Mitä ajattelet

Anonyymi

"miehestä" jolla on korvakoruja?

-flowersreally-

23

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomaa, että joku ätmi on tehnyt kysymyksen.

      Ajattelen, että "jahas, siinä on MIES jolla on näemmä korvakorut.

      • Anonyymi

        Oikea mies ei käytä korvakoruja.

        -flowers-


    • Anonyymi

      Ei vaikuta sukupuoleen, ""-merkit voi jättää pois.

      Riippuu niistä korvakoruista minkälaisia ajatuksia herättää. Ehkä niillä koitetaan ilmaista jotain? Jos korvista roikkuu barbit tai kuolleet rotat?

      xLiner

      • Tai elävät rotat..😬


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tai elävät rotat..😬

        😳... uuh! Aika pian vois olla niin että miehenraadon korvissa roikkui kuolleet rotat. Enkä se sitten minä ollut!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😳... uuh! Aika pian vois olla niin että miehenraadon korvissa roikkui kuolleet rotat. Enkä se sitten minä ollut!

        xLiner

        No voi *ittu mitä taas kirjoittelin, siis kun tekee montaa asiaa samaan aikaan ei tämmöset miehiset putkiaivot toimi, kaikki menee sekaisin. Siivoilin hiirenkakkoja ja oli puhe hiirenloukuista ja ja... Ajatus katkesi kesken lauseen kun tuli kiire. Ei kuolleita rottia, eikä eläviä, roikottajan kunnosta en mene takuuseen. Tööt... 😜

        xLiner


    • Siis häh?

      Mulla on ainakin korvis, mutta ei toista.

      (hirn)

    • Anonyymi

      Henkisesti epävarmalta . Saman epävarmuuden tuo esille taskat . Vahvan persoonan ei tarvitse tuoda itsestään esille korvia ei nenää renkaineen eikä käsivarsi tatskoja .

      • Anonyymi

        Vahvan persoonan ei tarvitse miettiä mitä muut ajattelevat.

        xLiner


    • Että tykkää vissiin koruista...

      Aloituksesta oon sitä mieltä, että taitaa olla aloittajalla hieman suppea maailmankuva...
      Ettei olis palstasetä ottanut naisoletetun allekirjoitusnikkiä omaan käyttöön?
      Taitaapa hyvinkin...ja mitä se taas kertoo? Sen, että itse ei osaa rakentaa mitään vakuuttavaa ja huomionarvoista avataria, vaan pitää ratsastaa muitten rakentamilla avatarilla...

      Sellainen on säälittävää, olipa "mies" tai "nainen". :oD

      • Anonyymi

        Oot niin väärässä, nuija.

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot niin väärässä, nuija.

        -flowers-

        Hehheh...

        Kyllä oot nolo tyyppi. Kyllä sokea kanakin huomaa, ettet sä mikään floweri ole...

        Mutta olen pahoillani, että sulla on ongelmia elämässäs... Hanki apua jostain ihmeessä... :o)


    • Anonyymi

      Ajattelen, että hän on hienosteleva ja epäilen, ettei ole loppujen lopuksi mies.

    • Äijä on cool, niin kun minä. Höhöhö. 😃

    • En ajattele, se ei sovi minulle.

    • Anonyymi

      Ne otetaan hetimiten pois. Tuopas pääsi tänne. Mies ei pidä korvakoruja.

    • Ajattelen että "Taitaapa olla homo kun on korvakoruja"

      • Anonyymi

        Tuo oli varmaan "huumoria"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli varmaan "huumoria"?

        Ei kun se vain ensimmäisenä tulee mieleen, niin tulee varmaan sullakin. Minkäs sitä ajatukselle mahtaa? eikä sitä tietenkään ole sitten pakko sanoa mitään mutta kyllä, jos juttusille tulee mies jolla useita korvakoruja kyllä sitä vähän homona pitää väkisin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kun se vain ensimmäisenä tulee mieleen, niin tulee varmaan sullakin. Minkäs sitä ajatukselle mahtaa? eikä sitä tietenkään ole sitten pakko sanoa mitään mutta kyllä, jos juttusille tulee mies jolla useita korvakoruja kyllä sitä vähän homona pitää väkisin.

        Voi miten vanhoillisia jumituksia. 2020 miehet on toista sorttia, kun 1900 alun partisaanit.


    • En ole koskaan nähnyt sellaista miestä?

    • Anonyymi

      Mitä ihmeellistä siinä on. Maailmalla on useita kulttuureja, joissa niin miehet, kuin naisetkin koristautuvat niillä. Itse en käytä. Sitä en ymmärrä, että tatuoidaan koko keho. Suorastaan karmean näköistä ja kun ikää tulee, niin miltä mahtavat näyttää ? No tapansa kullakin.

    • Mikäli molemmat korvanledet on täynnä korviksia ja killuttimia, se on turn-off.

      Yksi, tai kaksi pienempää korua ei haittaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe