaikki. 😄😜
No heh 😄hassuttelija, oothan sinä sitten.
No aamulla humpsautin suihkun jälkeen koko pyyhkeen pois ja arvioin tissilöitä. Ovathan ne ihan vähän vierähtäneet kierähtäneet alemmas, mutta ajatella, siinä ne reppanat ovat jo 40 vuotta matkustaneet! Nostin niitä käsin vähän ylemmäs, mutta ei. Ei se kuulu 4-kymppiselle naiselle, että ne ovat suussa. Uskolliset sotaratsut, saavat olla siinä missä heistä tuntuu mukavimmilta oleilla 😄 Anonyymi kirjoitti:
No aamulla humpsautin suihkun jälkeen koko pyyhkeen pois ja arvioin tissilöitä. Ovathan ne ihan vähän vierähtäneet kierähtäneet alemmas, mutta ajatella, siinä ne reppanat ovat jo 40 vuotta matkustaneet! Nostin niitä käsin vähän ylemmäs, mutta ei. Ei se kuulu 4-kymppiselle naiselle, että ne ovat suussa. Uskolliset sotaratsut, saavat olla siinä missä heistä tuntuu mukavimmilta oleilla 😄Jos haluaa ne suuhun, kääntyy seisomaan päällään! ☝️
Ps. Kannattaa vetää sälekaihtimet alas, tai naapurin setä täräyttää stigallaan pensasaidankin tyvestä poikki. 😬- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jos haluaa ne suuhun, kääntyy seisomaan päällään! ☝️
Ps. Kannattaa vetää sälekaihtimet alas, tai naapurin setä täräyttää stigallaan pensasaidankin tyvestä poikki. 😬Ei kait ne sotaratsut enää sitä aiheuta? Päättääkin olla leikkaamatta 😆
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait ne sotaratsut enää sitä aiheuta? Päättääkin olla leikkaamatta 😆
Ei pelkästään, setä on sotaratsuja nähnyt, mutta ei siinä kulmassa taatusti. 😀
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ei pelkästään, setä on sotaratsuja nähnyt, mutta ei siinä kulmassa taatusti. 😀
No sanoisinko, että sitten näkyy jo juoksuhaudatkin 😆😂
Anonyymi kirjoitti:
No sanoisinko, että sitten näkyy jo juoksuhaudatkin 😆😂
No siinähän olisi naapurin setällä miettimistä, että mitenkäs ja mitä. 😀
Anonyymi kirjoitti:
No aamulla humpsautin suihkun jälkeen koko pyyhkeen pois ja arvioin tissilöitä. Ovathan ne ihan vähän vierähtäneet kierähtäneet alemmas, mutta ajatella, siinä ne reppanat ovat jo 40 vuotta matkustaneet! Nostin niitä käsin vähän ylemmäs, mutta ei. Ei se kuulu 4-kymppiselle naiselle, että ne ovat suussa. Uskolliset sotaratsut, saavat olla siinä missä heistä tuntuu mukavimmilta oleilla 😄Niin, kyllä sitä itselleen nauraa helposti. Mutta ihastelu ei vaan luonnistu.
Maanvetovoima kiskottaa kohti ukkovarpaita, niin se on. :)
- Anonyymi
Tässäkin on esimerkkejä siitä miten, reilustikin, yli 40 naiset voivat näyttää hyvältä, kiloistaankin riippumatta.
https://i2-prod.dailystar.co.uk/incoming/article19496827.ece/ALTERNATES/s1227b/0_httpscdnimagesdailystarcoukdynamic122photos664000900x7381119664
https://www.antonio-carluccio.com/wp-content/uploads/2019/11/christina-3-845x1268.jpg - Anonyymi
Oli kiva lukea positiivinen keskustelu ja miesten kommentit. Hyvä miehet.tästä bojot😊👍🌼
Naurettava ornitologin kurppaylistys.
Ei jatkoon.
(hirn)- Anonyymi
Hienoa, sitten viisikymppisenä karisee ne viimeisetkin häpeän tunteet siitä mitä mieltä muut ovat sinusta. Ikääntyminen ei ole yhtään niin kauheeta kun mitä moni antaa ymmärtää.
Juurikin näin.
Olen itse verrannut naisen ikääntymistä kohoamisen tai nousemisen tunteeseen - sillä erolla, että mistään ei tule irronneeksi, vaan tullut nostaakseen sen kaiken mukaansa.
Kevyttä.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Juurikin näin.
Olen itse verrannut naisen ikääntymistä kohoamisen tai nousemisen tunteeseen - sillä erolla, että mistään ei tule irronneeksi, vaan tullut nostaakseen sen kaiken mukaansa.
Kevyttä.
(hirn)Höm...
Onhan kömpelö lause.
(hihitystä)- Anonyymi
Allekirjoitan😊jotenki hyvällä tavalla tullut itsekkääksi että ihan yks hailee.tarvii miestä miellyttää.pääasia että kelpaa itselleen.ja pärjää ilman miestäkin👍kissa ihana🐾!sellainen hyväksyvä pyyteetön rakkaus🌼eläimet opettaa.niissä on paljon viisautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allekirjoitan😊jotenki hyvällä tavalla tullut itsekkääksi että ihan yks hailee.tarvii miestä miellyttää.pääasia että kelpaa itselleen.ja pärjää ilman miestäkin👍kissa ihana🐾!sellainen hyväksyvä pyyteetön rakkaus🌼eläimet opettaa.niissä on paljon viisautta.
Palaute tälle anonyymille oli 😸
Hyvä, hyvä.
Se on joskus käänteentekevä tuo syntymäpäivä.- Anonyymi
Kivahan se neitsyänä on varmaan edellä, mutta jos miehet hylkäävät ja jäät sinkuksi sen takia että römpsäsi on niin kulunut että enää pysty sillä tyydyttämään kuin hevosta tai sonnia, härkää jotain eläintä?
- Anonyymi
Justiisajoooo😊johan jollakin puutteessa olevalla kuohahti kun ei päälle pääse.älä nyt sentään katkeruuteesi tikahdu.ja muista,katsoa sopii muttei koskea👅
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301189- 66819
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,41720Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss275608- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47510- 35489
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?34487