Suomessa on ihme pellepoliiseja

Anonyymi

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millä tavalla nuo kaksi on vainonnut isänmaan puolustajia? Hehän korkeintaan osoittavat inhimillisyyttä ja koska eivät ole rasisteja, ottavat rikolliset kiinni jos saavat. Eivät he syrji ihmisiä, palvelevat tarvittaessa kaikkia patukoiden tasapuolisesti.

• Asiakas ihan itse päättää paljonko tarvitsee asiakaspalvelua. Laitetaanko oc:tä, teiseriä, telaria, raudat vai riittääkö pelkkä puhuttelu.

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Asiakas ihan itse päättää paljonko tarvitsee asiakaspalvelua. Laitetaanko oc:tä, teiseriä, telaria, raudat vai riittääkö pelkkä puhuttelu.

Näin toimii Suomen polpo:
        https://www.youtube.com/watch?v=EtKGDGtml2A

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Videota on turha katsoa, koska kuvaaminen on aloitettu aivan liian myöhään. Kamerakännykät löytävät aina tiensä esiin liian myöhään. Kukaan ei kuvaa kun Einari pahoinpitelee Erkkiä. Kun poliisit ottavat Einarin kiinni, kummasti se kännykän kamera alkaa kuvaamaan. Jos Einari ensin lyö poliisia, tämä lyönti ei päädy videolle, videolle päätyy poliisin telarin käyttö ja video menee tuubaan: poliisi pahoinpiteli viattoman miehen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan on arkkirajakki Marco de Wit

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Kaveri alkaa riehumaan ja poliisi vie rauhoittumaan. Mitä ihmeellistä tuossa on?

Eihän tuo riehunut. Hänen ei anettu protestoida matuja vastaan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo riehunut. Hänen ei anettu protestoida matuja vastaan.

No niskoitteli ainakin ja otti ehdollista siitä...

• Itse asia on hyvä. Rasismia on vastustettava kaikin laillisin keinoin. Mutta heräsi kyllä kysymys, saako virka-asuinen poliisi osallistua mielenosoitukseen.

• Eiväthän he osallistuneet, he olivat siellä virkatehtävissä ja koska käytäntönä on ihmisläheisyys, voivat he osallistua kuvan ottamiseen. Poliisi on ystävä, mikäli joku kokee toisin on rekisterissä muutakin kuin kahvitahra.

• Jascal kirjoitti:

Eiväthän he osallistuneet, he olivat siellä virkatehtävissä ja koska käytäntönä on ihmisläheisyys, voivat he osallistua kuvan ottamiseen. Poliisi on ystävä, mikäli joku kokee toisin on rekisterissä muutakin kuin kahvitahra.

Tulkitsin, että mielenosoituslapun kanssa poseeraaminen oli osallistumista mielenosoitukseen, jota luotsaamaan ja valvomaan heidät oli lähetetty. Mutta kuten sanoin, itse asia on hyvä.

• Älä nyt keuhkoa siinä. Onhan se hyvä, että poliisi tuntee asiakkaansa. Niiltähän sitä paitsi loppuisi hommat, jos ei olisi kaikenlaista huumeiden ja astaloiden kanssa touhuavaa porukkaa.

• Anonyymi

Suomalaiset eivät ole ihmisiä!! paskoja ja alinta kastia mitä tiedän!!!

• Anonyymi

Onneksi sinunkaan ei ole pakko asua ja elää Suomessa.

Maailma on avoin, hyvää matkaa ja hyvästi!

• Anonyymi

Häpäisevät uniformunsa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7545
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      100
      5463
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4708
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4632
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3342
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2748
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      55
      2405
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2398
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2362
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2234
    Aihe