PolarFlow ja emaili vaihtunut?

Anonyymi

MOI!

...Polar Flow Sync ohjelma toimii kuten pitänee synkattuaan avaa Polar Flow ikkunan selaimeen..
...vaan mitään tietoja ei näytä siirtyneen ?

Voiko tallennuksien näyttöön vaikuttaa mun vaihtunut sähköpostiosoite, kun suomi24 email kuoleutui vuoden vaihteessa?

Polar FlowSync ajaa pitkään synkronointia, avaa PolarFlow välilehden selaimeen... Mistä pitäisi "kliku-kliku", jotta Päiväkirja täyttyisi V800 tallenteilla?

Kiitoksia etukäteen,
hyvistä neuvoista
YT,Jape

7

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ookko kokeillu kännykällä?

    • Anonyymi

      No, en ole huomannut.

      Google Play kauppa ei toimi luurissa.
      Kännyssä on jatkuvana "Huomautus" "Tilitoimia tarvitaa.." sillä en muista gmail salasanaani ; )
      Onkin pidempi tarina sitten, miksi en yritä Google termein "palauttaa tilitoimintoja".

    • Anonyymi

      Juu, täytyy vinkata, jotta ennen sähköpostiosoitteen vaihdosta PolarFlown, kannattaa Polarit käyttää PolarFlowllaa.

    • Anonyymi

      Mitä hiton sekoilua. Puhalla alkometriin.

    • Anonyymi

      MOI!

      ..Polarin sykemittarin kanssa sama ongelma jatkuu.. ei saa synkronoitua ..
      Vanha emaili on kuoleutunut, eli poistunut kun oli suomi24 , Jos Polar käyttäjällä on tiedossa tuleva sähköpostin muutos kannattaa "Asetuksista" PolarFlowssa käydä vaihtamassa etukäteen jo..

      Rekisteröidyin uudella emaililla ja Polar Flown "kirjautumispalleron" pudotusvalikon "tuotteet" Kliku-kliku avaa "rekisteröi uusi tuote" alka "Aloita" Kliku-klikulla, millä alkaa Polar Flowsync lataus, -ei johda mihnää- vaikka poistaisi ensin Polar Flowsync

      edelleen neuvoja otetaan vastaan miten Polar V800 saa rekisteröityä uudelle sähköpostiosoitteelleni,
      kiitoksin, YT, jap

    • Anonyymi

      Älliä siula ei tunnu olevan.

      • Anonyymi

        Polarit hyviä verkon painoja. Garmin Fenix paras urheilukello.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe