Micke-Max Åsten, ylivoimaisesti koko liigan suurin nulikka. Voisi siirtyä tuonne länsinaapuriin johon sukunimensäkin viittaa...
Micke-Max Åsten
Anonyymi
3
440
Vastaukset
- Anonyymi
Åstenin nulikka filmas Tepsiä vastaan! Miten on mahdollista että Hifk kirjoitti 2v paperin hänelle??? Liigan huonoin ärsyttävin nulikka, josko joku opettaa häntä jossain matsissa. Täys PELLE, mene edes hammaslekuriin!!
- Anonyymi
Åstenin nulikka teloi Jämsenin, eikö ketään löydy Pelsuista joka antais kunnolla turpaan tota Hifkin pelleä?, Tyrväinen edes sinä? Melart on telakalla ja kausi paketissa? Joten anna mennä!
- Anonyymi
Mitä 95 sankari Peltonen ajattelee kun peluttaa Åstenia, eikö koutsilla ole mitään sananvaltaa? Salmelainen varmaan saunoo Åstenin faijan kans??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013