mitä teet iltapalaksesi

Anonyymi

eli mitä vastakkainen sukupuoli saisi nyt iltapalaksi jos olisi luonasi juuri nyt

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tahansa haluat niin teen sinulle iltapalaa!!!

• Pita-leivän väliin grillattua kanaa, tomaattia, pannulla paistetut valkosipuliherkkusienet, salaatin kippuralehti, ja on tuossa kurkkumajoneesipurkki...

Ite tein ja tuli ihan oikeasti hyvää. Provencen mausteyrtti, suola ja mustapippuri.

• Appelsiinituoremehua ja karjalanpiirakkaa

• No varmaan sitten pari siivua taikakauraa paahtimesta, päälle juustoa, kinkkua ja kurkkua, jälkiruuaksi pallomelonisiivuja. itse tässä pallomelonia vetelen.

• Anonyymi

Söin ekaks jäätölöö ja sit söin pussin enkkulakuja.

• Ei mitään vittu, ei ole ansainnut iltapalaa

• Anonyymi

En mitään

• Anonyymi

itse sain älun väläyksen ja ostin koskenkorvaa ja juuri valmistui pyttiåannua niin nyt pakko oyttaa lun viikonlpppuna menen ehköä vanhempieni mökille ja silloin ollllaan selvänä eli sain älyn väläuksen että otan nut mutta noysi päähäm jon tyhjä vatsa ja tein pyttto pannua mutta täotyy möntää että olen juovuksissa

• Anonyymi

ei mahtinyt kahteen lautaseen oatin kertakäyttöö astian ja kaksi lautasra että mahtui

• 😂😂😂

• Anonyymi

Ei mitään..
      Kun itse juon kupin kahvia (olen kahvin suurkuluttaja) ,syön omenan ja juon vissyä

Ei mene paljon alas

Turhaa yrittee esittee että paljon söisin

• Olisi saanut kirsikoita, mansikoita, nektariinia, persikoita ja omenia.

• Mansikoita, viinirypäleitä, savukalaleipää ja teetä.

• Anonyymi

Jääkaappini näyttää aikast tyhjälle, vesimelonin puolikas, kirskkatomaatteja, ½litraa kotimaisia mansikoita jäljellä, mustaleima emmedalia palanen, Valion appelsiinimehua 1 litra avaamaton purkki, Mestari Palvin könttä kinkkua 100-150g
      2x 2dl kuohukermaa ja piimä/ohra-rieskoja 3kpl pakasteessa, ja 3 luomumunaa kaapissa. Jauhoja ja hiutaleita, joka lähtöön, riisiryynejä, pasta aineksia.
      Kai noista jotain saisi aikaseks.
      Vaikka kinkkumunakkaan ja mansikat kermavaahdolla jälkkäriksi.

Jäde on tänään tullut syödyksi jo loppuun, valitan ahneuttani.
      Söin päivällä lounaan, ilta on mennyt jätskillä ja sitruunavedellä...kärsin kuumuudesta, eikä ruoka yksinkertaisesti nyt maistu!
      Onnille on kisanruoka purkki, josta söi jo puolet, aamulla saa sen loppun ja kuppiin laitan muutaman raksun sille hätävaraksi, jos nälkä yllättää ennen puoltapäivää..

Hyvää yötä, kaikille tasapuoliseti! Nukku-Matti kutsuu...

• Eiköhän nyt ala olla jo aamupalan aika. Olis tossa pari nahistunutta porkkanaa pussissa pöydällä ja tuorekurkun pätkä. Kahviakin on mutta vähän jo kylmää. Niistä voi alottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5850
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3497
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      156
      2012
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      223
      1938
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      168
      1683
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1011
    8. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      970
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      64
      954
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe