Mä en ole jatkuvista ponnisteluista huolimatta keksinyt sellaista nähtyä animaatiota, joka kolahtaisi yhtä rankalla tavalla kuin Timo Similä.
Mutta Dissen lempparin keksin.
(hirn)
Minuscule - La vallée des fourmis perdues
Dissen lempianimaatio
24
<50
Vastaukset 24
Loistavaa!
https://youtu.be/NmWRhhvf60Y
Jos kukaan ei ymmärrä Audia, ei hätää, ei sekään ymmärrä ketään. 😂Huijasit! Minä luulin, että linkissä oli Dissen lempianimaatio, mutta ei ollut kuin typerä Audi-video, joka kestää noin 2 minuuttia. Minun lempianimaationi "Lumikki ja seitsemän kääpiötä" - näin sen n. 5-vuotiaana ensimmäisen kerran. Silloin se oli tosi huippu! MIKÄ DISSEN LEMPIANIMAATIO? Paljasta se nyt, kun otsikossa kysytään?
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Huijasit! Minä luulin, että linkissä oli Dissen lempianimaatio, mutta ei ollut kuin typerä Audi-video, joka kestää noin 2 minuuttia. Minun lempianimaationi "Lumikki ja seitsemän kääpiötä" - näin sen n. 5-vuotiaana ensimmäisen kerran. Silloin se oli tosi huippu! MIKÄ DISSEN LEMPIANIMAATIO? Paljasta se nyt, kun otsikossa kysytään?
Siis Funeau laittoi jo animaation, missä oli pikkumurkkuja ja muita ömmiäisiä pöllimässä eväitä, sitikka ajoi muutaman ketkun yli lopussa. Se oli oikein mainio animaatio.
Funeau ei vaan ollut tehnyt siitä linkkiä. Kopsaa teksti ja lsita youtubeen hakuun. 😊Disse kirjoitti:
Siis Funeau laittoi jo animaation, missä oli pikkumurkkuja ja muita ömmiäisiä pöllimässä eväitä, sitikka ajoi muutaman ketkun yli lopussa. Se oli oikein mainio animaatio.
Funeau ei vaan ollut tehnyt siitä linkkiä. Kopsaa teksti ja lsita youtubeen hakuun. 😊https://www.youtube.com/watch?v=Nn7ZNTtQ42g
Tuo ei taida olla sinun mielianimaatiosi?Mjoo
Juurikin näin.
Olen monet kerrat taistellut tämän hameniekan kanssa siitä kuinka mikäkin sana tai osoite lausutaan. Esimerkiksi sana "map" on täysin tuolla puolen neidin tajuntaa, mutta ei se mitään.
Audissa on kielivalintoja.
Taas Dissen äänimaailma on lyhykäisyydessään se että kun höyrypilvi on sihinöineen hälvennyt, hän kuulee ympärillään hyönteisten pörinän.
(reps)FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=Nn7ZNTtQ42g
Tuo ei taida olla sinun mielianimaatiosi?No minusta noi tuollaiset vinkeät ötökät on huvittavia, vähän kuten Ice agessa se esiaikainen orava. 😀👌
https://youtu.be/vOWHDQU46NU
Ei voi olla nauramatta tään kaverin toilailuille. 😂Disse kirjoitti:
No minusta noi tuollaiset vinkeät ötökät on huvittavia, vähän kuten Ice agessa se esiaikainen orava. 😀👌
https://youtu.be/vOWHDQU46NU
Ei voi olla nauramatta tään kaverin toilailuille. 😂On nähty aikaisemminkin, mutta olihan tuo viihdyttävä useammankin näkemiskerrran jälkeen!
Mitäs päivään kuuluu?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
On nähty aikaisemminkin, mutta olihan tuo viihdyttävä useammankin näkemiskerrran jälkeen!
Mitäs päivään kuuluu?Ylitöitä kävin tekemässä. Pitäis vielä rapsa tehdä, mutta taijan tehdä huomenna töissä. Riittää tällepäivää.
Disse kirjoitti:
Ylitöitä kävin tekemässä. Pitäis vielä rapsa tehdä, mutta taijan tehdä huomenna töissä. Riittää tällepäivää.
Eli nyt on ylityöt ohi ja on aikaa palstailla? Itse olen onnellinen, sillä sain vaihdettua salasanan yliopiston tietojärjestelmään etänä. Oli enää 18 päivää aikaa vaihtaa salasana. Yliopisto on kiinni, joten paikan päällä ei voinut tehdä vaihdosta, mutta sitten onnekseni huomasin, että sen voi tehdä etänä. Yliopisto pakottaa puolen vuoden välein vaihtamaan opiskelijan salasanan. Nyt tuntuu, että yliopiston suhteen lukukausi on paketissa ja voi vaihtaa viihteelle. Sitten elokuussa ilmoittaudun taas uudelle lukuvuodelle ja alan valmistua jo syyskuussa tenttimään.
Mutta olit viikonloppuna vielä töissä??FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Eli nyt on ylityöt ohi ja on aikaa palstailla? Itse olen onnellinen, sillä sain vaihdettua salasanan yliopiston tietojärjestelmään etänä. Oli enää 18 päivää aikaa vaihtaa salasana. Yliopisto on kiinni, joten paikan päällä ei voinut tehdä vaihdosta, mutta sitten onnekseni huomasin, että sen voi tehdä etänä. Yliopisto pakottaa puolen vuoden välein vaihtamaan opiskelijan salasanan. Nyt tuntuu, että yliopiston suhteen lukukausi on paketissa ja voi vaihtaa viihteelle. Sitten elokuussa ilmoittaudun taas uudelle lukuvuodelle ja alan valmistua jo syyskuussa tenttimään.
Mutta olit viikonloppuna vielä töissä??No vien yhden palautuspaketin kioskille ja sit otan pikkunokoset, en tiedä sit maalaisko yhdet listat tai tekeekö muuta...
Joo ja viikonloppuna töitä...Disse kirjoitti:
No vien yhden palautuspaketin kioskille ja sit otan pikkunokoset, en tiedä sit maalaisko yhdet listat tai tekeekö muuta...
Joo ja viikonloppuna töitä...Hyviä nokosia ennen viikonlopun töitä! Törmäillään! Ilmeisesti kirjoittelet tänne myös työaikaan, jos on mahdollisuus?
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Hyviä nokosia ennen viikonlopun töitä! Törmäillään! Ilmeisesti kirjoittelet tänne myös työaikaan, jos on mahdollisuus?
No miten sattuu... en tee palstailusta aikataulutettua. Tämä on juuri hyvää, kun voi tulla ja mennä kuten lystää.
Toivottavasti tuo ei ole viittaus Dissen miehuuden kokoon 🤣
- Anonyymi
Miksi te nyt Disseä jahistatte?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te nyt Disseä jahistatte?
Pitäähän sitä sen verran leikkiä laskea.
- Anonyymi
Luin ”lempiasento”
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No se on liki vaakataso. ☝️
Hyvä valinta. Lainaan sitä kohta :)
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No se on liki vaakataso. ☝️
Mä ihmettelen miksi funes sussa aina roikkuu...
Anonyymi kirjoitti:
Mä ihmettelen miksi funes sussa aina roikkuu...
En tiedä, mutta Funesilla on kiva huumori. Uppoo muhun ainakin. Se oli ihan paras kohta, kun sai kilarit kun Hesaan tuli lunta, ajoi Painioon ja otti peräkontista aseen ja ampui metsään kiroten oravia. 😂😂😂
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
En tiedä, mutta Funesilla on kiva huumori. Uppoo muhun ainakin. Se oli ihan paras kohta, kun sai kilarit kun Hesaan tuli lunta, ajoi Painioon ja otti peräkontista aseen ja ampui metsään kiroten oravia. 😂😂😂
Sekasi se o. Kato selustas. Näkköö liito-oravii joka puolella ...na!
Anonyymi kirjoitti:
Sekasi se o. Kato selustas. Näkköö liito-oravii joka puolella ...na!
Funes on persoona. 😬👌
- Anonyymi
Nalle Puh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301189- 66819
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,41720Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss275608- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47510- 35489
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?34487