Enkä tarkoita nyt vain tätä palstaa, vaan ihan myös irl. Unohtaako ne mitä sanoivat parhaimmillaan pari minuutta sitten, vai mikä siinä on?
Miksi miehet jankuttavat?
17
58
Vastaukset
Täh? Yleisesti päinvastoin naisia pidetään jankuttajina.
Partakaweri kirjoitti:
Sekä jäkättäjinä.
Sama asia.
Nalkutuksen ja jankutuksen/jäkätyksen/ mäkätyksen ero on siinä että nalkutuksella koitetaan saada toinen jotain oppimaan.. "Otatko sukat lattialta pois" "Laitatko ne sukat pyykkikoriin, kiitos" ...Parin vuoden päästä: "Mikä vittu siinä on, että ne hikiset sukat pitää heittää keskelle lattiaa?"
Jankutus ja jäkätys on taas sitä mitä täällä esim viinamies ja moni muu harrastaa.
Kyllä. Juuri näin.
Ajattele, jos ei koskaan sanottais mitään mikä on jo sanottu. Kyllä olis hiljaista. Ja tämäkin palsta olis entistä kuolleempi.- Anonyymi
Koska ne on tottunut siihen että aina naiset testaa onko mies vahva.
- Anonyymi
Jankuttajamies on vahva vai?
- Anonyymi
Yksi syy on varmaan se että joitain asioita ei kukaan tunnu ymmärtävän.
Thymallus kirjoitti:
Perusjuttuahan on se, että kukaan ei koskaan ymmärrä mitään.
Tai siltä ainakin tuntuu.Ymmärrän..☝️
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Perusjuttuahan on se, että kukaan ei koskaan ymmärrä mitään.
Tai siltä ainakin tuntuu.On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.
Anonyymi kirjoitti:
On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.
Mutta selitäpäs käsijarrun automaattikiristimen toiminta humanistille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.
Olet ikisinkku, eikö niin?
Anonyymi kirjoitti:
On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.
Järjellä tietysti, kunhan Nainen on nuori, hoikka, kaunis ja vanhoillinen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ikisinkku, eikö niin?
Siinä se ymmärtämättömyys taas tuli esiin...ei sitä paljoa tarvitse houkutella.
Katso elokuva inside man, siinä on hyvä aloitus. Mies kertoo nimensä ja kertoo muutakin, kertoo ettei ikinä toista itseään ja kysyy mikä nimeni oli. Koska et kuunnellut, keskittynyt etkä reagoinut et muista hänen nimeään. Samasta syystä ne miehet jankkaa irl:ässäsi. 😋😋😋
- Anonyymi
Mitä sanoitkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399