millainen grilli sinulla on ja onko hiili kaasu vai sähkögrilli paras ja millaisen grillin ostat seuraavaksi ja lemppari grillattavasi
Vastaukset 51
Tällä hetkellä sähkögrilli, sekun on niin tuhottoman helppokäyttöinen. Ei se kyllä perinteistä hiilikäyttöistä pallogrilliä maun puolesta voita.
- Anonyymi
onko seuraava hiiligrilli ja mitä tulee grillattua usein
Anonyymi kirjoitti:
onko seuraava hiiligrilli ja mitä tulee grillattua usein
Olen tylsä. Useimmiten grillaan makkaraa ja juustoa.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Olen tylsä. Useimmiten grillaan makkaraa ja juustoa.
makkara on hyvä grillattava ja grillaatko usein
Anonyymi kirjoitti:
makkara on hyvä grillattava ja grillaatko usein
Itse asiassa aika harvoin tulee grillailtua. Pitäisikin harrastaa tuota useammin, nyt vielä kun parhaat säät ovat vielä edessä päin.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Itse asiassa aika harvoin tulee grillailtua. Pitäisikin harrastaa tuota useammin, nyt vielä kun parhaat säät ovat vielä edessä päin.
joo kannattaa grillailla ja grillailla voi läpi vuoden
Hiiligrilli. Se on minusta ainoa oikea grilli.
- Anonyymi
mitäs tulee grillailtua useimmiten sillä
Anonyymi kirjoitti:
mitäs tulee grillailtua useimmiten sillä
Lihaa, juustoa ja joskus maissia.
Pennuille makkaraa ja grillitassuja.
Kunhan treenaan itse ja maisten, vois vaikka mitä käräyttää. 😀
Kala vois olla yks...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Lihaa, juustoa ja joskus maissia.
Pennuille makkaraa ja grillitassuja.
Kunhan treenaan itse ja maisten, vois vaikka mitä käräyttää. 😀
Kala vois olla yks...hyvä treenata kaikkea ja mikä maistuvin grillattava ja mitä usein tulee tehtyä helppouden takia
Anonyymi kirjoitti:
hyvä treenata kaikkea ja mikä maistuvin grillattava ja mitä usein tulee tehtyä helppouden takia
Niin ja kiva saada vaihtelua. Sipulirenkaat ja pekoni vois olla myös kivoja lisätäräyksiä makumaailmaan. 😋
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin ja kiva saada vaihtelua. Sipulirenkaat ja pekoni vois olla myös kivoja lisätäräyksiä makumaailmaan. 😋
totta tuokin hyvä kokeilla kaikkea ja löytää mieluisimmat ja aistuvimmat niin ilman kokeiluja ei niitä löydä
Anonyymi kirjoitti:
totta tuokin hyvä kokeilla kaikkea ja löytää mieluisimmat ja aistuvimmat niin ilman kokeiluja ei niitä löydä
Näinhän se on.
Kalaa voisi kyllä seuraavaksi kokeilla. 😋- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Näinhän se on.
Kalaa voisi kyllä seuraavaksi kokeilla. 😋kalakin on hyvää täytyis opetella savustamaan
Anonyymi kirjoitti:
kalakin on hyvää täytyis opetella savustamaan
Joo. Varmaan netistäkin löytyy ohjeet.
Aika menee varmaan kalan koon tai määrän mukaan.
Leppälastuja ja katajanoksa, muutama sokeripala antamaan väriä.
Savustetut muikut on parasta mitä tiedän. 😋
🥺😩😩😩😩Just käytin taas meidän 1v suihkulla kaksi vuotias taas kuorutti tällä kertaa aurinko-salaatilla kun oltiin syöty.
valtakunta kirjoitti:
Meillä on vain grilli pöytämalli jotain panineita pystyy just grillaan.
Jos tuota nyt grilliksi voi sanoa😁
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Jos tuota nyt grilliksi voi sanoa😁
voitko laittaa siitä kuvan ja grillaatteko usein
Anonyymi kirjoitti:
Lildl malli ostettu joskus 5vuotta sit.
Anonyymi kirjoitti:
Se on nyt taas jossain perällä kaapissa joten ei ole ollut nyt ajan kohtainen.
https://www.lidl.fi/fi/tarjouslehdet/tarjoukset-to-28-5-2020-ke-3-6-2020/view/flyer/page/10
Tuolla on nyt samannäköinen sattumoisin tulossa myyntiin joten en tiedä onko ihan sama nyt olen tissittämässä yksi vuotiasta- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Lildl malli ostettu joskus 5vuotta sit.
ei nyt sano mitään täytyis nähdä
Anonyymi kirjoitti:
Sivu yhdeksän
Ei me nyt paljoa mutta joskus muutaman kerran vuodessa jos tuota nyt grilliksi voi sanoa.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sivu yhdeksän
Ei me nyt paljoa mutta joskus muutaman kerran vuodessa jos tuota nyt grilliksi voi sanoa.oletteko kokeilleet makkaraa grillata sillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletteko kokeilleet makkaraa grillata sillä
ja jos asuu kerrostalossa niin ei muuta saa käyttää
Anonyymi kirjoitti:
ja jos asuu kerrostalossa niin ei muuta saa käyttää
Niin me asutaan ja kolmiossa kuin häkki linnut kerrostalossa
Anonyymi kirjoitti:
oletteko kokeilleet makkaraa grillata sillä
Miehen mukaan onnistui hyvin.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Miehen mukaan onnistui hyvin.
eli oli hyvä ostos ja eikä pahan hintainenkaan ollut ja ei esim olohuoneessa viitsi hiiligrillillä paistaa
Anonyymi kirjoitti:
eli oli hyvä ostos ja eikä pahan hintainenkaan ollut ja ei esim olohuoneessa viitsi hiiligrillillä paistaa
Ainakin meille sopiva.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ainakin meille sopiva.
se pääasia on että itselle on hyvä
Perinteinen pallogrilli. Hiiliä perkele! 🔥 🥩
Jan1 kirjoitti:
No hitto miks ei? :D
Tsop, tsop, tsop!!! ☝️🤨
Väärin. Pitää sanoa....
Tietenkin uuvelo! 😂
Öyhöttäjän putää nöyryyttää kyselijöitä. 😁Disse kirjoitti:
Tsop, tsop, tsop!!! ☝️🤨
Väärin. Pitää sanoa....
Tietenkin uuvelo! 😂
Öyhöttäjän putää nöyryyttää kyselijöitä. 😁Tietenkin uuvelo! 😣
Lesoman lähtee nukkumaan. Öitä kapiset rakit örh. 😒Jan1 kirjoitti:
Tietenkin uuvelo! 😣
Lesoman lähtee nukkumaan. Öitä kapiset rakit örh. 😒Öitä vaan. Tääkin lähtee kahtelee unia. 🥱
- Anonyymi
Hyvä normigrilli makkara; kivikylän palvareiden Hullun Tuhti :DS
- Anonyymi
millainen on normigrilli
Meillä on Weberin kaasugrilli. Se hankittiin pari vuotta sitten.. Sillä saa nopeasti grillattua kaikki herkut. Ennen oli hiiligrilli, sillä kesti aina niin kauan. Me ei jakseta odottaa.
- Anonyymi
kaasugrillin kannattaja olen minäkin mitä grillaatte usein ja mikä grillattava on ihan päällikkö
Anonyymi kirjoitti:
kaasugrillin kannattaja olen minäkin mitä grillaatte usein ja mikä grillattava on ihan päällikkö
Olen samaa mieltä. Meillä yleensä pitää saada sapuskaa nopeasti poytään. Ei ole aikaa puuhastella hiilien kanssa ja odottaa niiden kuumenemista.
Ollaan grillattu joka viikonloppu. Tehdään isompia satseja, riittää viikolla helposti lämmitettävää. Viikolla ei ole ehtinyt.- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Meillä yleensä pitää saada sapuskaa nopeasti poytään. Ei ole aikaa puuhastella hiilien kanssa ja odottaa niiden kuumenemista.
Ollaan grillattu joka viikonloppu. Tehdään isompia satseja, riittää viikolla helposti lämmitettävää. Viikolla ei ole ehtinyt.kaasugrilli on kätevä ja hyvä no eikö sillä yhtä nopeasti grillaa kuin lämmittää itse en tekisi valmiiksi
Anonyymi kirjoitti:
kaasugrilli on kätevä ja hyvä no eikö sillä yhtä nopeasti grillaa kuin lämmittää itse en tekisi valmiiksi
Voi sillä lämmittää, jos haluaa. Usein kuitenkin jää ruokaa yli ja niitä syödään pitkin viikkoa. Mikrossa ja/ tai paahtouunissa tulee nopeasti lämmitettyä sen verran kuin haluaa. Yleensä ei laiteta grilliä kuumaksi pienten annosten takia. Viitsimiskysymys.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Voi sillä lämmittää, jos haluaa. Usein kuitenkin jää ruokaa yli ja niitä syödään pitkin viikkoa. Mikrossa ja/ tai paahtouunissa tulee nopeasti lämmitettyä sen verran kuin haluaa. Yleensä ei laiteta grilliä kuumaksi pienten annosten takia. Viitsimiskysymys.
voihhan grillillä lämmittää mutta itse en viitsisi tehdä makkaroita varastoon a lämmittää 4 päivän päästä vaan ostaisin uuden paketin ja grillaisin sen ei siinä kauempaa mene aikaa
Anonyymi kirjoitti:
voihhan grillillä lämmittää mutta itse en viitsisi tehdä makkaroita varastoon a lämmittää 4 päivän päästä vaan ostaisin uuden paketin ja grillaisin sen ei siinä kauempaa mene aikaa
Ei makkaroita, vaan esim: kanaa, maissia, grillikylkeä, hampurilaisia, jne. Makkarat ei ole kovin hyviä uudelleen lämmitettyinä.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Ei makkaroita, vaan esim: kanaa, maissia, grillikylkeä, hampurilaisia, jne. Makkarat ei ole kovin hyviä uudelleen lämmitettyinä.
totta ja itse tulee grillailtua makkaroita kun halvempiin kuuluu ja silakoita voisi kokeilla ja kala ja pihvit on kalliita mutta hyvii ne kyllä on
- Anonyymi
Hiili grilli ehdottomasti jos lihaa grillaa tai nuotio ja laudan pätkässä loimukalaa hiljalleen kypsentäen, tarpeeksi kaukana liekeistä. Loimukala on ihan eri tuote kuin korpuksi palannut hiilikala! Siinä loimukalaa tehdessä, joskus olen paistanut Faijalle makkarankin tikun nokassa, eikä sitäkään pidä polttaa, ei tikkua eikä makkaraa; vaikka pinnan rapeaksi paistaisikin... vaatii vain hieman malttia!
Öitä, mä ehdin vielä 5h nukuakkin! - Anonyymi
oikke hiili puu ja grilli on takapihalla ja tänään grillataan taas pihvejä.
- Anonyymi
Mun omat grillaamiset rajoittuvat metsiin tulipaikoille.
xLiner - Anonyymi
Kongolainen grillimakkara olisi mustanaamainen mustamakkara.
- Anonyymi
Minä pidän tästä makkarasta, kivikylän Hullun Tuhti, grillimakkara, siis tällä hetkellä pidän tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.331441- 74944
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42873P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓200823Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss313771- 52746
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40688- 94662
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan119573- 52556