mitä teet iltapalaksesi

Anonyymi

eli mitä vastakkainen sukupuoli saisi nyt iltapalaksi jos olisi luonasi juuri nyt

15

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tahansa haluat niin teen sinulle iltapalaa!!!

    • Pita-leivän väliin grillattua kanaa, tomaattia, pannulla paistetut valkosipuliherkkusienet, salaatin kippuralehti, ja on tuossa kurkkumajoneesipurkki...

      Ite tein ja tuli ihan oikeasti hyvää. Provencen mausteyrtti, suola ja mustapippuri.

    • Appelsiinituoremehua ja karjalanpiirakkaa

    • No varmaan sitten pari siivua taikakauraa paahtimesta, päälle juustoa, kinkkua ja kurkkua, jälkiruuaksi pallomelonisiivuja. itse tässä pallomelonia vetelen.

    • Anonyymi

      Söin ekaks jäätölöö ja sit söin pussin enkkulakuja.

    • Ei mitään vittu, ei ole ansainnut iltapalaa

    • Anonyymi

      En mitään

    • Anonyymi

      itse sain älun väläyksen ja ostin koskenkorvaa ja juuri valmistui pyttiåannua niin nyt pakko oyttaa lun viikonlpppuna menen ehköä vanhempieni mökille ja silloin ollllaan selvänä eli sain älyn väläuksen että otan nut mutta noysi päähäm jon tyhjä vatsa ja tein pyttto pannua mutta täotyy möntää että olen juovuksissa

      • Anonyymi

        ei mahtinyt kahteen lautaseen oatin kertakäyttöö astian ja kaksi lautasra että mahtui


      • 😂😂😂


    • Anonyymi

      Ei mitään..
      Kun itse juon kupin kahvia (olen kahvin suurkuluttaja) ,syön omenan ja juon vissyä

      Ei mene paljon alas

      Turhaa yrittee esittee että paljon söisin

    • Olisi saanut kirsikoita, mansikoita, nektariinia, persikoita ja omenia.

    • Mansikoita, viinirypäleitä, savukalaleipää ja teetä.

    • Anonyymi

      Jääkaappini näyttää aikast tyhjälle, vesimelonin puolikas, kirskkatomaatteja, ½litraa kotimaisia mansikoita jäljellä, mustaleima emmedalia palanen, Valion appelsiinimehua 1 litra avaamaton purkki, Mestari Palvin könttä kinkkua 100-150g
      2x 2dl kuohukermaa ja piimä/ohra-rieskoja 3kpl pakasteessa, ja 3 luomumunaa kaapissa. Jauhoja ja hiutaleita, joka lähtöön, riisiryynejä, pasta aineksia.
      Kai noista jotain saisi aikaseks.
      Vaikka kinkkumunakkaan ja mansikat kermavaahdolla jälkkäriksi.

      Jäde on tänään tullut syödyksi jo loppuun, valitan ahneuttani.
      Söin päivällä lounaan, ilta on mennyt jätskillä ja sitruunavedellä...kärsin kuumuudesta, eikä ruoka yksinkertaisesti nyt maistu!
      Onnille on kisanruoka purkki, josta söi jo puolet, aamulla saa sen loppun ja kuppiin laitan muutaman raksun sille hätävaraksi, jos nälkä yllättää ennen puoltapäivää..

      Hyvää yötä, kaikille tasapuoliseti! Nukku-Matti kutsuu...

    • Eiköhän nyt ala olla jo aamupalan aika. Olis tossa pari nahistunutta porkkanaa pussissa pöydällä ja tuorekurkun pätkä. Kahviakin on mutta vähän jo kylmää. Niistä voi alottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1162
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      262
      703
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe