Olen ruosteessa

En keksi palstalla enää mitään sanottavaa. Mikä avuksi?

54

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ehkä on syytä lopettaa palstailut ja tekemään jotain muuta mikä puhututtaa

    • Anonyymi

      Braunin uusi kone-höylä, partakone, on parempi kuin Philips, tehokkaampi on ja akku on tehokkaampi sekin kun Philipsillä on Li-ion, Braunilla on Nimh, nikkelimetallihybridi ja Philipsin akku ei pysty tekemään niin suuria tehoja se litium-ioni akku kuin nikkeli-metalli-hybridi kuin Braunilla :D

    • Kun ei ole sanottavaa, laita linkki.

      • Anonyymi


      • Minusta tämä on hyvä idea - linkki. Voit lukea netistä iltapäivälehtiä ja leikata sieltä ajankohtaista tekstiä linkin keran. Myös wikipediasta voi ottaa tekstiä ja laittaa linkin. Sillon joku voi vastata aiheeseen, joka sinusta on niin mielenkiintoinen, että toit tänne omin käsin linkin. Siitä voi syntyä keskustelua, joka saavutettavissa pienellä leikkaa-liimaa-toiminnolla ja linkillä! Jan1 on viisas! :)


      • Anonyymi

        Oletko koskaan harkinnut olevas hiljaa .
        .
        .

        hysss


    • Anonyymi

      Sinä oot sitten sanonut sanottavasi. Vai osaatko sanoa, mitä jäi sanomatta? Sanonpahan vaan, että sano mitä sanot niin kyllä täällä siitä sanomista riittää! =)

      • Anonyymi

        anteeksi paljon, anteeksi ja vielä kerran anteeksi, =)


    • Anonyymi

      ajele karvasi vaikka sillä, mutta muista, aina ajon jälkeen palauttaa se paikalleen suihkuhuoneeseen,

      itse suosin tietysti parranajohöyliä, =)

    • Anonyymi

      Ulos tuulettumaan, kaupat on vielä auki.

    • Anonyymi

      hhmm... enpä taida, taitaa ostokset jäädä kun olen köyhä ihminen,

      köyhä ja rutiköyhä, almuja anelen joka päivä. ja käyhyydessä elelen. /=

    • Anonyymi

      hyvää yötä ja kauniita unia. /=

      • Anonyymi

        Sanoi abris eli abrakadabra?


    • Kirjoittajan umpikuja? Tarvitset virikkeitä. Usein reipas kävely ulkoilmassa auttaa. Aivosumun haihtumisessa auttaa myös hyvin nukutut yöunet.

      Kun oma ideapankki on tyhjä, pitää heittäytyä tekemään jotain muuta.
      Lataa akkuja ja rentoudu. :)

      • Anonyymi

        Heti kuntulee parta-osama-jeesus palstalle, niin partakone-ehdotuksia mitä kannattaisi käyttää...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heti kuntulee parta-osama-jeesus palstalle, niin partakone-ehdotuksia mitä kannattaisi käyttää...

        Ai niinkö, onko tämä joku uusi sääntö? Minulle ei ole taaskaan lähetetty viimeistä palstaraporttia.
        Huoks! Aina sama juttu. :D


    • Välillä lukee. 😊 Ei tartte sanoa mitään.

      • Kummatkin on.


    • No olihan tämäkin jo paljon ollakseen muka ei mitään 🤗. Ruosteenpoisto on muutenkin paikallaan näin keväisin, ainakin ja etenkin prätkäilyssä, niin miksei myös palstailussa 🤔 Sä et tosiaan ole paljon kirjoitellut.... Mä oon miettinyt että kukakohan oikein olet, mitkä jutut kiinnostaa sua ja mitähän sä harrastat ja mistä innostut...

      Jos sun pitäisi kuvailla itseäsi minulle 10 sanalla, mitkä ne sanat olisivat?

      • Anonyymi

        Partakoneiden taistelu Braun vs Philip, kohta tulee jo sähköhammasjojenkin taisto..
        - Hauskaa noniin tyttöjen kanssa katsella hauskoja "tiedoksiantoja" erilaisista koneista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Partakoneiden taistelu Braun vs Philip, kohta tulee jo sähköhammasjojenkin taisto..
        - Hauskaa noniin tyttöjen kanssa katsella hauskoja "tiedoksiantoja" erilaisista koneista.

        Sun kannattaisi tarkistuttaa sulakkeet, vaikuttaa siltä että olet oikosulussa.


      • Olen palstalla ollut tarkoituksella aika salamyhkäinen elämästäni. En oikein edes tiedä miksi.

        Apua miten vaikean tehtävän annoit. Aloin jo naputtelemaan sanoja, mutta sitten tajusin etten ollut tyytyväinen listaan ja poistin sen. Pidän siis edelleen kiinni salamyhkäisyydestäni, enkä edes tiedä miksi :D


      • Partakaweri kirjoitti:

        Olen palstalla ollut tarkoituksella aika salamyhkäinen elämästäni. En oikein edes tiedä miksi.

        Apua miten vaikean tehtävän annoit. Aloin jo naputtelemaan sanoja, mutta sitten tajusin etten ollut tyytyväinen listaan ja poistin sen. Pidän siis edelleen kiinni salamyhkäisyydestäni, enkä edes tiedä miksi :D

        Salamyhkäinen ja yksityinen, siinä vasta kaksi sanaa. kahdeksan jäljellä.
        Kyllä sinä siihen pystyt, paljastamatta liikaa itsestäsi

        (ps. partainen -sanaa saa sit käyttää vaan ihan äärimmäisessä hädässä, koska se on niin ilmeinen 😉 )


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Salamyhkäinen ja yksityinen, siinä vasta kaksi sanaa. kahdeksan jäljellä.
        Kyllä sinä siihen pystyt, paljastamatta liikaa itsestäsi

        (ps. partainen -sanaa saa sit käyttää vaan ihan äärimmäisessä hädässä, koska se on niin ilmeinen 😉 )

        Ärsyttävä
        Uskollinen
        Luotettava
        Hyvä läheinen
        Hullu
        Vekkuli
        Sitkeä
        Selviytyjä

        Huh, se oli vaikeaa 😅


      • Partakaweri kirjoitti:

        Ärsyttävä
        Uskollinen
        Luotettava
        Hyvä läheinen
        Hullu
        Vekkuli
        Sitkeä
        Selviytyjä

        Huh, se oli vaikeaa 😅

        Jee!! 👏🏻 Hyvä sinä! 😄🤗
        Positiivisia, vahvoja ja mielenkiintoa herättäviä sanavalintoja, aivan mahtavaa! 😎

        Mä toivon että sulla herää into kirjoitella täällä. Ei se ota ellei se jotain annakin 😉


      • Partakaweri kirjoitti:

        Ärsyttävä
        Uskollinen
        Luotettava
        Hyvä läheinen
        Hullu
        Vekkuli
        Sitkeä
        Selviytyjä

        Huh, se oli vaikeaa 😅

        Ja mä lisään hyvä keskustelukumppani. Olen keskustellut sun kanssa henkevästi itselle aroista asioista ja saanut niistä rohkeutta lisää. Kiitos.


    • Vedä kännit☝️

      • En ole juonut alkomahoolia sitten viime Joulun. Jostain syystä veikkaan ettei se auttaisi 🤔


      • Partakaweri kirjoitti:

        En ole juonut alkomahoolia sitten viime Joulun. Jostain syystä veikkaan ettei se auttaisi 🤔

        Meillä juapoilla on aina asiaa..


    • Palstan tuotteliain kirjoittaja käyttää kylmää valkkaria.

    • Hiljaisuudessa piilee viisaus.

    • Sinut pitää öljytä😁

      • Öö 😳🤣


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Öö 😳🤣

        On ehkä hieman liian tavallista elämää eikä muuta, mutta kun parta tulee mieleen... veljellä on uusi hieno Philipsin kone päätin itsekin ostaa, nyt on Braunin jyrsijä..

        Todellista elämää....


    • Milloin palstalle tulee kiinnostavia asioita? Tehdään veikkaus. Minä veikkaan, että ehkä vuonna 2025.

      • Ai, kyllä täällä on minusta kiinnostaviakin asioita :).

        Onneksi täällä oleminen on vapaaehtoista. Jos kirjoitukset harmittaa, niin ainahan voit laittaa tunnuksen ja saliksen johonkin varmaan säilöön ja palata sitten vaikka vuonna 2025 katsomaan, josko arvauksesi olisi osunut oikeaan. Toinen vaihtoehto on tietysti tehdä niitä kiinnostavia aloituksia itse :)


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Ai, kyllä täällä on minusta kiinnostaviakin asioita :).

        Onneksi täällä oleminen on vapaaehtoista. Jos kirjoitukset harmittaa, niin ainahan voit laittaa tunnuksen ja saliksen johonkin varmaan säilöön ja palata sitten vaikka vuonna 2025 katsomaan, josko arvauksesi olisi osunut oikeaan. Toinen vaihtoehto on tietysti tehdä niitä kiinnostavia aloituksia itse :)

        Olen samaa mieltä, että täällä on mielenkiintoisia asioita. Esimerkiksi tänään Jan1 kertoi jonkun hänen tuttunsa joutuneen moottoripyöräonnettomuuteen. Oli tullut kolhuja. Itsestä se oli mielenkiintoinen. Stadissa asuesssani työpaikallani oli nainen, jonka mies oli kuollut moottoripyörä onnettomuudessa. Teoriassa Jan1:n tutulle olisi voinut käydä hassusti varsinkin, jos joku olisi kovaa vauhtia ajanut kaatuneen motoristin yli. Minusta tässä oli dramatiikkaa tämän päivän osalta. Kenties tämä moottoripyörä kiinnostaa myös muita, esimerkiksi Disseä, joka hankki viime vuonna itselleen prätkän.


    • Anonyymi

      Ole hiljaa.

      -flowersreally-

    • Juo öljyä

      Aivan sairaan hauska (typerä) tää Subin Kauhea Kankkunen 2.

      Olen nauranut jo kerran.

      (hihitystä)

    • Anonyymi

      Hanki elämä.

      Enkä välitä jos joku jo sanoi tämän jo aiemmin,

    • Anonyymi

      Alumiinifolio käyttöön :)

      Eiku oikeesti ruosteisia kohtia kannattaa hinkata alumiinifoliolla.

      Toiset vannoo öljyn toimivan. Tuota jos nyt vaan ihan vähan pullosta voidetta kurkkuun .

      • Anonyymi

        Coronan 'ansiosta' voin desinfioida itseäni päivittäin hyvällä omallatunnolla ottamalla ihan vähän pullosta 'voidetta' kurkkuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Coronan 'ansiosta' voin desinfioida itseäni päivittäin hyvällä omallatunnolla ottamalla ihan vähän pullosta 'voidetta' kurkkuun...

        Se pitäis imaista nenän kautta. Levillä todettiin, että kurkkuun kaadettuna ei ainakaan toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitäis imaista nenän kautta. Levillä todettiin, että kurkkuun kaadettuna ei ainakaan toimi.

        Jooh silloin tulee nenään partasuti, aivastus, aivastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooh silloin tulee nenään partasuti, aivastus, aivastus.

        Aivastamallahan niistä viruksista sitten pääsee. Kaiken järjen mukaan sen pitäis toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitäis imaista nenän kautta. Levillä todettiin, että kurkkuun kaadettuna ei ainakaan toimi.

        Eli siis sait(te) Levillä coronan. Pysykää kaukana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivastamallahan niistä viruksista sitten pääsee. Kaiken järjen mukaan sen pitäis toimia.

        No niin pääsee kun se siirtyy siitä seuraavalle, ja hyvin toimii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis sait(te) Levillä coronan. Pysykää kaukana!

        Oot ottanu tarpeeksi. Kurlaa lopuilla nenä ;D


    • Anonyymi

      Itse vedin ja varmaan vieläkin syön c-vitamiini tabletteja, kuivattavat hyvin sellaiseen vesimäiseen nenän vuotamiseen, jolla ei ole tekemistä jonkin koronan kanssa ollenkaan, on normaalia sellainen.

    • Anonyymi

      Vaihda parta-ajuri: Braun-Jyrsijä -hiukset pois samantien, kuin minäkin kohta teen.
      Pitkä hiuksi on naisen merkki, ei sovi miehelle lainkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe