olenko tulossa lesboksi?
Miehet ei enää kiinnosta
85
507
Vastaukset
Jotain sellaista voi olla. Mullakin on alkanu kulmahampaat pidentyä ja olen roikkunut jo viikonpäivät kurkihirrestä pää alaspäin.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa?
misspönttöuuni kirjoitti:
Lajitovereita? 🧐
Tosin voit olla oikeassa ettei ketään, koska mut toivotettiin tänään meneväksi helvettiin. Eikös noi elikot ole vähän niin kuin sieltä lähtöisin? Vissiin pitää huomenna aloittaa matka.
- Anonyymi
Tosin voit olla oikeassa ettei ketään, koska mut toivotettiin tänään meneväksi helvettiin. Eikös noi elikot ole vähän niin kuin sieltä lähtöisin? Vissiin pitää huomenna aloittaa matka.
Kuka tuollaista toivoi?
Hyvin läheinen ihminen.
Läheiset uskaltaa sanoa joskus mitä rumempia sanoja toisilleen. Onneksi he harvoin oikeasti tarkoittavat mitä sanovat suutuspäissään tai tyhmyyttään.
Jan1 kirjoitti:
Läheiset uskaltaa sanoa joskus mitä rumempia sanoja toisilleen. Onneksi he harvoin oikeasti tarkoittavat mitä sanovat suutuspäissään tai tyhmyyttään.
Höpö höpö. Eipä ole vieläkään kuulunut anteeksipyyntöä ja tuskin kuuluu.
Höpö höpö. Eipä ole vieläkään kuulunut anteeksipyyntöä ja tuskin kuuluu.
Ai, höh. Ikävää. :(
- Anonyymi
Hyvin läheinen ihminen.
Vaikuttaa palstalaiselta.
- Anonyymi
Hyvä kommentti
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Katso peiliin ja sano samat sanat, tuntuuko miltään, tein niin itse, mutta en suuttunut itselleni, koska jokainen sana oli "totta"
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ai, höh. Ikävää. :(
Ei se anteeksipyyntö mitään korjaa
- Anonyymi
Älä anna toisten sanomiselle valtaa, pysy vahvana
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Älä anna toisen ihmisen tehdä sulle noin pahaa, nouse vastarintaan ja puolusta itseäsi
- Anonyymi
Ääh. Ihan tavallista kausivaihtelua.
Ei minuakaan ole naiset kiinnostaneet kohta vuoteen, mutten silti epäile tulleeni homoksi.- Anonyymi
Hyvä siellä
- Anonyymi
Seksuaalisessa mielenkiinnon menettämisessä tai haluttomuudessa ei ole kysymys seksuaaliseen suuntautumiseen liittyvissä asioissa. Ihminen voi olla haluton siitä syystä, että on väsynyt, uupunut, stressaantunut, kiireinen. Aloitus on lähinnä huvitta ja omituinen.
- Anonyymi
Aloitus on tavanomainen. Lesbous on tavanomaista, ei omituista, ei huvittavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on tavanomainen. Lesbous on tavanomaista, ei omituista, ei huvittavaa.
Kyllä tuossa aloituksessa on kyllä viiva vedetty suoraan siitä, että on kiinnostus lopahtanut miehiin, siihen, että kysymys saattaisi olla seksuaalisen suuntautumisen muuttumisesta. On totta, että suuntautumisessa voi tulla muutoksia. Usein kuitenkaan kiinnostuksen lopahtamisesta tai väsymisestä miehiin, ei ole kysymys tuollaisesta. Kyllä moni nainen väsyy miehiin, jos hyviä miehiä ei ole näköpiirissä tai tarjolla tai jos pettyy miehiin syystä tai toisesta. Muu elämä voi olla myös sillä tavalla väsyttävää, ettei parisuhteet välttämättä kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuossa aloituksessa on kyllä viiva vedetty suoraan siitä, että on kiinnostus lopahtanut miehiin, siihen, että kysymys saattaisi olla seksuaalisen suuntautumisen muuttumisesta. On totta, että suuntautumisessa voi tulla muutoksia. Usein kuitenkaan kiinnostuksen lopahtamisesta tai väsymisestä miehiin, ei ole kysymys tuollaisesta. Kyllä moni nainen väsyy miehiin, jos hyviä miehiä ei ole näköpiirissä tai tarjolla tai jos pettyy miehiin syystä tai toisesta. Muu elämä voi olla myös sillä tavalla väsyttävää, ettei parisuhteet välttämättä kiinnosta.
" tai jos pettyy miehiin syystä tai toisesta. "
Ja mistähän tämä voisi johtua?
- Anonyymi
Ihan normaalia, kun nykynainen on kokenut kaiken pelimiesten kanssa, on koettu ryhmäseksit vastaanottokodissa jne. naisen sielu tulee tyhjäksi, eikä mikään enää tunnu miltään. Kun ikääkin tulee eikä enää kelpaa niille komeimmille pelimiehille, jäljellä jää tuhannen kullin katseella varustettu sieluton kuori.
- Anonyymi
Olipa runollista. :-D Missä tuollaista tapahtuu ja tuollaisia näkee, voitko liittää lähdetietoa? Kuvia?
Olen huomannut tuon saman jutun. Pahus kun ei vain kiinnosta niin ei. Olen ilmeisesti ollut ihan alun alkaenkin lesbo. Täytynee näin olla, koska naiset ovat aina kiihoittanut minua niin paljon, ettei siinä ole enään mitään järkeä!
Ei muuta kuin lesboilemisiin.Partakaweri kirjoitti:
Milloin susta on tullut nainen?
Enhän minä nainen ole, mutta käsitin aloituksesta, että naisista pitävät ovat lesboja. Olen siis lesbo.
Monella tapaa ilahduttavaa
Olen tässä vuoden mittaan havainnut itsessäni aloitusähkyä. Aloitusähky on ikävä vaiva, ja se ilmenee yhtälailla ikävänä köhänä ainoastaan silloin, kun on saanut yliannostuksen aloituksista. Pahimmillaan aloitusähky voi muuttua aloitussokeudeksi, joka on valikoivan lukemisen pahin muoto. Periaatteessa tekstit ja aloitukset muuttuvat aloitussokeudessa harmaaksi massaksi, joka muistuttaa hieman tiheää sumua kävelykelvottomien vetten päällä.
(hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=wwvcp8gkR0M&list=RDIVLrxkuQoNw&index=7Pari sanaa
Toisin kuin luullaan, me emme roiku katosta pää alaspäin ja kasvata kulmahampaita, vaan kirjoittelemme nettiin niin kuin kaikki muutkin terveet ihmiset.
Erona muuhun porukkaan, osaamme kuitenkin lentää ja saalistaa säkkipimeässä.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Pari sanaa
Toisin kuin luullaan, me emme roiku katosta pää alaspäin ja kasvata kulmahampaita, vaan kirjoittelemme nettiin niin kuin kaikki muutkin terveet ihmiset.
Erona muuhun porukkaan, osaamme kuitenkin lentää ja saalistaa säkkipimeässä.
(hirn)Kummallinen aamu
Joskus käy niin että ihminen kulkee kuin kahtaalla. Esmes täällä on kaunis ja kirkas aamu, mutta yö on jäänyt varjoineen päälle.
Tuossa neljän minsan kohdalla tapahtuu jotain henkilökohtaisesti ihmeellistä.
https://www.youtube.com/watch?v=jZbFUw-2dzI
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Kummallinen aamu
Joskus käy niin että ihminen kulkee kuin kahtaalla. Esmes täällä on kaunis ja kirkas aamu, mutta yö on jäänyt varjoineen päälle.
Tuossa neljän minsan kohdalla tapahtuu jotain henkilökohtaisesti ihmeellistä.
https://www.youtube.com/watch?v=jZbFUw-2dzI
(hihitystä)Otetaan esimerkki
Olen kirjoittanut suhteellisen paljon. Käydessäni tässä läpi pintapuolisesti ja muistinvaraisesti lähes kaikkia kirjoituksiani, niin en ole löytänyt niistä tähän mennessä ainuttakaan mainintaa tai kuvausta miehestä seksuaalisena olentona. Tekstieni miehet ovat eräänlaisia koneita, jotka ovat korvattavissa uusilla koneilla. Lisäksi he näyttäytyvät jollain omituisella tavalla koomisina tyyppeinä, jotka itkevät jonkin koneen hajoamista tai lommoutumista. Lisäksi miehiä ei lähes koskaan kuvata tarkemmin tai laajemmin, vaan heistä katsoo ikään kuin läpi.
Eli ajattelen hieman kuin mies katsellessani miestä tai yliajettua sammakkoa.
Mutta siirtäessäni katseen tekstimassan olennaisimpaan osaan, naiseen, niin kirjoitukset vilisevät heitä. Porukka on niin monimuotoista ja moniulotteista ja monennäköistä, että huimaa. Porukassa on täydellisiä kusipäitä, kammotuksia, ristiriitaisia friikkejä ja itsekeskeisiä manipuloijia ja muita ahdistuneita sekoboltseja. Lisäksi on kaikenlaista muotoa ja näköä joka vitun lähtöön. Eli elän varsin rikkaassa naismaaimassa.
Otetaan esimerkki
Olen kirjoittanut suhteellisen paljon. Käydessäni tässä läpi pintapuolisesti ja muistinvaraisesti lähes kaikkia kirjoituksiani, niin en ole löytänyt niistä tähän mennessä ainuttakaan mainintaa tai kuvausta miehestä seksuaalisena olentona. Tekstieni miehet ovat eräänlaisia koneita, jotka ovat korvattavissa uusilla koneilla. Lisäksi he näyttäytyvät jollain omituisella tavalla koomisina tyyppeinä, jotka itkevät jonkin koneen hajoamista tai lommoutumista. Lisäksi miehiä ei lähes koskaan kuvata tarkemmin tai laajemmin, vaan heistä katsoo ikään kuin läpi.
Eli ajattelen hieman kuin mies katsellessani miestä tai yliajettua sammakkoa.
Mutta siirtäessäni katseen tekstimassan olennaisimpaan osaan, naiseen, niin kirjoitukset vilisevät heitä. Porukka on niin monimuotoista ja moniulotteista ja monennäköistä, että huimaa. Porukassa on täydellisiä kusipäitä, kammotuksia, ristiriitaisia friikkejä ja itsekeskeisiä manipuloijia ja muita ahdistuneita sekoboltseja. Lisäksi on kaikenlaista muotoa ja näköä joka vitun lähtöön. Eli elän varsin rikkaassa naismaaimassa.
(hihitystä)Kokoelma ällöttävyyksiä
Ajatellaan toisesta näkövinkkelistä tätä monimutkaista ongelmaa, ja pysytään mies-teemassa vielä hetki.
Mitä heteronainen näkee miehessä?
Minusta hän näkee miehessä jonkinlaisen naiseuden laajennusosan. Mies tuo naiseen muutakin kuin siittiöitään, sillä hän paikkaa naisessa tämän heikkoja puolia, (joita nainen ei ikinä eikä koskaan itselleen - tai kenellekään muulle - tunnusta kuin huumorin tasolla). Näin tehdessään hän myös luovuttaa itsensä miehen käyttöön, eli paikkaa tämän avuttomuuksia ja typeryyksiä tehokkaasti.
Sitten voidaan sytyttää vaikka kynttilä.
Entä jos nainen on niin tiedostava, että hän on hyväksynyt tietyt harmilliset epäkohdat naiseudessaan, mutta tullut näistä 'puutteista' huolimatta eheäksi; ei siis naiseksi, joka tuntee olevansa jollain tasolla vajaa tai epätäydellinen, pelokas tai heikko?
(hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Kokoelma ällöttävyyksiä
Ajatellaan toisesta näkövinkkelistä tätä monimutkaista ongelmaa, ja pysytään mies-teemassa vielä hetki.
Minusta hän näkee miehessä jonkinlaisen naiseuden laajennusosan. Mies tuo naiseen muutakin kuin siittiöitään, sillä hän paikkaa naisessa tämän heikkoja puolia, (joita nainen ei ikinä eikä koskaan itselleen - tai kenellekään muulle - tunnusta kuin huumorin tasolla). Näin tehdessään hän myös luovuttaa itsensä miehen käyttöön, eli paikkaa tämän avuttomuuksia ja typeryyksiä tehokkaasti.
Entä jos nainen on niin tiedostava, että hän on hyväksynyt tietyt harmilliset epäkohdat naiseudessaan, mutta tullut näistä 'puutteista' huolimatta eheäksi; ei siis naiseksi, joka tuntee olevansa jollain tasolla vajaa tai epätäydellinen, pelokas tai heikko?
(hirn)Sano suomeksi vaan. Olet lesbo ja sinut sen kanssa.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Kokoelma ällöttävyyksiä
(hirn)Aika halpaa sanomista. Oletko itseriittoinen, olis kiintoisaa keskustella sun aivojen toiminnasta
Vain jos naiset ovat alkaneet kiinnostamaan. 😋 Ehkä olet kokenut jo "kaikki miehet" ja havainnut ettei heissä ole mitään eroa, olet joko vain kyllästynyt tai kasvanut aseksuaaliksi.
Miehet kyllästyy naisiin, naiset miehiin, miehet miehiin, naiset naisiin. Kyllästymiseen voi olla monta syytä, usein kai kuitenkin pettymys tai useammat pettymykset aiheuttaa kyllästymistä.
Oletko lesboutumassa lienee selviää kysymyksellä, oletko itse nainen ja oletko seksuaalisesti ja/tai romanttisesti kiinnostunut naisista? Ja vain naisista?
Ei ole tavatonta, että seksuaalinen/romanttinen mielenkiinto vaihtelee elämän aikana eri sukupuoliinkin suuntautuen. Joillain jopa niin, että tuntee vetoa fyysisesti toiseen sukupuoleen ja romanttisesti toiseen sukupuoleen.- Anonyymi
Voiko olla myös tunnepuolen asioista kyse, et seksi mennyt itsellä enemmän suorittamiseksi, jossa tunteet kadonneet ja siten tilanteet olleet enemmän vain sitä itseään? Itsellä ainakin menisi mielenkiinto touhuun, jos tunteet jäisivät pois. Ei tuntuisi niin tärkeältä ja kaiken sen arvoiselta kanssakäyminen toisen kanssa? Ajatuksia, mielikuvia ja tunnetta oltava teoissa.
Anonyymi kirjoitti:
Voiko olla myös tunnepuolen asioista kyse, et seksi mennyt itsellä enemmän suorittamiseksi, jossa tunteet kadonneet ja siten tilanteet olleet enemmän vain sitä itseään? Itsellä ainakin menisi mielenkiinto touhuun, jos tunteet jäisivät pois. Ei tuntuisi niin tärkeältä ja kaiken sen arvoiselta kanssakäyminen toisen kanssa? Ajatuksia, mielikuvia ja tunnetta oltava teoissa.
Mun mielestä kyllä voi. Jos ei ole tunteita ihmistä kohtaan, jonka kanssa pitäisi seksiä harrastaa, niin tilanne voi kulkea suuntaan ettei koko seksi kiinnosta. Ei kyseisen ihmisen kanssa tai välttämättä kenenkään kanssa. Tai vaikka olisi tunteitakin, mutta jos tunteet on jotenkin muuttuneet. Vastoinkäymiset osaa olla tehokas seksuaalisuuden nujertaja, mielenkinnon tappaja.
Ihmiset on varsin herkkiä otuksia, joilla usein seksuaalinen mielenkiinto hiipuu, jos he kokevat ettei heitä suhteessa ymmärretä tai heistä tarpeeksi jotenkin välitetä. Tai elämä ottaa ylipäänsä liikaa voimille.
Voi olla myös mahdollista, että seksuaalinen mielenkiinto on muutenkin ollut enemmänkin jotain muuta, kuin todellista seksuaalista halua. On eri asia oikeasti haluta jotakin, kun haluta haluamista, koska niin kuuluu tehdä. Haluaminen voi olla eräänlainen passiivinen tapahtuma, josta kuitenkin puuttuu oikea halu.Jan1 kirjoitti:
Mun mielestä kyllä voi. Jos ei ole tunteita ihmistä kohtaan, jonka kanssa pitäisi seksiä harrastaa, niin tilanne voi kulkea suuntaan ettei koko seksi kiinnosta. Ei kyseisen ihmisen kanssa tai välttämättä kenenkään kanssa. Tai vaikka olisi tunteitakin, mutta jos tunteet on jotenkin muuttuneet. Vastoinkäymiset osaa olla tehokas seksuaalisuuden nujertaja, mielenkinnon tappaja.
Ihmiset on varsin herkkiä otuksia, joilla usein seksuaalinen mielenkiinto hiipuu, jos he kokevat ettei heitä suhteessa ymmärretä tai heistä tarpeeksi jotenkin välitetä. Tai elämä ottaa ylipäänsä liikaa voimille.
Voi olla myös mahdollista, että seksuaalinen mielenkiinto on muutenkin ollut enemmänkin jotain muuta, kuin todellista seksuaalista halua. On eri asia oikeasti haluta jotakin, kun haluta haluamista, koska niin kuuluu tehdä. Haluaminen voi olla eräänlainen passiivinen tapahtuma, josta kuitenkin puuttuu oikea halu.Mä jo luulin ettei tässä ketjussa saa nauraa lainkaan, mutta onneksi kolahti.
(hirn)
"Haluaminen voi olla eräänlainen passiivinen tapahtuma, josta kuitenkin puuttuu oikea halu".Funeau kirjoitti:
Mä jo luulin ettei tässä ketjussa saa nauraa lainkaan, mutta onneksi kolahti.
(hirn)
"Haluaminen voi olla eräänlainen passiivinen tapahtuma, josta kuitenkin puuttuu oikea halu".Miten hitossa mulle tuli Kauniiden & Rohkeiden replat mieleen?
(hihitystä)Jan1 kirjoitti:
Voi olla myös mahdollista, että seksuaalinen mielenkiinto on muutenkin ollut enemmänkin jotain muuta, kuin todellista seksuaalista halua. On eri asia oikeasti haluta jotakin, kun haluta haluamista, koska niin kuuluu tehdä. Haluaminen voi olla eräänlainen passiivinen tapahtuma, josta kuitenkin puuttuu oikea halu.Esimerkiksi okei nyt sitten, sanoo rouva miehen mieliksi ja suostuu seksiin, on yksi sellainen tyypillinen tapa "haluta" halaumatta oikeasti. Tuon halun voi jopa näytellä, saadakseen läheisyyttä ja lämpöä, vaikkei varsinaista seksuaalista halua ole ollenkaan.
Ihminen voi haluta vain rakkauttakin. Veikkaan että moni ihminen on kokenut sen, kun ei oikeasti tee mieli seksiä tai ole sitä kihinää ja halua mukana, mutta silti harrastaa seksiä koska haluaa ihmisen lähelleen. Tekee mieli ihmistä. Jolloin seksi on enemmänkin tapa saada läheisyyttä ja tuntea itsensä rakastetuksi, kun nautinto itse seksistä.
Seksiä voi siis harrastaa, vaikkei oikeasti halutakkaan. Mutta moniko viitsii, jos ei ole enää tunteitakaan? Eikä saa siitä enää edes läheisyyttä tms?Funeau kirjoitti:
Mä jo luulin ettei tässä ketjussa saa nauraa lainkaan, mutta onneksi kolahti.
(hirn)
"Haluaminen voi olla eräänlainen passiivinen tapahtuma, josta kuitenkin puuttuu oikea halu".Niin, se on kuten ne kaunaritkin. :)
Missä näytellään suuria tunteita ja/tai isoja haluja. Tavoite voi olla jotain muuta kuin nautinnollinen seksi, vaikka lihava lompakko. :)Funeau kirjoitti:
Miten hitossa mulle tuli Kauniiden & Rohkeiden replat mieleen?
(hihitystä)Ajatelkaa että olette aikuinen nainen ja saisitte Stockmannilla yhtäkkiä päälle kauhean kleptomaniakohtauksen.
Siinä edessä olisi jotain joka olisi aivan pakko varastaa - vaikka jonkun onnettoman iskemätön haamumunkki.
Päässänne takoo Samu Sirkan piipittävä ääni:
- Tämä on passiivinen tapahtuma, josta puuttuu oikea halu.
(kikatusta)Jan1 kirjoitti:
Niin, se on kuten ne kaunaritkin. :)
Missä näytellään suuria tunteita ja/tai isoja haluja. Tavoite voi olla jotain muuta kuin nautinnollinen seksi, vaikka lihava lompakko. :)Mä muistan yhden ikuisen replan, jossa Thorne sanoi Brookelle näin:
- Sinä et tiedä mitä sinä tunnet.
Mä muistan yhden ikuisen replan, jossa Thorne sanoi Brookelle näin:
- Sinä et tiedä mitä sinä tunnet.
(hihitystä)Heh heh, en kuule ihmettele. Ei sitä aina tiedäkään mitä sitä tuntee. Olo on vaan jotenkin helvetin kummallinen. :D
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Voi olla myös mahdollista, että seksuaalinen mielenkiinto on muutenkin ollut enemmänkin jotain muuta, kuin todellista seksuaalista halua. On eri asia oikeasti haluta jotakin, kun haluta haluamista, koska niin kuuluu tehdä. Haluaminen voi olla eräänlainen passiivinen tapahtuma, josta kuitenkin puuttuu oikea halu.Pakko kommentoida tähän että jos esimerkiksi hän ehdottaa minulle että haluaa seksiä!! niin en minä mitään tunteita kävisi vaatimaan häneltä!! tietenkin minä haluan antaa hänelle täydellisen tyydytyksen ja intohimoisesti hänet ottaa ja antaa hänelle läheisyyttä ja tuntea että hän on erittäin seksikäs jota todellakin olen aina halunnut! minä en edes ajattele että hänen täytyisi minuun koskee siinä mielessä!!kun ei me IRL olla niistä ajatuksista juteltu!! ja minun kohdallani muutenkin eri asia kun minulla on se trauma hänestä!! niin Jo senkin takia haluan tutustua paremmin ennen kuin minulta luonnistuu se ajatus että voisin olla hänen edessään vapautunut!! esimerkiksi näinkin hölmö asia kuten tämä että en voi edes kuvitella että olisin hänen edessään alasti!!ei tulisi mieleenkään!! häpeän silmät päästä!! vaikka en ole teini ja koskaan en ole ollut yhtään ujo missään seksiin liittyvissä asioissa!! mutta en voi hänen edessään mitenkään olla ilman vaatteita!! ennen kuin saan tutustua paremmin! mutta haluan kuitenkin antaa hänelle läheisyyttä ja intohimoa ja nussia oikein kunnolla! ikinä en ole koskaan ketään halunnut niin paljon kuin häntä!! ja minulla on niitä tunteita häntä kohtaan niin kyllä se ihan normaalia on että minä tyydytän hänet jos hän haluaa!! kyllä se on ihan normaalia haluta seksiä vaikka ei olisi tunteita tai esimerkiksi jos hän ei ole varma tunteista! mutta jos esimerkiksi hän suostuu kokeilla seksiä minun kanssani niin silloin hän yllättyy kun huomaa että pystyn antamaan tyydytyksen lisäksi myös läheisyyttä!!
Anonyymi kirjoitti:
Pakko kommentoida tähän että jos esimerkiksi hän ehdottaa minulle että haluaa seksiä!! niin en minä mitään tunteita kävisi vaatimaan häneltä!! tietenkin minä haluan antaa hänelle täydellisen tyydytyksen ja intohimoisesti hänet ottaa ja antaa hänelle läheisyyttä ja tuntea että hän on erittäin seksikäs jota todellakin olen aina halunnut! minä en edes ajattele että hänen täytyisi minuun koskee siinä mielessä!!kun ei me IRL olla niistä ajatuksista juteltu!! ja minun kohdallani muutenkin eri asia kun minulla on se trauma hänestä!! niin Jo senkin takia haluan tutustua paremmin ennen kuin minulta luonnistuu se ajatus että voisin olla hänen edessään vapautunut!! esimerkiksi näinkin hölmö asia kuten tämä että en voi edes kuvitella että olisin hänen edessään alasti!!ei tulisi mieleenkään!! häpeän silmät päästä!! vaikka en ole teini ja koskaan en ole ollut yhtään ujo missään seksiin liittyvissä asioissa!! mutta en voi hänen edessään mitenkään olla ilman vaatteita!! ennen kuin saan tutustua paremmin! mutta haluan kuitenkin antaa hänelle läheisyyttä ja intohimoa ja nussia oikein kunnolla! ikinä en ole koskaan ketään halunnut niin paljon kuin häntä!! ja minulla on niitä tunteita häntä kohtaan niin kyllä se ihan normaalia on että minä tyydytän hänet jos hän haluaa!! kyllä se on ihan normaalia haluta seksiä vaikka ei olisi tunteita tai esimerkiksi jos hän ei ole varma tunteista! mutta jos esimerkiksi hän suostuu kokeilla seksiä minun kanssani niin silloin hän yllättyy kun huomaa että pystyn antamaan tyydytyksen lisäksi myös läheisyyttä!!
Joo normaalia on haluta seksiä, on haluta läheisyyttä, on haluta rakkautta, tuntea tunteita jne.
Aina se kaikki ei vain toteudu yhden henkilön kanssa. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko kommentoida tähän että jos esimerkiksi hän ehdottaa minulle että haluaa seksiä!! niin en minä mitään tunteita kävisi vaatimaan häneltä!! tietenkin minä haluan antaa hänelle täydellisen tyydytyksen ja intohimoisesti hänet ottaa ja antaa hänelle läheisyyttä ja tuntea että hän on erittäin seksikäs jota todellakin olen aina halunnut! minä en edes ajattele että hänen täytyisi minuun koskee siinä mielessä!!kun ei me IRL olla niistä ajatuksista juteltu!! ja minun kohdallani muutenkin eri asia kun minulla on se trauma hänestä!! niin Jo senkin takia haluan tutustua paremmin ennen kuin minulta luonnistuu se ajatus että voisin olla hänen edessään vapautunut!! esimerkiksi näinkin hölmö asia kuten tämä että en voi edes kuvitella että olisin hänen edessään alasti!!ei tulisi mieleenkään!! häpeän silmät päästä!! vaikka en ole teini ja koskaan en ole ollut yhtään ujo missään seksiin liittyvissä asioissa!! mutta en voi hänen edessään mitenkään olla ilman vaatteita!! ennen kuin saan tutustua paremmin! mutta haluan kuitenkin antaa hänelle läheisyyttä ja intohimoa ja nussia oikein kunnolla! ikinä en ole koskaan ketään halunnut niin paljon kuin häntä!! ja minulla on niitä tunteita häntä kohtaan niin kyllä se ihan normaalia on että minä tyydytän hänet jos hän haluaa!! kyllä se on ihan normaalia haluta seksiä vaikka ei olisi tunteita tai esimerkiksi jos hän ei ole varma tunteista! mutta jos esimerkiksi hän suostuu kokeilla seksiä minun kanssani niin silloin hän yllättyy kun huomaa että pystyn antamaan tyydytyksen lisäksi myös läheisyyttä!!
Ei tarvitse riisuutua. Avaat vain vetoketjua 2 cm. Palttoo ja hattu jää. Etkö ole tiennyt ettei seksissä riisuunnuta?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Joo normaalia on haluta seksiä, on haluta läheisyyttä, on haluta rakkautta, tuntea tunteita jne.
Aina se kaikki ei vain toteudu yhden henkilön kanssa. :)Niin.mutta tarkoitan että esimerkiksi jos hän ja minä juteltais IRL siis ihan oikeasti kahden kesken niin että pystyy juttella asioita joita tuntee ja ajattelee niin että ne asiat eivät ole mitenkään muiden tietoon! sen takia en voi täällä suoraan kirjoittaa mihinkään vastauksia niin kuin ne todellisuudessa on!! mutta kuitenkin tarkoitan sitä mitä kirjoitin jokaisessa viestissäni!! ja tähän viestiin kommentointi minulla on että Jos minulla ja hänellä olisi yhteinen ajatus siitä että esimerkiksi jos hän haluaa minun kanssa kokeilla seksiä niin kyllä minä siihen suostun ja pystyn tyydyttää hänet erittäin hyvin ja monta kertaa!! samalla pystyn myös sen läheisyyden ja rakkauden tunteen siinä antaa! mutta esimerkiksi jos hän haluaa jatkossa minun kanssani niitä sellaisia hetkiä niin silloin sanoisin että en voi olla hänen kanssaan jos hänellä on muita ihmisiä joiden kanssa haluaa harrastaa seksiä! silloin hän on niiden kanssa Kenen kanssa haluaa ja minä sitten muiden kanssa! mutta kun asiat puhuu suoraan niin ei minua se loukkaa jos hän minulle sanoo että haluaa olla jonkun muun kanssa sillein!! suoraa ja rehellisesti kun minulle puhuu niin en suutu silloin mistään! Ja silloin kun ihminen minulle rehellisesti juttelee asioita niin en koskaan loukkaannu rehellisestä puheesta vaan sanon että silloin kun ihminen on rehellinen ja luotettava kaikessa nii silloin olen ystävä hänelle Jos esimerkiksi meidän välillä hän ei halua sellaista niin kyllä minä ystäväks haluun olla!! mutta jos esimerkiksi IRL hän minulle valehtelee mistä tahansa asiasta!! niin kyllä siinä ystävyys on historiaa koska en voi olla missään suhteessa ihmisiin joihin en voi luottaa!!oli kyseessä sitten esimerkiksi sisko tai veli tai puoliso tai ystävä niin joka suhteessa rehellisyys on minulle erityisen tärkeää!!
Anonyymi kirjoitti:
Niin.mutta tarkoitan että esimerkiksi jos hän ja minä juteltais IRL siis ihan oikeasti kahden kesken niin että pystyy juttella asioita joita tuntee ja ajattelee niin että ne asiat eivät ole mitenkään muiden tietoon! sen takia en voi täällä suoraan kirjoittaa mihinkään vastauksia niin kuin ne todellisuudessa on!! mutta kuitenkin tarkoitan sitä mitä kirjoitin jokaisessa viestissäni!! ja tähän viestiin kommentointi minulla on että Jos minulla ja hänellä olisi yhteinen ajatus siitä että esimerkiksi jos hän haluaa minun kanssa kokeilla seksiä niin kyllä minä siihen suostun ja pystyn tyydyttää hänet erittäin hyvin ja monta kertaa!! samalla pystyn myös sen läheisyyden ja rakkauden tunteen siinä antaa! mutta esimerkiksi jos hän haluaa jatkossa minun kanssani niitä sellaisia hetkiä niin silloin sanoisin että en voi olla hänen kanssaan jos hänellä on muita ihmisiä joiden kanssa haluaa harrastaa seksiä! silloin hän on niiden kanssa Kenen kanssa haluaa ja minä sitten muiden kanssa! mutta kun asiat puhuu suoraan niin ei minua se loukkaa jos hän minulle sanoo että haluaa olla jonkun muun kanssa sillein!! suoraa ja rehellisesti kun minulle puhuu niin en suutu silloin mistään! Ja silloin kun ihminen minulle rehellisesti juttelee asioita niin en koskaan loukkaannu rehellisestä puheesta vaan sanon että silloin kun ihminen on rehellinen ja luotettava kaikessa nii silloin olen ystävä hänelle Jos esimerkiksi meidän välillä hän ei halua sellaista niin kyllä minä ystäväks haluun olla!! mutta jos esimerkiksi IRL hän minulle valehtelee mistä tahansa asiasta!! niin kyllä siinä ystävyys on historiaa koska en voi olla missään suhteessa ihmisiin joihin en voi luottaa!!oli kyseessä sitten esimerkiksi sisko tai veli tai puoliso tai ystävä niin joka suhteessa rehellisyys on minulle erityisen tärkeää!!
Niin, onko sulla joku ihastus vai mistä ihmisestä mahdat jutella? Siis joku jolle et saa sanotuksi tunteistasi?
Nunnaksi👍
Jan1 kirjoitti:
Onkohan nunnat lesboja?
Mun tietääkseni suurin osa on.
Ei se Jeesuksen aineettomuus nyt ihan niin suuri hittituote nunnien maailmassa ole.
(naurua)Funeau kirjoitti:
Mun tietääkseni suurin osa on.
Ei se Jeesuksen aineettomuus nyt ihan niin suuri hittituote nunnien maailmassa ole.
(naurua)No helkkari. Sittenhän se onkin iloinen talo, on ravintoa sielulle ja kropalle. :)
Hiukan vaan kalskahtaa korvaan, jos joku haluaa sisartaan...Sisar Maria.Jan1 kirjoitti:
No helkkari. Sittenhän se onkin iloinen talo, on ravintoa sielulle ja kropalle. :)
Hiukan vaan kalskahtaa korvaan, jos joku haluaa sisartaan...Sisar Maria.Mjaa
Minusta on vain kaunista jos kaksi naista kietoutuu toisiinsa kalpeina kuutamoöinä kissojen kävellessä muureilla hännät pystyssä.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Mjaa
Minusta on vain kaunista jos kaksi naista kietoutuu toisiinsa kalpeina kuutamoöinä kissojen kävellessä muureilla hännät pystyssä.
(hirn)Nyt vasta mä huomasin että kommentoija puhui iloisesta talosta.
Ei kai ne nyt mitään ilotaloja ole.
(reps)Funeau kirjoitti:
Mjaa
(hirn)Ei mun passaa ajatella moista. Menee muuten päivä haihatellessa. :D
Funeau kirjoitti:
Nyt vasta mä huomasin että kommentoija puhui iloisesta talosta.
Ei kai ne nyt mitään ilotaloja ole.
(reps)Ei suinkaan, mutta iloisia taloja. Ilo on läsnä, hengellisesti hurmiossa taivaanisästä ja lihallisesti toisistaan. Tässähän tulee melkein (alleviivataan melkein) esille teoriani, että voi olla rakastunut romanttisesti yhteen ja fyysisesti haluta toista. :)
Tokihan taivaanisään ei varmaan romanttisia tunteita ole (toivottavasti) kehitelty.JanneJohannes kirjoitti:
Käy kysyyn 👍
Ei tässä ole ihan likellä nunnaluostaria. :)
Vastaisikohan ne sähköpostilla tiedusteluun?Jan1 kirjoitti:
Ei suinkaan, mutta iloisia taloja. Ilo on läsnä, hengellisesti hurmiossa taivaanisästä ja lihallisesti toisistaan. Tässähän tulee melkein (alleviivataan melkein) esille teoriani, että voi olla rakastunut romanttisesti yhteen ja fyysisesti haluta toista. :)
Tokihan taivaanisään ei varmaan romanttisia tunteita ole (toivottavasti) kehitelty.Mjaa-a
Nyt tuli kyllä vuoden pahin kysymys, mutta siinä mielessä, että mikä tämän korkeamman tahon rooli on lessununnien keskinäisessä suhteessa, joka ei perustu pelkästään himoon ja haluun?
Eli siis Jumalalle pitäisi keksiä jokin homma, sillä muuten hänellä ei ole merkitystä kuviossa ja hänen olemassaolonsa on siten vaakalaudalla.
Hankala juttu.
(reps)Funeau kirjoitti:
Mjaa-a
Nyt tuli kyllä vuoden pahin kysymys, mutta siinä mielessä, että mikä tämän korkeamman tahon rooli on lessununnien keskinäisessä suhteessa, joka ei perustu pelkästään himoon ja haluun?
Eli siis Jumalalle pitäisi keksiä jokin homma, sillä muuten hänellä ei ole merkitystä kuviossa ja hänen olemassaolonsa on siten vaakalaudalla.
Hankala juttu.
(reps)Pohditaan tätä hetki.
Jan1 kirjoitti:
Ei tässä ole ihan likellä nunnaluostaria. :)
Vastaisikohan ne sähköpostilla tiedusteluun?Eiköhän joku munkki löydy
Jan1 kirjoitti:
Pohditaan tätä hetki.
Mä käytän tota lausetta puhekielessä tosi paljon, mutta pienellä erolla.
- Pohditaan tätä hetki ja mennään vaikka syömään.
(reps)Funeau kirjoitti:
(reps)Väliaika, kahvia ja pullaa. :)
https://youtu.be/yZZI8Xfy5uQFuneau kirjoitti:
(reps)Harmi kun Hakaniemen Rosso lopetti toimintansa. Se olisi ollut hieno paikka tämän seuraavan tapahtuman estradiksi.
Jumala saapuu limusiinilla Ympyrätalon eteen. Takaovi aukeaa ja hänelle levitetään punainen matto yllätysvierailijoiden rekvisiittakaapista. Jumala astelee jumalallisesti sisään ravintolaan, jossa hänen ohjataan kahden naisen pöytään.
Kutsun heitä pippurimyllyiksi, sillä toisessa on karkeaa merisuolaa ja toisessa mustapippuria. Pippurimyllyt ovat shakkilaudan kunigattarien muotoisia ja kapean kukkavaasin kokoisia.
Jumala istahtaa pöytään ja tarjoilija tuo hänelle menun. Jumala katselee pitsavihkon ylitse pöytäseuraansa ja tokaisee.
- Kuin kätteni töitä, täydellisiä.
Harmi kun Hakaniemen Rosso lopetti toimintansa. Se olisi ollut hieno paikka tämän seuraavan tapahtuman estradiksi.
Jumala saapuu limusiinilla Ympyrätalon eteen. Takaovi aukeaa ja hänelle levitetään punainen matto yllätysvierailijoiden rekvisiittakaapista. Jumala astelee jumalallisesti sisään ravintolaan, jossa hänen ohjataan kahden naisen pöytään.
Kutsun heitä pippurimyllyiksi, sillä toisessa on karkeaa merisuolaa ja toisessa mustapippuria. Pippurimyllyt ovat shakkilaudan kunigattarien muotoisia ja kapean kukkavaasin kokoisia.
Jumala istahtaa pöytään ja tarjoilija tuo hänelle menun. Jumala katselee pitsavihkon ylitse pöytäseuraansa ja tokaisee.
- Kuin kätteni töitä, täydellisiä.
(hihitystä)Niin
Huomatkaa kuinka armollinen olen, sillä Jumala noin yleisesti ottaen mielletään mieheksi jopa lasten kieroutuneissa mielissä.
Pöydällä vierekkäin seisovat myllyt ovat vain tarjoilijan pöytään kiikuttamia Jumalan lisävaatimuksia, sillä hän oli suunnaton ja rajaamaton taivaallinen snobi.
(hihitystä)- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ei suinkaan, mutta iloisia taloja. Ilo on läsnä, hengellisesti hurmiossa taivaanisästä ja lihallisesti toisistaan. Tässähän tulee melkein (alleviivataan melkein) esille teoriani, että voi olla rakastunut romanttisesti yhteen ja fyysisesti haluta toista. :)
Tokihan taivaanisään ei varmaan romanttisia tunteita ole (toivottavasti) kehitelty.Mulla on ollut niin että olen kyllä joka suhteessa sanonut että silloin kun minä koen että haluan jotain muuta siinä mielessä kuin esimerkiksi puolisoa niin silloin olen Jo päättänyt suhteen ennemmin kuin olisin esimerkiksi pettänyt ketään!! ja sen takia en ole suhteessa ollut vuosiin koska minulla on vain tietty henkilö jota oikeesti himoitsen fyysisesti!! ja silloin ei olisi reilua šeurustella jonkun muun kanssa koska tiedän että ajatukseni ja halut ovat vain hänen liittyvät! Toisin sanoen en näe mitään järkeä että olisin suhteessa jonkun muun kanssa jota en siinä mielessä halua!! silloin voisin enemmänkin haluta olla jonkun miehen ystäväks ilman että siinä olisi seksiä!! mutta en voi sanoa että Se olisi jotenkin epänormaalia että jotain haluua fyysisesti vaikka olisi suhteessa jonkun muun kanssa jonka kanssa menee muuten kaikki hyvin paitsi seksi!! itse en koskaan edes ajattele mitään sellaista kenestäkään jos saisin joskus hänen kanssaan suhteen!! niin kyllä minä sanon että hänen kanssaan seksi olisi toimivaa koska se olisi monipuolinen ja ennenkaikkea me naisena ymmärretään että vaikka eka kerta jännittää ja esimerkiksi sen takia ei menisi niin kuin oltaisiin haluttu niin meidän kohdalla juurikin se ujous kun lähtee niin uskon että me opimme tuntemaan toisemme siinä mielessä niin hyvin että tiedetään mistä toinen tykkää ja mitä toinen ei halua että tehdään!! ja kokemus on Se mikä sitä tietoa toisen mieltymykset oppii tuntemaan!! ja koska olemme molemmat aikuisia niin ymmärretään että ihmisen seksuaalisuus ja fantasiat muuttuu elämässä moneen kertaan vielä! ja sen takia se avoin keskustelu kaikissa asioissa on erittäin tärkeää!! minun kanssani haluan että jokainen ihminen voi jutella minulle avoimesti kaikesta!! ja esimerkiksi hänen kanssaan haluan että hän voi täysin vapaasti kertoo mistä tykkää jotta osaan ottaa huomioon sen mistä hän haluaa!!en ole estoton seksissä!!en tiedä taivutusmuodot kunnolla mutta tarkoitus oli kirjoittaa että minulla ei ole mitään eteitetä seksissä!! että olen erittäin valmis kokeilemaan ihan kaikkea hänen kanssaan!!!
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut niin että olen kyllä joka suhteessa sanonut että silloin kun minä koen että haluan jotain muuta siinä mielessä kuin esimerkiksi puolisoa niin silloin olen Jo päättänyt suhteen ennemmin kuin olisin esimerkiksi pettänyt ketään!! ja sen takia en ole suhteessa ollut vuosiin koska minulla on vain tietty henkilö jota oikeesti himoitsen fyysisesti!! ja silloin ei olisi reilua šeurustella jonkun muun kanssa koska tiedän että ajatukseni ja halut ovat vain hänen liittyvät! Toisin sanoen en näe mitään järkeä että olisin suhteessa jonkun muun kanssa jota en siinä mielessä halua!! silloin voisin enemmänkin haluta olla jonkun miehen ystäväks ilman että siinä olisi seksiä!! mutta en voi sanoa että Se olisi jotenkin epänormaalia että jotain haluua fyysisesti vaikka olisi suhteessa jonkun muun kanssa jonka kanssa menee muuten kaikki hyvin paitsi seksi!! itse en koskaan edes ajattele mitään sellaista kenestäkään jos saisin joskus hänen kanssaan suhteen!! niin kyllä minä sanon että hänen kanssaan seksi olisi toimivaa koska se olisi monipuolinen ja ennenkaikkea me naisena ymmärretään että vaikka eka kerta jännittää ja esimerkiksi sen takia ei menisi niin kuin oltaisiin haluttu niin meidän kohdalla juurikin se ujous kun lähtee niin uskon että me opimme tuntemaan toisemme siinä mielessä niin hyvin että tiedetään mistä toinen tykkää ja mitä toinen ei halua että tehdään!! ja kokemus on Se mikä sitä tietoa toisen mieltymykset oppii tuntemaan!! ja koska olemme molemmat aikuisia niin ymmärretään että ihmisen seksuaalisuus ja fantasiat muuttuu elämässä moneen kertaan vielä! ja sen takia se avoin keskustelu kaikissa asioissa on erittäin tärkeää!! minun kanssani haluan että jokainen ihminen voi jutella minulle avoimesti kaikesta!! ja esimerkiksi hänen kanssaan haluan että hän voi täysin vapaasti kertoo mistä tykkää jotta osaan ottaa huomioon sen mistä hän haluaa!!en ole estoton seksissä!!en tiedä taivutusmuodot kunnolla mutta tarkoitus oli kirjoittaa että minulla ei ole mitään eteitetä seksissä!! että olen erittäin valmis kokeilemaan ihan kaikkea hänen kanssaan!!!
Onhan se vaikeeta kiinnostua kenestäkään muusta, jos on jo jonkun pauloissa. Siihinhän sekin perustuu, että voi olla johonkin vuosiakin ihastunut eikä koko aikana näe muita, kuin vain sen ihmisen josta on lumoutunut. Minulle varsin tuttua edellä mainitunlainen lumoutuminen. :)
Ei sitä kovin usein kenestäkään viehäty niin, että sekaisin menee. Tai riippuu tietysti ihmisestä, joku voi ihastua joka päivä ja joku kerran elämässään. Joku ei ehkä koskaan.
Mä taas oon kyllästyny kaurapuuroon..
Oonko lesbo?- Anonyymi
Kastemadot kiinnostaa. Olen tulossa mutanttininjakilpikonnaksi.
- Anonyymi
Äh, ei sinulla tuon ikäisenä enää ole mitää tarjottavaa, paaliin vaan mahd pian!
vaihdevuodet
- Anonyymi
niinpä vaihdevuodet tulee kaikille, toisilla oideet ovat vain suudenmat,
- Anonyymi
Menoon on syy, jonka ratkaiset itse. Ja lakkaa hölmöilemästä ajoissa.
- Anonyymi
Ei muakaan kiinnosta miehet tällä hetkellä, mutten silti koe olevani lesbo.
- Anonyymi
Et välttämättä, haluat vaan hallita omaa elämääsi
Jos siltä tuntuu, ei tarvii hävetä, mut voi olla että olet löytänyt itsemääräämisen
- Anonyymi
Hei, ei siinnä mitään pahaa ole, ollaanhan me miehetkin välillä porukalla spedeilemässä ja naureskella typellille vitseillemme, eikä se oo mitenkää erityisen h*moa samalla tavalla ei lesboilussakaan mitään pahha ole. ja toisaalta en ihmettele yhtää miksi miehet ei kiinnosta naisväkeä, kun 95% on pilannut maineensa naisten silmissä huonoilla valinnoilla. aika vähän on siis nykyään herrasmiehiä tai ylipäätään asiallisesti käyttäytyviä miehiä valitettavasti.
- Anonyymi
Ei minuakaan ole ikinä kiinnostanut miehet seksuaalisessa mielessä.
Katso ja tuijota naisten alppihiihto SUURpujottelu, jännittävää jos joku kaatuu kovassa vauhdissa, mukkelis makkelis.
Noilla alppihiihtäjillä ei voi olla kovin suuria rintoja, koska ne hidastaisivat menoa.- Anonyymi
Jos ne on teipattu kasaan, nainen on jotenkin naurettavan näköinen olio niiden rintojensa kanssa, sitten ovat vielä seksualisoineet ne.
- Anonyymi
Entäs, kun ei kiinnosta naisetkaan? Ei se ole niin helppoa tykätä ja ihastua toiseen ihmiseen, vaikka rakkautta vaalisikin ja olisi valmis antamaan ja vastaanottamaan.
Yllättävän vaikeaa tykätä ihmisistä kovin perinpohjin.
Jasu - Anonyymi
Niin on totta on sellaisia tilanteita että yksikään ihminen ei kiinnosta vaan haluaa olla omassa rauhassa, jos ihmiskunta on suurta pettymystä.
Yksi sanonta tässäkin sarjassa Valheellinen Nettimaailma nyt Frii HD, toisessa sarjassa Netlix-juttu Lucifer joku sanoo tälle: Go To Hell!, vastaa: Sieltähän minä juuri tulin. - Anonyymi
Minusta kuulostaa enemmän siltä, että sinusta on tulossa hetero.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842