Kanssa haluaisit alkaa soittaa karvakannelta?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Trollikan <3<3<3
Nähdäänkö näitä Lieksan vaskiviikoilla?
Itse olen ollut kerran sanomalehtitoimittajana Lieksan Vaskiviikolla. Kirjoitin muutamasta konsertista yhteen lehteen. Olet Pohjois-Karjalasta, mutta et ilmeisesti Lieksasta, vaikka olet käynyt Lieksan Vaskiviikoilla? Tänä kesänähän niitä ei järjestä niin kuin ei myös Joensuun Ilosaarirockia. Ilosaarirockissa saattaa nähdä kaikenlaista, mutta Lieksan Vaskiviikot taitavat olla vähän vanhemman väestön tapahtuma.
- Anonyymi
Kyllä, öiseen aikaan karvakannel soi kaikenlaisilla festareilla.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, öiseen aikaan karvakannel soi kaikenlaisilla festareilla.
Mulle kerrottiin, että se on kaulushaikara.
- Anonyymi
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Itse olen ollut kerran sanomalehtitoimittajana Lieksan Vaskiviikolla. Kirjoitin muutamasta konsertista yhteen lehteen. Olet Pohjois-Karjalasta, mutta et ilmeisesti Lieksasta, vaikka olet käynyt Lieksan Vaskiviikoilla? Tänä kesänähän niitä ei järjestä niin kuin ei myös Joensuun Ilosaarirockia. Ilosaarirockissa saattaa nähdä kaikenlaista, mutta Lieksan Vaskiviikot taitavat olla vähän vanhemman väestön tapahtuma.
Lieksan vaskiviikoilla on kauhean vakavasti harrastukseensa suhtautuvat järjestysmiehet.
Mentiin kavereiden kanssa vuonna yksi ja kaksi Lieksaan ja seillä oli samaan aikaan vaskiviikot. Suuria miehiä kun oltiin pidettiin hupipainit ja lennettiin ulos kesken illan. Tuolla itärajalla ei oikein osata suhtautua oikein leikkimielisiin otantoihin.
Ei auttanut selittää kun niillä oli earit korvissa. Varmaan sen kauhian melun takia jota myös musiikiksi kutsutaan.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Lieksan vaskiviikoilla on kauhean vakavasti harrastukseensa suhtautuvat järjestysmiehet.
Mentiin kavereiden kanssa vuonna yksi ja kaksi Lieksaan ja seillä oli samaan aikaan vaskiviikot. Suuria miehiä kun oltiin pidettiin hupipainit ja lennettiin ulos kesken illan. Tuolla itärajalla ei oikein osata suhtautua oikein leikkimielisiin otantoihin.
Ei auttanut selittää kun niillä oli earit korvissa. Varmaan sen kauhian melun takia jota myös musiikiksi kutsutaan.
AsianVierestäAsianVierestä: "Lieksan vaskiviikoilla on kauhean vakavasti harrastukseensa suhtautuvat järjestysmiehet. Mentiin kavereiden kanssa vuonna yksi ja kaksi Lieksaan ja seillä oli samaan aikaan vaskiviikot. Suuria miehiä kun oltiin pidettiin hupipainit ja lennettiin ulos kesken illan. Tuolla itärajalla ei oikein osata suhtautua oikein leikkimielisiin otantoihin.
Ei auttanut selittää kun niillä oli earit korvissa. Varmaan sen kauhian melun takia jota myös musiikiksi kutsutaan."
Siitä on monta vuotta, kun olin toimittajana Lieksan Vaskiviikoilla. Ei ole kokemusta sen paikkakunnan poke-miehistä, sillä en ollut oikein anniskelupuolella. Kyllä ne missä minä olin toimittaja olivat musiikkia. Yksi konsertti jopa radioitiin ja se oli erittäin korkea tasoinen.
Käy toisen kerran katsomassa niin huomaat, että ainakin parhaimmat konsertit ovat korkeatasoista vaskimusiikkia. Taitaa olla, että neljänä eri vuonna olen käynnyt Lieksan Vaskiviikoilla konserteissa. Viime vuonna kävin turistina asuinkaupungistani Joensuusta kuulemassa 40-vuotisjuhlakonserttia Lieksan Vaskiviikolla. Se oli todella hyvää musiikkia.- Anonyymi
AsianVierestä: "Lieksan vaskiviikoilla on kauhean vakavasti harrastukseensa suhtautuvat järjestysmiehet. Mentiin kavereiden kanssa vuonna yksi ja kaksi Lieksaan ja seillä oli samaan aikaan vaskiviikot. Suuria miehiä kun oltiin pidettiin hupipainit ja lennettiin ulos kesken illan. Tuolla itärajalla ei oikein osata suhtautua oikein leikkimielisiin otantoihin.
Ei auttanut selittää kun niillä oli earit korvissa. Varmaan sen kauhian melun takia jota myös musiikiksi kutsutaan."
Siitä on monta vuotta, kun olin toimittajana Lieksan Vaskiviikoilla. Ei ole kokemusta sen paikkakunnan poke-miehistä, sillä en ollut oikein anniskelupuolella. Kyllä ne missä minä olin toimittaja olivat musiikkia. Yksi konsertti jopa radioitiin ja se oli erittäin korkea tasoinen.
Käy toisen kerran katsomassa niin huomaat, että ainakin parhaimmat konsertit ovat korkeatasoista vaskimusiikkia. Taitaa olla, että neljänä eri vuonna olen käynnyt Lieksan Vaskiviikoilla konserteissa. Viime vuonna kävin turistina asuinkaupungistani Joensuusta kuulemassa 40-vuotisjuhlakonserttia Lieksan Vaskiviikolla. Se oli todella hyvää musiikkia.Itse olen usein anniskelupuolella. Hyvää monipuolista musiikkia oli silloinkin, ei pelkkää tuubaa.
AV - Anonyymi
Kai kirjoittelit ihan asiallisen jutun lehteen vai?
Anonyymi kirjoitti:
Kai kirjoittelit ihan asiallisen jutun lehteen vai?
Ihan asiallisen, vaikka ei lehden toimesta minun alkuaan pitänyt olla siellä, mutta asiantuntija perutti viime hetkellä matkansa Lieksan Vaskiviikolle, mennen muualle samaan aikaan. Niinpä minä sain kunnian pikavarasijalta olla toimittajana muutamassa konsertissa. Päätoimittaja katsoi, että niitä ei jätetä väliin. Varsinkin sen radioitua konserttia lehteni päätoimittaja piti tärkeänä. Myönnetään, että en koskaan ole ollut mikään huipputoimittaja, vaikka minulle uskottu joskus lehden pääuutisen tekeminen.
- Anonyymi
Nytkö, kesken kaiken? 🤔
- Anonyymi
TheBeastin kanssa.
T. Kumpulainen - Anonyymi
Lilliksen kanssa, siinä vasta eroottinen likka.
AsianVierestä- Anonyymi
Hyi sinua. Ei saa käyttää toisten nimerkkejä ainakaan eroottisessa mielessä tai kohdennettuna.
Sinulle pitää keksiä ihan oma nimerkki, kävisikö Varpaiden Välistä?
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Hyi sinua. Ei saa käyttää toisten nimerkkejä ainakaan eroottisessa mielessä tai kohdennettuna.
Sinulle pitää keksiä ihan oma nimerkki, kävisikö Varpaiden Välistä?
AsianVierestäEhdottaisin nimimerkiksi Äly Jäi Välistä. Pakaroiden Väistäkin rimmaa. Muutenhan kaveri on harvinaisen oikeassa oletan.
- Anonyymi
TheBeast kirjoitti:
Ehdottaisin nimimerkiksi Äly Jäi Välistä. Pakaroiden Väistäkin rimmaa. Muutenhan kaveri on harvinaisen oikeassa oletan.
AV ollut taas niin kiljupöhnässä ettei muista mitä on kirjoitellut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078