Zuidaduida! Mulla! Muilla? Se on hellettä sitten taas! Se on tavallisen ihmisen arkinen lottopotti!
Kenellä on huomenna vapaaaa
28
<50
Vastaukset
Tsih...vain mulla all mine 🤗!
Mulla. ☝️😬
Jeiii! Hula hula Shake it! Mäntsälään meni Eurojaska, mutta maanantai meikäläisille ksiiii!
Minullapa minulla😄Siksi kai pitkästä aikaa intouduinkin tänne kurkkaamaan. Mökillä olen, just saunasta tulleena 🔥
Tsihuuu kolmas onnenmyyrä ilmoittautuu! High five! Eikö oo elämä just nyt mahtavaa! 😄🤗 nyt ei vastata työpaikan numeroihin! Meijän ilta ja meijän päivä!
misspönttöuuni kirjoitti:
Tsihuuu kolmas onnenmyyrä ilmoittautuu! High five! Eikö oo elämä just nyt mahtavaa! 😄🤗 nyt ei vastata työpaikan numeroihin! Meijän ilta ja meijän päivä!
Juuh, paitsi mitä nyt syrjäsilmällä täytyy katsoa noiden mun teinien venkoiluja😏 Saatiin sentään vielä mökille.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Juuh, paitsi mitä nyt syrjäsilmällä täytyy katsoa noiden mun teinien venkoiluja😏 Saatiin sentään vielä mökille.
Onpa hyvä, että veit ne, tai siis heidät, mökille. Vaikka väkisin. Teinit pitää vaan opettaa siihen. Sitten keski-ikäisenä kukkii muistijälki mökkeilystä ja pian hankitaan oma 😄
Onpa hyvä, että veit ne, tai siis heidät, mökille. Vaikka väkisin. Teinit pitää vaan opettaa siihen. Sitten keski-ikäisenä kukkii muistijälki mökkeilystä ja pian hankitaan oma 😄
Juu, puoliks väkisin vietiin😄. Mutta näin korona-aikaan ei ole paljon kilpailevia viihdykkeitä. Yleensä ollaan aina tähän aikaan, alkukesästä, jossain reissussa. Nyt piti olla tuolla Baltiassa, autoreissulla. Sinne periaatteessa pääsisikin jo, mutta antaa nyt tältä kesältä olla, ulkomaan reissut.
Ei ole, ja perhana nyt pitää lähteä ruiskuttamaan, luulen että tunti menee
Oops...no hyvää ruiskuiltaa; kun on tyyni se onnistuu täydellisesti.
Hyvin onnistui, kunnes hämäryys yllätti, vähän jäi huomiselle
Loma :)
Lillis2020 kirjoitti:
Ei yhtään :)
Ai nii, ajattelin miehisestä näkökulmasta, siehän tietysti vaan otat sen jonka haluat :D
pujotteIija kirjoitti:
Ai nii, ajattelin miehisestä näkökulmasta, siehän tietysti vaan otat sen jonka haluat :D
Hmm... Niin... noh.. tiedätkö, sinkkuna on aika hyvä olla nyt. Ei ole mitään draamaa eikä murheita. Ei mustasukkaisia miehiä eikä p.askaa kohtelua. Mulla on varmaan tietyllä tavalla aika valikoiva maku nykyään....
Lillis2020 kirjoitti:
Hmm... Niin... noh.. tiedätkö, sinkkuna on aika hyvä olla nyt. Ei ole mitään draamaa eikä murheita. Ei mustasukkaisia miehiä eikä p.askaa kohtelua. Mulla on varmaan tietyllä tavalla aika valikoiva maku nykyään....
Tiedänhän minä, kun itsekin olen sinkku
pujotteIija kirjoitti:
Tiedänhän minä, kun itsekin olen sinkku
Mmm... mutta sinähän vissin olet kuitenkin avoin mahdollisuuksille? Vai olenko käsittänyt väärin?
Lillis2020 kirjoitti:
Mmm... mutta sinähän vissin olet kuitenkin avoin mahdollisuuksille? Vai olenko käsittänyt väärin?
No olen vissiin, vaikka en aktiivisesti etsikään mahdollisuuksia
pujotteIija kirjoitti:
No olen vissiin, vaikka en aktiivisesti etsikään mahdollisuuksia
Mmm..mä en ole niille kovin avoin. Jos mun pitäisi kuvailla itseäni, että millainen iskettävä olen, niin sana "helppo" ei kuuluisi siihen ollenkaan.
Lillis2020 kirjoitti:
Mmm..mä en ole niille kovin avoin. Jos mun pitäisi kuvailla itseäni, että millainen iskettävä olen, niin sana "helppo" ei kuuluisi siihen ollenkaan.
Mutta mukava nainen ainakin. Nyt nukkumaan, hyvää yötä
pujotteIija kirjoitti:
Mutta mukava nainen ainakin. Nyt nukkumaan, hyvää yötä
Heh, kiitos :). Hyvää yötä :)
- Anonyymi
Palstan vakkarit ovat kaikki työttömiä.
- Anonyymi
Vielä pariviikkoa lomaan. Toki juhannus välissä hieman helpottaa.
- Anonyymi
Eikö olekin ihan hauskaa viettää joskus vapaata, eikä ole joku Pertti-Erkki hyökkimässä, ja mökeilläkin sitten...
Aina loma! Anteeksi, kannattaa liittyä vakavaan onnettomuuteen.
Mahtavaa😁 onneksi olkoon.
- Anonyymi
Teillä ei varmaan ole uistelu-moottoriveneitä, mutta menkääpä jonnekin vaikka onkimaan jos saatte lainaksi jonkin soutuveneen, tulee varmaan kaloja pohjasta nyt ja yöllä ehkä pinnalta kuhia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872