En keksi palstalla enää mitään sanottavaa. Mikä avuksi?
Olen ruosteessa
54
74
Vastaukset
- Anonyymi
ehkä on syytä lopettaa palstailut ja tekemään jotain muuta mikä puhututtaa
- Anonyymi
Braunin uusi kone-höylä, partakone, on parempi kuin Philips, tehokkaampi on ja akku on tehokkaampi sekin kun Philipsillä on Li-ion, Braunilla on Nimh, nikkelimetallihybridi ja Philipsin akku ei pysty tekemään niin suuria tehoja se litium-ioni akku kuin nikkeli-metalli-hybridi kuin Braunilla :D
Kun ei ole sanottavaa, laita linkki.
- Anonyymi
Minäkin voin heittää jonkin musiikkilinkin toista ihmistä ilahttuakseni: Judas Priest - Turbo Lover: https://www.youtube.com/watch?v=JhY9GOhFwN4
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin voin heittää jonkin musiikkilinkin toista ihmistä ilahttuakseni: Judas Priest - Turbo Lover: https://www.youtube.com/watch?v=JhY9GOhFwN4
Minäkin heitän linkin. Haaveilu linkin.
https://www.etuovi.com/kohde/9501449Minusta tämä on hyvä idea - linkki. Voit lukea netistä iltapäivälehtiä ja leikata sieltä ajankohtaista tekstiä linkin keran. Myös wikipediasta voi ottaa tekstiä ja laittaa linkin. Sillon joku voi vastata aiheeseen, joka sinusta on niin mielenkiintoinen, että toit tänne omin käsin linkin. Siitä voi syntyä keskustelua, joka saavutettavissa pienellä leikkaa-liimaa-toiminnolla ja linkillä! Jan1 on viisas! :)
- Anonyymi
Oletko koskaan harkinnut olevas hiljaa .
.
.
hysss
- Anonyymi
Sinä oot sitten sanonut sanottavasi. Vai osaatko sanoa, mitä jäi sanomatta? Sanonpahan vaan, että sano mitä sanot niin kyllä täällä siitä sanomista riittää! =)
- Anonyymi
anteeksi paljon, anteeksi ja vielä kerran anteeksi, =)
- Anonyymi
ajele karvasi vaikka sillä, mutta muista, aina ajon jälkeen palauttaa se paikalleen suihkuhuoneeseen,
itse suosin tietysti parranajohöyliä, =) - Anonyymi
Ulos tuulettumaan, kaupat on vielä auki.
- Anonyymi
hhmm... enpä taida, taitaa ostokset jäädä kun olen köyhä ihminen,
köyhä ja rutiköyhä, almuja anelen joka päivä. ja käyhyydessä elelen. /= - Anonyymi
hyvää yötä ja kauniita unia. /=
- Anonyymi
Sanoi abris eli abrakadabra?
Kirjoittajan umpikuja? Tarvitset virikkeitä. Usein reipas kävely ulkoilmassa auttaa. Aivosumun haihtumisessa auttaa myös hyvin nukutut yöunet.
Kun oma ideapankki on tyhjä, pitää heittäytyä tekemään jotain muuta.
Lataa akkuja ja rentoudu. :)- Anonyymi
Heti kuntulee parta-osama-jeesus palstalle, niin partakone-ehdotuksia mitä kannattaisi käyttää...
Anonyymi kirjoitti:
Heti kuntulee parta-osama-jeesus palstalle, niin partakone-ehdotuksia mitä kannattaisi käyttää...
Ai niinkö, onko tämä joku uusi sääntö? Minulle ei ole taaskaan lähetetty viimeistä palstaraporttia.
Huoks! Aina sama juttu. :D
Välillä lukee. 😊 Ei tartte sanoa mitään.
No olihan tämäkin jo paljon ollakseen muka ei mitään 🤗. Ruosteenpoisto on muutenkin paikallaan näin keväisin, ainakin ja etenkin prätkäilyssä, niin miksei myös palstailussa 🤔 Sä et tosiaan ole paljon kirjoitellut.... Mä oon miettinyt että kukakohan oikein olet, mitkä jutut kiinnostaa sua ja mitähän sä harrastat ja mistä innostut...
Jos sun pitäisi kuvailla itseäsi minulle 10 sanalla, mitkä ne sanat olisivat?- Anonyymi
Partakoneiden taistelu Braun vs Philip, kohta tulee jo sähköhammasjojenkin taisto..
- Hauskaa noniin tyttöjen kanssa katsella hauskoja "tiedoksiantoja" erilaisista koneista. Anonyymi kirjoitti:
Partakoneiden taistelu Braun vs Philip, kohta tulee jo sähköhammasjojenkin taisto..
- Hauskaa noniin tyttöjen kanssa katsella hauskoja "tiedoksiantoja" erilaisista koneista.Sun kannattaisi tarkistuttaa sulakkeet, vaikuttaa siltä että olet oikosulussa.
Olen palstalla ollut tarkoituksella aika salamyhkäinen elämästäni. En oikein edes tiedä miksi.
Apua miten vaikean tehtävän annoit. Aloin jo naputtelemaan sanoja, mutta sitten tajusin etten ollut tyytyväinen listaan ja poistin sen. Pidän siis edelleen kiinni salamyhkäisyydestäni, enkä edes tiedä miksi :DPartakaweri kirjoitti:
Olen palstalla ollut tarkoituksella aika salamyhkäinen elämästäni. En oikein edes tiedä miksi.
Apua miten vaikean tehtävän annoit. Aloin jo naputtelemaan sanoja, mutta sitten tajusin etten ollut tyytyväinen listaan ja poistin sen. Pidän siis edelleen kiinni salamyhkäisyydestäni, enkä edes tiedä miksi :DSalamyhkäinen ja yksityinen, siinä vasta kaksi sanaa. kahdeksan jäljellä.
Kyllä sinä siihen pystyt, paljastamatta liikaa itsestäsi
(ps. partainen -sanaa saa sit käyttää vaan ihan äärimmäisessä hädässä, koska se on niin ilmeinen 😉 )Lillis2020 kirjoitti:
Salamyhkäinen ja yksityinen, siinä vasta kaksi sanaa. kahdeksan jäljellä.
Kyllä sinä siihen pystyt, paljastamatta liikaa itsestäsi
(ps. partainen -sanaa saa sit käyttää vaan ihan äärimmäisessä hädässä, koska se on niin ilmeinen 😉 )Ärsyttävä
Uskollinen
Luotettava
Hyvä läheinen
Hullu
Vekkuli
Sitkeä
Selviytyjä
Huh, se oli vaikeaa 😅Partakaweri kirjoitti:
Ärsyttävä
Uskollinen
Luotettava
Hyvä läheinen
Hullu
Vekkuli
Sitkeä
Selviytyjä
Huh, se oli vaikeaa 😅Jee!! 👏🏻 Hyvä sinä! 😄🤗
Positiivisia, vahvoja ja mielenkiintoa herättäviä sanavalintoja, aivan mahtavaa! 😎
Mä toivon että sulla herää into kirjoitella täällä. Ei se ota ellei se jotain annakin 😉Partakaweri kirjoitti:
Ärsyttävä
Uskollinen
Luotettava
Hyvä läheinen
Hullu
Vekkuli
Sitkeä
Selviytyjä
Huh, se oli vaikeaa 😅Ja mä lisään hyvä keskustelukumppani. Olen keskustellut sun kanssa henkevästi itselle aroista asioista ja saanut niistä rohkeutta lisää. Kiitos.
Vedä kännit☝️
En ole juonut alkomahoolia sitten viime Joulun. Jostain syystä veikkaan ettei se auttaisi 🤔
Partakaweri kirjoitti:
En ole juonut alkomahoolia sitten viime Joulun. Jostain syystä veikkaan ettei se auttaisi 🤔
Meillä juapoilla on aina asiaa..
Palstan tuotteliain kirjoittaja käyttää kylmää valkkaria.
Hiljaisuudessa piilee viisaus.
Sinut pitää öljytä😁
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Öö 😳🤣
On ehkä hieman liian tavallista elämää eikä muuta, mutta kun parta tulee mieleen... veljellä on uusi hieno Philipsin kone päätin itsekin ostaa, nyt on Braunin jyrsijä..
Todellista elämää....
Milloin palstalle tulee kiinnostavia asioita? Tehdään veikkaus. Minä veikkaan, että ehkä vuonna 2025.
Ai, kyllä täällä on minusta kiinnostaviakin asioita :).
Onneksi täällä oleminen on vapaaehtoista. Jos kirjoitukset harmittaa, niin ainahan voit laittaa tunnuksen ja saliksen johonkin varmaan säilöön ja palata sitten vaikka vuonna 2025 katsomaan, josko arvauksesi olisi osunut oikeaan. Toinen vaihtoehto on tietysti tehdä niitä kiinnostavia aloituksia itse :)Lillis2020 kirjoitti:
Ai, kyllä täällä on minusta kiinnostaviakin asioita :).
Onneksi täällä oleminen on vapaaehtoista. Jos kirjoitukset harmittaa, niin ainahan voit laittaa tunnuksen ja saliksen johonkin varmaan säilöön ja palata sitten vaikka vuonna 2025 katsomaan, josko arvauksesi olisi osunut oikeaan. Toinen vaihtoehto on tietysti tehdä niitä kiinnostavia aloituksia itse :)Olen samaa mieltä, että täällä on mielenkiintoisia asioita. Esimerkiksi tänään Jan1 kertoi jonkun hänen tuttunsa joutuneen moottoripyöräonnettomuuteen. Oli tullut kolhuja. Itsestä se oli mielenkiintoinen. Stadissa asuesssani työpaikallani oli nainen, jonka mies oli kuollut moottoripyörä onnettomuudessa. Teoriassa Jan1:n tutulle olisi voinut käydä hassusti varsinkin, jos joku olisi kovaa vauhtia ajanut kaatuneen motoristin yli. Minusta tässä oli dramatiikkaa tämän päivän osalta. Kenties tämä moottoripyörä kiinnostaa myös muita, esimerkiksi Disseä, joka hankki viime vuonna itselleen prätkän.
- Anonyymi
Ole hiljaa.
-flowersreally- Juo öljyä
Aivan sairaan hauska (typerä) tää Subin Kauhea Kankkunen 2.
Olen nauranut jo kerran.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Kontrastimusaa
(hirn)
https://www.youtube.com/watch?v=wwvcp8gkR0M&list=RDIVLrxkuQoNw&index=7Länsimainen kulttuuri on tiensä päässä.
Mutta aina kannattaa kuunnella, jos ei jaksa lukea.
"All sunshine makes a desert"
(hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Länsimainen kulttuuri on tiensä päässä.
Mutta aina kannattaa kuunnella, jos ei jaksa lukea.
"All sunshine makes a desert"
(hirn)Aikansa kutakin hiekkaa.
- Anonyymi
Hanki elämä.
Enkä välitä jos joku jo sanoi tämän jo aiemmin, - Anonyymi
Alumiinifolio käyttöön :)
Eiku oikeesti ruosteisia kohtia kannattaa hinkata alumiinifoliolla.
Toiset vannoo öljyn toimivan. Tuota jos nyt vaan ihan vähan pullosta voidetta kurkkuun .- Anonyymi
Coronan 'ansiosta' voin desinfioida itseäni päivittäin hyvällä omallatunnolla ottamalla ihan vähän pullosta 'voidetta' kurkkuun...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Coronan 'ansiosta' voin desinfioida itseäni päivittäin hyvällä omallatunnolla ottamalla ihan vähän pullosta 'voidetta' kurkkuun...
Se pitäis imaista nenän kautta. Levillä todettiin, että kurkkuun kaadettuna ei ainakaan toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pitäis imaista nenän kautta. Levillä todettiin, että kurkkuun kaadettuna ei ainakaan toimi.
Jooh silloin tulee nenään partasuti, aivastus, aivastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooh silloin tulee nenään partasuti, aivastus, aivastus.
Aivastamallahan niistä viruksista sitten pääsee. Kaiken järjen mukaan sen pitäis toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis sait(te) Levillä coronan. Pysykää kaukana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivastamallahan niistä viruksista sitten pääsee. Kaiken järjen mukaan sen pitäis toimia.
No niin pääsee kun se siirtyy siitä seuraavalle, ja hyvin toimii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis sait(te) Levillä coronan. Pysykää kaukana!
Oot ottanu tarpeeksi. Kurlaa lopuilla nenä ;D
- Anonyymi
Itse vedin ja varmaan vieläkin syön c-vitamiini tabletteja, kuivattavat hyvin sellaiseen vesimäiseen nenän vuotamiseen, jolla ei ole tekemistä jonkin koronan kanssa ollenkaan, on normaalia sellainen.
- Anonyymi
Vaihda parta-ajuri: Braun-Jyrsijä -hiukset pois samantien, kuin minäkin kohta teen.
Pitkä hiuksi on naisen merkki, ei sovi miehelle lainkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752