Sinkuille t-paita kesään

Teetä itsellesi t-paita, jossa on tekstinä kaikki sinua koskevat oleelliset seikat jotka voivat kiinnittää katukuvassa jonkun toisen sinkun huomion. Ja pysäyttää juttusille.

Hei, olen Juuso ja olen ujo, mtta kaipaan rakkautta ja henkeviä keskuteluita, naista elämääni jota rakastaa jne. Jos kiinnostuit nykäise hihasta ja käy juttusille!! ;D

35

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääsisinkö pöksyihisi teksti olisi parempi.

-kovapanomies-

• Anonyymi

Hah. Ei irtoaisi keneltäkään alle viiskytvee.

• Anonyymi

Aikoinaan mimmeillä oli kaikki oleellinen esillä, paidassa luki: "MAYBE", mInulla oli silloin paidassa samalla fontilla: "SURE".

Sitä ennen oli Niken kehotus: "Just Do It", se oli unisex kehotus, sen kantajina nähtiin kummankin sukupuolen edustajia.

• Nyt se olisi Me2, jos Just Do It toteutuu.

• Anonyymi

Tehdäänkö sinulle yksi?

"Olen PETO ja pidän naisia tyhminä.
      Tulkaa juttelemaan!"

• Tehdään vaan. Ihana, älykäs ja upea nainen kesytä peto. 👹😏🤪

• TheBeast
        TheBeast kirjoitti:

Tehdään vaan. Ihana, älykäs ja upea nainen kesytä peto. 👹😏🤪

Toiselle puolelle paitaa naisen peppu ja teksti sen päälle, en pure, pussaan ja näykin vaan. 😃

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Tehdään vaan. Ihana, älykäs ja upea nainen kesytä peto. 👹😏🤪

tai mies laittaa paidan jossa lukee peto ja nuoli alaspäin niin naiset tietää alkkareissa sykkii peto joka tuottaa nautintoa tytölle

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarpeeksi treenattu naisen pylly.

Mulle kelpais kyllä. On söpö.

• Anonyymi kirjoitti:

tai mies laittaa paidan jossa lukee peto ja nuoli alaspäin niin naiset tietää alkkareissa sykkii peto joka tuottaa nautintoa tytölle

Hmm. Mä voisin laittaa sen nuolen leukaa kohti. 👅💦

• TheBeast kirjoitti:

Ja teksti hähäh. 😃

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

uskon on sillä se vaikutus ja kysyisitkö edes lupaa kun lasket alkkareita alas

• Anonyymi kirjoitti:

uskon on sillä se vaikutus ja kysyisitkö edes lupaa kun lasket alkkareita alas

Riippuu siitä pitääkö kysyä.

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Riippuu siitä pitääkö kysyä.

eikö olisi hyvä pyytää tai kysyä jos julkisella paikalla niin mies tietää ja voi sanoa mennään sivummalle

• Anonyymi kirjoitti:

eikö olisi hyvä pyytää tai kysyä jos julkisella paikalla niin mies tietää ja voi sanoa mennään sivummalle

En mä mitään miestää siihin kaipaa säätämään.

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

En mä mitään miestää siihin kaipaa säätämään.

aika ikävää sinulla miehen se suussa ja keskellä kävelykatua no kai sen verran voi säätää että sanoo mennään sivummalle tai johonkin vessaan tms niin ihmiset katselee toimitusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarpeeksi treenattu naisen pylly.

Täh? Miten teennäisen pallon näköinen sen muka pitää olla? Oletko sinäkin aivopesun uhri?

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Mulle kelpais kyllä. On söpö.

Joo suurella osalla ei ole edes tuollaista, kun isolla osalla on niin paljon ylipainoa että peppu leviää minne sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aika ikävää sinulla miehen se suussa ja keskellä kävelykatua no kai sen verran voi säätää että sanoo mennään sivummalle tai johonkin vessaan tms niin ihmiset katselee toimitusta

no en sitä sano ettetkö osaa iskeä miestä eli varmasti sinulla on iki oma mies sen jälkeen

• Anonyymi kirjoitti:

no en sitä sano ettetkö osaa iskeä miestä eli varmasti sinulla on iki oma mies sen jälkeen

Älälälä, pilaa mun fantasiaa millään miehellä nyt p.. kele. 😌

• Anonyymi kirjoitti:

Joo suurella osalla ei ole edes tuollaista, kun isolla osalla on niin paljon ylipainoa että peppu leviää minne sattuu.

Heh, parasta olla hissunkissun. 😃

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Älälälä, pilaa mun fantasiaa millään miehellä nyt p.. kele. 😌

ja jos haluat varmistaa että mies on sinun niin toimituksen jälkeen lasket housusi ja sanot voisitko antaa minulle suukivat ja kun sen saat niin sanot se on sinun ja saat aina sitä kun tarvit ja haluat no ei voi sanoa muuta kuin pidä siitä miehestä hyvää huolta sitten

• Anonyymi kirjoitti:

No nyt meni sekin kaunis ja kiihkeä kupla puhki...just kun ehtisin kuvitella mirmelin sylkkyyn ja tissut naamalle, käpäläni sen kankuille höh.
        Sun kalujutuilles. Kiitti vaan v.. sti. ☹️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa molemmat, alkaa olla kuvottavaa tai menkää seksipalstalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa molemmat, alkaa olla kuvottavaa tai menkää seksipalstalle.

Vähän kiusattiin. Älä nyt leikistä suutu. Seksi on iloinen asia. 😃

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Vähän kiusattiin. Älä nyt leikistä suutu. Seksi on iloinen asia. 😃

niin on

• Anonyymi kirjoitti:

ja jos haluat varmistaa että mies on sinun niin toimituksen jälkeen lasket housusi ja sanot voisitko antaa minulle suukivat ja kun sen saat niin sanot se on sinun ja saat aina sitä kun tarvit ja haluat no ei voi sanoa muuta kuin pidä siitä miehestä hyvää huolta sitten

Nyt ei kyllä miehet maistu, tänään on ihan piiras päivä. 😂😜

• Anonyymi

Sun paidassa lukee varmaan että ”Olen Heppamattilan Jaana - pokaa mut” :-))

• Lue toi edellinen. Rupes melkeen ahdistamaan, tuo pyllerö. Ohhoh pitää lähteä ulos kärvenemään. Kuumahan tässä on jo valmiiksi. 🤪🥵

• Anonyymi

Just do it. Tiesittekö muuten, että Nike on naispuoleinen voiton jumala (jumalatar).

• En tiennyt. Niken tennarit tiedän, nää on kivat popot.

• Mitä vielä. Ihmiset ei enää muista ”pidä v...ttu se turvaväli” ja alle ”1-2 m”.

• Oikein hyvä. 👍

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe