Onko kellään kokemuksia noista x3m tikuista?
Millaisia?
Eikö lapakulma/peliasento ole vähän erilainen kuin mihin suomessa on totuttu.
Onko hyviä mailoja totuttelun jälkeen?
X3M
2
799
Vastaukset
- Testannut
Minä testasin X3M:n Mogul 27:aa yhdessä tapahtumassa, ja se tuntui jokseenkin erittäin hyvältä. Ihastuin mailaan niin, että kikkailin sen kanssa pitkän tovin, joten sain melko hyvän käsityksen ko. tikusta.
Pallotuntuma oli hyvä, ja varsi oli ohuempi kuin yleensä muissa mailoissa, mikä minusta ainakin tuntuu mukavammalta pitää kädessä. Lapakulmasta sen verran, että yleensä minun vedot on varsinaisia maanuoliaisia, kun en saa niitä kunnolla nousemaan, MUTTA tällä mailalla ne tuntuivat kohoavan ihan eri tavalla. Jotenkin vetojen tarkkuuskin tuntui olevan parempi. Tämäkin tietysti riippuu aivan itse pelaajasta. Pelaan tällä hetkellä Fättärin ORC 29:lla ja olisin kyllä valmis vaihtamaan milloin tahansa! - x3m,Exel,Fat Pipe
Itellä on semmonen, vedot ja lämärit lähtee hyvin, kun sopivasti lapaa taittaa. Alussa oli vähän oudon tuntuinen mutta nyt kyll on jo tottunut ja on kyllä loistava maila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794944- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482209
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830