Kenen palstalaisen kanssa lähtisit luksuslomakylään rantasalmelle?

"Pari yötä resortilla maksaa noin 1000 euroa" eli kallista on mutta sovitaan että aller tarjoaa:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/97578c75-e57b-4ef5-a51b-2be6e32c0b81

"Ely-keskuskin tukee tätä rahoituksella, Jutta naurahtaa."
Noin itse en ihan sitä ymmärrä että miksi yhteiskunnan rahaa työnnetään tuollaisiin miljoonahankkeisiin jotka todennäköisesti tekee konkan jossain vaiheessa. Järkevämpää olisi tukea jo olemassaolevia paikkoja, jos joku vaikka tuon ostaa ja alkaa pyörittämään voisi vaikka kiinteistöverosta antaa vähän alennusta alkuvuosina:

https://huutokaupat.com/1904231

69

<50

Vastaukset 69

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenen kanssa aloittaja lähtisi?

• Aloittaja kysyy ja te vastaatte :D

• Anonyymi

Kukaan ei lähtisi aloittajan kanssa minnekään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei lähtisi aloittajan kanssa minnekään

Peris vois lähteä, ryssykät keskenään.

• Ketä lähtee mjl kaveriks? Tuun noutaa portilt jos vaiks kyyti ei muute järjestys.

5,0 V8 GT 418hv A Convertible Ford Mustangilla, vuosimallia 2015. Vanha katiska, mut avomalli voi vaiks jättää pipo kottiinki. Höhö höhhööhö. 😃

• Milloin kurvaan pihaan hakemaan? 😁

• Lillis2020 kirjoitti:

Milloin kurvaan pihaan hakemaan? 😁

Kääk! KurvaaT ! :😂

• Lillis2020 kirjoitti:

Kääk! KurvaaT ! :😂

Koska toi löhöilykeskus on käyttövalmis? Heti ensimmäisten joukossa mennää testaamaan nurkat. 😛

• Jan1 kirjoitti:

Koska toi löhöilykeskus on käyttövalmis? Heti ensimmäisten joukossa mennää testaamaan nurkat. 😛

En yhtään tiedä, mut ihan ensiksi pyydetään kyllä Harmikselta se maksusitoumus, kun ilmeisesti hänellä jotain suhteita Alleriin, kun lupaili että Aller maksaa 😁

• Lillis2020 kirjoitti:

En yhtään tiedä, mut ihan ensiksi pyydetään kyllä Harmikselta se maksusitoumus, kun ilmeisesti hänellä jotain suhteita Alleriin, kun lupaili että Aller maksaa 😁

Toki, hyvä huomio. Ettei tule ylläriä sitten, kun on ehtii jo perille. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Toki, hyvä huomio. Ettei tule ylläriä sitten, kun on ehtii jo perille. 😃

Taas meni ihan poskelleen toi kirjoitus. On ehtii.. 😜

• Kissa sentään näkyi kuvissa

• Frouvan kanssa lähtisin. Vaikuttaa oikein fiksulta naisoletetulta..😌

• Anonyymi

minä vietän ajan vanhempien luona, en vieläkään pääse asumaan omassa asunnossa, mutta on täälläkin viihtyisää ja voin auttaa vanhempia, mikä on tärkeää ja äiti haluaisi että olisin täällä. koska apua aina tarvitaan, parempi vain kerätä osakesalkkua, en tiedä mihin tarvitsen elämässäni, niin, paljon osakkeita, mutta omaiset ovat tärkeitä, kuolivuoteellakin, sitten kun olen vanha pieru, enkä näe tai kuule,

en ole vieläkään oikein sosiaalinen, mahdanko milloinkaan olla, tiedän vain että treenimäärä tulee olemaan huikea, jos meinaan olla sosiaalinen, mutta, telkunkaan aiheet, ei kiinnosta, koska tiedän tavallaan tavallista tallaajaa paljon enemmän tietoja, tietoa miten maailma oikeasti toimii ja pyörii,

N

• Järväriin voisin lähteä useankin kanssa, mutta tuollaiseen hyvinvointikeskukseen johonkin Jutan ihmedietille ja bodypumppaukseen voisin laittaa vaikka Linerin menemään... Sehän into piukeena pumppais ja selittäis Jutallekin miten hommat toimii. :oD Jos sinne joku pitää laittaa kaveriksi, niin sen Asianvierestä tyypin vois laittaa...katsoo, vieläkö hempeilee naisille alituiseen, kun Lineri ja toi Jutta laittais ukon ojennukseen. :oD

• Anonyymi

Alkua kun luin, niin ensimmäinen ajatus oli että en todellakaan menisi mihinkään fitness-wellnes-hörhöleirille. Mut jos olis mahdollista päästä jumppauttamaan Asian Vierestä -tyyppiä, niin voisin harkitakin 😂

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Alkua kun luin, niin ensimmäinen ajatus oli että en todellakaan menisi mihinkään fitness-wellnes-hörhöleirille. Mut jos olis mahdollista päästä jumppauttamaan Asian Vierestä -tyyppiä, niin voisin harkitakin 😂

xLiner

Asian vierestä on erittäin hyvä ihminen mutta luulen että ei ehkä noin huono tapaista ottais kun kiusaisit muita siellä ja piikittelisit.😩
        Jos et paranna tapaasi joudut jäämään yksin.
        Katsokun se ei päästä lapsensa viereen kiusaajia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Asian vierestä on erittäin hyvä ihminen mutta luulen että ei ehkä noin huono tapaista ottais kun kiusaisit muita siellä ja piikittelisit.😩

Kuules, 🐄💨

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Kuules, 🐄💨

xLiner

Katso minä tuon ne kaikki käytöksesi esiin täällä minua kohtaa, että minulle hyvin tärkeätä suojella Asian Vierestä pikkuista ettei edes vilkaise sinua😩
        Se on katso vain sellainen karma mikä tulee perässäsi,jos et tajua käyttäytyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuules, 🐄💨

xLiner

Katso se päivä tulee kun sinun pitää tajuta virheitesi korjaus,
        Minä suojelen lapsia pedoilta.

🤨

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Katso minä tuon ne kaikki käytöksesi esiin täällä minua kohtaa, että minulle hyvin tärkeätä suojella Asian Vierestä pikkuista ettei edes vilkaise sinua😩

Pidäs ny pääs kii 😄

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

No sitten mä oisin laittanut oikeaan osoitteeseen menemään tuon lahjoituksen. :oD

Jotenkin mä kanssa luulen, että loppuis se sen kaverin imelyys, kun laittais oikean naisen asialle. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

Pidäs ny pääs kii 😄

xLiner

En todellakaan, sinä menetät vaan omalla käytöksellä ihmisiä 😩
        Niitä on kerääntynyt paljon.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No sitten mä oisin laittanut oikeaan osoitteeseen menemään tuon lahjoituksen. :oD

Jotenkin mä kanssa luulen, että loppuis se sen kaverin imelyys, kun laittais oikean naisen asialle. :oD

Kiitos, otan tuon kovana kehuna 😄

Mutta mä taidan nakittaa sut leirille tuon vali-Valtiksen kanssa. Loppuraportti olis taatusti mielenkiintoista luettavaa 😁

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta mä taidan nakittaa sut leirille tuon vali-Valtiksen kanssa. Loppuraportti olis taatusti mielenkiintoista luettavaa 😁

xLiner

No NIIN yllytyshullu mäkään en ole. :oD

Valtakunta haluaa olla vastarannan kiiski kaikessa. :oD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Disse, toi oli sitten kehu kans!

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Disse, toi oli sitten kehu kans!

xLiner

No yliarvioit minut... Ei munkaan pinna ihan kaikkee kestä. :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No yliarvioit minut... Ei munkaan pinna ihan kaikkee kestä. :oD

On sulla aika hurjan pitkä pinna, et voi kieltää 😄

xLiner

• Disse kirjoitti:

Kaikea pahaa vastaa taistelen, voisit sinäkin.
        Mutta ymmärrän hyvin että mielummin olet hiljaa ja antaa Siperian opettaa kuin xlineriä.

• Disse kirjoitti:

Mutta minusta se oppi olisi tulla jo aiemmin enkä ymmärrä miksi se ei tao päähänsä menettää kultaisemmat ihmiset elämästään🙄
        Asian vierestä on paras isä minkä olen nähnyt.

• Anonyymi kirjoitti:

On sulla aika hurjan pitkä pinna, et voi kieltää 😄

xLiner

No täällä nyt on eri juttu....voi antaa vaan olla jos rupee pannu porisee. :oD Livessä ei varmaan ees kaikkia pääsis karkuun. :oD

• valtakunta kirjoitti:

Mutta minusta se oppi olisi tulla jo aiemmin enkä ymmärrä miksi se ei tao päähänsä menettää kultaisemmat ihmiset elämästään🙄

Missä sä olet nähnyt sen Asian Vierestä-tyypin? Ootteko tavanneet?

• valtakunta kirjoitti:

Kaikea pahaa vastaa taistelen, voisit sinäkin.
        Mutta ymmärrän hyvin että mielummin olet hiljaa ja antaa Siperian opettaa kuin xlineriä.

Sun pikkuisen pitäis relata... Ei nämä ole kuin palstajuttuja... Ei täällä tarvitse mitään paha vs hyvä-juttuja ruveta sooloilemaan... :oD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

niin mitä jumppaa sänky jumppaako niin se tekisikin teille hyvää eli teistä tulisi pari ja pariskunta

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No täällä nyt on eri juttu....voi antaa vaan olla jos rupee pannu porisee. :oD Livessä ei varmaan ees kaikkia pääsis karkuun. :oD

Mulla taas on ihan eri juttu livessä. Mä olen se joka koittaa ymmärtää kaikkia idioottejakin viimeiseen saakka. Täällä en näe vaivaa 😂

xLiner

• Disse kirjoitti:

Missä sä olet nähnyt sen Asian Vierestä-tyypin? Ootteko tavanneet?

Kyllä minä en tavannut hän kertonut kaikkea mikä on todella mahtavaa.

• Disse kirjoitti:

Sun pikkuisen pitäis relata... Ei nämä ole kuin palstajuttuja... Ei täällä tarvitse mitään paha vs hyvä-juttuja ruveta sooloilemaan... :oD

Sooloilee ? Tämä on sellainen mihin uskon .ihmiset kohtelee kaikkia hyvin maailma olisi paremmin. Haluan lapsille turvallisen kasvuympäristön. Muitakin vaaroja on ne taas pystyy suojelee mutta muiden tekemää vanhinkin on pahinta.

• valtakunta kirjoitti:

Sooloilee ? Tämä on sellainen mihin uskon .ihmiset kohtelee kaikkia hyvin maailma olisi paremmin. Haluan lapsille turvallisen kasvuympäristön. Muitakin vaaroja on ne taas pystyy suojelee mutta muiden tekemää vanhinkin on pahinta.

Vahinko.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla taas on ihan eri juttu livessä. Mä olen se joka koittaa ymmärtää kaikkia idioottejakin viimeiseen saakka. Täällä en näe vaivaa 😂

xLiner

Tuskin valhe kasvaa.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Katso hyvä ihminen on hyvä täälläkin, eikä vain yhdessä paikassa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Katso se päivä tulee kun sinun pitää tajuta virheitesi korjaus,
        Minä suojelen lapsia pedoilta.

🤨

Kyllä ja niin ahkerasti palstaillen, ettet ehdi edes pienempiä lapsias ruokkimaan.
        Kehuit että ovat niin viisaita! Hakevat ruokaa jääkaapista itse, 2 vuotias sekä noin vuoden vanha. kylmiä nakkeja nakertavat nälkäänsä. Pieninkin kuulemma kirjoitustesi mukaan jopa innokkaasti käy jääkaapilla. Myönnän ett muksusi ovat oppineet omatoimisiksi, luultavasti käytännön pakosta.

Tiedätkö: Nakit eivät ole heille terveellisiä alkuunkaan, eikä ainakaan kylmät sellaiset.
        Nakkisoppakin vain silloin tällöin, kaikkine juureksineen perunoineen ja lämpimänä.
        Jos ett sattunut tietämään, nakeissa on niin paljon suolaa, ettei yksikään neuvolantäti niitä taatusti suosittele vaippa ikäisten naperoiden ruuaksi.
        Joten tämä tästä hyvä äiti osasesta, tulin vuorostani minä neuvomaan , miten äitien pitäisi huolehtia enemmän lapsistaan, kuin palstalaisten käytöksestä netissä!

Me osataan selvittää tarpeen tullen erimielisyytemme sekä rumat käytöstapamme toisiamme kohtaan, ilman sinun puuttumista, kinohimme.
        Hyvää päivän jatkoa sinulle, äläkä pahoita mieltäsi oppitunnista, se tuli täysin sinun lastesi parasta ajatellen!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja niin ahkerasti palstaillen, ettet ehdi edes pienempiä lapsias ruokkimaan.
        Kehuit että ovat niin viisaita! Hakevat ruokaa jääkaapista itse, 2 vuotias sekä noin vuoden vanha. kylmiä nakkeja nakertavat nälkäänsä. Pieninkin kuulemma kirjoitustesi mukaan jopa innokkaasti käy jääkaapilla. Myönnän ett muksusi ovat oppineet omatoimisiksi, luultavasti käytännön pakosta.

Tiedätkö: Nakit eivät ole heille terveellisiä alkuunkaan, eikä ainakaan kylmät sellaiset.
        Nakkisoppakin vain silloin tällöin, kaikkine juureksineen perunoineen ja lämpimänä.
        Jos ett sattunut tietämään, nakeissa on niin paljon suolaa, ettei yksikään neuvolantäti niitä taatusti suosittele vaippa ikäisten naperoiden ruuaksi.
        Joten tämä tästä hyvä äiti osasesta, tulin vuorostani minä neuvomaan , miten äitien pitäisi huolehtia enemmän lapsistaan, kuin palstalaisten käytöksestä netissä!

Me osataan selvittää tarpeen tullen erimielisyytemme sekä rumat käytöstapamme toisiamme kohtaan, ilman sinun puuttumista, kinohimme.
        Hyvää päivän jatkoa sinulle, äläkä pahoita mieltäsi oppitunnista, se tuli täysin sinun lastesi parasta ajatellen!

Käytin uimassa lapsiakin jo ja söivät just.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä minä en tavannut hän kertonut kaikkea mikä on todella mahtavaa.

No niin... Sulle riittää kun siittää mahdollisimman monta lasta...silloin on hyvä isä. Ja sitten kuka tahaansa voi kirjoittaa tänne ihan mitä lystää... Että otahan nyt pikkuisen järkeä käteen...

• Anonyymi kirjoitti:

Tuokin on rumaa käytöstä valehdella ettei tainur vieläkää oppi mennä perille.
        😁 vaikka lapset vie nakkeja kaapista ei ne sitä nälkäänsä tee, enkä muista milloin viimeksi söivät nakkeja mutta kyllä osaavat hakea niitäkin katso kaksi vuotias hakee maidon kun tahtoo juotavaa kuin viinirypäleitä sekä myös leipään pyysi koska se on ylhäällä jääkaapissa.

Se että lapsi saa itse valita välipalansa se ei ole mikään epänormaali juttu toiset, ei saa se on minusta köyhyyttä. Eiköhän tuo mies lopeta nakin kuin makkaran syömisen kun näkee sinun kiusaamisen kun se ei kohdistunut edes minuun.😁

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

No mä koitan kummassakin ignoorata sitten kun ei enää jaksa.. :o)

Meitä on moneksi... Ei siinä mitään. :o)

Mutta kehut otan, mökkireissua en. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

2v hakee myös vaatteensa ja kun vähän kastuu se vaihtaa heti.
        Kuin myös potkupyöräilee ja myös keinuu itsenäisesti ottaa vauhtia ja osaa jarruttaa kuin vuotta nuorempi sisar tulee.
        Toiset istuu tuiki tietämättömänä maailman menosta syöttö tuolissa.
        Minusta lapset on mahtavia ja sinun mustamaalaus on turhaa.

• Disse kirjoitti:

No niin... Sulle riittää kun siittää mahdollisimman monta lasta...silloin on hyvä isä. Ja sitten kuka tahaansa voi kirjoittaa tänne ihan mitä lystää... Että otahan nyt pikkuisen järkeä käteen...

Minusta on kiva että huolehdit minusta.🥰se on tosi mahtava juttu.

• valtakunta kirjoitti:

Minusta on kiva että huolehdit minusta.🥰se on tosi mahtava juttu.

No aika moni sulle sanoo tässäkin ketjussa ihan hyvällä asioita... Kannattaisi vähän miettiä tarkempaan..

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

älä välitä kiusaajasta, minä pihtaan seksistä, niin se ei enää kiusaa. =)

terveisin B

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Mitäköhän mieltä AsianVierestä on siitä että pidät hänet "pikkuisena"?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No mä koitan kummassakin ignoorata sitten kun ei enää jaksa.. :o)

Meitä on moneksi... Ei siinä mitään. :o)

Mutta kehut otan, mökkireissua en. :oD

No en mä tässäkään jaksanut lähteä vali-valille vastailemaan, antaa nyt tapella keskenään. Toisella kertaa sitten 😁

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinulla on varmasti fiksut lapset, ovat perineet loistavan älykkyytesi, mutta milloin näen sinut joskus, osaat olla vaivihkainen, ei sinua huomaa juurikaan millään tavalla, olet kuin mustanaamio,

haluaisin kyllä nähdä sinua, mutta kaiketi olen niin ystävällinen että et viitsi olla kanssani.

yhden kerran näin sinut tuossa ylämäessä, pyöräilemässä ylös todella vauhdikkaasti, sinulla on todella hyvä kunto, mutta ainahan sinulla on ollut hyvä kunto, mutta, aika menee eteenpäin ja molemmat vanhennutaan joskus,

kun kupsahdan, voisin lahjoittaa osan omaisuudestani sinulle palkinnoksi, kaikesta välittämisestä, tai sinun omaisille, mutta sen tietää, että omaiset nostavat siitä sellaisen härdellin ettei se tule ikinä toteutumaan, terveisin paksu bertta,

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäköhän mieltä AsianVierestä on siitä että pidät hänet "pikkuisena"?

Täh? minä pidän huolta hänen pikkuisesta. Pikkuinen sillä on kun suojelen tuollaiselta pahalta ihmiseltä.

• Anonyymi kirjoitti:

No en mä tässäkään jaksanut lähteä vali-valille vastailemaan, antaa nyt tapella keskenään. Toisella kertaa sitten 😁

xLiner

Ehkä viisasta... :o)

Hitto...vielä pari tuntia töissä käkkimistä... Lämmittäsköhän poika saunan? :o)

• Anonyymi kirjoitti:

älä välitä kiusaajasta, minä pihtaan seksistä, niin se ei enää kiusaa. =)

terveisin B

Noh, elä pihtaa. se on ikävää jos nauttiminen jää saamatta sinulta.

• Disse kirjoitti:

No aika moni sulle sanoo tässäkin ketjussa ihan hyvällä asioita... Kannattaisi vähän miettiä tarkempaan..

Tai toisten päin.😁

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

"Asian vierestä on paras isä minkä olen nähnyt."

Oletko nähnyt livenä? Vain tyhmät tekee päätelmiä nettikirjoitusten perusteella.
        Valtakunta on valtakunnan typerin akka.

• Ehdottomasti Pönttiksen, sillä rakastan hänen mutkatonta huumorintajua.

😁👍

• Se on mahtava valinta.🥰

• valtakunta kirjoitti:

Se on mahtava valinta.🥰

Olis aika seksikästä, jos Disse vielä tulis lauteille laudeliinaksi.

😁👌

• Funeau kirjoitti:

Olis aika seksikästä, jos Disse vielä tulis lauteille laudeliinaksi.

😁👌

Timo Similä voisi toimittaa verannalla naulakon virkaa keskisormineen.

😂

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Timo Similä voisi toimittaa verannalla naulakon virkaa keskisormineen.

😂

kerronko mihin työnnän ne keskisormeni, senkin höpönassu, 😂😂

tottakai, haluan että saunot ja nautit elämästä, vaikka tulisi miten paljon lokaa niskaan, haluan että nautit elämästäsi, ei se minulta ole pois, päinvastoin, 😋😋

• Anonyymi

Pönttis ei muuta omistakaan; vain hyvän huumorintajun ja tuulen huuhtoman perseen.

• Anonyymi

Kenellä palstalaiselle olisi varaa johonkin luksuslomakylään, vai minäkö maksaisin?

• Mjaa

Mä ajattelin että Disse hoitas ton maksupuolen ja Pönttis ja minä vaan saunottas.

😁👌

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Mä ajattelin että Disse hoitas ton maksupuolen ja Pönttis ja minä vaan saunottas.

😁👌

Olenko kertonut

Olenko koskaan tullut maininneeksi, kuinka syvälle muhun uppoo uuniluudat?

Siis mun Levikset repee aina.

😂

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Olenko kertonut

Olenko koskaan tullut maininneeksi, kuinka syvälle muhun uppoo uuniluudat?

Siis mun Levikset repee aina.

😂

Taisit villiintyä manhattaneista?

• Anonyymi kirjoitti:

Taisit villiintyä manhattaneista?

Mjoo

Siis mullakin meni toi Bergen perseelleen, ja sitten joku toinen.

😁👍

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1689
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1186
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      33
      1084
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      916
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    9. 71
      577
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 34
      444
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe