Vaikka olen kiltti ja hyvännäköinen mies.
Pitäisikö minun sitten ryhtyä kunnon kusipääksi? Mitä se muka auttaisi?
Ei naisista ota selvää kun eivät itse avaudu tunteistaan minulle.
Ei minua kukaan kaipaa :(
23
64
Vastaukset
- Anonyymi
No voi nyyhkis. Mut hylättiin jo lapsena. Käskettiin vain pärjäilee.
- Anonyymi
Kauniita ihmisiä pelätään, rumia uskalletaan lähestyä ja läskejä :(
- Anonyymi
Toi on muuten totta.
- Anonyymi
Suomalaisilla miehillä on suuret luulot itsestään, valitettavan totta!
- Anonyymi
Ja ruikutukset ei todellakaan auta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ruikutukset ei todellakaan auta
Ei myöskään naisten mökötys ja etäisyys vetoa minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei myöskään naisten mökötys ja etäisyys vetoa minuun.
Kyllä sinäkin löydät vielä sen oikean.
- Anonyymi
Ehkä olet vain omasta mielestäsi kiltti ja hyvännäköinen, mutta et muiden mielestä? Selittäisi paljon. Lähtötiedot on hyvä kyseenalaistaa, ettei kierrä liiaksi kehää. :)
- Anonyymi
hei, ainoa uhri oli, Hänen nimi, on Jeesus Kristus
ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
https://www.youtube.com/watch?v=SjE2a32ozJ8
terveisin. mitenkäs tällaisen roskan kanssa leikittiin, terveisillä peiteltiin.....
KYTÄT!!!!!!!
?- Anonyymi
Sairasta....<3
Tsemppiä..........
<3- Anonyymi
Hyvännäköiset löytävät aina jonkun ennemmin tai myöhemmin. Ei ole syytä huoleen.
- Anonyymi
Itseäbi ihastutti alottajan vaatimattomuus. Kyllä se siitä. Ettei vaan alottajan kriteerit naisista oo liian korkeet.
- Anonyymi
Ei pidä, ei todellakaan. Moni etsii kaltaistasi, ei vaan löydä.
- Anonyymi
Yhdestä kiltistä ja hyvännäköisestä kyllä tykätään...
- Anonyymi
Ei itsestään voi sanoa olevansa kiltti tai hyvännäköinen. Kiltteys mitataan teoissa ja ulkonäkö on aina muiden arvio sinusta.
- Anonyymi
mikä on mies, jälkeen jäi monta todistetta, sanoilla harhaanjohdettua, poissa on satu, menetetty kasvu, prinsessan valtaktsu, hyvästi ihmiskuntu, ikuist.........
https://www.youtube.com/watch?v=C6MPsgkuXnE
vain Jumala murtaa kiroust, kustua, horo kustua.......... - Anonyymi
Miten se kiltteys näkyy sinussa?
- Anonyymi
Ehkä kiltteys ei korvaa muita puutteita?
- Anonyymi
Älä välitä, voin sanoo, moni nainen haluaa kiltin miehen!! Valitettavasti se on juuri näin.. Vaikka joskus sanotaan tietyllä tavalla renttu mies kiinnostaa, mutta ei mun kohdalle eikä monen muunkaan. Pysy sellaisena! Mä jos nään yhdenkin väärän piirteen miehessä se jää siihen samantien.
- Anonyymi
Hyvin.kiltti alotus ja sanojen komeus paistoi läpi. Bravo, bravissimo.
- Anonyymi
Mitä jännempi sen parempi. Renttua naiset haluaa. He haluavat fiksata kaiken paremmiksi. Hoivavietti ja usko että voi muuttaa toisen ihmisen kaltaisekseen.
- Anonyymi
Näin on. Miehet kaipaa kilttiä naista. Nöyrää, kuuliaista, vaatimatonta. Sanon välillä sanasen, aamulla laitan pullonpohjalasit päähäni, sukaisen hiukseni ja katson vienosti hymyillen, josko huomaat minut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671