eli mitä vastakkainen sukupuoli saisi nyt iltapalaksi jos olisi luonasi juuri nyt
mitä teet iltapalaksesi
15
80
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tahansa haluat niin teen sinulle iltapalaa!!!
Pita-leivän väliin grillattua kanaa, tomaattia, pannulla paistetut valkosipuliherkkusienet, salaatin kippuralehti, ja on tuossa kurkkumajoneesipurkki...
Ite tein ja tuli ihan oikeasti hyvää. Provencen mausteyrtti, suola ja mustapippuri.Appelsiinituoremehua ja karjalanpiirakkaa
No varmaan sitten pari siivua taikakauraa paahtimesta, päälle juustoa, kinkkua ja kurkkua, jälkiruuaksi pallomelonisiivuja. itse tässä pallomelonia vetelen.
- Anonyymi
Söin ekaks jäätölöö ja sit söin pussin enkkulakuja.
Ei mitään vittu, ei ole ansainnut iltapalaa
- Anonyymi
En mitään
- Anonyymi
itse sain älun väläyksen ja ostin koskenkorvaa ja juuri valmistui pyttiåannua niin nyt pakko oyttaa lun viikonlpppuna menen ehköä vanhempieni mökille ja silloin ollllaan selvänä eli sain älyn väläuksen että otan nut mutta noysi päähäm jon tyhjä vatsa ja tein pyttto pannua mutta täotyy möntää että olen juovuksissa
- Anonyymi
ei mahtinyt kahteen lautaseen oatin kertakäyttöö astian ja kaksi lautasra että mahtui
- Anonyymi
Ei mitään..
Kun itse juon kupin kahvia (olen kahvin suurkuluttaja) ,syön omenan ja juon vissyä
Ei mene paljon alas
Turhaa yrittee esittee että paljon söisin Olisi saanut kirsikoita, mansikoita, nektariinia, persikoita ja omenia.
Mansikoita, viinirypäleitä, savukalaleipää ja teetä.
- Anonyymi
Jääkaappini näyttää aikast tyhjälle, vesimelonin puolikas, kirskkatomaatteja, ½litraa kotimaisia mansikoita jäljellä, mustaleima emmedalia palanen, Valion appelsiinimehua 1 litra avaamaton purkki, Mestari Palvin könttä kinkkua 100-150g
2x 2dl kuohukermaa ja piimä/ohra-rieskoja 3kpl pakasteessa, ja 3 luomumunaa kaapissa. Jauhoja ja hiutaleita, joka lähtöön, riisiryynejä, pasta aineksia.
Kai noista jotain saisi aikaseks.
Vaikka kinkkumunakkaan ja mansikat kermavaahdolla jälkkäriksi.
Jäde on tänään tullut syödyksi jo loppuun, valitan ahneuttani.
Söin päivällä lounaan, ilta on mennyt jätskillä ja sitruunavedellä...kärsin kuumuudesta, eikä ruoka yksinkertaisesti nyt maistu!
Onnille on kisanruoka purkki, josta söi jo puolet, aamulla saa sen loppun ja kuppiin laitan muutaman raksun sille hätävaraksi, jos nälkä yllättää ennen puoltapäivää..
Hyvää yötä, kaikille tasapuoliseti! Nukku-Matti kutsuu... Eiköhän nyt ala olla jo aamupalan aika. Olis tossa pari nahistunutta porkkanaa pussissa pöydällä ja tuorekurkun pätkä. Kahviakin on mutta vähän jo kylmää. Niistä voi alottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231162
- 1181028
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa262703- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41584
- 49569
- 25535