Minä, joka olen jo 30-vuotias mies

Anonyymi

Pitäisikö minun naisista haaveilun lisäksi keskittyä jo ihan muihin asioihin?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan kannattaa tehdä naisten tavoin eli kylmästi jättää haaveilut ja Tinderin suosikkilauseen mukaan "en etsi mitään mutta toivon löytäväni". Ehkä siinä sitten on jokin ero. Mistään ei saisi haaveilla koska haaveet ovat ristiriidassa täydellisen elämän kanssa. Haaveilla ei tehdä vihersmoothieta eikä täydellistä venyttelyä Haaveet ovat vain epätäydellisen mielen luoma illuusio.

• Anonyymi

Haaveet kaatuu niin kuin Jore Marjaranta laulaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haaveet kaatuu niin kuin Jore Marjaranta laulaa.

Kyllä. En tiedä kuka on viimeisin nainen maailmanhistoriassa joka on haaveillut jostain. Ehkä jotain poliittisia ja henkilökohtaisia haaveita on voinut olla mutta ihmissuhteisiin liittyviä haaveita on tuskin 80-luvun jälkeen ollut kenelläkään.

• Anonyymi

Eikö multitasking onnistu? Haaveilu on ihanaa, melkeimpä ihanampaa kuin itse asia. Haaveilin pitkät ajat upeasta miehestä, joka olikin pettymys sekä seksipartnerina että ihmisenä kun homma pääsi lopulta toteutumaan.

Näin haaveet saattavat olla jopa vaarallisia. Olimme ehkä kumpainenkin haaveilleet kaikki mehut koko jutusta. Haaveilen kuitenkin mieluummin kuin irtosekstaan.

Eikä kaikkien tarvi mitään uraohjuksia olla. Riittää, kun on perusasiat kunnossa jos se riittää itselle. Sitten jää tilaa haaveilullekkin🙂

• Anonyymi

Haaveiletkohan minuuuusta?

• Anonyymi

En tiedä, koska en tiedä, kuka oot ja ootko mies vai nainen. Ite oon mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, koska en tiedä, kuka oot ja ootko mies vai nainen. Ite oon mies.

Nainen.

Haaveilen tosin jo yhdestä miehestä erityisesti juuri nyt, ihanaa.........💓😝....kevään uusi haaveiluihastus.

Onko sinulla joku erityinen kuvioissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen.

Haaveilen tosin jo yhdestä miehestä erityisesti juuri nyt, ihanaa.........💓😝....kevään uusi haaveiluihastus.

Onko sinulla joku erityinen kuvioissa?

Ei, en tiedä kenestä oikeasti olen kiinnostunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, en tiedä kenestä oikeasti olen kiinnostunut.

Niin, se on haaveilussa huono puoli. Ihmisiin ei oikeasti tutustu, niin ei voi tietää, kenet edes haluaisi....

Olin niin kovin haaveissani yhteen mieheen vuosi sitten. Myöhemmin, yhden aktin ja useiden myöhempien keskusteluiden jälkeen olin todella iloinen, kun minun ei tarvitse seurustella hänen kanssaan. Vähän harmittaa vieläkin se sänkyyn meno..

Millainen on sinun haavenaisesi? Mistä naisessa tykkäät eniten haaveilla?

• Anonyymi

Keskity viinan juontiin ja baareissa käymiseen niin sitten se kumppanikin löytyy. Vain viinaa juomalla mies tutustuu naisiin.

T viinamies

• Anonyymi

Totta kai kannattaa enimmäkseen keskittyä muihin asioihin kuin naisseuran hakemiseen. Kun SOPIVA nainen joskus sitten sattuu kohdalle, niin voi alkaa tekemään tuttavuutta, kaikessa rauhassa, ystävällisesti.
      == Etelä-Suomen mies

• Anonyymi

Eikä siihen tarvita viinaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      248
      2831
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      3
      1584
    3. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1164
    4. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1141
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1015
    6. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1012
    7. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      64
      974
    8. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      927
    9. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      132
      868
    10. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      861
    Aihe