Epätavallinen palstakyssä

Epätavallisia palstakyssiä esiintyy harvoin, joten olen ryhdistäytynyt tällä saralla, ja päättänyt päivittää tai jopa julkaista epätavallisia palstakyssiä.

Ok

Kumpi on mediaseksikkäämpi, Disse vai Funeau?

😁👌

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funeau😁

      • Mjoo

        Olen tässä nyt muutaman minsan odotellut eräänlaista ”vaihtoehtoista opponenttia”, mutta aika heikolta näyttää.

        😂


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Olen tässä nyt muutaman minsan odotellut eräänlaista ”vaihtoehtoista opponenttia”, mutta aika heikolta näyttää.

        😂

        Ouh mutta olet kirjoittanut rohkeita. Disse on nyt niin arjesta ei siinä ole seksikkyyttä hihkunut kertonut halkotöistään esim ”lihaksia myöten hikipisarat vierinyt kuin lasihelmet kutitellut kylkiä”
        Ehkei se varmaan hikoile mutta loukannut on itsensä että tarvinnut hoitajaa mutta ei sitäkään kaipuuta vaan hoiti itse. Varsinki olisi voinut vähän hoitajan iloitsemisen tapaamisen tehnyt😁
        Olisi saanut siitäkin hemaiseman Leiskun.

        Mutta ehkä hän on vierittämässä hikeä saunan lauteileilla marmorillisen keholla ja puu töistä pihkaisena kuin liimautena valmiina.🤔


      • valtakunta kirjoitti:

        Ouh mutta olet kirjoittanut rohkeita. Disse on nyt niin arjesta ei siinä ole seksikkyyttä hihkunut kertonut halkotöistään esim ”lihaksia myöten hikipisarat vierinyt kuin lasihelmet kutitellut kylkiä”
        Ehkei se varmaan hikoile mutta loukannut on itsensä että tarvinnut hoitajaa mutta ei sitäkään kaipuuta vaan hoiti itse. Varsinki olisi voinut vähän hoitajan iloitsemisen tapaamisen tehnyt😁
        Olisi saanut siitäkin hemaiseman Leiskun.

        Mutta ehkä hän on vierittämässä hikeä saunan lauteileilla marmorillisen keholla ja puu töistä pihkaisena kuin liimautena valmiina.🤔

        Siis ei ollut kertonut hien virtaavan . Se olisikin saanut naiset kuumiksi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Siis ei ollut kertonut hien virtaavan . Se olisikin saanut naiset kuumiksi.

        Fantastista

        Taidankin siirtyä Timo Similän päältä Dissen suolaisen vartalon kimppuun kuin sika limppuun.

        😁👌


      • Funeau kirjoitti:

        Fantastista

        Taidankin siirtyä Timo Similän päältä Dissen suolaisen vartalon kimppuun kuin sika limppuun.

        😁👌

        En en kyllä enää käsitä...


      • Funeau kirjoitti:

        Fantastista

        Taidankin siirtyä Timo Similän päältä Dissen suolaisen vartalon kimppuun kuin sika limppuun.

        😁👌

        Luulen ettei se ilahdu kun ei hehku sitä mutta sinä hehkut kuin kimallus.


    • No jos Funis on seiskalehti ja mä oon Savon Sanomat, niin mitäpä luulet? 😂

      Mä kerron miten jiät lähtöö Kallaveeltä niin sä laitat keskiaikeamalle Odusogan daisarit! 😂

      Mieti! 😬

      • Kielenkärjellä Kallavetesi maisemat ovat nyppyläiset ja kohoilevat.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Kielenkärjellä Kallavetesi maisemat ovat nyppyläiset ja kohoilevat.

        (reps)

        Jaa? No suattaahan siellä jottae myhkyröö ollae? -miettii kiivaasti ja ruapii ohtoo-


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Jaa? No suattaahan siellä jottae myhkyröö ollae? -miettii kiivaasti ja ruapii ohtoo-

        Ei juma...F on sekaisin 🤣


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Jaa? No suattaahan siellä jottae myhkyröö ollae? -miettii kiivaasti ja ruapii ohtoo-

        Kuvittelen tässä sun ilmettä et mitä tuohon sanoisi 🧐😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei juma...F on sekaisin 🤣

        Funis on löytänyt uutta tapaa ilmaista ihteensä. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelen tässä sun ilmettä et mitä tuohon sanoisi 🧐😂

        No minusta Funis on huippu. Ei pidä ottaa liian vakavasti. Vaikka se hassuilee, on siellä lämmin sydän takana. 😁

        Minusta on vaan kivaa, jos saa vähän härnättyä sitä liikkeelle. 😃


      • Disse kirjoitti:

        No minusta Funis on huippu. Ei pidä ottaa liian vakavasti. Vaikka se hassuilee, on siellä lämmin sydän takana. 😁

        Minusta on vaan kivaa, jos saa vähän härnättyä sitä liikkeelle. 😃

        Aliarvioinnin Aapinen.

        (hirn)

        https://www.youtube.com/watch?v=iblP_m4zd3s



      • Disse kirjoitti:

        Mut se oli se ennustaja... se oli se valittu. Eikö? 😬

        Kalkulointia


        Ryan Gosling on suhteellisen pitkä mies. Tarkastin tämän Winkkarista.

        Fiktiivisen donnan peukalon tyvestä etusormen kärkeen on sama mitta kuin Ryan Airin kantapäästä päälakeen.

        Sain fiktiivisen donnan pituudeksi huima 24m.

        (no, vähän alle)

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Kalkulointia


        Ryan Gosling on suhteellisen pitkä mies. Tarkastin tämän Winkkarista.

        Fiktiivisen donnan peukalon tyvestä etusormen kärkeen on sama mitta kuin Ryan Airin kantapäästä päälakeen.

        Sain fiktiivisen donnan pituudeksi huima 24m.

        (no, vähän alle)

        (hihitystä)

        Laitetaan tuo tee (t) vielä tuonne jonnekin, niin joku voi vetää siitä kilarit.

        (hirn)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe