Hyväkuntoisilla näyttää menevän 2-3 tuntia. Paljonkos teillä kovakuntoisilla menee?
Kovakuntoisten 100 km
10
64
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hurja kunto jos menee satku kahteen tuntiin 😎
- Anonyymi
Ei liene kukaan yksin polkenut...
Kun katsoo viimevuosien kotimaisten pyöräilyKISOJEN tuloksia ( vaikka tuolta, http://www.tulospalvelu.profiili.fi/index.php ), niin voi nopeasti laskea, että hieman kisasta riippuen, miesten yleisen sarjan voittajan kisan keskinopeudet ovat olleet välillä 40-45km/h.
Josta voi laskea että tuolla voittajan nopeudella 100km matka kestää 2h15min-2h30min.
Eli rehellisesti voi sanoa että 2h/100km. "hyväkuntoisia" Suomessa ole olemassakaan ja maailmallakaan ei kauhean usein ajeta kisoja joiden keskinopeus olisi yli 50km/h.
Varmastikkin 3h./100km. voisi olla sellaisen "kovakuntoisen" harrastepyöräilijän tavoite, mikä luonnollisesti tarvitsee jo pidempiaikaista omistautumista nimenomaan tavoitteelliseen maantiepyöräilyyn.
Vertailuna voidaan mainita, että esimerkiksi viimevuoden naisten yleisen sarjan maantiepyöräilyn voitto (kisan pituus 103km) otettu ajalla 2h50min- Anonyymi
Noin päivässä saan poljettua 100 kilsaa.
Tasamaan nopeus on noin 20 km/h. Pysähdyksineen keskinopeus olisi joku 15 km/h. Tuohon kun lisää pari taukoa, niin päivä menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasamaan nopeus on noin 20 km/h. Pysähdyksineen keskinopeus olisi joku 15 km/h. Tuohon kun lisää pari taukoa, niin päivä menee.Tämä on sitä realismia. Tosin tällä palstalla menee kuntoilu ja urheilu lahjakkaasti sekaisin. Yksi pätee sm tasoisilla tuloksilla ja toinen on tavallinen kuntoilija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasamaan nopeus on noin 20 km/h. Pysähdyksineen keskinopeus olisi joku 15 km/h. Tuohon kun lisää pari taukoa, niin päivä menee.Riippuu varmasti taukojen pituudesta. Ei kannata liian pitkiä taukoja pitää. Ajoin muutama päivä sitten 60 km lenkin vähän vajaa neljään tuntiin pysähdyksineen. Keskituntinopeus nousi vähän päälle 19 km/h. Käsittääkseni käyttämäni sovellus osaa huomioida pysähdykset eikä laske niitä mukaan. Itse pyöräilyyn meni sovelluksen mukaan pikkaisen päälle kolme tuntia. En pidä itseäni erityisen hyväkuntoisena. Ehkä keskitasoa olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu varmasti taukojen pituudesta. Ei kannata liian pitkiä taukoja pitää. Ajoin muutama päivä sitten 60 km lenkin vähän vajaa neljään tuntiin pysähdyksineen. Keskituntinopeus nousi vähän päälle 19 km/h. Käsittääkseni käyttämäni sovellus osaa huomioida pysähdykset eikä laske niitä mukaan. Itse pyöräilyyn meni sovelluksen mukaan pikkaisen päälle kolme tuntia. En pidä itseäni erityisen hyväkuntoisena. Ehkä keskitasoa olen.
Itsellä on sähköpyörässä keskinopeus usein noin 14..15 km/h.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä on sähköpyörässä keskinopeus usein noin 14..15 km/h.
Hölkkä vauhtiako poljet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölkkä vauhtiako poljet?
Valtaosa ei pysy Johaugin juoksuvauhdissa, eikä etenkään hiihtovauhdissa. Siis mankelilla.
- Anonyymi
20-25 km/h on jo ihan hyvä vauhti. Jos sata kilometriä aikoo pistellä yhdellä istumalla, niin kolmen tunnin ukot juoksee kyllä maratoninkin ihan kivaan aikaan.
Pitää olla kova kunto, että polkee sen sata kilsaa yhtä soittoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125468Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413665Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523495Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 161189