Enkä tarkoita nyt vain tätä palstaa, vaan ihan myös irl. Unohtaako ne mitä sanoivat parhaimmillaan pari minuutta sitten, vai mikä siinä on?
Miksi miehet jankuttavat?
17
58
Vastaukset
Täh? Yleisesti päinvastoin naisia pidetään jankuttajina.
Partakaweri kirjoitti:
Sekä jäkättäjinä.
Sama asia.
Nalkutuksen ja jankutuksen/jäkätyksen/ mäkätyksen ero on siinä että nalkutuksella koitetaan saada toinen jotain oppimaan.. "Otatko sukat lattialta pois" "Laitatko ne sukat pyykkikoriin, kiitos" ...Parin vuoden päästä: "Mikä vittu siinä on, että ne hikiset sukat pitää heittää keskelle lattiaa?"
Jankutus ja jäkätys on taas sitä mitä täällä esim viinamies ja moni muu harrastaa.
Kyllä. Juuri näin.
Ajattele, jos ei koskaan sanottais mitään mikä on jo sanottu. Kyllä olis hiljaista. Ja tämäkin palsta olis entistä kuolleempi.- Anonyymi
Koska ne on tottunut siihen että aina naiset testaa onko mies vahva.
- Anonyymi
Jankuttajamies on vahva vai?
- Anonyymi
Yksi syy on varmaan se että joitain asioita ei kukaan tunnu ymmärtävän.
Thymallus kirjoitti:
Perusjuttuahan on se, että kukaan ei koskaan ymmärrä mitään.
Tai siltä ainakin tuntuu.Ymmärrän..☝️
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Perusjuttuahan on se, että kukaan ei koskaan ymmärrä mitään.
Tai siltä ainakin tuntuu.On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.
Anonyymi kirjoitti:
On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.
Mutta selitäpäs käsijarrun automaattikiristimen toiminta humanistille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.
Olet ikisinkku, eikö niin?
Anonyymi kirjoitti:
On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.
Järjellä tietysti, kunhan Nainen on nuori, hoikka, kaunis ja vanhoillinen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ikisinkku, eikö niin?
Siinä se ymmärtämättömyys taas tuli esiin...ei sitä paljoa tarvitse houkutella.
Katso elokuva inside man, siinä on hyvä aloitus. Mies kertoo nimensä ja kertoo muutakin, kertoo ettei ikinä toista itseään ja kysyy mikä nimeni oli. Koska et kuunnellut, keskittynyt etkä reagoinut et muista hänen nimeään. Samasta syystä ne miehet jankkaa irl:ässäsi. 😋😋😋
- Anonyymi
Mitä sanoitkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644