Pitäisikö minun naisista haaveilun lisäksi keskittyä jo ihan muihin asioihin?
Minä, joka olen jo 30-vuotias mies
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan kannattaa tehdä naisten tavoin eli kylmästi jättää haaveilut ja Tinderin suosikkilauseen mukaan "en etsi mitään mutta toivon löytäväni". Ehkä siinä sitten on jokin ero. Mistään ei saisi haaveilla koska haaveet ovat ristiriidassa täydellisen elämän kanssa. Haaveilla ei tehdä vihersmoothieta eikä täydellistä venyttelyä Haaveet ovat vain epätäydellisen mielen luoma illuusio.
- Anonyymi
Haaveet kaatuu niin kuin Jore Marjaranta laulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveet kaatuu niin kuin Jore Marjaranta laulaa.
Kyllä. En tiedä kuka on viimeisin nainen maailmanhistoriassa joka on haaveillut jostain. Ehkä jotain poliittisia ja henkilökohtaisia haaveita on voinut olla mutta ihmissuhteisiin liittyviä haaveita on tuskin 80-luvun jälkeen ollut kenelläkään.
- Anonyymi
Eikö multitasking onnistu? Haaveilu on ihanaa, melkeimpä ihanampaa kuin itse asia. Haaveilin pitkät ajat upeasta miehestä, joka olikin pettymys sekä seksipartnerina että ihmisenä kun homma pääsi lopulta toteutumaan.
Näin haaveet saattavat olla jopa vaarallisia. Olimme ehkä kumpainenkin haaveilleet kaikki mehut koko jutusta. Haaveilen kuitenkin mieluummin kuin irtosekstaan.
Eikä kaikkien tarvi mitään uraohjuksia olla. Riittää, kun on perusasiat kunnossa jos se riittää itselle. Sitten jää tilaa haaveilullekkin🙂 - Anonyymi
Haaveiletkohan minuuuusta?
- Anonyymi
En tiedä, koska en tiedä, kuka oot ja ootko mies vai nainen. Ite oon mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, koska en tiedä, kuka oot ja ootko mies vai nainen. Ite oon mies.
Nainen.
Haaveilen tosin jo yhdestä miehestä erityisesti juuri nyt, ihanaa.........💓😝....kevään uusi haaveiluihastus.
Onko sinulla joku erityinen kuvioissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen.
Haaveilen tosin jo yhdestä miehestä erityisesti juuri nyt, ihanaa.........💓😝....kevään uusi haaveiluihastus.
Onko sinulla joku erityinen kuvioissa?Ei, en tiedä kenestä oikeasti olen kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en tiedä kenestä oikeasti olen kiinnostunut.
Niin, se on haaveilussa huono puoli. Ihmisiin ei oikeasti tutustu, niin ei voi tietää, kenet edes haluaisi....
Olin niin kovin haaveissani yhteen mieheen vuosi sitten. Myöhemmin, yhden aktin ja useiden myöhempien keskusteluiden jälkeen olin todella iloinen, kun minun ei tarvitse seurustella hänen kanssaan. Vähän harmittaa vieläkin se sänkyyn meno..
Millainen on sinun haavenaisesi? Mistä naisessa tykkäät eniten haaveilla?
- Anonyymi
Keskity viinan juontiin ja baareissa käymiseen niin sitten se kumppanikin löytyy. Vain viinaa juomalla mies tutustuu naisiin.
T viinamies - Anonyymi
Totta kai kannattaa enimmäkseen keskittyä muihin asioihin kuin naisseuran hakemiseen. Kun SOPIVA nainen joskus sitten sattuu kohdalle, niin voi alkaa tekemään tuttavuutta, kaikessa rauhassa, ystävällisesti.
== Etelä-Suomen mies- Anonyymi
Eikä siihen tarvita viinaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2482831Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31584- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231141Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64974
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132868
- 63861