Kun valtakunta pitää todella paljon lapsista, ajattelin itse.

Anonyymi

Että kun jos heillä ei ole miehensä kanssa kovin paljon rahaa, eli joutuvat ajelemaan Mercedes-Benz -merkkisillä autoilla isäntänsä kanssa, ei ole rahaa ostaa punaista Ferrarin Testarossaa kesäajoon punainen, talviajoon musta vastaava.

Niin: itselläni on nyt sellainen elämän tilanne: olen elänyt aika säästeliäästi, nyt voin tuhlailla rahoja hieman vaatteisiinkin jne, ja luoteihin, aseharrastuksiin, Armoria-yhtiöltä kysyinkin vihjeitä uuteen pistooliammunta, tarkkuusharrastukseeni.

Ja hienojen vaatteiden ostamiset... mutta itku pitkästä ilosta tulee varmasti, sitä pelkään.

Levyjen tuottaminen jne, tuokin vielä.

Mutta oikeasti: en tuomitse ketään, ehkä joskus kun jo nuorena tein ahkerasti töitä ja isä oli suhteellisen normaalirahakas, meillä oli aina tietokoneita ja sellaisia jo pienestä pitäen.

Valtakunnalle tämä: jos ne pienet lapset haluavat sukellella, niin snorkkelit ja räpylät, olisivat hyvät lahjat heille, jotta näkee mitä näkyy veden alla.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep,
      Kaikilla pikkupenskoilla pitää olla snorklauskamat. Omilla rahoilla tai kelan rahoilla.

• Iskä osti mullekin snorklauskamat aikanaan. Ne ovat ihan hyvä hankinta. Elämme tuhansien järvien maassa ja uimataito ei ole pahitteeksi kenellekään.

• Anonyymi
        Veneenkokka_mies kirjoitti:

Iskä osti mullekin snorklauskamat aikanaan. Ne ovat ihan hyvä hankinta. Elämme tuhansien järvien maassa ja uimataito ei ole pahitteeksi kenellekään.

Ketä lapsia uhkailet taas!! olen sanonut että aikuisia saa uhkailla mutta lapset pitää jättää rauhaan ö!tai jos et ymmärrä sitä niin vien sinut minun valtioissa käymään niin opit kunnioittaa lasten oikeuksia koskemattomuuteen

• Anonyymi kirjoitti:

Ketä lapsia uhkailet taas!! olen sanonut että aikuisia saa uhkailla mutta lapset pitää jättää rauhaan ö!tai jos et ymmärrä sitä niin vien sinut minun valtioissa käymään niin opit kunnioittaa lasten oikeuksia koskemattomuuteen

Selitäpä nyt miten minä mielestäsi uhkailin lapsia...ja vielä TAAS. Koskaan en ole lapsia uhkaillut.

Omasta lapsuudestani kerroin. Vedäpä sinä ne psyykelääkkeet naamariisi.

• Anonyymi
        Veneenkokka_mies kirjoitti:

Selitäpä nyt miten minä mielestäsi uhkailin lapsia...ja vielä TAAS. Koskaan en ole lapsia uhkaillut.

Omasta lapsuudestani kerroin. Vedäpä sinä ne psyykelääkkeet naamariisi.

Anteeksi rakas vaimoni! mutta tämä palsta ei oikeesti sovu minulle eikä sinulle!sä kuulut oikeesti mun elämää ja IRL haluan käydä meidän asioita en täällä! ja voidaanko rakas aamulla lähtee kahdestaan jäätelöä syödää tai esimerkiksi joku piknik Jos on aurinko paistaa!! mutta lähdetään kahdestaan aamulla!! Metsuri tulee aamulla tänne ja pieni lapsi menee tarhaa päiväksi niin meillä on aikaa koko aamun ja päivän aikana tehdä mitä tahansa mitä haluat! mennään vaikka hakee ruokaa jostain raflasta tai mitä tahansa! mutta ollaa kahdestaan rakas!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi rakas vaimoni! mutta tämä palsta ei oikeesti sovu minulle eikä sinulle!sä kuulut oikeesti mun elämää ja IRL haluan käydä meidän asioita en täällä! ja voidaanko rakas aamulla lähtee kahdestaan jäätelöä syödää tai esimerkiksi joku piknik Jos on aurinko paistaa!! mutta lähdetään kahdestaan aamulla!! Metsuri tulee aamulla tänne ja pieni lapsi menee tarhaa päiväksi niin meillä on aikaa koko aamun ja päivän aikana tehdä mitä tahansa mitä haluat! mennään vaikka hakee ruokaa jostain raflasta tai mitä tahansa! mutta ollaa kahdestaan rakas!!

Mun ikkunat eivät näy parkki paikalta joten voidaan lähtee autolla ajaa!! metsuri tyhjentää mun auton tavaroita ja sen jälkeen voidaan mennä kahdestaan ajaa minne haluat!! nyt on kesä loma ja haluan sun kanssa viettää sen mikään muu ei ole minulle niin tärkeä ihminen kuin sinä!! olen jo 9, valmis mutta kerro sopiiko se sinulle??

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö nyt ymmärrä kuinka tärkeää on ottaa ne psyykelääkkeet. Multipersoonahäiriöön on syytä suhtautua vakavasti. Valitettavasti, et ymmärrä itse tilaasi. Toivottavasti sinulla on joku edunvalvoja. Kun aikuinen ihminen sinunlaillasi taantuu lapsen tasolle niin se on oikeastaan aika karmivaa katseltavaa.

Sinun on nyt syytä ottaa ne lääkkeesi ja asettua yölevolle.

• Meillä ei ole Mercedes-Benz merkkistä autoa.
      Älä huolehdi nyt niistä snorkkeleista ja räpylöistä.

Pojat tahtoo käyttää kumivenettään ja paikkaus pysyi. Katsotaan sitä varmaan vuoden päästä. vedet on liian kylmiä, eikä niin hyviä säitä.
      En koe yhtään kiirettä noilla välineillä.
      Meillä on paljon kaikkea, on pesäpallomailaa räpylää kuin myös koripalloo myös Ollut tramponiilikin(homehtuu parvekkeelle)
      , sekä jalkapallo maalit on sälipandiin, myös keinu kotona, sekä ollut liukumäkee( hajosi kun isompi hyppäsi lasken mäkeen) myös ihan liian paljon , ettei kaikki pääse oikeuksiin sen vuoksi kun tila on pieni.yms..
      Sekä pyörät mutta pitäisi ostaa vähän isompaa keskimmäisille koska ei ollut varaa siinä välissä taas muutamaan vuoteen.

Elä murehdi, eläkä ota paineita.

• Siis maalit pieniä.
        Elä siis murehdi.

• Myös pitää ostaa kolmikerrossänky. elä murehdi

• Anonyymi

Olipas tyhmä kirjoitus. Olisihan sen voinut kirjoittaa näinkin: "Isäni kasarilla kusetti kaikkia ja nauroimme huijauksen perässä kun suljimme SKP:n oven"

• Anonyymi

Valtakunnassa kaikki hyvin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      34
      4310
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      49
      2283
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      47
      1405
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      85
      1230
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1178
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1146
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      50
      1100
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      955
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      175
      899
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      59
      891
    Aihe