Näen vain pareja jossa mies on pidempi kun nainen. Eikö naiset halua itseään lyhyempää miestä.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Suomalaismiesten keskipituus on 179 senttiä, naisten 165 senttiä.
- Anonyymi
Just tää.
- Anonyymi
Jo se on sanottu: Sateenpidon takia.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Mies ei ole mikään sateenvarjo 😤
Ehh...😛
- Anonyymi
Harva nainen haluaa itseään lyhyemmän miehen ja yhtä harva mies haluaa itseään pitemmän naisen.
Itse tunnen kaksi tällaista paria, toinen on naapuri ja toinen sukulaispariskunta. Julkkisnaisista tunnetuin on varmasti Leena Harkimo, joka valitsi Hjalliksen jälkeenkin itseään lyhyemmän miehen. - Anonyymi
Itelle tullut pakkeja kun nainen sai tietää et olen vain 166 cm.
- Anonyymi
Oletko yrittänyt iskeä itseäsi lyhyempiä naisia, vai pitääkö naisen olla pitempi, ollakseen sinun makuusi?
- Anonyymi
Lyhyt nainen haluaa 185 cm miehii vaikka nainen on 150 cm Pakkeja tullut minua lyhyemmilä naisilta aina.
- Anonyymi
Itselle ei kyllä ole väliä onko nainen pitempi. Tietysti jokin raha varmaan hyvä olla ja en itse välittäisi vaikka nainen olisi 10cm pitempi.
- Anonyymi
Naiset valitsee vain pitkiä miehiä. Lyhyet miehet ei ole hyviä parisuhteessa.
- Anonyymi
Ei sillä väliä oo. Usko nyt että lyhyitä miehiä on vähemmän 😁
- Anonyymi
Alitajunnallisia eläimellisiä vaistoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301337- 70909
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42843P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓187747Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss295688- 46661
- 92630
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?38608- 52546
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47530