Olemme olleet naimisissa yli 20v. Nyt seksi ja läheisyys on hävinnyt ja vaikka olen kuunteleva, hoidan kotitöitä ja tuon romantiikkaa parisuhteeseen. En saa vaimoltani tällä hetkellä vastakaikua. En aio erota vaikka nyt onkin vaikeaa. Mutta kosketusta ja lämpöä kaipaisin. Mistä saisin korviketta tähän vaiheeseen. Olen 50 ja haluja minulla olisi, ei vaan kenen kanssa niitä nyt jakaisin.
Yksin parisuhteessa
Mistä miehelle kosketusta, kun puolisolta ei läheisyyttä saa
Anonyymi
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
Tuttu tilanne. Alkaa todellakin oma käsi tulla tutuksi.
Pitäisi varmaan lähteä hierontaan. Siellä saa tarvittavaa läheisyyttä. Eli rahalla saa. - Anonyymi
Toi on perin tuttua monelle, sama homma, vaimolla ei riitä juuri muuta intoa kuin antaa pusu ja sekin hyvin harvoin, on toki oltu melkein 30 vuotta joten siinäkin ehkä yksi syy, vaimon mielestä meillä voi olla hyvä tulevaisuus yhdessä, mikä ettei mutta kyllä sitä intiimiä meininkiä kaipaa ja kun tilaisuus tulee se myös tekee varkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777