Kuka on ruskettunut?

Minä olen. Mutta vain toiselta puolelta.

44

<50

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tein eilen kokeilun kun sain ohjeeksi, että tavallisen meikkivoiteen sekaan voi sekoittaa ruskettavia tippoja. Lopputulos oli uuninkinnas. Naama musta ja muut osat vaaleita. En saanut puutarhalta miljoonakelloa.

• Vähäistä on vielä

• Anonyymi

• Mutta sinuun tarttuu? Niin muistelen.

• Anonyymi

Luulin maisemakuvaksi. Hyvin hämätty vanhaa ihmistä.

• Höpöhöpö. Sehän on maisemakuva. Aamuaurinko-näkymä laaksosta päin.

• Sisäpuolelta..😯

• Kui!

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Kui!

Profiilinsa mukaan on ommellut persreikänsäkin umpeen.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Kui!

No vaikka suklaata syömällä..

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä ole ikinä ollutkaan..

• Anonyymi kirjoitti:

Tällaiset kommentit eivät kuulu hyvään keskusteluun. Ole hyvä, ja pahoittele wuwwuwwille törkyheittoasi.

• Wwuwuw kirjoitti:

No vaikka suklaata syömällä..

Niin olishan se pitänyt hoksata :)
        Mutta tosiaan olkaa tarkkoina noiden ruskettavien voiteiden kanssa ja kokeilu kannattaa suorittaa niinä päivinä kun ei ole pakko lähteä minnekään.

• Anonyymi

Tällaiset kommentit eivät kuulu hyvään keskusteluun. Ole hyvä, ja pahoittele wuwwuwwille törkyheittoasi.

Anteeksi wuppis olet oikeassa. Muistin profiilisi tekstin sanamuodon väärin.

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi wuppis olet oikeassa. Muistin profiilisi tekstin sanamuodon väärin.

Saat anteeksi.. 🤗

Mä katsos hoidan sen "homman", kuten poliitikotkin, eli puhumalla p........

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Saat anteeksi.. 🤗

Mä katsos hoidan sen "homman", kuten poliitikotkin, eli puhumalla p........

Sehän on selvä. Runsas puhuminen kesäaikaan saakin kielen värikkääksi.

• Anonyymi

kieleni on ruskettunut.
      olen perseen-nuolija.

• Silmäluomet on ruskettuneet. Silmälasit päässä kun nukahtaa aurinkoon, lehti naamalla.

• D-vitamiinin saanti yhteen aurinkotuntiin kesäaikana on 200 mq. Ja se on paljon se.

D-vitamiinin saanti yhteen aurinkotuntiin kesäaikana on 200 mq. Ja se on paljon se.

Onko noin paljon, oikeasti?

• Anonyymi

D-vitamiinin saanti yhteen aurinkotuntiin kesäaikana on 200 mq. Ja se on paljon se.

Jos sammuu kännissä aurinkoa ottaessa, niin ei pitäis olla pelkoa koronasta.

• Jan1 kirjoitti:

Onko noin paljon, oikeasti?

Kyllä niin muistelen asiantuntijan sanoneen. Ja sitten kun sitä vertaa vaivaiseen 20 mq suositusnappiin niin? Ohhoh. Ei ne suositusmäärät vaan purkkiruokinnassa riitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos sammuu kännissä aurinkoa ottaessa, niin ei pitäis olla pelkoa koronasta.

Miten se korreloi?

• Anonyymi

Miten se korreloi?

Etanoli pohjaisten käsidesien sanotaan tuhoavan viruksia. (!Tarkistakaa faktat)
        D-vitamiini runsaina annoksina auttaa kuulemma, muttei etukäteen.
        Rusketusrajat voi hidastaa lähestymisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Etanoli pohjaisten käsidesien sanotaan tuhoavan viruksia. (!Tarkistakaa faktat)
        D-vitamiini runsaina annoksina auttaa kuulemma, muttei etukäteen.
        Rusketusrajat voi hidastaa lähestymisiä.

Kolme kohtaa :)

• Anonyymi

Minä olen palanut, molemmista käsistä. Punoitus on keitetyn ravun tasoa aavistuksen vaaleampaa.

• Kannattaa katsoa se pigmenttitaulukko ja määrittää ihonväriaste.

• Anonyymi

Koitan välttää parhaani mukaan. Tai siis en rusketu. Palan.

xLiner

• Olet skandivaalea?

• Anonyymi

Olet skandivaalea?

Tummatukkainen, muuten valkoinen 😩

xLiner

• Kalpea kuin kalkkilaivan kapteeni... Ei ole kerennyt edes ulkohommiin, kun mennyt sisäremonttihommissa ja töissä aika.

Jospa sitä ensviikolla sitten kerkeis vaikka nakuttelemaan loput rangat pilkkeiks...mä jo eilen pikkuisen kerkesin kopasemaan sahaa ja kirvestä. :oD

• Fiksua se olisi pysyttäytyä ehkä katveessa sillä olen itsekin huomannut, että harmittomatkin luomet vähintään suurenevat. Keväällä on UV:täkin enemmän. Tosin puuhommaan on vielä ihannelämpö; jaksaa tehdä ei kuuma.

Fiksua se olisi pysyttäytyä ehkä katveessa sillä olen itsekin huomannut, että harmittomatkin luomet vähintään suurenevat. Keväällä on UV:täkin enemmän. Tosin puuhommaan on vielä ihannelämpö; jaksaa tehdä ei kuuma.

No kyllä mä varjossa pysyn, vaikken mä ole erityisemmän herkkä palamaan... Mua ei rusketukset kiinnostakaan. :o)

Joo, eilen kävin tytön kanssa maalla moottoripyörällä pyörähtämässä, niin samalla kävin siinä saunaa odotellessa vähän kopasemassa rankoja pieniks... Vielä ne halkee kivasti, mutta mitä pitempään kesä kerkee tulla, sen huonommin ainakin ne Haavat halkeaa....nyttenkin oli jo kuori aika kopsakkaa...Mutta ei ole montaa mottia enää. :o)

• Disse kirjoitti:

No kyllä mä varjossa pysyn, vaikken mä ole erityisemmän herkkä palamaan... Mua ei rusketukset kiinnostakaan. :o)

Joo, eilen kävin tytön kanssa maalla moottoripyörällä pyörähtämässä, niin samalla kävin siinä saunaa odotellessa vähän kopasemassa rankoja pieniks... Vielä ne halkee kivasti, mutta mitä pitempään kesä kerkee tulla, sen huonommin ainakin ne Haavat halkeaa....nyttenkin oli jo kuori aika kopsakkaa...Mutta ei ole montaa mottia enää. :o)

Lähtisköhän ne muksut päivävaellukselle? Tuli vaan mieleen. Voisit vetää sellaisen eräpäivän. Poika vois ottaa heilankin mukaan ja sitten joukolla. Katopa siitä lähialueen kansallispuistot ;) Nim.merk. Kävin kokeilemassa. Erittäin hyvin merkityt reitit. Eväät vaan messiin. Vähän niinku väliaikatekemistä puunhakkuun lomaan.

Lähtisköhän ne muksut päivävaellukselle? Tuli vaan mieleen. Voisit vetää sellaisen eräpäivän. Poika vois ottaa heilankin mukaan ja sitten joukolla. Katopa siitä lähialueen kansallispuistot ;) Nim.merk. Kävin kokeilemassa. Erittäin hyvin merkityt reitit. Eväät vaan messiin. Vähän niinku väliaikatekemistä puunhakkuun lomaan.

No poitsu ja sen tyttöystävä saattais lähteekin, mutta tyttö ei... ja luultavasti mulle sanoittais, että voisin käydä eriaikaan sittenkin. :oD

Pitää katsoa syksymmällä uusiks ajatusta... Mulla on lomaa penskojen syysloman aikaan, niin oishan se hienoa käydä jossain pohjoisessa vaikka sitten joku karhunkierros kipittämässä... Pitää ehdotella... :o)

Siis kiva vaan kävellä ja ihmetellä. Ja laavuja on. Ei tarvii paahtaa verenmaku suussa. :) oli jotain käsittämättömän kaunista. Ei olis arvannu.

• Disse kirjoitti:

No poitsu ja sen tyttöystävä saattais lähteekin, mutta tyttö ei... ja luultavasti mulle sanoittais, että voisin käydä eriaikaan sittenkin. :oD

Pitää katsoa syksymmällä uusiks ajatusta... Mulla on lomaa penskojen syysloman aikaan, niin oishan se hienoa käydä jossain pohjoisessa vaikka sitten joku karhunkierros kipittämässä... Pitää ehdotella... :o)

Vink: löytyy lähempääkin :)

Vink: löytyy lähempääkin :)

Joo, tiedän.... On vaikka mitä näkötornia ja muuta mukavaa, mutta tässä on kesällä aikapaljon kaikkea muutakin ja jotenkin se syksy kiehtois enemmän noihin samoiluhommiin. Sen verran oon ollut metsässä kesällä (sissikoulutus 1998) , että tiedän, ettei siellä olla todellakaan yksin... (itikoita, paarmoja, mäkäröitä, punkkeja...) :oD

• Anonyymi

Kyl olen ruskettunut koska veneiltiin monta tuntia ja oltiin saaressa niin kylläs iinä ruskistui.

• Sulla on uus kuva.
      Kumpi tissi ruskettui?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyi 😂

xLiner

• Olen ruskettunut, vaikka sitä yritänkin välttää. On vaan sellainen ihotyyppi, joka nappaa heti värin pintaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      95
      667
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68