Miksi miehet jankuttavat?

Anonyymi

Enkä tarkoita nyt vain tätä palstaa, vaan ihan myös irl. Unohtaako ne mitä sanoivat parhaimmillaan pari minuutta sitten, vai mikä siinä on?

17

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täh? Yleisesti päinvastoin naisia pidetään jankuttajina.

      • Ei ku nalkuttajina.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei ku nalkuttajina.

        Sekä jäkättäjinä.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Sekä jäkättäjinä.

        Sama asia.

        Nalkutuksen ja jankutuksen/jäkätyksen/ mäkätyksen ero on siinä että nalkutuksella koitetaan saada toinen jotain oppimaan.. "Otatko sukat lattialta pois" "Laitatko ne sukat pyykkikoriin, kiitos" ...Parin vuoden päästä: "Mikä vittu siinä on, että ne hikiset sukat pitää heittää keskelle lattiaa?"

        Jankutus ja jäkätys on taas sitä mitä täällä esim viinamies ja moni muu harrastaa.


    • Kyllä. Juuri näin.

      Ajattele, jos ei koskaan sanottais mitään mikä on jo sanottu. Kyllä olis hiljaista. Ja tämäkin palsta olis entistä kuolleempi.

    • Anonyymi

      Koska ne on tottunut siihen että aina naiset testaa onko mies vahva.

      • Anonyymi

        Jankuttajamies on vahva vai?


    • Anonyymi

      Yksi syy on varmaan se että joitain asioita ei kukaan tunnu ymmärtävän.

      • Perusjuttuahan on se, että kukaan ei koskaan ymmärrä mitään.
        Tai siltä ainakin tuntuu.


      • Thymallus kirjoitti:

        Perusjuttuahan on se, että kukaan ei koskaan ymmärrä mitään.
        Tai siltä ainakin tuntuu.

        Ymmärrän..☝️


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Perusjuttuahan on se, että kukaan ei koskaan ymmärrä mitään.
        Tai siltä ainakin tuntuu.

        On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.

        Mutta selitäpäs käsijarrun automaattikiristimen toiminta humanistille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.

        Olet ikisinkku, eikö niin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.

        Järjellä tietysti, kunhan Nainen on nuori, hoikka, kaunis ja vanhoillinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ikisinkku, eikö niin?

        Siinä se ymmärtämättömyys taas tuli esiin...ei sitä paljoa tarvitse houkutella.


    • Katso elokuva inside man, siinä on hyvä aloitus. Mies kertoo nimensä ja kertoo muutakin, kertoo ettei ikinä toista itseään ja kysyy mikä nimeni oli. Koska et kuunnellut, keskittynyt etkä reagoinut et muista hänen nimeään. Samasta syystä ne miehet jankkaa irl:ässäsi. 😋😋😋

      • Anonyymi

        Mitä sanoitkaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe