Epätavallinen palstakyssä

Epätavallisia palstakyssiä esiintyy harvoin, joten olen ryhdistäytynyt tällä saralla, ja päättänyt päivittää tai jopa julkaista epätavallisia palstakyssiä.

Ok

Kumpi on mediaseksikkäämpi, Disse vai Funeau?

😁👌

18

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funeau😁

      • Mjoo

        Olen tässä nyt muutaman minsan odotellut eräänlaista ”vaihtoehtoista opponenttia”, mutta aika heikolta näyttää.

        😂


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Olen tässä nyt muutaman minsan odotellut eräänlaista ”vaihtoehtoista opponenttia”, mutta aika heikolta näyttää.

        😂

        Ouh mutta olet kirjoittanut rohkeita. Disse on nyt niin arjesta ei siinä ole seksikkyyttä hihkunut kertonut halkotöistään esim ”lihaksia myöten hikipisarat vierinyt kuin lasihelmet kutitellut kylkiä”
        Ehkei se varmaan hikoile mutta loukannut on itsensä että tarvinnut hoitajaa mutta ei sitäkään kaipuuta vaan hoiti itse. Varsinki olisi voinut vähän hoitajan iloitsemisen tapaamisen tehnyt😁
        Olisi saanut siitäkin hemaiseman Leiskun.

        Mutta ehkä hän on vierittämässä hikeä saunan lauteileilla marmorillisen keholla ja puu töistä pihkaisena kuin liimautena valmiina.🤔


      • valtakunta kirjoitti:

        Ouh mutta olet kirjoittanut rohkeita. Disse on nyt niin arjesta ei siinä ole seksikkyyttä hihkunut kertonut halkotöistään esim ”lihaksia myöten hikipisarat vierinyt kuin lasihelmet kutitellut kylkiä”
        Ehkei se varmaan hikoile mutta loukannut on itsensä että tarvinnut hoitajaa mutta ei sitäkään kaipuuta vaan hoiti itse. Varsinki olisi voinut vähän hoitajan iloitsemisen tapaamisen tehnyt😁
        Olisi saanut siitäkin hemaiseman Leiskun.

        Mutta ehkä hän on vierittämässä hikeä saunan lauteileilla marmorillisen keholla ja puu töistä pihkaisena kuin liimautena valmiina.🤔

        Siis ei ollut kertonut hien virtaavan . Se olisikin saanut naiset kuumiksi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Siis ei ollut kertonut hien virtaavan . Se olisikin saanut naiset kuumiksi.

        Fantastista

        Taidankin siirtyä Timo Similän päältä Dissen suolaisen vartalon kimppuun kuin sika limppuun.

        😁👌


      • Funeau kirjoitti:

        Fantastista

        Taidankin siirtyä Timo Similän päältä Dissen suolaisen vartalon kimppuun kuin sika limppuun.

        😁👌

        En en kyllä enää käsitä...


      • Funeau kirjoitti:

        Fantastista

        Taidankin siirtyä Timo Similän päältä Dissen suolaisen vartalon kimppuun kuin sika limppuun.

        😁👌

        Luulen ettei se ilahdu kun ei hehku sitä mutta sinä hehkut kuin kimallus.


    • No jos Funis on seiskalehti ja mä oon Savon Sanomat, niin mitäpä luulet? 😂

      Mä kerron miten jiät lähtöö Kallaveeltä niin sä laitat keskiaikeamalle Odusogan daisarit! 😂

      Mieti! 😬

      • Kielenkärjellä Kallavetesi maisemat ovat nyppyläiset ja kohoilevat.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Kielenkärjellä Kallavetesi maisemat ovat nyppyläiset ja kohoilevat.

        (reps)

        Jaa? No suattaahan siellä jottae myhkyröö ollae? -miettii kiivaasti ja ruapii ohtoo-


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Jaa? No suattaahan siellä jottae myhkyröö ollae? -miettii kiivaasti ja ruapii ohtoo-

        Ei juma...F on sekaisin 🤣


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Jaa? No suattaahan siellä jottae myhkyröö ollae? -miettii kiivaasti ja ruapii ohtoo-

        Kuvittelen tässä sun ilmettä et mitä tuohon sanoisi 🧐😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei juma...F on sekaisin 🤣

        Funis on löytänyt uutta tapaa ilmaista ihteensä. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelen tässä sun ilmettä et mitä tuohon sanoisi 🧐😂

        No minusta Funis on huippu. Ei pidä ottaa liian vakavasti. Vaikka se hassuilee, on siellä lämmin sydän takana. 😁

        Minusta on vaan kivaa, jos saa vähän härnättyä sitä liikkeelle. 😃


      • Disse kirjoitti:

        No minusta Funis on huippu. Ei pidä ottaa liian vakavasti. Vaikka se hassuilee, on siellä lämmin sydän takana. 😁

        Minusta on vaan kivaa, jos saa vähän härnättyä sitä liikkeelle. 😃

        Aliarvioinnin Aapinen.

        (hirn)

        https://www.youtube.com/watch?v=iblP_m4zd3s



      • Disse kirjoitti:

        Mut se oli se ennustaja... se oli se valittu. Eikö? 😬

        Kalkulointia


        Ryan Gosling on suhteellisen pitkä mies. Tarkastin tämän Winkkarista.

        Fiktiivisen donnan peukalon tyvestä etusormen kärkeen on sama mitta kuin Ryan Airin kantapäästä päälakeen.

        Sain fiktiivisen donnan pituudeksi huima 24m.

        (no, vähän alle)

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Kalkulointia


        Ryan Gosling on suhteellisen pitkä mies. Tarkastin tämän Winkkarista.

        Fiktiivisen donnan peukalon tyvestä etusormen kärkeen on sama mitta kuin Ryan Airin kantapäästä päälakeen.

        Sain fiktiivisen donnan pituudeksi huima 24m.

        (no, vähän alle)

        (hihitystä)

        Laitetaan tuo tee (t) vielä tuonne jonnekin, niin joku voi vetää siitä kilarit.

        (hirn)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe