Onko joskus jotain kadoksissa?

Onko sinulla joskus jotain kadoksissa? Minulla ei koskaan ole mikään kadoksissa, koska minulla on hyvä järjestys.

74

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina hukkaan myös kengätkin.

      • Tavarat tarvii oman paikan mutta se paikka maksaa aina korvauksen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tavarat tarvii oman paikan mutta se paikka maksaa aina korvauksen.

        Nyt se Harmaaritari on hukassa.
        Pahus tais se joutua joutua kipnapatuksi, eikun onnea karkuun pääsemikseksi.😁


    • Harvoin on mitään kadoksissa, mutta tänä aamuna oli. Etsin kuumeisesti mun sportti-juomapulloa, eikä löytynyt mistään. Olisin tarvinnut sen. Pullo pitää juomaveden tosi pitkään kylmänä.
      Lopulta hokasin, olin unohtanut pullon miehen autoon. Tajusin tämän vasta, kun mies tuli kotiin ja kurkkasin sen auton läpi. Juomapullo oli unohtunut sinne viikonloppureissun jälkeen.

      • Anonyymi

        millainen reissu oli ja missä olitte reissussa ja miten yövyitte


      • Anonyymi kirjoitti:

        millainen reissu oli ja missä olitte reissussa ja miten yövyitte

        Käytiin mökillä siivoamassa ja laittamassa paikkoja kuntoon juhannusta varten. Oltiin siellä yksi yö. Sinne on menossa enemmän porukkaa ja me luvattiin käydä katsomassa paikat läpi, sekä vietiin mukanamme vähän tarpeellista tavaraa.
        Siinä tontilla on useampi mökki ja aitta, ne ovat suvun omistuksessa. Eli perikunnan osakkailla on käyttöoikeus niihin ja yhteisestä sopimuksesta niistä pidetään myös huolta.
        Toistaiseksi tilaa on riittänyt kaikille ja jokaiselle on myös löytynyt oma nukkumapaikka.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Käytiin mökillä siivoamassa ja laittamassa paikkoja kuntoon juhannusta varten. Oltiin siellä yksi yö. Sinne on menossa enemmän porukkaa ja me luvattiin käydä katsomassa paikat läpi, sekä vietiin mukanamme vähän tarpeellista tavaraa.
        Siinä tontilla on useampi mökki ja aitta, ne ovat suvun omistuksessa. Eli perikunnan osakkailla on käyttöoikeus niihin ja yhteisestä sopimuksesta niistä pidetään myös huolta.
        Toistaiseksi tilaa on riittänyt kaikille ja jokaiselle on myös löytynyt oma nukkumapaikka.

        ihan kiva juttu mutta entä os joku haluaa sekstailla niin saavatko oman rauhan vai joutuvatko lahtemään ns kävelylle metsään tai pellon reunaan


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Käytiin mökillä siivoamassa ja laittamassa paikkoja kuntoon juhannusta varten. Oltiin siellä yksi yö. Sinne on menossa enemmän porukkaa ja me luvattiin käydä katsomassa paikat läpi, sekä vietiin mukanamme vähän tarpeellista tavaraa.
        Siinä tontilla on useampi mökki ja aitta, ne ovat suvun omistuksessa. Eli perikunnan osakkailla on käyttöoikeus niihin ja yhteisestä sopimuksesta niistä pidetään myös huolta.
        Toistaiseksi tilaa on riittänyt kaikille ja jokaiselle on myös löytynyt oma nukkumapaikka.

        ja onko koskaan käynyt että sisarukset on samaan aikaan ulkona esim tupakalla ja palautuu seksistä eli samaan aikaan ovat touhunneet mutta kukin omassa mökissään


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihan kiva juttu mutta entä os joku haluaa sekstailla niin saavatko oman rauhan vai joutuvatko lahtemään ns kävelylle metsään tai pellon reunaan

        En ole kiinnittänyt mitään huomiota. Eikä siellä sellaista harrasteeta.
        Ipanalauma pyörii aina jaloissa. Aikuisille ei jää aikaa, eikä energiaa keskittyä mihinkään muuhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja onko koskaan käynyt että sisarukset on samaan aikaan ulkona esim tupakalla ja palautuu seksistä eli samaan aikaan ovat touhunneet mutta kukin omassa mökissään

        Ei.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        En ole kiinnittänyt mitään huomiota. Eikä siellä sellaista harrasteeta.
        Ipanalauma pyörii aina jaloissa. Aikuisille ei jää aikaa, eikä energiaa keskittyä mihinkään muuhun.

        entä onko kukaan sisaruksista kysynyt voiko joku vahtia lapsia sen aikaa kun menee kumppaniinsa kanssa mökkiin tai saunaan ns rauhottumaan kai nyt joku sen aikaa auttaa ja vahtii lapsia


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        En ole kiinnittänyt mitään huomiota. Eikä siellä sellaista harrasteeta.
        Ipanalauma pyörii aina jaloissa. Aikuisille ei jää aikaa, eikä energiaa keskittyä mihinkään muuhun.

        tai lapset saa käskyn nyt ulos leikkimään eikä tulla sisälle ennen kuin isä tai äiti käskee


      • Anonyymi kirjoitti:

        entä onko kukaan sisaruksista kysynyt voiko joku vahtia lapsia sen aikaa kun menee kumppaniinsa kanssa mökkiin tai saunaan ns rauhottumaan kai nyt joku sen aikaa auttaa ja vahtii lapsia

        Ei ole. Nuo intiimit asiat hoidetaan yleensä kotona, jokaisen yksityisessä rauhassa.
        Miksi sinua kiinnostaa mun sukulaist intiimielämä?


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        En ole kiinnittänyt mitään huomiota. Eikä siellä sellaista harrasteeta.
        Ipanalauma pyörii aina jaloissa. Aikuisille ei jää aikaa, eikä energiaa keskittyä mihinkään muuhun.

        ja jos käy vahinko niin juhannuksena 2021 on vauva tai vauvojen itkua eli lisää porukkaa tulee mökkeilemään


      • Anonyymi kirjoitti:

        tai lapset saa käskyn nyt ulos leikkimään eikä tulla sisälle ennen kuin isä tai äiti käskee

        Ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja jos käy vahinko niin juhannuksena 2021 on vauva tai vauvojen itkua eli lisää porukkaa tulee mökkeilemään

        Niitä ei kutsuta vahingoiksi, vaan yllätyksiksi. :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Ei ole. Nuo intiimit asiat hoidetaan yleensä kotona, jokaisen yksityisessä rauhassa.
        Miksi sinua kiinnostaa mun sukulaist intiimielämä?

        kyllä mökeissäkin sitä harrastetaan tai missä halut sitten yllättääkin jja sitten etsitään yhdessä kiva suojaisa paikka toimitukselle no kyllä toivon että sinä a sisaruksesi saavat seksiä kesä seksiä


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Niitä ei kutsuta vahingoiksi, vaan yllätyksiksi. :)

        niin yllätys vahinko ja sanattomaksi vetää järkytyksestä no ainakin tietää että vipinä vuosia tulee eikä ajan kulu ongelmia kun kaitsee ja vaihtaa vaippoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä mökeissäkin sitä harrastetaan tai missä halut sitten yllättääkin jja sitten etsitään yhdessä kiva suojaisa paikka toimitukselle no kyllä toivon että sinä a sisaruksesi saavat seksiä kesä seksiä

        Niinkö? Kerro lisää. Vaikka joku hauska kesätarina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin yllätys vahinko ja sanattomaksi vetää järkytyksestä no ainakin tietää että vipinä vuosia tulee eikä ajan kulu ongelmia kun kaitsee ja vaihtaa vaippoja

        Vahvasti argumentoin, jos niitä "yllätyksiä" sattuu, on ollut aikaa harrastaa myös intiimiä kanssakäymistä. Ei tarvitse olla huolissaan.
        Eikä mökki ole ainoa paikka, jossa voi harrastaa.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Niinkö? Kerro lisää. Vaikka joku hauska kesätarina.

        ei ole ätmillä paljon kerrottavaa mutta sinulla on kun olet suhteessa ja kerro vaikka miten ja missä lapsesi sai alkunsa


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei ole ätmillä paljon kerrottavaa mutta sinulla on kun olet suhteessa ja kerro vaikka miten ja missä lapsesi sai alkunsa

        Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä.

        kai suuhteessa olevat sekstailee eli kerro tarinoita


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä.

        niin sinkuilla ei ole muuta kuin oma käsi eli ei siitä paljon tarinoita kerrota


      • Anonyymi kirjoitti:

        kai suuhteessa olevat sekstailee eli kerro tarinoita

        Voi, voi, onhan niitä tarinoita, mutta ne ovat yksityisiä. En kerro.

        Kerro ihmeessä omista seikkailuistasi. Jään odottamaan innolla. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin sinkuilla ei ole muuta kuin oma käsi eli ei siitä paljon tarinoita kerrota

        En usko. Varmasti olet seikkailujen mestari. Kerro ihmeessä.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        En usko. Varmasti olet seikkailujen mestari. Kerro ihmeessä.

        en ole tylsä kun mikäkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        en ole tylsä kun mikäkin

        Huijaat vaan. Sinulla on selvästi salaisuuksia. Kerro pois, se helpottaa. :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Huijaat vaan. Sinulla on selvästi salaisuuksia. Kerro pois, se helpottaa. :)

        no näkiskin edes alastaman naisen tai pimpin niin sit olis jotain kerrottavaakin


      • Anonyymi kirjoitti:

        no näkiskin edes alastaman naisen tai pimpin niin sit olis jotain kerrottavaakin

        Ok. Antaa olla. Ehkä on sittenkin parempi ettet kerro. Näin säilyy viaton ja saunapuhdas mieli. :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Niitä ei kutsuta vahingoiksi, vaan yllätyksiksi. :)

        Joo lapsi ei ole ikinä vahinko. Vai olisiko se lottovoittokin jollekin vahinko. Ja näin itteeni kun ajattelen. Niin mun oma naama on se paras ehkäisy. Ei oo tullu. Ja vaikka en itte juo, niin se alkoholismi on kulkenu suvussa. Ja mikään ei oo pahempi kun se geeni jatkuisi jossain.

        T. jerome


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan kiva juttu mutta entä os joku haluaa sekstailla niin saavatko oman rauhan vai joutuvatko lahtemään ns kävelylle metsään tai pellon reunaan

        Eikö tuollaisissa tapauksessa jokaisen pidä yöpyä perhekunnittain, jokainen perhe omassa mökissään? Jokaiselle pariskunnalle oma seksimökki, sillähän se ratkeaa. Eihän pienten lasten vanhemmat lopeta seksin harrastamista, seksiä harrastetaan, kun lapset nukkuu. Jos mökissä on useampi huone, seksin harrastaminen onnistuu samalla tavalla kuin kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä onko kukaan sisaruksista kysynyt voiko joku vahtia lapsia sen aikaa kun menee kumppaniinsa kanssa mökkiin tai saunaan ns rauhottumaan kai nyt joku sen aikaa auttaa ja vahtii lapsia

        Uskon, että lapset voi jättää isovanhemmille tai muille sukulaisille, jos vanhemmat haluaa harrastaa seksiä kesälomalla ja isovanhempia tai muita sukulaisia on samassa lomanviettopaikassa. Seksin harrastamisajan voi merkitä kalenteriin, kesälomallakin, että siitäkin tarpeesta pitää huolen. Jostain dokumentista joskus katsoin, että jotkut pariskunnat raivaavat kalenterista tilaa seksille. Ihan järkevä idea, jos elämä on hektistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja jos käy vahinko niin juhannuksena 2021 on vauva tai vauvojen itkua eli lisää porukkaa tulee mökkeilemään

        Luulen, että 2021 vuosi voi olla vauvarikas koronan vuoksi. Mikäs sille sukupolvelle tai vauva-aallolle nimeksi? Koronavauvat?


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Ei ole. Nuo intiimit asiat hoidetaan yleensä kotona, jokaisen yksityisessä rauhassa.
        Miksi sinua kiinnostaa mun sukulaist intiimielämä?

        Kyllä vanhemmat varmasti kesämökeillä, ulkomaanmatkoilla ja muuallakin harrastaa, jos on oma makuuhuone.


    • Anonyymi

      Silloin tällöin aina jokin unohtuu, mutta aika hyvin kyllä pysyvät tallessa. Nykyään vaan tuota kaikenlaista kamaa tosi paljo ihmisillä.

      • Anonyymi

        Kaikenlaista tavaraa on liikaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaista tavaraa on liikaakin.

        Tuttu tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tilanne.

        Onneksi olen vihdoinkin karsinut turhaa tavaraa pois.


    • Olen oppinut viime vuosina vähän hukkaamaankin.

      Aiemmin olin sellainen, ettei edes paripuolisukkia syntynyt pesussa.

    • Aika usein työkaluja ja hanskoja

    • Anonyymi

      Mikä päivä tänään on?

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Järki on usein hukassa

      • Anonyymi

        Haittaako se mitään?


    • Anonyymi

      16.6.2020 tiistai, terveisin N

      • Anonyymi

        Kiitos avustasi, joskus katoavat päivätkin.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos avustasi, joskus katoavat päivätkin.

        AsianVierestä

        Ajanlasku voi mennä hiukan sekaisin joskus, vaan mitäpä se haittaa.


    • Anonyymi

      Muisti on usein kateissa

      • Anonyymi

        Joskus muisti palautuu pätkittäin.


    • Anonyymi

      On minulla unohtunut toinen hanska linjuriin, toukokuussa 1973.

      • Anonyymi

        Varmaan oot sen jälkeen ostanut useammat hanskat.


      • Anonyymi

        Hanskat helposti unohtuu toisen takin taskuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan oot sen jälkeen ostanut useammat hanskat.

        Toivottavasti ei ole niitä enää hukannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanskat helposti unohtuu toisen takin taskuun.

        ”Hanskat helposti unohtuu toisen takin taskuun.”

        Totta. Paha jos toinen kerkee jo lähtemään etkä saa huudetuksi että minun hanskani jäivät taskuusi.


    • Anonyymi

      Joskus ei meinaa löytää kynää joka toimii.

      • Anonyymi

        Lyijykynä toimii lähes aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyijykynä toimii lähes aina.

        Lyijykynä pitää muistaa teroittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyijykynä pitää muistaa teroittaa.

        Osaako nykyajan nuoret enää teroitinta käyttää?


    • Anonyymi

      rahat on aina kadoksissa eli rahapussi ja tili on aina tyhjiä no ei ole koskaan ollut niissä rahaa niin rahapussissa on koi perhosia ja hämähäkin seittiä ja tilillä ja rahapussissa kasvaa sammal

    • Anonyymi

      On....

    • Anonyymi

      Katoaa milloin mitäkin. En jaksa olla koko ajan järjestelemässä paikkoja ja nuohoamassa nurkkia, varsinkaan silloin, kun on opiskeluja tai projekteja päällä. Muutama päivä sitten kadotin pankkikortin. Tätä tapahtuu onneksi todella harvoin ja helteellä oli osuutta asiaan:)

    • Kadoksissa?

      Suunta, päämäärä, salasanoja ja kaikenlaista maallista pikkutavaraa.

    • On todellakin, jatkuvasti. Ei niin, etteikö kaikilla tavaroilla olisi oikeaa paikkaansa, mutta kun ne ei pysy siellä.. Ja syytän siitä tuota ukkoa, kun se vaihtelee tavaroiden paikkoja. Ja muutoinkin tuntuu välillä että se lähes perässä seuraa ja " siivoilee" mun jälkiä.

      Kerron esimerkin parin päivän takaa: Mä otan kaapista pöydälle semmosen salaattileikkurin kulhoineen ja sanon että mä teen kohta salaattia.. että annna noitten olla tossa. Otan vihanneksetkin esille.. No sitten tuun takas keittiöön ja siellähän ne on taas kaapissa, leikkuri ja kulho, vettä valuen.. No sama homma ja samat sanat.. ja sitten meen johonkin vähäks aikaa.. No eikö taas sama juttu.. No kolmas kerta toden sanoi, kun en vahdista poistunut.

      • Tuon takia ihmisillä on omat taloudet vaikka kimpassa olisi :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tuon takia ihmisillä on omat taloudet vaikka kimpassa olisi :)

        Joskus se omat taloudet-systeemi on asiallinen ratkaisu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus se omat taloudet-systeemi on asiallinen ratkaisu.

        Lähestulkoon aina.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Lähestulkoon aina.

        Hyvä kun niin on


    • Vaikka minun ympärillä asiat voivat joskus näyttää sekamelskalta, mikään ei ole kadoksissa. Olen tarkka ja muisti on pistävä. En hukkaa asioita enkä joudu hävittämisien takia ikinä pulaan. Sen verran pitää olla ruotoa, että asioilla on omat tietyt kategoriat. Löydän myös muiden kadottamat tavarat :)

      • Anonyymi

        Hieno juttu.


    • Anonyymi

      Tuolla jälkkäri-istujalla hurjan pullonpohjaset rillit.

      • Anonyymi

        Siksi ei hukkaakaan mitään tavaroita.


    • Anonyymi

      Joku paska varasti fillarini kerran kirjaston edestä. Sitten pyöräni tuli vastaan vähän matkan päässä kun kävelin keskustaan päin ja näin sen paskan. Huusin sille että vitun varas ja otin tyyppiä kurkusta kiinni ja raahasin pitkin kuralätäkköä

    • Anonyymi

      On paljonkin hukassa.
      Halukkuus lusia eteen päin tätä paska elämää.
      Yritykset saada asioita eteen päin menee kuin vesi hanhen selästä alaspäin, eli suteen.
      Talous samaa tahtia.
      Ainut jos nämä halvatun kurssit alkais pyöriä normaalisti niin ei olis mitään murhetta.
      Tämä corona sotki kaiken.
      Olisi vaan niin pienestä kiinni.

      Mutta kannattaako tässä pelle valtiossa pitää itseään elossa on sitten eri juttu. Sen sitten näkee.

    • Anonyymi

      Ennen kaikkea kaikkea kärsivällisyys ja sietokyky mulla on ollut vuosia hukassa, omassa pääkopassa jotain kai hukassa,: hammaspyörät etsii toisiaan tai jotain sinne päin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe