Alla olevalla linkillä yli kolmekymmentä lääketieteen asiantuntijaa eri maista pitää koronalla pelottelua liioiteltuina ja siitä johtuvia rajoituksia ylimitoitettuina.
Linkissä on myös kohta "Faktoja covid-19:sta" siitä voi valita myös kieleksi suomen tälle osiolle klikkaamalla FI
Linkki sisältää erittäin paljon tietoa menneillään olevasta koronapelottelusta ja kumoaa paljon median levittämiä vääriä tietoja koronan vaarallisuudesta.
https://olennaisiafaktoja.wordpress.com/2020/04/29/petos-paljastuu-covid-19-valheet-ja-epajohdonmukaisuudet-viranomaistoimissa/
Yli 30 lääketiteen asiantuntijaa: Koronapelko perusteeton
8
353
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kuin sivustollasikin sanotaan, se on se 5G !!!
Montako mastoa olet jo kaatanut, Rakas Uskonveli ?- Anonyymi
"Niin kuin sivustollasikin sanotaan, se on se 5G !!"
5G on tietysti toinen paha asia, mutta siitä ei ollut tarkoitus tässä kertoa. Se vain oli saman linkin yhteydessä ylimääräisenä.
Mutta vielä yksi arvostettu lääketieteen asiantuntija, joka on myös sitä mieltä, että koronavirus on suurelle enemmistölle harmiton infektio, on Britannian hallituksen lääketieteellinen neuvonantaja Chris Whitty. Tässä hänen kommenttinsa:
https://off-guardian.org/2020/05/15/watch-uk-chief-medic-confirms-again-covid19-harmless-to-vast-majority/ Anonyymi kirjoitti:
"Niin kuin sivustollasikin sanotaan, se on se 5G !!"
5G on tietysti toinen paha asia, mutta siitä ei ollut tarkoitus tässä kertoa. Se vain oli saman linkin yhteydessä ylimääräisenä.
Mutta vielä yksi arvostettu lääketieteen asiantuntija, joka on myös sitä mieltä, että koronavirus on suurelle enemmistölle harmiton infektio, on Britannian hallituksen lääketieteellinen neuvonantaja Chris Whitty. Tässä hänen kommenttinsa:
https://off-guardian.org/2020/05/15/watch-uk-chief-medic-confirms-again-covid19-harmless-to-vast-majority/Tuo krjoitus Chris Whittystä oli minun, mutta unohdin kirjautua omalle nimimerkilleni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niin kuin sivustollasikin sanotaan, se on se 5G !!"
5G on tietysti toinen paha asia, mutta siitä ei ollut tarkoitus tässä kertoa. Se vain oli saman linkin yhteydessä ylimääräisenä.
Mutta vielä yksi arvostettu lääketieteen asiantuntija, joka on myös sitä mieltä, että koronavirus on suurelle enemmistölle harmiton infektio, on Britannian hallituksen lääketieteellinen neuvonantaja Chris Whitty. Tässä hänen kommenttinsa:
https://off-guardian.org/2020/05/15/watch-uk-chief-medic-confirms-again-covid19-harmless-to-vast-majority/Mitäs uutta tuossa Whittyn lausunnossa muka on?
Mutta se harmiton koronan kantaja voi kantaa viruksensa sellaiselle jolle koronavirus ei olekaan harmiton.
Esim. lääkärille, sairaanhoitajalle, joka kantaa sen potilailleen, jne. Anonyymi kirjoitti:
Mitäs uutta tuossa Whittyn lausunnossa muka on?
Mutta se harmiton koronan kantaja voi kantaa viruksensa sellaiselle jolle koronavirus ei olekaan harmiton.
Esim. lääkärille, sairaanhoitajalle, joka kantaa sen potilailleen, jne."Mitäs uutta tuossa Whittyn lausunnossa muka on?"
Ei välttämättä mitään, mutta se vain vahvistaa sen, että korona on harmiton virus.
"Mutta se harmiton koronan kantaja voi kantaa viruksensa sellaiselle jolle koronavirus ei olekaan harmiton."
Koska virus voi asiantuntijoiden mukaan olla oireeton, jokainen ihminen voi silloin tietämättään olla viruksen kantaja nyt ja aina maailmanloppuun saakka. Jos lähdetään sille linjalle, että kukaan ei saisi tartuttaa ketään, pitäisi maailman kaikki ihmiset asettaa karanteeniin maailmanloppuun saakka..- Anonyymi
Mark5 kirjoitti:
"Mitäs uutta tuossa Whittyn lausunnossa muka on?"
Ei välttämättä mitään, mutta se vain vahvistaa sen, että korona on harmiton virus.
"Mutta se harmiton koronan kantaja voi kantaa viruksensa sellaiselle jolle koronavirus ei olekaan harmiton."
Koska virus voi asiantuntijoiden mukaan olla oireeton, jokainen ihminen voi silloin tietämättään olla viruksen kantaja nyt ja aina maailmanloppuun saakka. Jos lähdetään sille linjalle, että kukaan ei saisi tartuttaa ketään, pitäisi maailman kaikki ihmiset asettaa karanteeniin maailmanloppuun saakka..>>>Ei välttämättä mitään, mutta se vain vahvistaa sen, että korona on harmiton virus.<<<
Kerro tuo niille koronan tappamille. Sinulla kun lienee henkimaailman lahjoja? - Anonyymi
Mark5 kirjoitti:
"Mitäs uutta tuossa Whittyn lausunnossa muka on?"
Ei välttämättä mitään, mutta se vain vahvistaa sen, että korona on harmiton virus.
"Mutta se harmiton koronan kantaja voi kantaa viruksensa sellaiselle jolle koronavirus ei olekaan harmiton."
Koska virus voi asiantuntijoiden mukaan olla oireeton, jokainen ihminen voi silloin tietämättään olla viruksen kantaja nyt ja aina maailmanloppuun saakka. Jos lähdetään sille linjalle, että kukaan ei saisi tartuttaa ketään, pitäisi maailman kaikki ihmiset asettaa karanteeniin maailmanloppuun saakka..>>>Koska virus voi asiantuntijoiden mukaan olla oireeton, jokainen ihminen voi silloin tietämättään olla viruksen kantaja nyt ja aina maailmanloppuun saakka. Jos lähdetään sille linjalle, että kukaan ei saisi tartuttaa ketään, pitäisi maailman kaikki ihmiset asettaa karanteeniin maailmanloppuun saakka..<<<
Ei tarvitse. Kyllä epidemia aikanaan ohi menee.Seuraa tilastoja!
- Anonyymi
"Ei ole koronaa!" - näin ajattelee monikin Venäjän ortodoksikirkon piirissä - ja maksaa hengellään.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006511949.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664