Eilen oli tänään ei?

Anonyymi

Onko täältä poistettu aloitteita ja keskusteluita?
Tämä menee jo liian pitkälle, rajoitetaan sananvapautta...

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se pitää äänestää kommunisteja sdpvasvihr.

    • Anonyymi

      Juuso (ps): "Kun eilen eduskunnassa puhuttiin hoitajamitoituksesta, niin käytin puheessani termiä "musta aukko" Minun piti miettiä sanonko "tyhjä aukko". Tähän on menty."

    • Anonyymi

      Aloittaja taas höpisee sananvapaudesta, vaikka S-24 on yksityinen kaupallinen foorumi. Täällä mennään omistajan säännöillä. Jokainen on täällä ihan vapaaehtoisesti ja ylläpitäjä päättää mitä saa kirjoitella.

      • Anonyymi

        Ja kirjoittaja on se tärkein päättäjä hox TÄRKEIN jos ei ole kirjoittajia niin ei ole foorumiakaan. Mutta toimiihan se jos valvoja itse kirjoittelee aloitteita ja itse niihin vastaa saa mielikuvan että onpa paljon kirjoitajia hah haa jokainen tuon ymmärtää.


      • Anonyymi

        HS: Ulkomaalaistaustainen demaripoliitikko Samia Hagi Muse ehdolliseen vankeuteen Kela-petoksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kirjoittaja on se tärkein päättäjä hox TÄRKEIN jos ei ole kirjoittajia niin ei ole foorumiakaan. Mutta toimiihan se jos valvoja itse kirjoittelee aloitteita ja itse niihin vastaa saa mielikuvan että onpa paljon kirjoitajia hah haa jokainen tuon ymmärtää.

        Hyvin tuntuu täällä kirjoittajia riittävän, vaikka jotkut rasistiset tai muuten sääntöjen vastaiset kirjoitukset poistetaankin, niitä ei jää kaipaamaan kuin kirjoittajat itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tuntuu täällä kirjoittajia riittävän, vaikka jotkut rasistiset tai muuten sääntöjen vastaiset kirjoitukset poistetaankin, niitä ei jää kaipaamaan kuin kirjoittajat itse.

        Joka lukee kemppan palstaa tai muitakin sivua tietää jo kirjoittajat ei lukijat tyhmiä ole. Kirjoittajista ei voi puhua koska niitä on yhden käden verran ei voi kirjoittajiksi mainita henkilöä joka esiintyy monena kysyy ja vastaa omiin aloituksiin.
        On tullut monissa foorumissa oltua ja kaikissa niissä on ollut mielipiteille tilaa ei niitä poistella niin kuin täälä poistellaan kirjoituksia jotka ovat myös julkisissa sanomissa ja uutisissa kerrottu. Täälä ei saa faktoista kirjoitella siksi täälä ei ole kirjoituksia.


    • Anonyymi

      Ruottissa mamu vaatii kuninkaallisten patsaitten poistoa ,Ruotsia ei ole enään ,toivottavasti Suomen kansa ottaa opiksi.

    • Anonyymi

      Ruotsin afroväestö vaatii ruotsalaisten kuninkaiden patsaiden kaatamista

      Julkaistu 22.06.2020 21:35, 7183 lukukertaa
      Patsaita vastaan viritellään hyökkäyksiä ja patsaiden poistamista vaaditaan Ruotsissa, jossa on lietsottu ja nähty BLM-mellakointia. Ruotsin Afros-liiton puheenjohtaja Kitimbwa Sabuni vaatii kuningas Kustaa III:n patsaan kaatamista.

    • Anonyymi

      Päivän twiitti: Somalityttö Helsingissä – ”Somaliorjat rakensivat nämä talot” [Video] | Jiri Keronen

      21176 lukukertaa
      "Meikällä meni historiasta ohi se pätkä, että somalit olivat orjina Suomessa rakentamassa taloja," totaa Jiri Keronen twiitissään somalitytön väitteestä, että "mustilla on oikeus rikkoa ilmaiseksi rakentamansa talot".

      • Anonyymi

        Montako sekuntia menee kun juttu on poistettu 12345


      • Anonyymi

        Missä minä olin silloin kun Afrikka oli Helsigissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä minä olin silloin kun Afrikka oli Helsigissä.

        Täältä on poistettu jopa myönteisyyden kirjoituksia, mutta haukut ja solvaava NEGAN suolto jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä minä olin silloin kun Afrikka oli Helsigissä.

        Kemppa-palsta on hyvä jos mielipiteitä ei poistettaisi kun ne ovat erimielisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä minä olin silloin kun Afrikka oli Helsigissä.

        Kirjoita Helsingissä🥳


    • Anonyymi

      Se onkin niin valtavan tärkeää valtakunnallisesti, mitä jossain suomi24 palstoilla kitistään. Itse nyt lähinnä luen huvin vuoksi.

      • Anonyymi

        Vitsi vitsi sanoo hän


      • Anonyymi

        Kuule itse itse, kitise vaan omissa nurkissas


    • Anonyymi

      Onko vesipää poistelemassa kirjoituksia?

      • Anonyymi

        Poliisi vaitonainen Kuusijärven hukuttamisyrityksestä, useita henkilöitä kuultu, tarttis kertoa tarkemmin kun poliisi tarvii kerran tietoa.


    • Anonyymi

      Villit klubiinit asialla.

      • Anonyymi

        Lupiinit.


    • Anonyymi

      Suomalainen Zane, 20, lähti palkkasotilaaksi Ukrainaan – pelkää jo nyt kotiinpaluun jälkeistä reaktiota: ”Se on sairasta, mitä täällä näkee”
      Tänään klo 21:01
      Suomalainen Zane taistelee Ukrainan armeijan riveissä Venäjää ja sen tukemia kapinallisia vastaan.

      Näitä Suomessa riittää ,käydään sotimassa tullaan Suomeen ,Kela hoita, veronmaksajat.

      • Anonyymi

        Hillitönkurvi asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hillitönkurvi asialla.

        Pitikö pilata hyvä ketju?

        Ylläpito, huomio! Poistovaatimus toisessa luokassa.

        Syy: kaksimielinen sanaleikki, vihjaus irstaaseen kiellettyyn sanaan

        Palstantarkastaja


      • Anonyymi

        Sdp on ollut otsikoissa useasti aiemminkin maahanmuuttajataustaisten poliitikkojen aiheuttamien kohujen vuoksi.

        Helsingin kaupunginvaltuuston demarijäsen Abdirahim ”Husu” Hussein on noussut aika ajoin otsikoihin epäasiallisen käytöksen ja valehtelun vuoksi. Hänellä on myös useita petostuomioita ja tuomio lievästä pahoinpitelystä.

        Kansanedustaja Hussein al-Taee joutui vuonna 2019 pyytelemään anteeksi vihakirjoituksiaan sosiaalisessa mediassa. Hän on myös jäänyt kiinni ilmoitettuaan vääriä tietoja koulutuksestaan.

        Lelusalakuljettajana tunnettu, rahankeräysrikoksesta ja kirjanpitorikoksesta tuomion saanut Rami Adham joutui eroamaan sosiaalidemokraattisesta puolueesta pian, kun hänen kytköksensä jihadistiliikkeisiin olivat nousseet otsikoihin.

        JOS persut olisivat syyllistyneet näihin rikoksiin niin johan moderaattorin päivä olisi pelastettu.


    • Anonyymi

      Vit5u ei tänne vaikuta mitään laitta kun täällä ei saa sanoa TOSIasioita.

      • Anonyymi

        Poistakaa kirosanat täältä kiitos. Tuo vittu sanan korvaaminen vit5u ei poista ongelmaa. Täällä ei saa kiroilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistakaa kirosanat täältä kiitos. Tuo vittu sanan korvaaminen vit5u ei poista ongelmaa. Täällä ei saa kiroilla.

        Buuuuaaaahahahhaaaa eikä naintijutut joita joku jatkuvasti tehtailee niille on omat sivut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buuuuaaaahahahhaaaa eikä naintijutut joita joku jatkuvasti tehtailee niille on omat sivut.

        "Valvojalta" tulee pierujuttuja.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe