Suomessa on ihme pellepoliiseja

Anonyymi

17

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millä tavalla nuo kaksi on vainonnut isänmaan puolustajia? Hehän korkeintaan osoittavat inhimillisyyttä ja koska eivät ole rasisteja, ottavat rikolliset kiinni jos saavat. Eivät he syrji ihmisiä, palvelevat tarvittaessa kaikkia patukoiden tasapuolisesti.

• Asiakas ihan itse päättää paljonko tarvitsee asiakaspalvelua. Laitetaanko oc:tä, teiseriä, telaria, raudat vai riittääkö pelkkä puhuttelu.

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Asiakas ihan itse päättää paljonko tarvitsee asiakaspalvelua. Laitetaanko oc:tä, teiseriä, telaria, raudat vai riittääkö pelkkä puhuttelu.

Näin toimii Suomen polpo:
        https://www.youtube.com/watch?v=EtKGDGtml2A

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Näin toimii Suomen polpo:
        https://www.youtube.com/watch?v=EtKGDGtml2A

Videota on turha katsoa, koska kuvaaminen on aloitettu aivan liian myöhään. Kamerakännykät löytävät aina tiensä esiin liian myöhään. Kukaan ei kuvaa kun Einari pahoinpitelee Erkkiä. Kun poliisit ottavat Einarin kiinni, kummasti se kännykän kamera alkaa kuvaamaan. Jos Einari ensin lyö poliisia, tämä lyönti ei päädy videolle, videolle päätyy poliisin telarin käyttö ja video menee tuubaan: poliisi pahoinpiteli viattoman miehen.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Kaveri alkaa riehumaan ja poliisi vie rauhoittumaan. Mitä ihmeellistä tuossa on?

Eihän tuo riehunut. Hänen ei anettu protestoida matuja vastaan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo riehunut. Hänen ei anettu protestoida matuja vastaan.

No niskoitteli ainakin ja otti ehdollista siitä...

• Itse asia on hyvä. Rasismia on vastustettava kaikin laillisin keinoin. Mutta heräsi kyllä kysymys, saako virka-asuinen poliisi osallistua mielenosoitukseen.

• Eiväthän he osallistuneet, he olivat siellä virkatehtävissä ja koska käytäntönä on ihmisläheisyys, voivat he osallistua kuvan ottamiseen. Poliisi on ystävä, mikäli joku kokee toisin on rekisterissä muutakin kuin kahvitahra.

• Jascal kirjoitti:

Eiväthän he osallistuneet, he olivat siellä virkatehtävissä ja koska käytäntönä on ihmisläheisyys, voivat he osallistua kuvan ottamiseen. Poliisi on ystävä, mikäli joku kokee toisin on rekisterissä muutakin kuin kahvitahra.

Tulkitsin, että mielenosoituslapun kanssa poseeraaminen oli osallistumista mielenosoitukseen, jota luotsaamaan ja valvomaan heidät oli lähetetty. Mutta kuten sanoin, itse asia on hyvä.

• Älä nyt keuhkoa siinä. Onhan se hyvä, että poliisi tuntee asiakkaansa. Niiltähän sitä paitsi loppuisi hommat, jos ei olisi kaikenlaista huumeiden ja astaloiden kanssa touhuavaa porukkaa.

• Anonyymi

Suomalaiset eivät ole ihmisiä!! paskoja ja alinta kastia mitä tiedän!!!

• Anonyymi

Onneksi sinunkaan ei ole pakko asua ja elää Suomessa.

Maailma on avoin, hyvää matkaa ja hyvästi!

• Anonyymi

Häpäisevät uniformunsa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5564
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      199
      3625
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2438
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2375
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1268
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      65
      1058
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      87
      1038
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1022
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe