Sanat sekoo ja jalat tippuu..
Mitäs ny..?
Vastaukset 87
Join sen jonku.. simolan.. vai mikä appelsiinitonttu se ny olikaan, niin sen noi.. nii just ne.
Partakaweri kirjoitti:
Et kai ole mennyt keittelemään Similän appelsiinikiljua?
Kaikki kelpaa, paitsi lasoli ja käsidesi..☝️
Wwuwuw kirjoitti:
Kaikki kelpaa, paitsi lasoli ja käsidesi..☝️
Miten alas ihminen voi vajota... Olen pettynyt sinuun.
Partakaweri kirjoitti:
Haukkaas kuule pala tuosta.. 💨
Partakaweri kirjoitti:
Oletko ylpeä itsestäsi?
Yritän olla olematta.. Ylpeys kun käy käy lankeemuksen tiellä ja silloin siihen voi kompastua..
Toiko Similä tonkallisen samalla sullekin kun tuli kaapuntiin funista katsomaan? älä ihmeessä ota enää, tulee kamala krapula.
Wwuwuw kirjoitti:
Yritän olla olematta.. Ylpeys kun käy käy lankeemuksen tiellä ja silloin siihen voi kompastua..
Mikä mikä siinä on on, pilkku pilkku että känässä pitää pitää toistaa itteään?
Lyhyt muisti muisti?Wwuwuw kirjoitti:
Ja silti hölmö keittelet itse. Entä jos menee näkö tai sisäelimet paskaksi?
Wwuwuw kirjoitti:
Mikä mikä siinä on on, pilkku pilkku että känässä pitää pitää toistaa itteään?
Lyhyt muisti muisti?Tosin mun pitäis ostaa uudet lukurillit..
Jep. Vika on näissä..Näkyy kaikki kahtena..iik.Partakaweri kirjoitti:
Ja silti hölmö keittelet itse. Entä jos menee näkö tai sisäelimet paskaksi?
Tä? Mä mitään ole keitelly.. paitti perunoita ja pinaattikeittoa.
Anna mun kaikki kestää, ja sammuta toi kristallikruunun valo..kiits.Wwuwuw kirjoitti:
Tä? Mä mitään ole keitelly.. paitti perunoita ja pinaattikeittoa.
Anna mun kaikki kestää, ja sammuta toi kristallikruunun valo..kiits.Mitäs se puhe kiljusta oli?
Harmaaritari kirjoitti:
Toiko Similä tonkallisen samalla sullekin kun tuli kaapuntiin funista katsomaan? älä ihmeessä ota enää, tulee kamala krapula.
Imasin koko tonkan kuule.
Koko t o n k a n..Partakaweri kirjoitti:
Eikö hetkine.. Meinasit tolla alas vaipumisella sitä ettei mulle noi rahvaan tuotteet kelpaa..
Ookei..
Häpeää.. 😔Wwuwuw kirjoitti:
Eikö hetkine.. Meinasit tolla alas vaipumisella sitä ettei mulle noi rahvaan tuotteet kelpaa..
Ookei..
Häpeää.. 😔Hyvä että juot turvallisia Alkon tuotteita :)
Partakaweri kirjoitti:
Hyvä että juot turvallisia Alkon tuotteita :)
Mitä vittua jotku hevoset tähän ny kuuluu...tyhymä. Hö..kaikenlaisia sitä...aa että..
Partakaweri kirjoitti:
Mitäs se puhe kiljusta oli?
What puhe?
Ooksä kännis..Hä?
Kukaan mitään kiljusta puhunu ole.. Hulhu.Wwuwuw kirjoitti:
What puhe?
Ooksä kännis..Hä?
Kukaan mitään kiljusta puhunu ole.. Hulhu.Juopho.
Täällä olis joku psykodeelinen ilmiö,tai paranormaalinen..Nimittäin miten kun tässä lattialla seison älykänny kädessä tosta seinästä osottaa suoraan mua mun kattokruunu..
Iik.Wwuwuw kirjoitti:
Mulla on kaiken lisäks joku oliivin kuori hampaankolossa... Oikeesti on.
Eiku siemenen pala..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mulla on kaiken lisäks joku oliivin kuori hampaankolossa... Oikeesti on.
Vaihda nyt tuo kroppakuva naisen sellasee kun kuulemma nainen oikeasti olet. Ihme touhua kun esitetään muuta kun ollaan. Pöh höh ja röh!
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda nyt tuo kroppakuva naisen sellasee kun kuulemma nainen oikeasti olet. Ihme touhua kun esitetään muuta kun ollaan. Pöh höh ja röh!
Älä sie hölömö usko kuulopuheit..Kateellisten panetteluja ne.
Äläkä juo jallusnapseja, ne kopsahtaa päähän vasta kun oot kotona..Tai juo, mitäs se mulle kuuluu..Voi tosin kpsahtaa päähän just ennen kotioveakin ja siinä sitten aamulla heräät avain kourassa ja pissat housuissa.Wwuwuw kirjoitti:
Äläkä juo jallusnapseja, ne kopsahtaa päähän vasta kun oot kotona..Tai juo, mitäs se mulle kuuluu..Voi tosin kpsahtaa päähän just ennen kotioveakin ja siinä sitten aamulla heräät avain kourassa ja pissat housuissa.Vaadin frouvan kuvaa äijän tilalle
Wwuwuw kirjoitti:
Äläkä juo jallusnapseja, ne kopsahtaa päähän vasta kun oot kotona..Tai juo, mitäs se mulle kuuluu..Voi tosin kpsahtaa päähän just ennen kotioveakin ja siinä sitten aamulla heräät avain kourassa ja pissat housuissa.Ja kun oot kotona, niin liiku seiniä pitkin.. varovasti silloinki..Niih. Kuules ku setä neuvoo..
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Vaadin frouvan kuvaa äijän tilalle
No minä en. Te äijät jauhatte jatkuvasti naisista ja linkittelette kuvia, kai nyt meillä naisillakin saa jolla jotain mielenkiintoista silmäniloa? Oletteko itsekkäitä?
pujotteIija kirjoitti:
Sinä siinä kuule..
Sut on heitetty liikuntavälinevarastosta ulos..
Natsi.. muuminatsi. 🖕- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ja kun oot kotona, niin liiku seiniä pitkin.. varovasti silloinki..Niih. Kuules ku setä neuvoo..
Älä koskaan poista tuota kuvaa. Selvästi miehiä v tuttaa komeat miehet :D Kateellisia.
Wwuwuw kirjoitti:
Sinä siinä kuule..
Natsi.. muuminatsi. 🖕Olen pettynyt
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Äläkä juo jallusnapseja, ne kopsahtaa päähän vasta kun oot kotona..Tai juo, mitäs se mulle kuuluu..Voi tosin kpsahtaa päähän just ennen kotioveakin ja siinä sitten aamulla heräät avain kourassa ja pissat housuissa.Hah. Kuinkas osuikin! Lisää hyviä neuvoja kiitos!
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sinä siinä kuule..
Natsi.. muuminatsi. 🖕Hänkö se muumiheppu on..tämä pujottelija..mikä muumi olisit jne..
Anonyymi kirjoitti:
No minä en. Te äijät jauhatte jatkuvasti naisista ja linkittelette kuvia, kai nyt meillä naisillakin saa jolla jotain mielenkiintoista silmäniloa? Oletteko itsekkäitä?
Minullahan on kuva näkyvillä, ja profiilissa lisää
Wwuwuw kirjoitti:
Eiku siemenen pala..
Sylkäsin sen vastapäistä seinää päin.. jostain syystä se kopsahti takas mun silmään..
Pitäis varmaan soittaa chost busterseille..tai niille miehille mustissa, esim. Vanhaselle ja Sipilälle ja Aholle myös..☝️
Mikä niitten numero olikaan? Anyone?Anonyymi kirjoitti:
Älä koskaan poista tuota kuvaa. Selvästi miehiä v tuttaa komeat miehet :D Kateellisia.
Joku perspaska poistatutti sen mun hymysuisen omakuvan, niin olkaa hyvä ja tukehtukaa..
Kkkateelliset. 😤
😄- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Missä profiilissa???
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
No tuossa kun klikkaa pujottelijaa
Hah. Kiitti. En tiennytkää! Öööö...peppukuvia
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Hienot pakarat ainakin. Pakarat on sulle fetissi?
Anonyymi kirjoitti:
Hienot pakarat ainakin. Pakarat on sulle fetissi?
No ei kyllä ole, luulisin ainakin
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Minäkin haluaisin sen kuvan. 🥰🥰. N
Otat X:n siihen rauhallisesti keskelle lattiaa ja lupaat itsellesi ettei koskaan enää appelsiinikiljua.
Ottaisit vichyä, niin ei olis niin haikea huominen lattialta herätä.Wwuwuw kirjoitti:
Hö.
Minulta saa vain käytännöllisiä neuvoja.
Ainoastaan oikeat taiteilijat, eli Timo, Funis, Peppis ja MissPönttöuuni saa niitä muita neuvoja.Thymallus kirjoitti:
Ainoastaan oikeat taiteilijat, eli Timo, Funis, Peppis ja MissPönttöuuni saa niitä muita neuvoja.Oi...
Ny loukkaannuin.. Tuli paha mieli..
😥😥
😥😥Wwuwuw kirjoitti:
Oi...
Ny loukkaannuin.. Tuli paha mieli..
😥😥
😥😥Höhöö,
Äläs ny yritä siellä keskarinheiluttaja.
Vai jokos se käänty haikean laskun puolelle?
Pitäiskö tähän kohtaan nyt ottaa semmonen miespillitys ja halailu?
Faktahan on se, että oikeastaan täällä ei ole muita kuin Funis. Me muut olemme vain Jamppoja.Thymallus kirjoitti:
Höhöö,
Äläs ny yritä siellä keskarinheiluttaja.
Vai jokos se käänty haikean laskun puolelle?
Pitäiskö tähän kohtaan nyt ottaa semmonen miespillitys ja halailu?
Faktahan on se, että oikeastaan täällä ei ole muita kuin Funis. Me muut olemme vain Jamppoja.Tuhmasti sanoit☝️
En muista mitä, mutta niin sanoit...☹- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Ainoastaan oikeat taiteilijat, eli Timo, Funis, Peppis ja MissPönttöuuni saa niitä muita neuvoja.Älä nyt naurata... :D
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Ainoastaan oikeat taiteilijat, eli Timo, Funis, Peppis ja MissPönttöuuni saa niitä muita neuvoja.Voin tuurata tässä Peppista siideriä samalla kipaten.
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt naurata... :D
Hei, vedetään huomenna sitä nassuun.. ok.
Nyt kutsuu tyyny.. ai miten ihana se onkin..
- Anonyymi
Hmm... Onkohan Funiskin aina päissään tänne kirjoitellessaan. Alatte kuulostaa ihan samalta 😄
Ottakaas vääntökisa, olis varmasti viihdyttävää lukemista lauantai-iltaan 😂
xLinerWwuwuw kirjoitti:
No se joku Simola sitä juottaa salaa.. Mä vaan vetäsin välistä.. Vähän.
En kai mä ny mikää vitun denso ole🖕👈☝️
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kaikki kirjailijat on juoppoja. Eks tienny?
Paitsi mä, kun en oo kirjailija.Niii. Etkä mies...kö?
Mä lähtisin Funiksen kanssa kaljalle milloin vaan..
Similä olis taskussa. Perstaskussa..
Täytyis vissiin syyvä jottain..esim asperiinin.
Juotko yleensä paljonkin?
Nyt sanoisin, että lopeta ryyppäjäiset. Jos olet nainen?
Wwuwuw kirjoitti:
Housuissas on nainen. Hörps.
Ei naista! Mikä hörppyyttää? Naisen sydän ei kestä viinaksia.
misspönttöuuni kirjoitti:
Ei naista! Mikä hörppyyttää? Naisen sydän ei kestä viinaksia.
Ei naista..
Jossei maista..
Kysy vaikka viinamieheltä...
aa että..ku lähtee..🤪Wwuwuw kirjoitti:
Ei naista..
Jossei maista..
Kysy vaikka viinamieheltä...
aa että..ku lähtee..🤪*huokaus*
Aamulla ei lähde pieni peikko :)misspönttöuuni kirjoitti:
*huokaus*
Aamulla ei lähde pieni peikko :)Timolalta saa aina lisää..
Soita vaikka Donnalle josset uso..
Siellä se tönöttää Hakiksen toerilla flindojensa kanssa heti aamuyöstä..Wwuwuw kirjoitti:
Timolalta saa aina lisää..
Soita vaikka Donnalle josset uso..
Siellä se tönöttää Hakiksen toerilla flindojensa kanssa heti aamuyöstä..Ei tule mitään.
Ei tule mitään.
Kylh telhkusta ainakhin jothain tulhee..
Ainako mä oon kännis alan puhuu laphalaisithain ..tai jothain..Wwuwuw kirjoitti:
Kylh telhkusta ainakhin jothain tulhee..
Ainako mä oon kännis alan puhuu laphalaisithain ..tai jothain..Minä viroa ja normandiaa.
Minä viroa ja normandiaa.
Öö..
Aha.
Mitä sä niiku kysyit? Otetaanks toiset? Joo, annan sulle luvan tarjota mulle. Ok. Sitä mäki..Wwuwuw kirjoitti:
Öö..
Aha.
Mitä sä niiku kysyit? Otetaanks toiset? Joo, annan sulle luvan tarjota mulle. Ok. Sitä mäki..Dingeli dong 🍕ota haukku :)
Dingeli dong 🍕ota haukku :)
Eh..
Luuleks et mä oon joku koira.
Ota ite.Wwuwuw kirjoitti:
Eh..
Luuleks et mä oon joku koira.
Ota ite.Otin jo. Elä nyt, tää on hyvää, harvoin minä omastani muille jakelen 🧄
Mitäs nyt? 😀
Nyt nauti siitä pörpöttelyolostas. 😁
Viinamiehen mukaan pitäis olla jo ovella jono naisia. 😀Wwuwuw kirjoitti:
Jotainhan tuolla ovella kopistelee..
Luulin et ne on oravia. Jaa ettäkö naisia?
IIk.Mulla on aina eteisessä sellainen jonotusautomaatti, niin ei tule kiistaa kuka oli ennen muita.
Naiset ei voi vastustaa kännijännäviinamiestä. 😃Disse kirjoitti:
Mulla on aina eteisessä sellainen jonotusautomaatti, niin ei tule kiistaa kuka oli ennen muita.
Naiset ei voi vastustaa kännijännäviinamiestä. 😃Kummasti vaan kuivaa suuta sitä enemmän mitä juo..
Ihme homma..Tai mahtava homma, eli hohtava mamma..
Mites sulla: Jos oot kekustelun sisällä ja näät viestin vellikellossa, klikkaat sitä, niin toimiiko?
Mulla ei. Samaa sanoi Tosi typy.Wwuwuw kirjoitti:
Kummasti vaan kuivaa suuta sitä enemmän mitä juo..
Ihme homma..Tai mahtava homma, eli hohtava mamma..
Mites sulla: Jos oot kekustelun sisällä ja näät viestin vellikellossa, klikkaat sitä, niin toimiiko?
Mulla ei. Samaa sanoi Tosi typy.Toimii kuin junan vessa (se tuttu vanhanaikainen, missä ratapölkyt vilistää, kun vetää).
Laita ylläpitoon viestiä...
Mäkin ostin tabun. Tosin ei oo mukana täällä landella. 😊Disse kirjoitti:
Toimii kuin junan vessa (se tuttu vanhanaikainen, missä ratapölkyt vilistää, kun vetää).
Laita ylläpitoon viestiä...
Mäkin ostin tabun. Tosin ei oo mukana täällä landella. 😊Mä jaksa paskat..
Mietin ko tää kieli on näin kuiva.. että mikä olis se alkoholipitoisuus nesteessä, joka kostuttais enemmä ku kuivais..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jotainhan tuolla ovella kopistelee..
Luulin et ne on oravia. Jaa ettäkö naisia?
IIk.Pimpompimpom
Wwuwuw kirjoitti:
Mä jaksa paskat..
Mietin ko tää kieli on näin kuiva.. että mikä olis se alkoholipitoisuus nesteessä, joka kostuttais enemmä ku kuivais..No vähempi ja sokerisempi sit parempi. 😁
- Anonyymi
Kilju on kammottavaa ainetta. Kannattaisi ottaa suosiolla raikasta päärynäjuomaa litkun sijaan ja kun siideri loppuu, vaikkapa Sangre de Toroa jatkoksi. Härän veri vie janon ilman suuta kuivaavaa ominaisuutta. :)
- Anonyymi
Tosin oli pakko tyytyä Prisman Sangre de Toroon kun alko oli jo kiinni. Menee yksi tylsä sadepäivän ilta näinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271292
- 491066
- 58900
- 76889
Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e42775Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle18767Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M81752Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5724Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia24663- 18651