Yli 30 lääketiteen asiantuntijaa: Koronapelko perusteeton

Alla olevalla linkillä yli kolmekymmentä lääketieteen asiantuntijaa eri maista pitää koronalla pelottelua liioiteltuina ja siitä johtuvia rajoituksia ylimitoitettuina.
Linkissä on myös kohta "Faktoja covid-19:sta" siitä voi valita myös kieleksi suomen tälle osiolle klikkaamalla FI

Linkki sisältää erittäin paljon tietoa menneillään olevasta koronapelottelusta ja kumoaa paljon median levittämiä vääriä tietoja koronan vaarallisuudesta.

https://olennaisiafaktoja.wordpress.com/2020/04/29/petos-paljastuu-covid-19-valheet-ja-epajohdonmukaisuudet-viranomaistoimissa/

8

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kuin sivustollasikin sanotaan, se on se 5G !!!

      Montako mastoa olet jo kaatanut, Rakas Uskonveli ?

      • Anonyymi

        "Niin kuin sivustollasikin sanotaan, se on se 5G !!"

        5G on tietysti toinen paha asia, mutta siitä ei ollut tarkoitus tässä kertoa. Se vain oli saman linkin yhteydessä ylimääräisenä.

        Mutta vielä yksi arvostettu lääketieteen asiantuntija, joka on myös sitä mieltä, että koronavirus on suurelle enemmistölle harmiton infektio, on Britannian hallituksen lääketieteellinen neuvonantaja Chris Whitty. Tässä hänen kommenttinsa:

        https://off-guardian.org/2020/05/15/watch-uk-chief-medic-confirms-again-covid19-harmless-to-vast-majority/


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Niin kuin sivustollasikin sanotaan, se on se 5G !!"

        5G on tietysti toinen paha asia, mutta siitä ei ollut tarkoitus tässä kertoa. Se vain oli saman linkin yhteydessä ylimääräisenä.

        Mutta vielä yksi arvostettu lääketieteen asiantuntija, joka on myös sitä mieltä, että koronavirus on suurelle enemmistölle harmiton infektio, on Britannian hallituksen lääketieteellinen neuvonantaja Chris Whitty. Tässä hänen kommenttinsa:

        https://off-guardian.org/2020/05/15/watch-uk-chief-medic-confirms-again-covid19-harmless-to-vast-majority/

        Tuo krjoitus Chris Whittystä oli minun, mutta unohdin kirjautua omalle nimimerkilleni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin kuin sivustollasikin sanotaan, se on se 5G !!"

        5G on tietysti toinen paha asia, mutta siitä ei ollut tarkoitus tässä kertoa. Se vain oli saman linkin yhteydessä ylimääräisenä.

        Mutta vielä yksi arvostettu lääketieteen asiantuntija, joka on myös sitä mieltä, että koronavirus on suurelle enemmistölle harmiton infektio, on Britannian hallituksen lääketieteellinen neuvonantaja Chris Whitty. Tässä hänen kommenttinsa:

        https://off-guardian.org/2020/05/15/watch-uk-chief-medic-confirms-again-covid19-harmless-to-vast-majority/

        Mitäs uutta tuossa Whittyn lausunnossa muka on?

        Mutta se harmiton koronan kantaja voi kantaa viruksensa sellaiselle jolle koronavirus ei olekaan harmiton.

        Esim. lääkärille, sairaanhoitajalle, joka kantaa sen potilailleen, jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs uutta tuossa Whittyn lausunnossa muka on?

        Mutta se harmiton koronan kantaja voi kantaa viruksensa sellaiselle jolle koronavirus ei olekaan harmiton.

        Esim. lääkärille, sairaanhoitajalle, joka kantaa sen potilailleen, jne.

        "Mitäs uutta tuossa Whittyn lausunnossa muka on?"

        Ei välttämättä mitään, mutta se vain vahvistaa sen, että korona on harmiton virus.

        "Mutta se harmiton koronan kantaja voi kantaa viruksensa sellaiselle jolle koronavirus ei olekaan harmiton."

        Koska virus voi asiantuntijoiden mukaan olla oireeton, jokainen ihminen voi silloin tietämättään olla viruksen kantaja nyt ja aina maailmanloppuun saakka. Jos lähdetään sille linjalle, että kukaan ei saisi tartuttaa ketään, pitäisi maailman kaikki ihmiset asettaa karanteeniin maailmanloppuun saakka..


      • Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

        "Mitäs uutta tuossa Whittyn lausunnossa muka on?"

        Ei välttämättä mitään, mutta se vain vahvistaa sen, että korona on harmiton virus.

        "Mutta se harmiton koronan kantaja voi kantaa viruksensa sellaiselle jolle koronavirus ei olekaan harmiton."

        Koska virus voi asiantuntijoiden mukaan olla oireeton, jokainen ihminen voi silloin tietämättään olla viruksen kantaja nyt ja aina maailmanloppuun saakka. Jos lähdetään sille linjalle, että kukaan ei saisi tartuttaa ketään, pitäisi maailman kaikki ihmiset asettaa karanteeniin maailmanloppuun saakka..

        >>>Ei välttämättä mitään, mutta se vain vahvistaa sen, että korona on harmiton virus.<<<

        Kerro tuo niille koronan tappamille. Sinulla kun lienee henkimaailman lahjoja?


      • Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

        "Mitäs uutta tuossa Whittyn lausunnossa muka on?"

        Ei välttämättä mitään, mutta se vain vahvistaa sen, että korona on harmiton virus.

        "Mutta se harmiton koronan kantaja voi kantaa viruksensa sellaiselle jolle koronavirus ei olekaan harmiton."

        Koska virus voi asiantuntijoiden mukaan olla oireeton, jokainen ihminen voi silloin tietämättään olla viruksen kantaja nyt ja aina maailmanloppuun saakka. Jos lähdetään sille linjalle, että kukaan ei saisi tartuttaa ketään, pitäisi maailman kaikki ihmiset asettaa karanteeniin maailmanloppuun saakka..

        >>>Koska virus voi asiantuntijoiden mukaan olla oireeton, jokainen ihminen voi silloin tietämättään olla viruksen kantaja nyt ja aina maailmanloppuun saakka. Jos lähdetään sille linjalle, että kukaan ei saisi tartuttaa ketään, pitäisi maailman kaikki ihmiset asettaa karanteeniin maailmanloppuun saakka..<<<

        Ei tarvitse. Kyllä epidemia aikanaan ohi menee.Seuraa tilastoja!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe