Niin siis tiedän/oletan sen liittyvän jotenkin (katka)rapuihin, olenko aivan väärässä? Mutta siis tarkalleen ottaen, mitä se tarkoittaa?
Vastaukset 7
- Vähätietoinen
- ...
Jättikatkarapu tai sen pyrstö tietysti..saman näkönen ku tavallinenkin mut isompi ja monta kertaa kalliimpi..
- hölömö
kiitos teille! (=
- Anonyymi
Scampi on norjalainen katkarapu joka on normaalia isompi ja kallliimpi.
- Anonyymi
Norjassa kalastetaan myös ihan tavallista katkarapua, olen Tromssassa ostanut suoraan pyyntiveneestä. Oli kai siellä myynnissä sitä jättilaiskatkarapuakin, kerran olen jossain maistanut ja aivan surkean mautonta sen liha.
Tavallista katkarapua grillattuna tilasin kerran huoneeseen pikkutunneilla hotellissa Pietarissa ja hyvää oli. Siis Venäjän Pietarissa, USA:sta löytyy samanniminen kaupunki...ja Salon kaupunki löytyy Gardajärven rannalta Italiasta ja se on kerran toiminut myös pääkaupunkina...
- Anonyymi
Scampi on toiselta nimeltään merirapu. Kulkee monilla nimillä kuten keisarihumeri tai langustiini. Katkarapujen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
- Anonyymi
Ei sitten tullut mieleen, että voisi laittaa vaikka Googlen tai Bingin kuvahakuun hakusanaa "scampi"?
https://www.bing.com/images/search?q=scampi&form=HDRSC3&first=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀621073- 861006
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi19936Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R60876Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208721- 63606
- 38569
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39535Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,38496