Kuka hänet saa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ef1fe89e-9839-4478-bd6d-5766c7c6a609
Suomen seksikkäin mies Lauri Tilkanen on jälleen vapaa
28
2208
Vastaukset
Näköjään. Pamelakin on vapaa. :)
- Anonyymi
Pamela on nyt YT-miehen jätös.
Anonyymi kirjoitti:
Pamela on nyt YT-miehen jätös.
Höpöhöpö. Hän ei ole sen enempää jätös, kun Laurikaan.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Höpöhöpö. Hän ei ole sen enempää jätös, kun Laurikaan.
Pamela alkaa olla kohta kurppaiässä
- Anonyymi
Tilkanen ei ole seksikäs vaan pulkannaru.
Tässä on seksikäs tosimies:
https://img.ilcdn.fi/IHqeGujESVmMOgWLZlP6AL31Q3k=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/515511548eee8524f8016f3ea13c876cea820e54dd2d92a793f00ec7c49146a3.jpg- Anonyymi
Juu, aivolohkot näkyvissä, mihin on miehen pääkallon yläosa joutunut.
- Anonyymi
Juu mitään ei olla nautittu, ihan on kaurapuuroa ja ruisleipää syöty aamuisin ja enemmän, kuin normaalisti.
- Anonyymi
No ei tosiaankaan ole
- Anonyymi
Tuo mieshän on selvästi feminitiivinen. Feminitiivisellä miehellä on tuollainen laineikas pitkä naisten tukka.
Maskuliinisella miehellä sensijaan on lyhyt tukka tai kalju.- Anonyymi
Lyhyt tukka tai kaljuus ei tee miestä maskuliiniseksi. Esim. Jason Momoa on hyvinkin maskuliininen pitkine kiharine hiuksineen.
Tilkanen kelpais kyllä. Sillä on ihanat sielukkat silmät 👁️👁️ Lauri on nätti poika, nätimpi kun minä. Mutta ei tuo miehykkyys ole vain ulkokuorta. Kyllä se on henkistäkin sorttia sellainen miehekkyys.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Lauri on nätti poika, nätimpi kun minä. Mutta ei tuo miehykkyys ole vain ulkokuorta. Kyllä se on henkistäkin sorttia sellainen miehekkyys.
Homolta näyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homolta näyttää
Isäs näytti kun sua teki
Anonyymi kirjoitti:
Homolta näyttää
Homoja on kuule monen näköisiä, et sinä päältäpäin kaikista pääse edes perille homoudesta. Jos ihminen ei itse mitenkään sinulle asiaa valota. Homous ei ole mikään syntymämerkki poskessa tms.
Mikä sinun mielestä Tilkasesta tekee homon näköisen? Homoissa on hyvin yrmyn näköisiä köriläitä, mistä sanotaan vaan ompa miehekäs paksuniska. Jos mies on "kaunis", ei se suinkaan homoutta tarkoita.- Anonyymi
No yks feminitiivinen mies tänne sitten, kiitos.
-flowersreally-
- Anonyymi
Panisin,nam.
- Anonyymi
Varmaan bi
- Anonyymi
Ei ole. Hassuja olette te kateelliset
- Anonyymi
Ja jokainen nainen tietysti kuvittelee saavansa hänet jos vaan "kemiat kohtaa". Koska mitään tasoja ei tietenkään näissä asioissa ole - vastenmielinen ajatuskin sellainen.
- Anonyymi
Kaikki naiset tavoittelevat yt-miestä ja samalla väittävät, ettei mitään yt-miehiä ole olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki naiset tavoittelevat yt-miestä ja samalla väittävät, ettei mitään yt-miehiä ole olemassa.
Kyllä. On täysin mahdollista että katseet kohtaavat Lauri Tilkasen kanssa ja se on sitten menoa. Rakkaus kun on sokea. Horoskooppikin voi vaikuttaa...eihän sitä voi tietää vaikka Laurikin sattuisi olemaan horoskoopissa tulimerkki ja se kemia on tähtiin kirjoitettu.
Ei mun tyylinen
- Anonyymi
Kuka olet?
- Anonyymi
Onko Ano T enemmän sun tyyliäsi?
Ei oo oikein mun tyylinen.
- Anonyymi
Pamela on poissa tolaltaan 😉
- Anonyymi
Lauri Tilkanen on komea nuori mies
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584