Miksi miehet jankuttavat?

Anonyymi

Enkä tarkoita nyt vain tätä palstaa, vaan ihan myös irl. Unohtaako ne mitä sanoivat parhaimmillaan pari minuutta sitten, vai mikä siinä on?

17

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täh? Yleisesti päinvastoin naisia pidetään jankuttajina.

      • Ei ku nalkuttajina.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei ku nalkuttajina.

        Sekä jäkättäjinä.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Sekä jäkättäjinä.

        Sama asia.

        Nalkutuksen ja jankutuksen/jäkätyksen/ mäkätyksen ero on siinä että nalkutuksella koitetaan saada toinen jotain oppimaan.. "Otatko sukat lattialta pois" "Laitatko ne sukat pyykkikoriin, kiitos" ...Parin vuoden päästä: "Mikä vittu siinä on, että ne hikiset sukat pitää heittää keskelle lattiaa?"

        Jankutus ja jäkätys on taas sitä mitä täällä esim viinamies ja moni muu harrastaa.


    • Kyllä. Juuri näin.

      Ajattele, jos ei koskaan sanottais mitään mikä on jo sanottu. Kyllä olis hiljaista. Ja tämäkin palsta olis entistä kuolleempi.

    • Anonyymi

      Koska ne on tottunut siihen että aina naiset testaa onko mies vahva.

      • Anonyymi

        Jankuttajamies on vahva vai?


    • Anonyymi

      Yksi syy on varmaan se että joitain asioita ei kukaan tunnu ymmärtävän.

      • Perusjuttuahan on se, että kukaan ei koskaan ymmärrä mitään.
        Tai siltä ainakin tuntuu.


      • Thymallus kirjoitti:

        Perusjuttuahan on se, että kukaan ei koskaan ymmärrä mitään.
        Tai siltä ainakin tuntuu.

        Ymmärrän..☝️


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Perusjuttuahan on se, että kukaan ei koskaan ymmärrä mitään.
        Tai siltä ainakin tuntuu.

        On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.

        Mutta selitäpäs käsijarrun automaattikiristimen toiminta humanistille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.

        Olet ikisinkku, eikö niin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On siinä paljon eroa asiasta riippuen. Jos sanoo että tutustumisessa pitää olla kemiaa niin kaikki naiset kilvan ymmärtävät. Jos sanoo että tutustumisessa pitää käyttää järkeä niin kukaan nainen ei ymmärrä sitä.

        Järjellä tietysti, kunhan Nainen on nuori, hoikka, kaunis ja vanhoillinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ikisinkku, eikö niin?

        Siinä se ymmärtämättömyys taas tuli esiin...ei sitä paljoa tarvitse houkutella.


    • Katso elokuva inside man, siinä on hyvä aloitus. Mies kertoo nimensä ja kertoo muutakin, kertoo ettei ikinä toista itseään ja kysyy mikä nimeni oli. Koska et kuunnellut, keskittynyt etkä reagoinut et muista hänen nimeään. Samasta syystä ne miehet jankkaa irl:ässäsi. 😋😋😋

      • Anonyymi

        Mitä sanoitkaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe