Nainen kuka/ketkä kokeista kelpaisi?

1) Välis joka tarjoaisi sämpylää ja siihen gotleria ja edam juusto siivuja ja uunimakkaraa tietenkin sekä piimää juotavaksi

2) Similä joka laittaisi uunin kuumaksi ja heittäisi sinne ransakanperunoita ja kalapuikkoja, ne nautittaisiin kera kaksi viikkoa muhineen appelsiinikiljun.

3) Disse joka pistäisi pöytään grillistä tiriseviä porsaankyljyksiä, päällä olisi grillijuustoa ja kyljessä salaattia. myös grillattuja kasviksia ja olutta kyytipojaksi.

106

50

Vastaukset 106

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kelpaisi harmaaritari joka tarjoaisi itse tekemänsä kanelipullat ja kupin kahvia.

• Kanelipullista en mene takuuseen kun en ole koskaan tehnyt, voisin varmaan ehkä kyllä kokeilla onnistuuko jos olisi arvovieraita tulossa, kahvikupillisia ei edes laskettaisi.

• 4. Alaston Harmis, joka tarjoilee sähköhella Ellassa tehtyä pakastepitsaa.

• Partakaweri kirjoitti:

4. Alaston Harmis, joka tarjoilee sähköhella Ellassa tehtyä pakastepitsaa.

Sorry, kysymys oli palstan naisille mutta ehkä joku noista kolmesta mainitusta kokista suostuisi fantasiaasi.

• Harmaaritari kirjoitti:

Sorry, kysymys oli palstan naisille mutta ehkä joku noista kolmesta mainitusta kokista suostuisi fantasiaasi.

En arvannut että tässä ketjussa oli tarkoitus paljastaa fantasiansa. No mikä noista mainitsemistasi fantasioista on lempparisi?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

En arvannut että tässä ketjussa oli tarkoitus paljastaa fantasiansa. No mikä noista mainitsemistasi fantasioista on lempparisi?

nyt olen sanaton tuliko harmis kaapista ulos ja hhaluaisi syödä miesten kanssa aamupalaa no täytyy myöntää menin sanattomaksi vai tappelettekoo kumpi pääsis esim didden kanssa syömään iib olen sanaton olis naiset meistä yhtä kiinnostuneita mutta pyydän kauniisti älkää ihastuko tai rakastuko meihin niin me tykätään ja rakastetaan naisia ja naisten kanssa syömme aamupalaa ja jätetään nyt tämä aihe seuraava on raju väkivalta

• Anonyymi kirjoitti:

nyt olen sanaton tuliko harmis kaapista ulos ja hhaluaisi syödä miesten kanssa aamupalaa no täytyy myöntää menin sanattomaksi vai tappelettekoo kumpi pääsis esim didden kanssa syömään iib olen sanaton olis naiset meistä yhtä kiinnostuneita mutta pyydän kauniisti älkää ihastuko tai rakastuko meihin niin me tykätään ja rakastetaan naisia ja naisten kanssa syömme aamupalaa ja jätetään nyt tämä aihe seuraava on raju väkivalta

Kyllähän se näytti partakaveri olevan joka tuossa miehistä fantasioi.

Oli kyllä niin homovastainen kysymyksenasettelu. :(

Nainen, miksei miehetkin saa haluta jonkun lihoja?

• Jan1 kirjoitti:

Oli kyllä niin homovastainen kysymyksenasettelu. :(

Nainen, miksei miehetkin saa haluta jonkun lihoja?

Koska palstan naiset ei suostu laittamaan ruokaa eikä leipomaan pullaa, ainakaan palstan miehille niin ne ovat luonnollisesti diskattu kaikista kokkausklilpailuista jo etukäteen.

Ettet vaanolisi kaapissa? Kaikkihan sen näkevät, että sinä fantasioit miehistä.

• Partakaweri kirjoitti:

Ettet vaanolisi kaapissa? Kaikkihan sen näkevät, että sinä fantasioit miehistä.

Äläs nyt yhtään yritä siellä enää. Sattuuhan sitä että pilkkakirves kilahtaa omaan nillkkaan :D

Äläs nyt yhtään yritä siellä enää. Sattuuhan sitä että pilkkakirves kilahtaa omaan nillkkaan :D

Turha yrittää sanojani väänneellä. Puhuit itsesi pussiin jo heti aluksi.

Koska palstan naiset ei suostu laittamaan ruokaa eikä leipomaan pullaa, ainakaan palstan miehille niin ne ovat luonnollisesti diskattu kaikista kokkausklilpailuista jo etukäteen.

Joo. Parempi niin. Mutta kyllä miehetkin saa haluta miehiä, eiku miesten tekemää ruokaa. 😃

• Anonyymi

Timon herkut tietenkin houkuttaa.

• Anonyymi

Voisin kokata sinulle, ihan hyvää ruokaa, jos vain haluat. Ei siellä kämpässä tarvitsisi tehdä
        Muuta kuin syödä, juoda, ja katsoa leffoja ja ihmetellä vain. Hhmm.. en ole kokki, mutta voisin laittaa, hampurilaisia, joissa on possun tai pistetään paremmaksi, isohko naudanlihapihvi, maustettuna ja siinä paistinpannulla on yrttejä joissa pihvi on paistettu, valmis laadukas pihvi, medium, eli puoliksi raaka tai sanotaan punainen, joista on otettu kalvot pois, vihreää tai punaista Tabasco kastiketta jonkisen verran pihvin päälle, goudajuustoa, HUOM! Paistettuna 2-3 kpl pihvin päällä, että tulee kunnon syntinen kolestrolipommi, kurkkua, tomaattia, raikasta jäävuori salaattia joka pestään ja kuivataan sen jälkeen huolellisesti, ja isoja herkkusieniä iso kasa, joihin on laitettu, auran sinihomejuustoa sisälle ja kääritty huolella pekonilla, ja iso kasa wokkivihanneksia, joissa on minimaissintähkiä ja muuta mukavaa, jälkiruoaksi välipala tai jälkiruoka keksejä, oman erikoisjuustovalikoiman kanssa, ja ruuan kyytipojaksi aitoa vaniljakokista tölkissä, niin paljon kuin jaksaa, jälkiruoaksi myös Ben &Jerry jäätelöä kuningatar hunajan kanssa ja vähän lämmitettyjen suomalaisten mansikoitten kanssa. Jääkahvia isoista mukeista luomumaidon kanssa ja jääpalojen kera, njam! En ole mikään huippu kokki, mutta tämän osaisin kuitenkin tehdä, ja leffana voisi mennä uusimmat hitit mitä nyt löytyykin, ehkä kauhua, koska ruokanikin maistuu varmasti kauhealta, itse syön k-menun hernekeittoa vieressä, sillä minun mielestäni vieraille on tarjottava parasta, minulla ei ole väliä. Terveisin N

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin kokata sinulle, ihan hyvää ruokaa, jos vain haluat. Ei siellä kämpässä tarvitsisi tehdä
        Muuta kuin syödä, juoda, ja katsoa leffoja ja ihmetellä vain. Hhmm.. en ole kokki, mutta voisin laittaa, hampurilaisia, joissa on possun tai pistetään paremmaksi, isohko naudanlihapihvi, maustettuna ja siinä paistinpannulla on yrttejä joissa pihvi on paistettu, valmis laadukas pihvi, medium, eli puoliksi raaka tai sanotaan punainen, joista on otettu kalvot pois, vihreää tai punaista Tabasco kastiketta jonkisen verran pihvin päälle, goudajuustoa, HUOM! Paistettuna 2-3 kpl pihvin päällä, että tulee kunnon syntinen kolestrolipommi, kurkkua, tomaattia, raikasta jäävuori salaattia joka pestään ja kuivataan sen jälkeen huolellisesti, ja isoja herkkusieniä iso kasa, joihin on laitettu, auran sinihomejuustoa sisälle ja kääritty huolella pekonilla, ja iso kasa wokkivihanneksia, joissa on minimaissintähkiä ja muuta mukavaa, jälkiruoaksi välipala tai jälkiruoka keksejä, oman erikoisjuustovalikoiman kanssa, ja ruuan kyytipojaksi aitoa vaniljakokista tölkissä, niin paljon kuin jaksaa, jälkiruoaksi myös Ben &Jerry jäätelöä kuningatar hunajan kanssa ja vähän lämmitettyjen suomalaisten mansikoitten kanssa. Jääkahvia isoista mukeista luomumaidon kanssa ja jääpalojen kera, njam! En ole mikään huippu kokki, mutta tämän osaisin kuitenkin tehdä, ja leffana voisi mennä uusimmat hitit mitä nyt löytyykin, ehkä kauhua, koska ruokanikin maistuu varmasti kauhealta, itse syön k-menun hernekeittoa vieressä, sillä minun mielestäni vieraille on tarjottava parasta, minulla ei ole väliä. Terveisin N

Vanilja kokikset tarjoillaan muovikulhossa mikä on täynnä jääpaloja, ja jos vielä on nälkä ja jano voi laittaa erikoiskahvia johon laitetaan Ben & Jerry jäätelöä sekaan että on lähtiessä varmasti ähky olo, 🙂

• Disse, milloin syödään? 😁

• Anonyymi

Komppaan tätä. =)

• No ens viikonloppuna ois vapaata. Mitä laitetaan? 😃

• Disse kirjoitti:

No ens viikonloppuna ois vapaata. Mitä laitetaan? 😃

Johan se on sanottu avauksessa "Disse joka pistäisi pöytään grillistä tiriseviä porsaankyljyksiä, päällä olisi grillijuustoa ja kyljessä salaattia. myös grillattuja kasviksia ja olutta kyytipojaksi.", mars mars tarpeita hankkimaan.

Johan se on sanottu avauksessa "Disse joka pistäisi pöytään grillistä tiriseviä porsaankyljyksiä, päällä olisi grillijuustoa ja kyljessä salaattia. myös grillattuja kasviksia ja olutta kyytipojaksi.", mars mars tarpeita hankkimaan.

No eipä niitä viikkos kaapissa toinna piilotella. Ostaa sit lähempänä. Tää viikonloppu ja rns viikon alku on jo niin buukattu loppuun. 😁

• Disse kirjoitti:

No ens viikonloppuna ois vapaata. Mitä laitetaan? 😃

Kas, mullakin on vapaata 😄.
        No toi setti mitä Harmis oli listannut kävis mulle oikein vaan mainiosti 😁 . Toki, mä voin tuoda kyllä vähän luomu punaviiniä ja säästää sen oluen vaikka saunajuomaksi, jos sauna lämpiää 😁

"grillistä tiriseviä porsaankyljyksiä, päällä olisi grillijuustoa ja kyljessä salaattia. myös grillattuja kasviksia ja olutta kyytipojaksi."

• Lillis2020 kirjoitti:

Kas, mullakin on vapaata 😄.
        No toi setti mitä Harmis oli listannut kävis mulle oikein vaan mainiosti 😁 . Toki, mä voin tuoda kyllä vähän luomu punaviiniä ja säästää sen oluen vaikka saunajuomaksi, jos sauna lämpiää 😁

"grillistä tiriseviä porsaankyljyksiä, päällä olisi grillijuustoa ja kyljessä salaattia. myös grillattuja kasviksia ja olutta kyytipojaksi."

Joo. Kyllä mäkin syödessä otan vettä, mutta punkku sopii lihan kanssa hyvin. Snapsiks jallukahvi. On muuten suunmukainen pikkutärä. 😁👌

Ja tietty sauna lämpii. Puita riittää kyllä, vaikka pitemmän kaavan kautta. Mutta olisko ensin sauna, niin ei nukahda lauteille massu täynnä? 😬👌

• Disse kirjoitti:

Joo. Kyllä mäkin syödessä otan vettä, mutta punkku sopii lihan kanssa hyvin. Snapsiks jallukahvi. On muuten suunmukainen pikkutärä. 😁👌

Ja tietty sauna lämpii. Puita riittää kyllä, vaikka pitemmän kaavan kautta. Mutta olisko ensin sauna, niin ei nukahda lauteille massu täynnä? 😬👌

Joo, sauna ensin, ja oliks sulla palju tai ranta? 😁

• Lillis2020 kirjoitti:

Sä saat mun jallun sit muuten, mä otan pelkkää maitoa kahviin 😅

• Disse kirjoitti:

Käy pumpun päälle saunoa täydellä vatsalla. Ehdottomasti ensin saunotte ja vasta sitten syötte.

• Lillis2020 kirjoitti:

No tantaan on jonkinverran matkaa ja paljukin aina vuokralla.

Mutta iso amme löytyy spa-osastolta. 😁

• Jan1 kirjoitti:

Käy pumpun päälle saunoa täydellä vatsalla. Ehdottomasti ensin saunotte ja vasta sitten syötte.

Käy vai? 🤔

No itse on syönnin jälkeen aina väsynyt, niin saunassa raukeus iskee muutenkin, se ois varma illan loppu. Polvet nitkuten omaan sänkyyn ja kolmessa minuutissa äly pois. 😬

• Disse kirjoitti:

No tantaan on jonkinverran matkaa ja paljukin aina vuokralla.

Mutta iso amme löytyy spa-osastolta. 😁

Ai teillä on oikein spa-osastokin... 😁

• Disse kirjoitti:

Käy vai? 🤔

No itse on syönnin jälkeen aina väsynyt, niin saunassa raukeus iskee muutenkin, se ois varma illan loppu. Polvet nitkuten omaan sänkyyn ja kolmessa minuutissa äly pois. 😬

Käy, jos on yhtään hämminkiä sillä saralla. Ja huonon olon tekee äkkiä. Vattaanhan se verenkierto ruokailun jälkeen keskittää. Että väsy nyt ainakin tulee, mutta on niitä sydänkohtauksiakin saunasta noudettu ruoan jälkeen.

Riippuu toki mimmosta sapuskaa olet vetänyt. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Käy, jos on yhtään hämminkiä sillä saralla. Ja huonon olon tekee äkkiä. Vattaanhan se verenkierto ruokailun jälkeen keskittää. Että väsy nyt ainakin tulee, mutta on niitä sydänkohtauksiakin saunasta noudettu ruoan jälkeen.

Mut eikös lämpö (sauna) laske verenkiertoa ja tee hyvää suonille, veri kiertää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis laske verepainetta.

• Jan1 kirjoitti:

Oho... Mä en tiennyt, mutta mä en kyllä pitkään saunassa muutenkaan pysty olemaan. Ja aika lempeät löylyt pitäisi olla ettei tuu paha olo. Höyrysauna on itselle ihan paras, auttaa näin keväisin tukkoisuuteen kun on tuota siitepölyallergiaa... 🤧

• Lillis2020 kirjoitti:

Ai teillä on oikein spa-osastokin... 😁

Juuh. Joskus ex-emäntä kekkas, että yhdestä kerrostalosta purkivat ammeita.... no kohta oli jo joku työpaku pihassa ja amme. Nyt se on kellarissa mun saunaosastolla. 😀

Harvoin tulee lilluskeltua kyllä. 😬

• Jan1 kirjoitti:

No noi Harmiksen listaamat appeet ei oo kevyimmästä päästä. Verisuonet jo vinkuu pelkästä ajatuksesta. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Alentaa verenpainetta, mutta sydänsairaalla tai verenpainetautisella ruokailu ja sauna voi olla kuin rankka urheilusuoritus.
        Tuhti ruoka kuutekin nostaa verenpainetta.

Huippukunnossa, niin antaa palaa. 😁

Huonoa oloa saattaa tulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis laske verepainetta.

Juu, ootas koitan ettiä jotakin puheitteni tueksi.

• Disse kirjoitti:

No noi Harmiksen listaamat appeet ei oo kevyimmästä päästä. Verisuonet jo vinkuu pelkästä ajatuksesta. 😁

Mutta kasviksiakin oli. Niitä eniten vaan 😁

• Disse kirjoitti:

Juuh. Joskus ex-emäntä kekkas, että yhdestä kerrostalosta purkivat ammeita.... no kohta oli jo joku työpaku pihassa ja amme. Nyt se on kellarissa mun saunaosastolla. 😀

Kylpyammeet on ihania 😊

• Lillis2020 kirjoitti:

Disse tuossa alempana ajatteli kokeilla wingsejä, kävisiköhän ne grillatuista kasviksista? salaattisalaattina sitten vaikka kinkkupastasalaattia ja coleshaw-salaattia majoneesilla, jopa jaksaa :D

• Lillis2020 kirjoitti:

Oho... Mä en tiennyt, mutta mä en kyllä pitkään saunassa muutenkaan pysty olemaan. Ja aika lempeät löylyt pitäisi olla ettei tuu paha olo. Höyrysauna on itselle ihan paras, auttaa näin keväisin tukkoisuuteen kun on tuota siitepölyallergiaa... 🤧

Joo, hyväähän sauna terveydelle tekee pääpiirteittäin. Etenkin infrapunasaunaa kehuvat. Mutta tuhdit lihasapuskat appeineen on syytä vetää vasta saunan jälkeen. Niin ei tuu sitä huonoa oloakaan sitten sen paremmin. :)

Kevyt ateria tuskin heikottaa, nesteitä sisältävää salaattia, hedelmiä, tuorekurkkua yms. napa täyteen. :)

Ei pääse kuivumaan.

• Lillis2020 kirjoitti:

No salaattia tais olla juu, mutta kasviksissa mä oon huono. Siis mun pakki ei niitä meinaa paljoa sietää, enkä ole niitä juuri grillannut. Maissia kylläkin. Perunaa mä joskus mietin, mutta nyt itsekin vältän. 😊

• Disse kirjoitti:

Meille pitäs ostaa kylppäriin poreamme, sen ostoa on lykätty kun likat on vielä arvaamattomia. Ettei mee ominpäin sinne täyttelemään ammetta ja molskimaan.

250 pikkusta väriä säädettävää valolankaa mustassa katossa, mitä voi poreammeesta tai löylyssä tsuumailla. Kaikkee sitä...

• Disse kirjoitti:

Heh, kyllä niitä syö. Mutta mun faija sai sydäninfarktin just kiskottuaan jouluna mega annokset kinkkua yms. ja saunottua. 80 % sepelvaltimotukos ja 2 kertaan. Toisen sai sairaalassa ja älli pois.

Piti stentti asentaa, että pääsee veri kulkemaan.

• Lillis2020 kirjoitti:

Kylpyammeet on ihania 😊

On... tai ainakin niissä on kiva öllötellä. 😬👌
        Mä mietin, että voisikohan sen hilata ulos, ja laittaa siihen joku kiertovesipumpulla varustettu pikkukamina tai joku, niin ois aika vinha talvella köllötellä ulkona kuumassa kylvyssä. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Heh, kyllä niitä syö. Mutta mun faija sai sydäninfarktin just kiskottuaan jouluna mega annokset kinkkua yms. ja saunottua. 80 % sepelvaltimotukos ja 2 kertaan. Toisen sai sairaalassa ja älli pois.

Juu, toi ei houkuttele. 🙄

Mulla suvussa vielä sepelvaltimotautia. 😳

• Jan1 kirjoitti:

Meille pitäs ostaa kylppäriin poreamme, sen ostoa on lykätty kun likat on vielä arvaamattomia. Ettei mee ominpäin sinne täyttelemään ammetta ja molskimaan.

250 pikkusta väriä säädettävää valolankaa mustassa katossa, mitä voi poreammeesta tai löylyssä tsuumailla. Kaikkee sitä...

No mun ammeestahan saa poreammeen kun vetäsee hernaria vähän ennen. 😂👌

• Jan1 kirjoitti:

47-vuotiaana jo eka aivoinfarkti. Aletaan olla iän puolesta jo sen ikäisiä, että ei kannata pelata kuten nuorukaisena. :D

Itellä sauna muutenkin jää yleensä väliin, kun mulle tulee aina saunakrapula. Fibromyalgian takia. Huono olo ja kipuja, sitten on vielä nuo muut riskitkin olemassa. 44 juhannuksena, äkkiä ne vuodet menee.

• Disse kirjoitti:

No mun ammeestahan saa poreammeen kun vetäsee hernaria vähän ennen. 😂👌

Heh, hajut jää veteen. 😂

• Jan1 kirjoitti:

No tuossa nyt jotakin äkkiä katsoen oli aiheesta.

https://www.terve.fi/artikkelit/tunnetko-saunomisen-haitat-ja-hyodyt

Joo. Noita sydäntä rasittavia juttuja on monia. Kyllä tänne iälle päästyä jo huomaa, että kyllä se koville välillä joutuu.
        Mulla on ”urheilijasydän”, syke on matala, mutta sitäkin äkäsempi. Joskus exä kysyi, mitä mä hytkän sängyssä, se ei ollut minä, vaan mun pumppu. 😬
        Nyt jos teen jotain rasittavaa, syke ei juuri nouse, mutta jytkytys on mahtava... se näkyy rintalastan kohdalta. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Heh, hajut jää veteen. 😂

Ei jää, jos ei sitten ota astetta kiinteämpää muotoa. 😂

• Disse kirjoitti:

Juu, toi ei houkuttele. 🙄

Mulla suvussa vielä sepelvaltimotautia. 😳

No ei varmasti.

Disse tuossa alempana ajatteli kokeilla wingsejä, kävisiköhän ne grillatuista kasviksista? salaattisalaattina sitten vaikka kinkkupastasalaattia ja coleshaw-salaattia majoneesilla, jopa jaksaa :D

No aika tuhdilta alkaa kuulostamaan tällaiselle flexitaristille 🙄😄

Jälkiruuaksi voita ja lenkkiä. 😂

• Jan1 kirjoitti:

Joo, hyväähän sauna terveydelle tekee pääpiirteittäin. Etenkin infrapunasaunaa kehuvat. Mutta tuhdit lihasapuskat appeineen on syytä vetää vasta saunan jälkeen. Niin ei tuu sitä huonoa oloakaan sitten sen paremmin. :)

Kevyt ateria tuskin heikottaa, nesteitä sisältävää salaattia, hedelmiä, tuorekurkkua yms. napa täyteen. :)

Ei pääse kuivumaan.

Mmm, joo. Tuossa on logiikkaa 🤗

• Disse kirjoitti:

Jälkiruuaksi voita ja lenkkiä. 😂

Kiuasmakkaraa ettei hiuko yllätä :D

• Disse kirjoitti:

Joo. Noita sydäntä rasittavia juttuja on monia. Kyllä tänne iälle päästyä jo huomaa, että kyllä se koville välillä joutuu.
        Mulla on ”urheilijasydän”, syke on matala, mutta sitäkin äkäsempi. Joskus exä kysyi, mitä mä hytkän sängyssä, se ei ollut minä, vaan mun pumppu. 😬
        Nyt jos teen jotain rasittavaa, syke ei juuri nouse, mutta jytkytys on mahtava... se näkyy rintalastan kohdalta. 😃

Kyllä sen huomaa, jos kovemmin riuhtoo että ei ole teini enää. Palautuu hitaammin ja uuvahtaa. Mutta sisua on enemmän. 😃

Mulla on sitä kanssa, että koko kroppa huojaa kun sydän takoo kovaa. Leposykehän on jo syntyessä ollut nopea ja kiivas. Jos se putoo kovin ales, kuten sulla mä olen dead. 🤪

En pysty enää toimimaan. 60-70 lyöntiä minuutissa ja olen ihan kanttu veks. Lääkkeillä laski liian alas ja pyörrytti, eikä kyenny kun tutisemaan makuulla.

• Jan1 kirjoitti:

Näistä pitäs valita. Musta kylppäriosasto.

https://asiakas.kotisivukone.com/files/lvitarvikkeet.kotisivukone.com/SCH360.jpg

https://www.sansan.fi/media/catalog/product/cache/1/image/500x500/bbe082e5701971f6b4fcde1dfe4a8a39/b/r/brilliantblack_2.jpg

Tuo puoliso on hyvin tarkka, että kaikki stemmaa yhteen. Modernin mukaan muutenkin. Valkoinen ei käy.

Itse olen sitä mieltä että kun esim. asuntojen myyntikuvia kattonu että valkoinen on aina hyvä ja käy kaikkiin aikaakausiin, sitten kun mennään erikoisempiin väreihin ne saattaa olla melkoinen rasite jos joskus meinaa myydä.

Kiuasmakkaraa ettei hiuko yllätä :D

Joskus muistan jonkun rantakala-illan. Isäntä veti oikeasti kylmää lenkkiä, mihin laittoi oikeaa voita päälle. Mahto olla makunautinto. 😂

• Disse kirjoitti:

Ei jää, jos ei sitten ota astetta kiinteämpää muotoa. 😂

Hyi helvet yökhää. 🤮

• Jan1 kirjoitti:

Kyllä sen huomaa, jos kovemmin riuhtoo että ei ole teini enää. Palautuu hitaammin ja uuvahtaa. Mutta sisua on enemmän. 😃

Mulla on sitä kanssa, että koko kroppa huojaa kun sydän takoo kovaa. Leposykehän on jo syntyessä ollut nopea ja kiivas. Jos se putoo kovin ales, kuten sulla mä olen dead. 🤪

En pysty enää toimimaan. 60-70 lyöntiä minuutissa ja olen ihan kanttu veks. Lääkkeillä laski liian alas ja pyörrytti, eikä kyenny kun tutisemaan makuulla.

No mulla ei ole edes kova verenpaine, vaikka pumppu lyö kovaa. Mutta hiton kovaa se lyö joskus. Kardiologi oli vähän ihmeissään, kun vähän nenä oli kylmä, kun pumppu löi 30-35 kertaa minuutissa, mutta tuumi, että mikäs siinä, jos ei äly lähde. 😬

Mutta mä vähän pelkään, että vanhempana hajoo jotain, kun kaippa tässä haurastutaan. 🙄

Itse olen sitä mieltä että kun esim. asuntojen myyntikuvia kattonu että valkoinen on aina hyvä ja käy kaikkiin aikaakausiin, sitten kun mennään erikoisempiin väreihin ne saattaa olla melkoinen rasite jos joskus meinaa myydä.

Niinpä. En muutenkaan tykännyt koko mustasta kylppäristä, lattia, seinät ja kattokin. Savulasia ovet kaikki 2 kpl saunan ovi sitten kun sauna pystytetään, saunan seinät tulee olemaan modernisti kauttaaltaan lasia(kylpylätunnelma) ja wc pyttykin on musta, amme pitää olla musta. Suihku ja kahvat yms. on perinteistä sävyä sentäs, sadesuihku meillä on. Kukaan ei käytä sitä. 😂

Mietis mikä homma pestä kalkkisaostumia? 🤪

• Disse kirjoitti:

No mulla ei ole edes kova verenpaine, vaikka pumppu lyö kovaa. Mutta hiton kovaa se lyö joskus. Kardiologi oli vähän ihmeissään, kun vähän nenä oli kylmä, kun pumppu löi 30-35 kertaa minuutissa, mutta tuumi, että mikäs siinä, jos ei äly lähde. 😬

Mutta mä vähän pelkään, että vanhempana hajoo jotain, kun kaippa tässä haurastutaan. 🙄

Mutta nyt kaikille hyvät yöt. Mä rupeen kattelee unia. Vino pino listoja odottaa naulaajaansa ja verhotangot seinään ruuvaajaa. No se tekijä pitää laittaa nyt tutumaan. 🥱

Öitä palstakamut, kaikki. ✋

😴

• Lillis2020 kirjoitti:

Oih! Toi eka 😍

Se eka oli se mihin päädyttiin. Nyt vaan tilaus pitäs laittaa sisään. 🙂

• Disse kirjoitti:

Sulla on psykopaatin pulssi :D

https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/alhainen-leposyke-yhteydessa-vakivaltarikoksiin/

• Disse kirjoitti:

Mullakin on nenä usein kun koiralla. Kylmä ja hikoilenkin nenänpäästä. 😃

Joo, se on monen tekijän summa. Lihoa ei saisi liikaa ja elintavat iso vaikutin lopputulemaan. Alttius (perimän riskit) ei vielä aiheuta välttämättä mitään, mutta elintavat voi aiheuttaa..

• Disse kirjoitti:

Mutta nyt kaikille hyvät yöt. Mä rupeen kattelee unia. Vino pino listoja odottaa naulaajaansa ja verhotangot seinään ruuvaajaa. No se tekijä pitää laittaa nyt tutumaan. 🥱

😴

Öitä :)

• Jan1 kirjoitti:

Niinpä. En muutenkaan tykännyt koko mustasta kylppäristä, lattia, seinät ja kattokin. Savulasia ovet kaikki 2 kpl saunan ovi sitten kun sauna pystytetään, saunan seinät tulee olemaan modernisti kauttaaltaan lasia(kylpylätunnelma) ja wc pyttykin on musta, amme pitää olla musta. Suihku ja kahvat yms. on perinteistä sävyä sentäs, sadesuihku meillä on. Kukaan ei käytä sitä. 😂

Hmm... mulla on tumma lattia suihkussa, mutta ei se ole sen työläämpi kuin valkoinen osuus. Normaali viikkosiivous ja sitten juuriharjalla ja tarvittaessa ihmesienellä kun pesee kuukausittain niin nättinä pysyy aika pienellä vaivalla. Etenkin kun muistaa kuivata käytön jälkeen. :)

• Lillis2020 kirjoitti:

Hmm... mulla on tumma lattia suihkussa, mutta ei se ole sen työläämpi kuin valkoinen osuus. Normaali viikkosiivous ja sitten juuriharjalla ja tarvittaessa ihmesienellä kun pesee kuukausittain niin nättinä pysyy aika pienellä vaivalla. Etenkin kun muistaa kuivata käytön jälkeen. :)

Sepäs se kun sen muistaisi kuivata muutkin, kun minä. :). Täällä on kalkkipitoinen vesi ja tuo lattia on sellainen mattamusta, hiukan eläväpintainen. Tuntuu, että siihin oikein takertuu kaikki kiinni.

Kalkkiroiskeet näkyy rumasti, jos ja kun pääsee kuivumaan. Mä tiesin jo aikoinaan, että mun urakka tulee olemaan se puhtaana ja siistinä pitäminen. Ja urakalta se tuntuukin, toisten perässä kulkea putsaamassa. 😅

• Jan1 kirjoitti:

Joo, no jotkut on semmosia että kun ne keksii jotain periks ei sitten enää anneta vaan sillä mennään :D No joo, se tuossa sentään on ehkä hyvä että sitten kuitenkin tulee yhtenäistä eikä mitään hirmukirjoa väreissä mutta joo, voi se jossain vaiheessa alkaa ihteesäkin kaduttamaan, ehkä sitten tulee valkosta kaikki :D Jaa miksei käytä? sehän voi olla ihan hyväkin juttu, taustalle sateen ropinaa soimaan, sinnehän varmaan tulee jos jo ei jo ole äänijärjestelmä, ja suihkuun :)

• Disse kirjoitti:

😴

Öitä. Minäkin meen kynityttää hiukseni huomenna. Lähtee harmaat ✂...

Kohta se pitää käydä nukkumaan.

Joo, no jotkut on semmosia että kun ne keksii jotain periks ei sitten enää anneta vaan sillä mennään :D No joo, se tuossa sentään on ehkä hyvä että sitten kuitenkin tulee yhtenäistä eikä mitään hirmukirjoa väreissä mutta joo, voi se jossain vaiheessa alkaa ihteesäkin kaduttamaan, ehkä sitten tulee valkosta kaikki :D Jaa miksei käytä? sehän voi olla ihan hyväkin juttu, taustalle sateen ropinaa soimaan, sinnehän varmaan tulee jos jo ei jo ole äänijärjestelmä, ja suihkuun :)

Tuo on just sellanen ihminen, että mitä hän sanoo se on. Puhuu niin kauan edukseen, että toinen ei enää jaksa taistella vastaan. Olkoon.

Loppuviimeksi, ei ole mun talo. Että iteppä sitten ihmettelee, jos joku juttu ei skulaa. Tai ei saa myytyä, niin halutessaan.

Vaaleita sävyjä muutenkin oisin itse toivonut, kun tilassa ei ole ikkunaa. Vain ne savulasin sävyiset mattapintaiset ovet ja ledi valaistus.

Migreenissä hyvä vessa, tumma ja hämärä. 😃

Kalkkipitoinen vesi, se menee äkkiä tukkoon ne pienet suutimet. Täällä se kalkkisuus on oikeesti ongelma, kaikki kiroo samaa. Kalkkipitoisuutta.

Poreammeessa on soitin. 😂

• Jan1 kirjoitti:

Tuo on just sellanen ihminen, että mitä hän sanoo se on. Puhuu niin kauan edukseen, että toinen ei enää jaksa taistella vastaan. Olkoon.

Loppuviimeksi, ei ole mun talo. Että iteppä sitten ihmettelee, jos joku juttu ei skulaa. Tai ei saa myytyä, niin halutessaan.

Vaaleita sävyjä muutenkin oisin itse toivonut, kun tilassa ei ole ikkunaa. Vain ne savulasin sävyiset mattapintaiset ovet ja ledi valaistus.

Kalkkipitoinen vesi, se menee äkkiä tukkoon ne pienet suutimet. Täällä se kalkkisuus on oikeesti ongelma, kaikki kiroo samaa. Kalkkipitoisuutta.

Oi, oho... tumma kylppäri tarttis kyllä ehdottomasti ikkunoita.

• Jan1 kirjoitti:

Sepäs se kun sen muistaisi kuivata muutkin, kun minä. :). Täällä on kalkkipitoinen vesi ja tuo lattia on sellainen mattamusta, hiukan eläväpintainen. Tuntuu, että siihin oikein takertuu kaikki kiinni.

Kalkkiroiskeet näkyy rumasti, jos ja kun pääsee kuivumaan. Mä tiesin jo aikoinaan, että mun urakka tulee olemaan se puhtaana ja siistinä pitäminen. Ja urakalta se tuntuukin, toisten perässä kulkea putsaamassa. 😅

Mjoo.... toi on pikkuinen ongelma... aikoinaan ratkaisin sen itse sillä, että kävin viimeisenä suihkussa. Nykyään on sillai suht helppoa... jos jää kuivattamatta niin syyllisen löytää helposti 😄

• Lillis2020 kirjoitti:

Oi, oho... tumma kylppäri tarttis kyllä ehdottomasti ikkunoita.

Niin minustakin. Mutta valaistus kuulemma riittää. Onhan siellä ledejä, reunoilla kiertää pienempää ja suihkun kohdalla 1 isompi ja kirkas. Kuutuvaloja 250 katossa.

Mut joo, ei ole mun makuun muuten, kun tosiaan migreenissä. Pitää valot poissa ja päästää kodinhoitohuoneen ikkunasta valoa lasioven läpi, niin näkee kulkea. 😃

Täällä on paljon lasipintaa, peilipintaa vaatekaapeissa. Kivasti riittää pyyhittävää. 🥴

• Jan1 kirjoitti:

Joo, jotkut vaan on :D viisainta se kai on antaa sitten olla kun ei se vaivaamallakaan muutu sitten asia.

Muista vienosti sitten hymyillä siinä vaiheessa kun murrittaa jostain omasta valinnastaan :D

Joo, kyllä se vaalee vaan on aina hyvä mutta jos noin senkin kanssa pystyy elämään.

Pitää olla soitin :D ehkä suunnittelija laittaa sinne vielä telkkkarinkin seinälle, niitähän kyllä helposti löytyykin sitten mustilla kehyksillä niin ei ole ongelma :) Niin ja itseasiassa muuten miksipä ei, telkkarit on niin halpoja että voisi olla ihan hyväkin kokeilu, siinä poreammeessa kellotellessa voisi olla ihan mukava katsella leffaa vaikka :)

• Lillis2020 kirjoitti:

Mjoo.... toi on pikkuinen ongelma... aikoinaan ratkaisin sen itse sillä, että kävin viimeisenä suihkussa. Nykyään on sillai suht helppoa... jos jää kuivattamatta niin syyllisen löytää helposti 😄

Joo, sama homma. Pyrin käymään itse viimeisenä, justiinsa siksi kun tiedän että muut roiskii ja kuivaaminen on läppäisy sieltä täältä. Seinätkin on kuivattava, kun nekin on mustat. Ja niihinkin jää roiskeet. Oikeen korostuu vielä keinovalossa.

Heh, pidät puhuttelun itselles jos joku homma jää hoitamatta. 😁🤗

Joo, jotkut vaan on :D viisainta se kai on antaa sitten olla kun ei se vaivaamallakaan muutu sitten asia.

Muista vienosti sitten hymyillä siinä vaiheessa kun murrittaa jostain omasta valinnastaan :D

Joo, kyllä se vaalee vaan on aina hyvä mutta jos noin senkin kanssa pystyy elämään.

Pitää olla soitin :D ehkä suunnittelija laittaa sinne vielä telkkkarinkin seinälle, niitähän kyllä helposti löytyykin sitten mustilla kehyksillä niin ei ole ongelma :) Niin ja itseasiassa muuten miksipä ei, telkkarit on niin halpoja että voisi olla ihan hyväkin kokeilu, siinä poreammeessa kellotellessa voisi olla ihan mukava katsella leffaa vaikka :)

Niihän se on. Olen antanut periksi jo kauan, en jaksa vääntää. Mutta on musta tullut itsestäkin tässä suhteessa sellainen, etten jaksa niin välittää, kun ei toinenkaan.

Ennen olin jämptimpi, mutten enää jaksa.

Muistan sanoa, iteppä valitsit. Muistutan joskus kun mutkuttaa minustakin, että iteppä mut valitsit, kukaan ei aseella uhaten käskenyt. 😃

Katotaan nyt miten järkyttäväksi käy pinat, jos mä kyllästyn hinkkaamaan niitä.

Puoliso ei välitä musiikista, mutta pleikkaa voisi pelata ammeessakin. 😂

• Jan1 kirjoitti:

Joo, sama homma. Pyrin käymään itse viimeisenä, justiinsa siksi kun tiedän että muut roiskii ja kuivaaminen on läppäisy sieltä täältä. Seinätkin on kuivattava, kun nekin on mustat. Ja niihinkin jää roiskeet. Oikeen korostuu vielä keinovalossa.

Heh, pidät puhuttelun itselles jos joku homma jää hoitamatta. 😁🤗

Mitenhän muuten tuo autovaha toimis:

https://teeitse.com/vapaa-aika/puhdistus/kalkinpoisto-poista-kalkki-kylpyhuoneesta

Luulis että sitten vielä parempi olis tuommonen keraaminen pinnoite:

https://m.motonet.fi/fi/tuote/6000621/Nasiol-MetalCoat-F2-Keraaminen-kestopinnoite

Lattiaanhan ei kai voi laittaa kun menee liukkaaksi mutta seinissä vois toimia.

Mutta joop, nyt öitä kaikille.

• Jan1 kirjoitti:

Niihän se on. Olen antanut periksi jo kauan, en jaksa vääntää. Mutta on musta tullut itsestäkin tässä suhteessa sellainen, etten jaksa niin välittää, kun ei toinenkaan.

Ennen olin jämptimpi, mutten enää jaksa.

Muistan sanoa, iteppä valitsit. Muistutan joskus kun mutkuttaa minustakin, että iteppä mut valitsit, kukaan ei aseella uhaten käskenyt. 😃

Katotaan nyt miten järkyttäväksi käy pinat, jos mä kyllästyn hinkkaamaan niitä.

Puoliso ei välitä musiikista, mutta pleikkaa voisi pelata ammeessakin. 😂

Ja siis soitinta voipi kuunnella, vain kuulokkeilla tai kun on yksin kotona. Luuntelen kuulemma kamalaa paskaa, niin ehlä se soitinkin jää vähälle käytölle suihkussa/saunassa. 😅

Mutta nyt hyvät yöt. 😃😴

• Välimerkitön tottakai, osa jäisi syömättä kuin makkara mutta ei se minulta pois vaikka hän söisi kaksin verroin.
      Piimäkin on sellainen autuus joka vie nälän

• Anonyymi

no saisit makkaran tilalle jotain muuta mistä tykkäät niin mitä ottaisit makkaran tilalle käykö kinkku metwursti tai kananmunaa vai mitä haluaisit

• Anonyymi kirjoitti:

no saisit makkaran tilalle jotain muuta mistä tykkäät niin mitä ottaisit makkaran tilalle käykö kinkku metwursti tai kananmunaa vai mitä haluaisit

Kyllä tiedät tykkään sapuskoistasi todella ,tulee koti mieleen.
        Mutta tiedät sen että on mahdotonta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta metwurstia joskus mutta kinkkua syön vain just paistettuna kyllä se alkanut maistumaan aikuisena, jotain ohuita kinkkuleikkeitä mutta en syö kinkkusuikaleita ne maistuu ihan makkaralle.
        Ja myös kanamunaa syön.
        Tykkään sinun luonteesta, se on vain mistä tykkään olisi sellainen kotoinen olo.😁

• Anonyymi

• Kyljyksiä kyllä ei ole tullut grillattua, mutta vois kai niitäkin joskus kokeilla.

Joskus mietin, että mitäköhän Wingssit tykkäis grillistä? Palaako etikanmaku pois? Voishan sitä voidella niihin välillä lisää. 😀

• Miksei niitä kokeilla voisi, tuskin tulee huonoja, Jos epäilyttää että etikat karkaa kääri pekonisiivuja ympärille. Tuollahan noita kyllä näyttäisi olevan ohjeita:

https://www.youtube.com/results?search_query=¨wings on grill

Miksei niitä kokeilla voisi, tuskin tulee huonoja, Jos epäilyttää että etikat karkaa kääri pekonisiivuja ympärille. Tuollahan noita kyllä näyttäisi olevan ohjeita:

https://www.youtube.com/results?search_query=¨wings on grill

Joo. Mä tykäistyn niihin tuossa Irkkubaarissa. Käytiin prlien jälkeen siinä yksillä ja oli nälkä, niin maistoin. Sellainen 10-15 niitä menee, sit alkaa käydä suuhun liikaa. Ehkä siihen vois jotain lisuketta keksiä kylkeen. 🤔

• Disse kirjoitti:

Joo. Mä tykäistyn niihin tuossa Irkkubaarissa. Käytiin prlien jälkeen siinä yksillä ja oli nälkä, niin maistoin. Sellainen 10-15 niitä menee, sit alkaa käydä suuhun liikaa. Ehkä siihen vois jotain lisuketta keksiä kylkeen. 🤔

Baariko oli auki vai ennen sulkua kävit? Kovasti maustetut voi tosiaan olla turhankin tiukkoja. Minusta noissa atrian horneteissa ei hirveän tuliset ole mausteet, ihan hyviä kun maistuu vielä kanakin sopivasti mausteista huolimatta ainakin uunissa laitettuna ja varmaan grillissä aikalailla sama juttu. Ei tule konkurssi vaikka ei ihan onnistuisikaan kun on halpaa kuin makkara ja meko varmasti parempaa:

https://www.foodie.fi/entry/atria-perhetilan-900g-hornet-extra-hot-marinoitu-broilerin-siipi/6407800009938

Baariko oli auki vai ennen sulkua kävit? Kovasti maustetut voi tosiaan olla turhankin tiukkoja. Minusta noissa atrian horneteissa ei hirveän tuliset ole mausteet, ihan hyviä kun maistuu vielä kanakin sopivasti mausteista huolimatta ainakin uunissa laitettuna ja varmaan grillissä aikalailla sama juttu. Ei tule konkurssi vaikka ei ihan onnistuisikaan kun on halpaa kuin makkara ja meko varmasti parempaa:

https://www.foodie.fi/entry/atria-perhetilan-900g-hornet-extra-hot-marinoitu-broilerin-siipi/6407800009938

Joo, siis joskus tammikuussa tai talvella...
        Pelireissulta tultiin parin pelikaverin kaa tähän mun luo saunomaan.

Mä en itse ole kokeillut, kun tulee tehtyä lapsien suunmukaista... ja ne on liian tulisia niille.

Mietin just, että voishan ne sellaisen foliojutskan päälle laittaa ja kuuppa kiinni. 🤔 Se ois vähän kuin uuni.

• Disse kirjoitti:

Joo, siis joskus tammikuussa tai talvella...
        Pelireissulta tultiin parin pelikaverin kaa tähän mun luo saunomaan.

Mä en itse ole kokeillut, kun tulee tehtyä lapsien suunmukaista... ja ne on liian tulisia niille.

Mietin just, että voishan ne sellaisen foliojutskan päälle laittaa ja kuuppa kiinni. 🤔 Se ois vähän kuin uuni.

Itsekään en tykkää älyttömän tulisista jutuista kun peittävät sen lihan maun mutta noissa en ole huomannut mitään ongelmaa maistumisen suhteen. Tee joskus itelle ja anna niiden maistaa niin kohta mankuvat lisää.

En ehkä laittas folioon kun saattaa pinta jäädä ruskistumatta, tai no eihän sitä tiedä ennen kuin kokeilee mutta tuossa joku tumppi näyttää laittavan ilman ja hyvää tulee:

https://www.youtube.com/watch?v=TfSgcP1M1m8

Itsekään en tykkää älyttömän tulisista jutuista kun peittävät sen lihan maun mutta noissa en ole huomannut mitään ongelmaa maistumisen suhteen. Tee joskus itelle ja anna niiden maistaa niin kohta mankuvat lisää.

En ehkä laittas folioon kun saattaa pinta jäädä ruskistumatta, tai no eihän sitä tiedä ennen kuin kokeilee mutta tuossa joku tumppi näyttää laittavan ilman ja hyvää tulee:

https://www.youtube.com/watch?v=TfSgcP1M1m8

No pitää testiä ensin itse. 😃

https://images.app.goo.gl/W4r6vu5XoMpnVJw58

Tarkoitin tuollaista vuokaa... jossain niistä on reikiäkin, mistä lämpö pääsee nousemaan. Ei käristä lihaa ja se kypsyy lämmöstä, ei hehkusta. 😊👌

• Disse kirjoitti:

No pitää testiä ensin itse. 😃

https://images.app.goo.gl/W4r6vu5XoMpnVJw58

Tarkoitin tuollaista vuokaa... jossain niistä on reikiäkin, mistä lämpö pääsee nousemaan. Ei käristä lihaa ja se kypsyy lämmöstä, ei hehkusta. 😊👌

Vois se onnistua toki, lämpiihän siinä se pohja ja ruskistaa kanssa, eihän siinä niin kiire ole niin jos vähän kestää niin tulee vaan murakampaa. Kokeile vaan ja laita sitten jutuubiin disse kokkaa kanansiipiä -video, tiiä mimmonen tubetusjulkisuus siitä seuraaa :D

Vois se onnistua toki, lämpiihän siinä se pohja ja ruskistaa kanssa, eihän siinä niin kiire ole niin jos vähän kestää niin tulee vaan murakampaa. Kokeile vaan ja laita sitten jutuubiin disse kokkaa kanansiipiä -video, tiiä mimmonen tubetusjulkisuus siitä seuraaa :D

No puoliks voisin toteuttaa. Julkisuus ei kiehdo, muutenhan mä olisin täällä oikealla nimellä.

Tietty jos aikaa kompaten ois maski päässä. 🤔😂

• Anonyymi

Ne mainitut nimet eivät sano minulle mitään !

• Anonyymi

Noisti Da kolmesta kisan voitaisi puhtaasti Disse, Siis jos tuossa nyt olivat kaikki kilpailuun osallistuvat kokit. Entäs sinä, pysyy kaiketi se lasta/kauha sinunkin kädessäsi sekä Pujottelija ja keittiöexpertin...Niin ja puskailevan Gentsun, joka vois valmistaa vaikka sapuskat leirinuotiolla, akustista kitaraansa soittaen.
      Tuollaisen kisan jälkeen vasta tiedettäisiin kuka äijistä on kokki!

Oikeastaan Gentsun kitara osuuden vios jättää pois, ettei nouki sillä lisäpisteitä, Samoin kuin Similän appelsiini kiljun, ei sitä ryyppy porukassa mitään ärkevää ratkaisua saada aikaiseksi.
      trollikka

• Joo. Harmiksen makarooniloota ja pujishan ainakin jälkkäreillä ois vahvoilla. Pertsahan tekis poroa ja Gentsuhan voi valita viinit ja musan, jos nainen kokkaa.
        M184;n pöytäliina ois koko porukan silein ja Harri varmaan loihtis jotain kasvisruokaa omasta maasta. Sergeillä ois parhaimmat näsäilyt ruokaseuraks ja ketäs muita vielä ois? No partakaveri varmaan kyselis eniten, mitä nainen itse haluis. Ja Asianvierestä söis itse daamin kädestä mitä vaan. 😃

• Niin no, kai sitä jotain yksinkertaista saisi aikaiseksi. Kai se saisi gentsu rämpytellä kaikkien huviksi ja similän pitäisi tuoda appelsiinikiljua sen verran että kilpailijakokeillekin riittää.

Niin no, kai sitä jotain yksinkertaista saisi aikaiseksi. Kai se saisi gentsu rämpytellä kaikkien huviksi ja similän pitäisi tuoda appelsiinikiljua sen verran että kilpailijakokeillekin riittää.

Mjoo

Mä voi tuoda kottikärryillä pisteitä ja pilkkuja.

Ja stidit.

(hirn)

• Anonyymi

Varmaan se vaihtoehto D, joka hakisi kiinalaisesta noutomurkinat ja panisi

• No ei ainakaan välis,se vaan innostuisi ja pitäisi juosta karkuun ^_^

• Anonyymi

En noista safkoista niin innostu, mutta jos kokki on alaston voisin tulla seuraamaan esitystä. Siis vaihtoehto 4. Jollei sitten muutkin lupaa nakukokkausta 😁

xLiner

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      95
      667
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68