Olen ihastunut yhteen tyttöön

Anonyymi

Olen ollut ihastuneena yhteen tyttöön 1,5 vuotta mutta en tiedä tykkääkö hän minusta. En tiedä seurusteleeko hän jo jonkun muun kanssa enkä uskalla kysyä sitä häneltä. Kun katson häntä silmiin hän hymyilee minulle takaisin. Haluaisin kysyä hänen puhelin numeroa mutta en uskalla. Kysyisin häntä ulos mutta se on aika noloa jos hän ei halua ja jos hän seurustelee jo. me olemme vielä ensi lukuvuonna samalla luokalla (9.) joten se olisi todella noloa jos hän ei halua seurustella kanssani. Miten selvitän pitääkö hän minusta ja haluaako hän seurustella kanssani?

0

<50

Vastaukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea Sofia! Stefan jätti Eiran asunnon vuokrat maksamatta!

Stefanilta karhuttiin yli 33 000 e vuokrasaatavia Helsingin käräjäoikeudessa, kertovat mediat. Tämä on julkista tietoa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        394
        11968
      2. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
        Maailman menoa
        125
        5836
      3. MARTINA,anna jo Sofian olla rauhassa!

Martina jätä jo Sofia rauhaan.Stefan ja Sofia ovat yhdessä ja koita jo hyväksyä se!On lapsellista olla mustasukkainen Sofialle.Stefan ei tule jättämä
        Kotimaiset julkkisjuorut
        266
        5154
      4. Arvokas pylly-haaste??!!

Sano ei slutshamingille! Somessa kampanjoidaan pyllykuvilla kehorauhan puolesta Jokaisen tulisi voida nauttia kesästä juuri sellaisissa uima-asuissa
        Maailman menoa
        162
        3647