Kenen elämä on palsta ja palstakysymykset?

Anonyymi

Kuka elää elämäänsä jollainen vetin 24sinkkupalstalla tehden lukemattomia kysymyksiä joka päivä?

-Really boring-

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onpa ikävä sitä kaikysyäsaa-tyyppiä. Se ei jankuttanut palstalaisista aina. 🤨

• Anonyymi

Pari kertaa ymmärtää "palstalaisen" jutut, mutta tuota palstakysymyselämää on jatkunut viikkotolkulla sairaisiin mittasuhteisiin.

Tyyliin:
      Kenen palstalaisen kanssa haluaisit paistaa vohveleita klo 4 aamulla?

• Anonyymi

Hieno kysymys, kiitos.

-flowersreally-

• Anonyymi

Toi kysymys on paljon mielenkiintoisempi kuin disse-jan-ym turinatiimiosaston loppumaton tyhjänpäiväinen puhepuuro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi kysymys on paljon mielenkiintoisempi kuin disse-jan-ym turinatiimiosaston loppumaton tyhjänpäiväinen puhepuuro.

Joo, voisi vielä ymmärtää, jos kysyisi kenen kanssa haluaisit paistaa vohveleita klo 4 aamulla, mutta että kenen PALSTALAISEN. Eihän täällä edes ole muita "palstalaisia" kuin jan sivupersoonineen.

• Anonyymi

Vaikka Dissen kun se ei nuku koskaan ja on palstalla 24/7. Korvatulpat pitää kyllä hommata kun sitä kälätystä riittää..

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikka Dissen kun se ei nuku koskaan ja on palstalla 24/7. Korvatulpat pitää kyllä hommata kun sitä kälätystä riittää..

Ensinkin täällä rekkautuneet ”näkyy” useammin ja toinen on se, ettei tarvitse tuntitolkulla selata kaikkia keskusteluja läpi, kun vastaukset näkyy ilmoitusboxista.

Kyllä mulla on irl ihan kelpo elämä, ei tartte täältä sitä etsiä, tosin jotkut tuntuu olevan liiankin uteliaita mun elämästä, että puuttuisko joltain muulta sisältöä arkitouhuista.

Tänäänkin oon jo päivittänyt liittymät muksujen osalta, tinkinyt siihen pakettiin vielä tabletin, vaihtanut eräpäivää ja siivonnut keittiön. Seuraavaksi myllään vaatteet kuivatustelineiltä, vaihdan petivaatteet ja pesen koneellisen pyykkiä. Siivosn koko kämpän, niin onpa mukava tulla huomenaamuna yövuorosta puhtaaseen kämppään ja hypätä puhtaisiin lskanoihin katselee villejä aamupäiväunia. (Ne on ihan parhaita). 😀

• Disse kirjoitti:

Ensinkin täällä rekkautuneet ”näkyy” useammin ja toinen on se, ettei tarvitse tuntitolkulla selata kaikkia keskusteluja läpi, kun vastaukset näkyy ilmoitusboxista.

Kyllä mulla on irl ihan kelpo elämä, ei tartte täältä sitä etsiä, tosin jotkut tuntuu olevan liiankin uteliaita mun elämästä, että puuttuisko joltain muulta sisältöä arkitouhuista.

Tänäänkin oon jo päivittänyt liittymät muksujen osalta, tinkinyt siihen pakettiin vielä tabletin, vaihtanut eräpäivää ja siivonnut keittiön. Seuraavaksi myllään vaatteet kuivatustelineiltä, vaihdan petivaatteet ja pesen koneellisen pyykkiä. Siivosn koko kämpän, niin onpa mukava tulla huomenaamuna yövuorosta puhtaaseen kämppään ja hypätä puhtaisiin lskanoihin katselee villejä aamupäiväunia. (Ne on ihan parhaita). 😀

Miks täältä lähtee viestit välillä pois? Joku kehui mua hyväksi emännäksi tässä vissiin?

Kiitos. Minun täytyy olla tässä talonyhtiössä emäntä, isäntä, talkkari, nokikolari, hallituksen puheenjohtaja ja palkan/laskunmaksaja. 😀

Mutta en valita. Ksikki on hyvissä käsissä ja tämä tönö alkaa tuntua oikealta kodilta. 😊👌

• Minä ainakin tapan itseni, mikäli palstailu vähenee. Tämä on kjuitenkin koko elämäni ja en voi olla ilman. Onneksi nykytekniikalla voi palstailla vaikka water closetissa ollessaan.

En ymmärrä, kuinka ennen vanhaan on pärjätty ilman palstaa! Mutta se oli tosiaan sitä vanhanaikaista elämää. Kyllä nykyinen on parempaa, varsinkin kun on vielä nämä hivelypuhelimet.

Tämä on nykyaikaa, ei muistella vanhoja, vaan jatkakaamme palstailua yhdessä.

• Anonyymi

Flowersreallyhan se.

• Anonyymi

Anonyymi. Anonyymi elää täällä 24/7/365

• Taas uus pastakysymys..

No, kyllä mä myös nukun välillä.

• Heittääkö joku muuten oikeesti pastaa seinään, kun yrittävät selvittää oikeaa kypsyysastetta?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Heittääkö joku muuten oikeesti pastaa seinään, kun yrittävät selvittää oikeaa kypsyysastetta?

Tee tuosta oma aloitus:

Kuka palstalainen heittää pastaa seinään selvittääkseen sen kypsyysasteen.

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

Tee tuosta oma aloitus:

Kuka palstalainen heittää pastaa seinään selvittääkseen sen kypsyysasteen.

-flowersreally-

Ei olis huono.

• Anonyymi

Varmaankin sinä, kun täällä sitä kyselemässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      187
      3686
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      149
      1117
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1024
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe