En ole koskaan aikaisemmin kehdannut tunnustaa tätä, mutta tuhosin vahingossa yhden Suomalaisen julkkisnaisen. En tykkää hänen persoonastaan, ja hän oli yhteen aikaan joka ikisessä lehdessä.
Niinpä kirjoitin suorasukaisen avoimen kirjeen siitä mitä olen hänestä mieltä. Tähän kirkoitukseen sain runsaasti vastauksia hänen lähipiiriltään. Pian tämän jälkeen julkkisnainen ilmoitti lopettavansa uransa.
Näin jälkikäteen tunnen pahaa mieltä kirjoituksestani. En olisi arvannut sen katkaisevan kamelin selkää. Toisaalta julkisuuden henkilön luulisi olevan tottunut kritiikkiin, ja koen että minulla oli oikeus ilmaista mielipiteeni hänestä, varsinkin kun lehdissä tuli häntä koskevia uutisia pakkosyötöllä.
Mitä olette asiasta mieltä?
Tuhosin julkkisnaisen
172
611
Vastaukset
- Anonyymi
Sulta taitaa olla lääkkeet loppu?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ei kyllä niitä riittää :p
No ei siltä vaikuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei siltä vaikuta.
Tarkista annostus.
- Anonyymi
Julkisuus on raakaa peliä. Täytyy olla paksunahkainen, että jaksaa sitä ryöpytystä, mitä kaikki julkkikset saavat. Toisaalta osa on narsisteja, ketkä nauttivat tuon tapaisesta huomiosta.
Ihan sama, ei korkealta pudonnu oli kuka oli. - Anonyymi
Tulee mieleen lähinnä kaikki ihmisten sonta mitä ne heittää netissä toisille. Eivät ajattele kovin pitkälle, sitä että jollain saattaa olla vaikka miten rankkaa ja se oma kommentti on se joka saa sen henkilön tekemään vaikka jotain ikävää. Kannattaa aina miettiä tarkasti ennen kuin laukoo jotain ikävää toisille.
Tätä olen itsekin miettinyt. Olen törmännyt netissä yhteen Suomalaiseen pommimieheen. Se aina isotteli netissä ja kaikki vaan nauroi sille. No sitten se yksi päivä räjäytti Myyrmannin ostarissa pommin.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Tätä olen itsekin miettinyt. Olen törmännyt netissä yhteen Suomalaiseen pommimieheen. Se aina isotteli netissä ja kaikki vaan nauroi sille. No sitten se yksi päivä räjäytti Myyrmannin ostarissa pommin.
Oliko siihen aikaan jo netissä foorumeita, joilla isotella?
Partakaweri kirjoitti:
20 vuotta sitten, niinkö?
Sinäkin olit vasta joku 10v.- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
20v sitte ei pahemmin netissä keskustelupalstoja vielä ollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä jonkin verra oli, no ainakin chattien kulta-aika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan niitä kaikenmaailman Jippii foorumeita jo tuolloin. 2000 luvun alku oli it-kuplan huumaa, ja jippiitä ja juppiita tuli kuin sieniä sateella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan niitä kaikenmaailman Jippii foorumeita jo tuolloin. 2000 luvun alku oli it-kuplan huumaa, ja jippiitä ja juppiita tuli kuin sieniä sateella.
Kyllä, ja 90-luvullakin oli jo kaikenlaisia nettifoorumeita. Oli jopa nettitreffialustoja..
Jonnet ei vaan tiedä mistään mitään. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan oli. Muistaakseni Suomi kaksnelonenkin on toiminut jo vuodesta 1998. Ja ainakin vuonna 2000 oli jo täydessä käynnissä kuten vaikka ellit kesksutelut. chatit olivat silloin myös kovassa huudossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko siihen aikaan jo netissä foorumeita, joilla isotella?
Ööh, täällä kyllä oli kaikki palstat jo 2002..Toinen mitä käyettiin ahkerasti oli jippiin palstat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööh, täällä kyllä oli kaikki palstat jo 2002..Toinen mitä käyettiin ahkerasti oli jippiin palstat.
Maailman menossa oli juttua heti myrtsin pommituksen jälkeen, taisi olla linkkikin gerdtin ruumiiseen mutta poistettiin heti.
- Anonyymi
Kiusaaja on aina kiusaaja. Ruma on aina ruma.
- Anonyymi
Karma kostaa sulle.
- Anonyymi
Joopajoo.
- Anonyymi
Olisin tuollaisen tyhmyyden pitänyt omana tietonani.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Siitä on jo aikaa. Lähinnä varoittavana esimerkkinä laitoin.
Vaikea uskoa, että sinun kirjoittamallasi kirjeellä olisi ollut tuollaista vaikutusvaltaa.
Ja kenelle täällä kirjoitit tuon aloituksen varottavana esimerkkinä? Itsellesikö?
Tuo kuulostaa minusta ihan turhanpäiväiseltä
aloitukselta. Oletko nyt ylpeä itsestäsi? Anonyymi kirjoitti:
Vaikea uskoa, että sinun kirjoittamallasi kirjeellä olisi ollut tuollaista vaikutusvaltaa.
Ja kenelle täällä kirjoitit tuon aloituksen varottavana esimerkkinä? Itsellesikö?
Tuo kuulostaa minusta ihan turhanpäiväiseltä
aloitukselta. Oletko nyt ylpeä itsestäsi?Sepä se. Ei uskoisi yhdellä kirjoituksella olevan niin paljon vaikutusvaltaa. Siksi kannattaa miettiä mitä suustaan päästelee.
No vaikea sanoa, että mitä laitoit, mistä syystä jne.
Mutta toisaalta jos tiedostaen menee julkisuuteen, luulisi aikuisen ihmisen tietävän, että kaikenlaista kuraa saattaa tulla, koska ihmiset eivät tiedä kaikkea yleensä.
Toisaalta jos itse koet tuhonneesi, sunhan kannattaa opetella ulosantia paremmaksi, sekä miettiä mitä tahdot viestilläsi tapahtuvan... ehkä tahdoit tuhota sitten?Se oli lähinnä sellainen ärtynyt tunteen purkaus. En ajatellut kirjoituksellani olevan mitään vaikutuksia.
Partakaweri kirjoitti:
Se oli lähinnä sellainen ärtynyt tunteen purkaus. En ajatellut kirjoituksellani olevan mitään vaikutuksia.
Niin. No sellaista monet julkisuuden ihmiset saavat... Eipä osaa sinua kehua, mutta minkäs sille enää voi? Ainoa on mitä voit tehdä enää jos haluat, ottaa opiksesi.
Niin ja jos tuntuu, että kirjoituksesi ei vastaa oikeasti sitä mitä kirjoitit, voit kaiketi pyytää anteeksi?Disse kirjoitti:
Niin. No sellaista monet julkisuuden ihmiset saavat... Eipä osaa sinua kehua, mutta minkäs sille enää voi? Ainoa on mitä voit tehdä enää jos haluat, ottaa opiksesi.
Niin ja jos tuntuu, että kirjoituksesi ei vastaa oikeasti sitä mitä kirjoitit, voit kaiketi pyytää anteeksi?Tuntuisi tekopyhältä pyytää anteeksi. Hmm vaikea juttu.
Partakaweri kirjoitti:
Tuntuisi tekopyhältä pyytää anteeksi. Hmm vaikea juttu.
No ihminen voi tajuta tehneensä väärin, silloin pyydetään anteeksi. Mutta jos olit itsestäsi oikeassa, niin mitä sitä sitten?
- Anonyymi
Mikä on lääkityksesi tällä hetkellä? Ihan uteliaisuudesta kysyn!
Venlafaxin ja Abilify. Kummatkin olleet hyviä lääkkeitä. Tosin molemmissa kovat aloitusoireet.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Venlafaxin ja Abilify. Kummatkin olleet hyviä lääkkeitä. Tosin molemmissa kovat aloitusoireet.
Väärät lääkkeet! Siksi sekoilet!!!
Anonyymi kirjoitti:
Väärät lääkkeet! Siksi sekoilet!!!
Mutta hulluilla on aina hauskempaa 😜
Partakaweri kirjoitti:
Mutta hulluilla on aina hauskempaa 😜
No en nyt sanoisi, mä joudun käyttämään eräisiin kipuihin triptyliä. Joka saa mulle aika rajuja sivuoireita aikaan. Väsymystä, suun kuivumista, silmien kuivumista, päänsärkyä ja mielialaan vaikuttaa niin, että masentaa helposti.
Yritän olla ilman lääkettä, mutta kivut palaa oitis. Olen siisn kusisessa tilanteessa, en halua kipua ja saan silti kipua ja kuuppakin kärsii.- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Masennukseenko sä noita lääkkeitä syöt?
Toi Abilify saattaa sitt aiheuttaa levottomuutta... tuli vaan mieleeni, yhden hoidettavan kohdalla, oli lääkärin pakko lopettaa lääkkeen käyttö, univaikeuksia ym.
Äläkä vaan itse mene lopettamaan mitään kertaheitolla, olet ojasta allikossa.
Autaako nuo lääkkeet sua elämään lähes tervettä/tasapainoista elämää paremmin?
Pelkkä hoitsu kyselee, koska yhdellä hoidettavalla on Venlafaxin, mutt Abilify oli vaihdettava toiseen lääkkeeseen univaikeuksien takia. Anonyymi kirjoitti:
Masennukseenko sä noita lääkkeitä syöt?
Toi Abilify saattaa sitt aiheuttaa levottomuutta... tuli vaan mieleeni, yhden hoidettavan kohdalla, oli lääkärin pakko lopettaa lääkkeen käyttö, univaikeuksia ym.
Äläkä vaan itse mene lopettamaan mitään kertaheitolla, olet ojasta allikossa.
Autaako nuo lääkkeet sua elämään lähes tervettä/tasapainoista elämää paremmin?
Pelkkä hoitsu kyselee, koska yhdellä hoidettavalla on Venlafaxin, mutt Abilify oli vaihdettava toiseen lääkkeeseen univaikeuksien takia.Alussa oli univaikeuksia, mutta ne menivät ohi ajan kanssa. Joillakin voi tosiaan olla liian aktivoiva. Yksilöllistä. Syön tuota harhoihin.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Alussa oli univaikeuksia, mutta ne menivät ohi ajan kanssa. Joillakin voi tosiaan olla liian aktivoiva. Yksilöllistä. Syön tuota harhoihin.
No huh huh...
Anonyymi kirjoitti:
No huh huh...
Elämä on. Mutta niin vaan elän täyttä elämää parin napin avulla.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Elämä on. Mutta niin vaan elän täyttä elämää parin napin avulla.
Harmillista, että on mennyt siihen pisteeseen.
Anonyymi kirjoitti:
Harmillista, että on mennyt siihen pisteeseen.
Minkä sitä geeneilleen mahtaa. Mutta niiden vangiksi ei kuitenkaan tarvitse jäädä.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Minkä sitä geeneilleen mahtaa. Mutta niiden vangiksi ei kuitenkaan tarvitse jäädä.
Miltä nyt sitten tuntuu, siis olo?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Normaalilta.
Mitä sitten kun se ei ole normaali?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Sitten näyttää demoneita.
Voisitko tehdä fyysistä pahaa kun/jos olet ihan sekaisin? Vai onko itsehillintä?
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko tehdä fyysistä pahaa kun/jos olet ihan sekaisin? Vai onko itsehillintä?
Olen muuten ihan normaali, mutta näen vain demoneita. En siis ole millään muotoa vaarallinen. Tosin joskus huonoina kausina on itsetuhoisia ajatuksia, joten itselleni voisin olla vaarallinen.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Olen muuten ihan normaali, mutta näen vain demoneita. En siis ole millään muotoa vaarallinen. Tosin joskus huonoina kausina on itsetuhoisia ajatuksia, joten itselleni voisin olla vaarallinen.
Ja teitä on tusinassa kolmetoista. Käsittämätöntä, miten suomalaiset on täysin sekopäistä kansaa. Ilman lääkkeitä porskuttavia ei ole juuri missään, ja loput on vaan ilman diagnoosia.
Anonyymi kirjoitti:
Ja teitä on tusinassa kolmetoista. Käsittämätöntä, miten suomalaiset on täysin sekopäistä kansaa. Ilman lääkkeitä porskuttavia ei ole juuri missään, ja loput on vaan ilman diagnoosia.
Sanoppa muuta 😁
Voisihan sen ajatella niinkin että pelastit. Älysi lopettaa julkisuudessa olon ennen kuin on ihan palasina sen sun kirjoituksen ansiosta.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Enpä ole ajatellut noin. Jokuhan sen kamelin selän olisi katkaissut, jos on niin herkkä.
Hän oli liian herkkä kun ei kestänyt sinun hyökkäystä?
Partakaweri kirjoitti:
Enpä ole ajatellut noin. Jokuhan sen kamelin selän olisi katkaissut, jos on niin herkkä.
No nytpähän voit sinäkin päästä eteenpäin elämässä kun hyväksyt tuon ajatuksen pelastamisesta. Sitä on lukemattomia julkkiksia jotka on jääneet sen julkisuuden vangeiksi ja lopulta tuhonneet itsensä kun ei ole kuitenkaan sitä sitten kestäneet.
- Anonyymi
"..mutta tuhosin vahingossa yhden .."
Aivan. Ase laukesi ihan vahingossa selittää murhamieskin. - Anonyymi
Erittäin huono juttu.
Partakaweri kirjoitti:
Myönnän. Oli riman alitus.
Huorittelitko?
Julkkisnaiset joutuu kestämään paljon sun kaltaisten vähämielisten purkauksia.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Huorittelitko?
Julkkisnaiset joutuu kestämään paljon sun kaltaisten vähämielisten purkauksia.Oliko huorittelulle katetta? Eli onko nainen jakanut reikäänsä?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Huorittelitko?
Julkkisnaiset joutuu kestämään paljon sun kaltaisten vähämielisten purkauksia.Varmasti paljon pahempaa...
Wwuwuw kirjoitti:
Huorittelitko?
Julkkisnaiset joutuu kestämään paljon sun kaltaisten vähämielisten purkauksia.En huoritellut. Pureuduin vain asiallisesti aiheeseen.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
En huoritellut. Pureuduin vain asiallisesti aiheeseen.
Oliko Karpela?
- Anonyymi
Sinuna en olisi ottanut asiaa esille.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Miksi?
Yritäpä miettiä sitä.
Tuskinpa tuhosit, saatoit olla yksi rikka rokassa. Mutta kyllä siinä on täytynyt olla muutakin, ettei jaksa ja kestä. Kaikki paineet ei näy ulospäin välttämättä muuten kun sitten vasta, lopullisen niitin edessä. Lopetus uutisena tms.
- Anonyymi
Jos tuo nyt pitää paikkansa, niin olet tosiaan menestynyt itse elämässä, päin vastoin kuin nuo ärsyttävät julkkikset: päivystät sinkkupalstalla ja vedät mt-lääkkeitä. Wau, mikä menestystarina!
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa.
En silti näe tarpeelliseksi solvata julkisuuden ihmisiä, saati että vaivautuisin heille kirjoittamaan henkilökohtaisesti. Säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En silti näe tarpeelliseksi solvata julkisuuden ihmisiä, saati että vaivautuisin heille kirjoittamaan henkilökohtaisesti. Säälittävää.
Onko tuo ei-julkkisten solvaaminen hyväksyttävämpää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo ei-julkkisten solvaaminen hyväksyttävämpää?
Lyhyesti: on. Täällä ei jotain hullua lukuunottamatta esiinny kukaan omalla nimellään eikä kuvallaan. Kaikki, mitä tänne suolletaan, voi olla valetta. Tänne kirjoittavat eivät pistä itseään peliin, joten kimppuun vaan niin lujaa kuin lähtee.
- Anonyymi
Ei kukaan lopeta julkisuutta jonkun yhden ätmin kirjoituksen takia, mutta monien ätminkäisten ahdistelun takia ehkä.
Olitko myös koulukiusaaja?
- Anonyymi
Wuwweli parka; Mitä mä olen sun juttujasi sivusta seurannut, sinä ainakin olet yks pahimmista palstakiusaajista.
Ei, pitäisi toista lisää enää potkia, jos muutenkin on vaikeuksia pitää pakka kasassa!
Ei sulla itselläsikään ole varmaan niin helppoa; kun et aina omaa sukupuoltasi tiedosta, vaihtelee päivästä toiseen; feministä -> raavas ja lihaksikas machomies muka!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Wuwweli parka; Mitä mä olen sun juttujasi sivusta seurannut, sinä ainakin olet yks pahimmista palstakiusaajista.
Ei, pitäisi toista lisää enää potkia, jos muutenkin on vaikeuksia pitää pakka kasassa!
Ei sulla itselläsikään ole varmaan niin helppoa; kun et aina omaa sukupuoltasi tiedosta, vaihtelee päivästä toiseen; feministä -> raavas ja lihaksikas machomies muka!
trollikkaJoo, no ehkä sun ei sitten kannattais mun juttuja seurata. Rasisti.
Partakaweri kirjoitti:
En. Mikä pakkomielle sulla on mua väittää kiusaajaksi?
Sellasen kuvan susta saa..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Joo, no ehkä sun ei sitten kannattais mun juttuja seurata. Rasisti.
No, ehkä jossain mielessä olen rasistinen, mutt ei liity mitenkään ihon väriin. Mä en vaan hyväksy turistipakolaisuutta, enkä rikollisuutta. Meillä on tarpeeksi niitä omastakin takaa, ihan syntyperäisiä suomalaisia.
Ei juuri suurikaan osa niistä nuorista pakolaismiehistä ole kiinnostunut tekemään töitä; kiertävät ympäri Eurooppaa ja vaatimuksia heillä on meille heidän elättäjilleen.
Ei juuri kaikkia kantasuomalaisia voi järjenjättiläisiksi kutsua, ei ainakaan eri puolueiden kansanedustajia; jotka ovat hyväksyneet näitä tulokkaita aina eduskuntaan asti; päättämään suomalaisten asioista.
Ennen kuin alat vänkäämään, niin eduskunnalla on oikeus valita; mitä lakeja tässä maassa säädetään ja noudatetaan! Kuten kansalaisillakin; ketä me sinne eduskuntaamme valitaan. Nyt siellä kyllä istuu aivan "sinisilmäisiä suomalaisia", jotka antaa isänmaamme osaksi Afrikkaa... ollaan kohta siirtomaapolitiikan uhreja, alkuperäiset kansalaiset.
No, ehkä jossain mielessä olen rasistinen, mutt ei liity mitenkään ihon väriin. Mä en vaan hyväksy turistipakolaisuutta, enkä rikollisuutta. Meillä on tarpeeksi niitä omastakin takaa, ihan syntyperäisiä suomalaisia.
Ei juuri suurikaan osa niistä nuorista pakolaismiehistä ole kiinnostunut tekemään töitä; kiertävät ympäri Eurooppaa ja vaatimuksia heillä on meille heidän elättäjilleen.
Ei juuri kaikkia kantasuomalaisia voi järjenjättiläisiksi kutsua, ei ainakaan eri puolueiden kansanedustajia; jotka ovat hyväksyneet näitä tulokkaita aina eduskuntaan asti; päättämään suomalaisten asioista.
Ennen kuin alat vänkäämään, niin eduskunnalla on oikeus valita; mitä lakeja tässä maassa säädetään ja noudatetaan! Kuten kansalaisillakin; ketä me sinne eduskuntaamme valitaan. Nyt siellä kyllä istuu aivan "sinisilmäisiä suomalaisia", jotka antaa isänmaamme osaksi Afrikkaa... ollaan kohta siirtomaapolitiikan uhreja, alkuperäiset kansalaiset.
trollikkaMä olisin halunnut vastata sulle siihen vasemmistonuorten uuden puheenjohtajan valintaan liittyen, mutta sun viesti poistettiin. Sekin mies on muuten asunut Suomessa kolmivuotiaasta lähtien.. Ei siis ole mitään "ne" vastaan "me".
Mutta mua kiinnostaa kuulla mitä mieltä olet näistä viimeaikaisista persukohuista? Siis naisena. Halla-aho mainitsi ettei ole järkevää julkaista kaikkea, mutta itse tekstistä ei sanonut mitään. Eikä sinänsä ihmekään..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä olisin halunnut vastata sulle siihen vasemmistonuorten uuden puheenjohtajan valintaan liittyen, mutta sun viesti poistettiin. Sekin mies on muuten asunut Suomessa kolmivuotiaasta lähtien.. Ei siis ole mitään "ne" vastaan "me".
Mutta mua kiinnostaa kuulla mitä mieltä olet näistä viimeaikaisista persukohuista? Siis naisena. Halla-aho mainitsi ettei ole järkevää julkaista kaikkea, mutta itse tekstistä ei sanonut mitään. Eikä sinänsä ihmekään..Taidat tarkoittaa tätä Jukka Hankamäen kirjoittamaa teosta "Totuus kiihottaa."
Mä en ole vielä kokonaan "peflettiä" lukenut. mutt otteita siitä olen nähnyt.
Se nyt on yhden miehen näkemys asioista, eikä miltään osin tieteellinen tutimus teos.
Kuten Halla-aho sanoi ettei ole järkevää kaikkea julkaista ja sen tulee Jukkiskin kuulemaan vielä multa, sopivassa tilanteessa kun tarpeeksi on kuulijoita.
Mä myöskin hieman yleistän asioita... niiltä osin kun se mun juttuni sopii.
Olkootkin kuinka lukenut äijä tahansa ja vaikka puolueeseen kuuluukin, niin kohtalaisen kipakkaan palautteen tulee saamaan sopivassa tilaisuudessa.
Meillä kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiimme ja sen kyllä aion kertoa hänelle; näistä hänen erinomaisista mielipiteistään! Jahka ehdin kaivaa kaikki närästystä aiheuttavat kohdat ja valmistella oman kannan ottoni hänelle. Siis siitäkin ett hankkisi ensin oman kakara kannan biologisena isänä; perussuomalaisia!
trollikka
Sorry, mulla on tärkeämpiä töitä nyt, joita en voi sivuuttaa palstailemalla. - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sellasen kuvan susta saa..
Enemmän tosta tulee mieleen kiusattu vässykkä, joka nyt sitten vanhemmalla iällä yrittää kovistella jossain netissä, koska muuten on reaalielämässä aina joutunut tönityksi.
Anonyymi kirjoitti:
Taidat tarkoittaa tätä Jukka Hankamäen kirjoittamaa teosta "Totuus kiihottaa."
Mä en ole vielä kokonaan "peflettiä" lukenut. mutt otteita siitä olen nähnyt.
Se nyt on yhden miehen näkemys asioista, eikä miltään osin tieteellinen tutimus teos.
Kuten Halla-aho sanoi ettei ole järkevää kaikkea julkaista ja sen tulee Jukkiskin kuulemaan vielä multa, sopivassa tilanteessa kun tarpeeksi on kuulijoita.
Mä myöskin hieman yleistän asioita... niiltä osin kun se mun juttuni sopii.
Olkootkin kuinka lukenut äijä tahansa ja vaikka puolueeseen kuuluukin, niin kohtalaisen kipakkaan palautteen tulee saamaan sopivassa tilaisuudessa.
Meillä kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiimme ja sen kyllä aion kertoa hänelle; näistä hänen erinomaisista mielipiteistään! Jahka ehdin kaivaa kaikki närästystä aiheuttavat kohdat ja valmistella oman kannan ottoni hänelle. Siis siitäkin ett hankkisi ensin oman kakara kannan biologisena isänä; perussuomalaisia!
trollikka
Sorry, mulla on tärkeämpiä töitä nyt, joita en voi sivuuttaa palstailemalla.Siis sä kuulut persujen ytimeen? Vai mitä tarkoitit palautteen antamisella?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Siis sä kuulut persujen ytimeen? Vai mitä tarkoitit palautteen antamisella?
Älä kuule nuolaise ennenkuin tipahtaa. Mä en kuulu yhdenkään puolueen ytimeen, mutt nykymenolla olen äänestänyt perussuomalaisia pienemmässä mittakaavassa, kuten kunnallispoliitiikassa.
Olen joskus kuulunut vasemmistoon ja ollut vannoutunut Annika Lapintien kannattaja.
Käänsin kelkkani ja kannatus siirtyi Jyrki Yrttiahoon. mutt kannatus ei enää siirtynyt sukupolvelta toiselle... kuten sanoin, mä äänestän myös jaloillani, tarvittaessa.
Sattuneesta syystä, mä vaan tunnen paljon noita politiikkaan sotkeutuneita ihmisiä.
Ihan varmasti Jukkiksen kanssa jossain vaiheessa ollaan samassa tilaisuudessa, pelkään pahoin etten pysty välttelemään tilannetta. =)) Liittyen mun hölmöihin harrastuksiini.
trollikkaMeidän isänmaatamme ei olla viemässä osaksi Afrikkaa vaan Yhdysvaltoja. Sieltä Jenkkilän rahapiireistä tulevat ne naruistavetelijät jotka saavat Suomalaiset Kokoomuspoliitikot myymän Suomea ulkomaille kuten kävi Carunan tapauksessa ja Metsähallituksen ja uuden metäsnhallinta lain kanssa ym.
Nyt koitetaan Suomelta ostaa tuonne jenkkilään pohjavedet, sen homaa sd'iitä, kun paikallisia vesilaitoksia pyritään yksityistämään jne.
Persut ovat yhtälailla ajamassa tätä agendaa eteenpäin ja heidän maahanmuutolla meuhkaamisensa on vain peitepolitiikka ja kulissia jonka suojissa ajetaan Isänmaan myyntiä ulkomaisille pääomapiireille.
On se nyt kummaa, että tämä asia vain ei mene Suomalaiselle äänestäjä tollolle jakeluun...vai olisko jotain sittenkin auennut heidän mielessään, kun meillä kuitenkin on nykyinen halltuksemme.Kadun_mies kirjoitti:
Meidän isänmaatamme ei olla viemässä osaksi Afrikkaa vaan Yhdysvaltoja. Sieltä Jenkkilän rahapiireistä tulevat ne naruistavetelijät jotka saavat Suomalaiset Kokoomuspoliitikot myymän Suomea ulkomaille kuten kävi Carunan tapauksessa ja Metsähallituksen ja uuden metäsnhallinta lain kanssa ym.
Nyt koitetaan Suomelta ostaa tuonne jenkkilään pohjavedet, sen homaa sd'iitä, kun paikallisia vesilaitoksia pyritään yksityistämään jne.
Persut ovat yhtälailla ajamassa tätä agendaa eteenpäin ja heidän maahanmuutolla meuhkaamisensa on vain peitepolitiikka ja kulissia jonka suojissa ajetaan Isänmaan myyntiä ulkomaisille pääomapiireille.
On se nyt kummaa, että tämä asia vain ei mene Suomalaiselle äänestäjä tollolle jakeluun...vai olisko jotain sittenkin auennut heidän mielessään, kun meillä kuitenkin on nykyinen halltuksemme.Eikös tätä isänmaata (kirjaimellisesti ottaen) myydä lähinnä Venäjälle..
Tiettyjä asioita ei vain pitäisi yksityistää: luonnolliset monopolit ja terveydenhuolto.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Eikös tätä isänmaata (kirjaimellisesti ottaen) myydä lähinnä Venäjälle..
Tiettyjä asioita ei vain pitäisi yksityistää: luonnolliset monopolit ja terveydenhuolto.venäläiset ostavat tietty maa alueita strategisesti tärkeistä paikoista mutta sitä heille myyvät ymmärtämättömät kansalaiset. Kyllä moni yrityskauppa jolla Suomalaista omistusta on myyt ulkomaille jäljittyy lopulta jenkkeihin asti.
Anonyymi kirjoitti:
venäläiset ostavat tietty maa alueita strategisesti tärkeistä paikoista mutta sitä heille myyvät ymmärtämättömät kansalaiset. Kyllä moni yrityskauppa jolla Suomalaista omistusta on myyt ulkomaille jäljittyy lopulta jenkkeihin asti.
Ja kiinalaiset puolestaan omistaa Usan.
Wwuwuw kirjoitti:
Ja kiinalaiset puolestaan omistaa Usan.
No ei Usa ole vielä lähestulkoonkaan Kiinalaisten hallussa.
Kadun_mies kirjoitti:
No ei Usa ole vielä lähestulkoonkaan Kiinalaisten hallussa.
Eikä Suomi Usan. Tai Venäjän.
Wwuwuw kirjoitti:
Eikä Suomi Usan. Tai Venäjän.
Pari vuosikymmentä menee niin ollaan jenkkien takataskussa.
- Anonyymi
Et sinä mitään tuhonnut. Julkkis oli varmaan jo päättänyt aikaisemmin lopettaa seiska turha julkkiksena elämisen.
- Anonyymi
Ei ollut vaan hän tuhosi julkkisnaisen yhdellä kommentilla. Yksikään julkkis ei päätä lopettaa turhana julkkisena olemista koska sitä ei enää voi lopettaa kun kerran on aloittanut.
Julkkisnainen on naurettavan helppo tuhota kuten toki myös tavsinainen.
- Anonyymi
Taitaa olla aikamoisia mt-ongelmia jos pitää joillekin julkkiksille kirjoitella.
Kirjoitin ihan julkisella alustalla viestini. Ei kannatta lukea itseä koskevien uutisten kommentteja.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Kirjoitin ihan julkisella alustalla viestini. Ei kannatta lukea itseä koskevien uutisten kommentteja.
Saitko rankkua siitä?
Anonyymi kirjoitti:
Saitko rankkua siitä?
En, ja osittain siksi en halua tuoda nimiä julki ettei tulekaan. Tosin mahdollinen kunnianloukkaus on jo vanhentunut.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
En, ja osittain siksi en halua tuoda nimiä julki ettei tulekaan. Tosin mahdollinen kunnianloukkaus on jo vanhentunut.
Eli niin pahaa nimittelyä?
Anonyymi kirjoitti:
Eli niin pahaa nimittelyä?
Ei, mutta kaikesta ne ihmiset pelihousut repivät.
- Anonyymi
Aikamoisia tekopyhiä vastauksia porukalla... ihan varmasti näihinkin vastaajiin mahtuu niitä jotka irvailevat toisille esim. netissä... ihan yhtä paheksuttavaa...
- Anonyymi
Ai lähettää jotain pilkkakirjeitä jollekin tuntemattomalle, ei se kuule ole normaalia. Ei normaalia ihmistä kiinnosta laitella edes jotain pilkkakommentteja jonkun instaan tms., saati sitten nähdä vaivaa jonkin kirjeen kirjoittamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai lähettää jotain pilkkakirjeitä jollekin tuntemattomalle, ei se kuule ole normaalia. Ei normaalia ihmistä kiinnosta laitella edes jotain pilkkakommentteja jonkun instaan tms., saati sitten nähdä vaivaa jonkin kirjeen kirjoittamiseksi.
No katso noita vastauksia aloittajalle.. aika ilkeitä kommentteja nekin.
- Anonyymi
Mutta ei vainota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No katso noita vastauksia aloittajalle.. aika ilkeitä kommentteja nekin.
Tämä on keskustelupalsta minne itse toi asian julki. Aivan eri asia kuin lähetellä jotain haukkumisia jollekin tuntemattomalle vain sen takia ettei hänestä pidä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta minne itse toi asian julki. Aivan eri asia kuin lähetellä jotain haukkumisia jollekin tuntemattomalle vain sen takia ettei hänestä pidä.
Onko siis asiallista lytätä toinen, jos se tuo esiin vaikean asian tai menneisyyden virheen, jota ilmeisesti katuu?
Anonyymi kirjoitti:
Onko siis asiallista lytätä toinen, jos se tuo esiin vaikean asian tai menneisyyden virheen, jota ilmeisesti katuu?
Tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pitäisikö jonkun sitten olla sanomatta mielipidettään, etenkin jos kerran kyse on keskustelusta? Aika kaksinaismoralistista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pitäisikö jonkun sitten olla sanomatta mielipidettään, etenkin jos kerran kyse on keskustelusta? Aika kaksinaismoralistista.
Mielipiteen sanominen on eri asia kuin lyttääminen ja mollaaminen lääkityksistä yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteen sanominen on eri asia kuin lyttääminen ja mollaaminen lääkityksistä yms.
Hän saa nyt kokea tylytyksen. Koska karma.
Anonyymi kirjoitti:
Hän saa nyt kokea tylytyksen. Koska karma.
Hahaa, nyt päästään asiaan. Tylytä minua oikein kunnolla.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Tämä.
Mä lopetan lyttäämisen siihen paikkaan,kun näytät oikean naamasi ja kerrot nimesi. Itse hyökkäsit tällaista ihmistä vastaan, koska hän ärsytti.
Pystytkö vastaanottamaan saman, omana itsenään?
- ExP Anonyymi kirjoitti:
Mä lopetan lyttäämisen siihen paikkaan,kun näytät oikean naamasi ja kerrot nimesi. Itse hyökkäsit tällaista ihmistä vastaan, koska hän ärsytti.
Pystytkö vastaanottamaan saman, omana itsenään?
- ExPKuule kultaseni. Joudut tyytymään palstaan. Mutta nyt lyttää minut parhaasi mukaan 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No luuletkos että tyyppi on kirjoitellut jotain "rakentavaa" kritiikkiä kirjeessään, täälläkin haukkuu muita.
Anonyymi kirjoitti:
No luuletkos että tyyppi on kirjoitellut jotain "rakentavaa" kritiikkiä kirjeessään, täälläkin haukkuu muita.
En minä hauku palstalaisia. Sano yksikin esimerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Jos joku on tehnyt sellaista niin muidenkin pitää alentua samaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Jos joku on tehnyt sellaista niin muidenkin pitää alentua samaan?
Edelleenkin, pitääkö keskustelussa, minkä henkilö itse on jopa aloittanut, olla vain myötäileviä mielipiteitä ja kommentteja? Jos hakee jotain selkääntaputtelua niin tällainen palsta ei ole siihen oikea paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin, pitääkö keskustelussa, minkä henkilö itse on jopa aloittanut, olla vain myötäileviä mielipiteitä ja kommentteja? Jos hakee jotain selkääntaputtelua niin tällainen palsta ei ole siihen oikea paikka.
Ei tarvitse myötäillä mutta on törkeää mollata mielialalääkkeiden käytöstä yms. Eri asia esittää eriävä mielipide kuin puuttua tuollaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse myötäillä mutta on törkeää mollata mielialalääkkeiden käytöstä yms. Eri asia esittää eriävä mielipide kuin puuttua tuollaiseen.
Eli joillekin pitäisi olla enemmän silkkihansikkain kuin he itse ovat? Tämä ei kuitenkaan ole mikään mt-ongelmien tukipalsta, vaikka moni varmaankin sellaista olisi vailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli joillekin pitäisi olla enemmän silkkihansikkain kuin he itse ovat? Tämä ei kuitenkaan ole mikään mt-ongelmien tukipalsta, vaikka moni varmaankin sellaista olisi vailla.
"Tämä ei kuitenkaan ole mikään mt-ongelmien tukipalsta, vaikka moni varmaankin sellaista olisi vailla."
Mielenterveysongelmia ei pitäisi kuitenkaan käyttää lyömäaseena. Ne on sairauksia siinä missä muutkin sairaudet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tämä ei kuitenkaan ole mikään mt-ongelmien tukipalsta, vaikka moni varmaankin sellaista olisi vailla."
Mielenterveysongelmia ei pitäisi kuitenkaan käyttää lyömäaseena. Ne on sairauksia siinä missä muutkin sairaudet.Joo ja maailmassa ei pitäisi vaikka lapsien kuolla nälkään, mutta niin tapahtuu tässäkin välissä kun tätä kommenttia kirjoittaa. Jos haluaa tukea niin tämä ei ole oikea paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja maailmassa ei pitäisi vaikka lapsien kuolla nälkään, mutta niin tapahtuu tässäkin välissä kun tätä kommenttia kirjoittaa. Jos haluaa tukea niin tämä ei ole oikea paikka.
Joillekin asioille on vaikeampi voida mitään itse, omalle käytökselle mahtaa paljonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja maailmassa ei pitäisi vaikka lapsien kuolla nälkään, mutta niin tapahtuu tässäkin välissä kun tätä kommenttia kirjoittaa. Jos haluaa tukea niin tämä ei ole oikea paikka.
Tukea ei ole kai kukaan pyytänyt... mutta ei silti tarvitse loukata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukea ei ole kai kukaan pyytänyt... mutta ei silti tarvitse loukata.
Eikä tarvitse kukkahattuilla jossain paskapalstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarvitse kukkahattuilla jossain paskapalstalla.
Mitä teet täällä jos on niin "paskapalsta"? Oletko purkamassa pahaa oloasi?
- Anonyymi
"itsenäinen ja vahva"nainen on naurettavan helppo tuhota. Nainen on täysin riippuvainen miesten huomiosta, parhaiten naisen saa tuhottua sanomalla tätä rumaksi. Rumuus kun on naiselle kuolemantuomio.
Sen sijaan jos jotain julkkismiestä rumaksi haukkuu niin miestä se vain naurattaa ellei kyseessä ole joku kiiltokuvatempparihomo.- Anonyymi
"Nainen on täysin riippuvainen miesten huomiosta, parhaiten naisen saa tuhottua sanomalla tätä rumaksi. Rumuus kun on naiselle kuolemantuomio."
No kun nainen saattaa tietää että mies käyttää tuota ruma-sanaa vain satuttaakseen.. ei sitä silloin välttämättä edes usko. Varsinkin jos toisilta kuulee olevansa kaunis. Voihan sitä olla eri ihmisten silmissä vaikka mitä, toisen ruma on toisen kaunis, olen huomannut jopa palstalta! - Anonyymi
"Sen sijaan jos jotain julkkismiestä rumaksi haukkuu niin miestä se vain naurattaa"
Mutta mainitsepa elimen koosta tai sänkytaidoista... voi hymy hyytyä. - Anonyymi
Eiköhän ne naiset osaisi ihan hyvin elää ilman ätminkäisten huomiotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sen sijaan jos jotain julkkismiestä rumaksi haukkuu niin miestä se vain naurattaa"
Mutta mainitsepa elimen koosta tai sänkytaidoista... voi hymy hyytyä.Paras tapa tuhota mies, on sanoa, että kyrpä on pienehkö ja suoritus.... laimea. Ei jatkoon.
-ExP Anonyymi kirjoitti:
Paras tapa tuhota mies, on sanoa, että kyrpä on pienehkö ja suoritus.... laimea. Ei jatkoon.
-ExPAnteeksi, mutta en muista nussineeni kanssasi 🤭
Partakaweri kirjoitti:
Kiitos vaan, mutta en kyllä ole nainut teitäkään.
Oletko siis neitsytpoika?
Wwuwuw kirjoitti:
Oletko siis neitsytpoika?
En sentään, mutta en ole niin epätoivoinen että palstalla olisin jakanut.
Partakaweri kirjoitti:
En sentään, mutta en ole niin epätoivoinen että palstalla olisin jakanut.
Sitten susta voi liikkua juttuja..
Wwuwuw kirjoitti:
Sitten susta voi liikkua juttuja..
Ai kuten että Wuppiksella on löysä vagina.
Partakaweri kirjoitti:
Löysistä vaginoista puhuvat vain pienimunaiset miehet. Mot☝️
Wwuwuw kirjoitti:
Löysistä vaginoista puhuvat vain pienimunaiset miehet. Mot☝️
Kyllä sen tiukka pitää olla.
Partakaweri kirjoitti:
En ole kuullut että kenenkään vaginasta tamponit tippuis.. Onko sulla sitten sitä pienempi..
Wwuwuw kirjoitti:
En ole kuullut että kenenkään vaginasta tamponit tippuis.. Onko sulla sitten sitä pienempi..
Tämä muide taas nostais vaikka koko äijän ilmaan..
https://kuntoplus.fi/terveys/seksi/voimauttava-vaginanosto- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Se onkin muuttumassa kivespusseiksi. Joskus löysästä on hyötyä. (Peukutus)
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Oikealla miehellä on sen verran iso ettei tartte tuollaista miettiä.
Anonyymi kirjoitti:
Oikealla miehellä on sen verran iso ettei tartte tuollaista miettiä.
Kysy mieheltä kuin mieheltä. Mieluummin tiukka kuin kusiämpäri.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Kysy mieheltä kuin mieheltä. Mieluummin tiukka kuin kusiämpäri.
Pointti on että ei normimies mieti mitään tiukkuutta, koska ei sen suhteen ole ongelmia.
Anonyymi kirjoitti:
Pointti on että ei normimies mieti mitään tiukkuutta, koska ei sen suhteen ole ongelmia.
Normimies nimenomaan haluaa tiukkaa. Tytöt ovat nyt vähän ulalla, mutta sallittakoon se heille 😏
- Anonyymi
Kuka se oli? Nimet pöytään tai palturia!
Partakaweri kirjoitti:
En paljasta nimeä. Tunnettu Ö-luokan julkkis kuitenkin.
Eli näkymätön viänänen. Vedätät meitä helteessä väsyneitä...
misspönttöuuni kirjoitti:
Eli näkymätön viänänen. Vedätät meitä helteessä väsyneitä...
En paljasta nimeä vaikka kuinka vonkaisitte. En halua tästä mitään juttua.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Viime viikolla eräs julkkisnainen oli löydetty vuosien jälkeen metsästä...
Anonyymi kirjoitti:
Viime viikolla eräs julkkisnainen oli löydetty vuosien jälkeen metsästä...
Elossa on tämä lyyli.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Elossa on tämä lyyli.
No oli sekin.
Partakaweri kirjoitti:
Halusithan. ☝️
Todella paha juttu jos on totta. En hyväksy.
Partakaweri kirjoitti:
Miu. Olen viaton. En voinut arvata, että kritiikkini upottaa koko laivan.
En pidä tästä. Mutta toisaalta en usko sinun tätä tehneen. Miu vaan.
Partakaweri kirjoitti:
Miu. Olen viaton. En voinut arvata, että kritiikkini upottaa koko laivan.
Sanoitko sille ”v...tun ämmä etkö tajua, että rakastan sua”? Sulla on noita fraaseja siellä laarissa...
misspönttöuuni kirjoitti:
Sanoitko sille ”v...tun ämmä etkö tajua, että rakastan sua”? Sulla on noita fraaseja siellä laarissa...
Tuo on kutakuinkin romanttisinta mitä olen sanonut ;)
Partakaweri kirjoitti:
Tuo on kutakuinkin romanttisinta mitä olen sanonut ;)
Noh...voi olla...
- Anonyymi
No liian paljon tekstiä etten jaksanut lukea mutta sinulle ap sanoisin. Olet asiaa ajatellut. Olet katunut.tuntenut syyllisyyttä. Sen täällä rohkeasti julkituonut. Kaikki me virheitä tehdään.monestakaan ei ole sitä silti myöntämään. Saati julkisesti.Olet mielestäni rohkea ja sinulta löytyy sydän.paha sydän tuollaisesta viis.siksi tekosi on anteeksiannettu jo. Sydämmessäsi olkoon rauha🧜♀️ottakaa mallia miehet ja naiset!
- Anonyymi
Naisia ei voi tuhota. Naiset nousee aina uudelleen kovempana kuin koskaan.
- Anonyymi
Ja vetää ukonkääpyä turbiiniin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vetää ukonkääpyä turbiiniin!
Tiedätki miksi..naisissa on rakkaus🤗🧜♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätki miksi..naisissa on rakkaus🤗🧜♀️
Pusuttaa korkeintaan🧜♀️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusuttaa korkeintaan🧜♀️🤗
Hetero!
Etköhän nyt luule itsestäsi vähän liikoja.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Toivon niin.
Sen verran vielä että tuo kuvasi..tuollaisenako näet itsesi..mitä jos vaikka ennemmin valkoinen parta ja punainen nuttu.😊 kumpi tahtoisit olla se olet. Tai ainakin siksi tulet. Ajatukset luo tulevaisuutta. Jokainen siten luo elämäänsä..🧜♀️
- Anonyymi
Tuhosin naisen, näin kun naine petti miestää ja sistten yksissä illanistujaisissa kun olin kännissä niin näin kun nainen kertoi miehelleen kuinka rakasta tätä ja kertoi että on täydellinen mies niin alkoi ärsyttää se tekopyhyys ja sitten kysyin naiselta kaikkien kuulleen ettäonko rakkaus sitä kun pane toista miestä. Kaikki alko huutamaan että miksi syytät, kerroin mitä näin ja nainen meni punaiseksi kiisti sata kertaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764