Koen tilanteen ainoastaan ahdistavana, jos tutustumisemme on vielä sillä asteella, että olemme vast tanssineet yhdessä. Haluavatko naiset vain tarkistaa, seisooko minulla, ennen kuin menevät pidemmälle?
Kokeeko nainen loukkaavana, jos tartun hänen käteensä ja vedän sen pois?
Miksi nainen haluaa tunkea kätensä housuihini?
10
80
Vastaukset
metoo ceissi heti pystyyn
- Anonyymi
Luultavasti ne haluavat kokeilla, onko sulla jo stondis päällä 👍
- Anonyymi
Mielenkiinnosta kysyn seuraavia kysymyksiä.
Puhut naisista monikossa, kuinka moni nainen on tehnyt sinulle noin?
Minkä ikäisiä nämä naiset olivat?
Olivatko selvinpäin vai änkyräkännissä?
Ja kiinnostaa myös tämä, minkä ikäinen sinä olet?
Tässä vaihtoehdot
a) alle 25v
b) 25-35v
c)35-50v
d) vanhempi kuin 50v.- Anonyymi
monet, 16-, olivat, a) alle 25v
- Anonyymi
Naiset on sikoja.
Naiset eivät ole sikoja, vaan suloisia enkelimäisiä olentoja. Jos todella vaivautuu heidän ystävällisestä käytöksestään, pitää karttaa tällaisia kohtaamisia. Kuinka joku sisko voisi arvata, että joku mies toimii ja tuntee poikkeavasti? 🌹
- Anonyymi
Teinipimatsujen puuhaa. Tsekkaavat onko sinussa miestä mihinkään vai ei.
Kun minä olin nuori, oli normaalia tanssia hyvin liki toisiaan ja pitää käsiään partnerin farkkujen takataskuissa, ja tämä puolin ja toisin, mulla kädet naisen taskuissa ja naisella minun. Onnistuu vaikka olen vaimoa 15 cm pidempi.
Vieläkin joskus vaimon kanssa sorrutaan tähän takataskuhommaan vaikka yhdessä sentään on oltu kohta jo 50 vuotta. - Anonyymi
Ei totuus selviä kuin kysymällä ja sekin vain yhden ihmisen kohdalla. Voi olla seksuaalinen ele, kiinnostuksen osoitus, uteliaisuutta, vihjaus, viesti että kokeile sinä minun, koon mittaaminen....pick your choice.
- Anonyymi
Tuo sanotaan jo raiskaukseksi. Senkun haet rahat raastuvan kautta.
- Anonyymi
Naiset tarkistelevat kalun mittoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345632
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454133- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541008- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 80808
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110792- 40786