Yhyy vittu minnuu kiusataan...

Yhhyy. Minun nimimerkkiä kiusataan yhhyhyy..
Yhteyttä ylläpitoon ja poliisille..
Ja kas kun minua nyt tässä näin nyt niin kiusataan, niin minulla onkin sitten oikeus sanoa kaikille ( =kiusaajille) ihan mitä vithua mieleen paukahtaa.. Koska olen siis kiusattu. Ja siis uhri..

"– Jokainen, joka syyttää omista ongelmistaan aina muita, on jonkin sortin narsisti, sanoo narsismiin perehtynyt tietokirjailija, kouluttaja Paula Salomaa"
"Tunnistatko kaikista vaarallisimman narsistin? Piilonarsisti esittää uhria ja nauttii siitä"

"Piilonarsisti näkee usein mielestään narsisteja kaikkialla ympärillään. Hän siis syyttää narsismista muita, mutta ei näe omaa narsismiaan."
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/66847480-d8cd-44e4-88b0-176f21e6ddab

121

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wuh inhoaa minua...🥺😥

• Enkä inhoo..☹

Höh.

• Wwuwuw kirjoitti:

Enkä inhoo..☹

Höh.

En minä kestä, että sanotaan niin pahasti...
        Pitää mennä nyt pois...🥺

• Eikä tää aloitus suhun liittynyt, vaan persuihin..Niitä mä toki inhoan..☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Eikä tää aloitus suhun liittynyt, vaan persuihin..Niitä mä toki inhoan..☝️

Ei saa inhota ketään...jooko?

• misspönttöuuni kirjoitti:

En minä kestä, että sanotaan niin pahasti...
        Pitää mennä nyt pois...🥺

Hö..

..pöhöpö.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ei saa inhota ketään...jooko?

Saabi.

• Anonyymi

Luonnevikaisella kiusaajalla eivät sanat lopu. Tekniikka on kuitenkin lapsille ominainen: ite oot.

• Niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa. Ihan itse olet ilkeydelläsi aiheuttanut sen että sinua ehkä sitten tölvitään enemmän ja se on ihan oikein. Jos esiintyy suvakkona mutta on ahdaskatseisempi kuin kukaan se tietenkin aiheuttaa vastareaktioita.

• Siinä sinä yks rasisti ja suomalaisten naisten huorittelija ja haukkuja esittää " isänmaallista" ja väittää vielä muita ilkeiksi..

Siis Päivää..🙄..

Kuinkahan tekopyhäksi sitä voikaan joku heittäytyä..

Vaatis jo jotain.. Niin no.. Nar(/t)sismia...🤢🤮

• Wwuwuw kirjoitti:

Siinä sinä yks rasisti ja suomalaisten naisten huorittelija ja haukkuja esittää " isänmaallista" ja väittää vielä muita ilkeiksi..

Siis Päivää..🙄..

Kuinkahan tekopyhäksi sitä voikaan joku heittäytyä..

Vaatis jo jotain.. Niin no.. Nar(/t)sismia...🤢🤮

Länkäti länkäti sun juttujas taas. Jos sulla tuo kaava muuttuisi joskus, että siis vastaisit itse asiaan sensijaan että käyt henkilöhyökkäyksiin sun kanssa ehkä vois keskustellakin, mutta kun sulta aina sanat & älli lopppuu ja sun anti on pelkkää persuttelua ja natsittelua niin se aina melko vaikeaa ja turhauttavaa edes yrittää sitten.

• Harmaaritari kirjoitti:

Länkäti länkäti sun juttujas taas. Jos sulla tuo kaava muuttuisi joskus, että siis vastaisit itse asiaan sensijaan että käyt henkilöhyökkäyksiin sun kanssa ehkä vois keskustellakin, mutta kun sulta aina sanat & älli lopppuu ja sun anti on pelkkää persuttelua ja natsittelua niin se aina melko vaikeaa ja turhauttavaa edes yrittää sitten.

No katsotaanpa, hyvä persläpi..

Mitä tuli sanottua tuohon mun aloitukseen, hä? Ei yhtään henkilöhyökkäilyä siinä, hä?

Mä oon oikeesti kyllästänyt tähän persukkien uhriutumiseen ja samalla muiden syyttämiseen.. olkoon nyt kuinka kehareita sitten..

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

"Älli loppuu"... te keskustelette arkipäiväisistä asioista tällä palstalla, siihen riittää jokaisen äly. Mutta kuinka moni teistä pystyy keskustelemaan oikeasti ajatusta vaativista asioista...

• Anonyymi kirjoitti:

"Älli loppuu"... te keskustelette arkipäiväisistä asioista tällä palstalla, siihen riittää jokaisen äly. Mutta kuinka moni teistä pystyy keskustelemaan oikeasti ajatusta vaativista asioista...

Harmiksella tuskin on varaa persukoulupohjalta puhua kenenkään "ällin loppumisesta" .. .Saati noidenkin viestien perusteella puhua kenenkään henkilöhyökkäämisestä. Lukekaa ne sen viestit uudelleen..

Harmis = narsisti.

Ja perheväkivaltaa kokeneet ( suomalaiset) naiset ovat Harmiksen mukaan siihen itse syyllisiä..

• Wwuwuw kirjoitti:

Harmiksella tuskin on varaa persukoulupohjalta puhua kenenkään "ällin loppumisesta" .. .Saati noidenkin viestien perusteella puhua kenenkään henkilöhyökkäämisestä. Lukekaa ne sen viestit uudelleen..

Harmis = narsisti.

Ja perheväkivaltaa kokeneet ( suomalaiset) naiset ovat Harmiksen mukaan siihen itse syyllisiä..

Sä olet aika väärä ihminen muita syyttelemään narsismista ja/tai väkivallan hyvöksymisestä kun itse oikein kampanjoit sen puolesta että maa saadaan rauhattomaksi & turvattomaksi, tuotat ongelmaa muttet koskaan tarjoa mitään ratkaisuja. Niin kuin nyt tuo "nuorisojoukko"kin:

https://www.puheenaiheet.fi/uutiset/nuorisojoukko-yrittaa-hukuttaa-nuoren-uimarannalla-kaksi-kertaa/

googlaa vantaa nuorisojoukko, siellä jo 07 "nuorisojoukko" ryöstellyt muita teinejä, nyt alkaa varmaan jo vanhimmat olla aikamiehiä.

• Harmaaritari kirjoitti:

Sä olet aika väärä ihminen muita syyttelemään narsismista ja/tai väkivallan hyvöksymisestä kun itse oikein kampanjoit sen puolesta että maa saadaan rauhattomaksi & turvattomaksi, tuotat ongelmaa muttet koskaan tarjoa mitään ratkaisuja. Niin kuin nyt tuo "nuorisojoukko"kin:

https://www.puheenaiheet.fi/uutiset/nuorisojoukko-yrittaa-hukuttaa-nuoren-uimarannalla-kaksi-kertaa/

googlaa vantaa nuorisojoukko, siellä jo 07 "nuorisojoukko" ryöstellyt muita teinejä, nyt alkaa varmaan jo vanhimmat olla aikamiehiä.

Älä taas narsistipaska valehtele siinä..
        Mä olen sulle lukuisia kertoja sanonut mitä mieltä mä maahanmuutosta olen..

Mutta kun mustavalkoaivoisella narsistipaskalla pitää olla se vihollinen.. 🙄

Ja sitten se narsistipaska vielä vinkuu asiallisen keskustelun perään, kun itse ensin syöttää mielipiteitään toisen suuhun ja raippaa sitten itse itseään suu vaahdossa niitä vastustamaan..

Hohhoijaa..🙄

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ja sitten se narsistipaska vielä vinkuu asiallisen keskustelun perään, kun itse ensin syöttää mielipiteitään toisen suuhun ja raippaa sitten itse itseään suu vaahdossa niitä vastustamaan..

Hohhoijaa..🙄

Mikä vittu sua vaivaa?! Heilut täällä ku joku s....nan hidalgo ja nimittelet kaikkia? Pitäskö välillä painua vittu jäähylle!?! Ikää on päälle 50 naisella ja käytös? Onko sitä??

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hohhoijaa..🙄

Lähe vetämään siitä s...na jos et osaa asiallisesti olla. Kukaan ei kaipaa tänne jatkuvaa riidan luontia. Vaikka kirjoitat netissä niin täälläkin on ja pätee käyttäytymissäännöt!

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä vittu sua vaivaa?! Heilut täällä ku joku s....nan hidalgo ja nimittelet kaikkia? Pitäskö välillä painua vittu jäähylle!?! Ikää on päälle 50 naisella ja käytös? Onko sitä??

Viestisi on asiaton.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Viestisi on asiaton.

Sinun viestisi ovat asiattomia, kaikki! Tänä päivänä ja kolkyt vuotta taaksepäin!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun viestisi ovat asiattomia, kaikki! Tänä päivänä ja kolkyt vuotta taaksepäin!

Kiusaamista.☝️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kiusaamista.☝️

Ylihuomenna nimimerkkisi ”Wwuwuw” on poistettu.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Harmis = narsisti.

No täällä on tietty miesporukka joka saa riehua, kiroilla, nimitellä, haukkua... jo vuosikausia. Kun sen tekee joku tuttu naisnikki niin ollaan ihan kauhuissaan. Ohan tuo nähty jo monta kertaa.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hohhoijaa..🙄

Ainakin uskallat sanoa kärkkäät mielipiteesikin omalla nikilläsi etkä piiloudu puskiin.

• Anonyymi kirjoitti:

No täällä on tietty miesporukka joka saa riehua, kiroilla, nimitellä, haukkua... jo vuosikausia. Kun sen tekee joku tuttu naisnikki niin ollaan ihan kauhuissaan. Ohan tuo nähty jo monta kertaa.

Niin.. Kaksinaismoralismia.

Aijaijai kun se paljastuu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin uskallat sanoa kärkkäät mielipiteesikin omalla nikilläsi etkä piiloudu puskiin.

Se ei kruunuja kiillota jos käytös on umpipaskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei kruunuja kiillota jos käytös on umpipaskaa.

Melko umpipaskaa on myös puskista kiukuta ja sitten omalla nikillä esittää enkeliä.. ja tietysti luulla ettei muut tunnista kirjotuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähe vetämään siitä s...na jos et osaa asiallisesti olla. Kukaan ei kaipaa tänne jatkuvaa riidan luontia. Vaikka kirjoitat netissä niin täälläkin on ja pätee käyttäytymissäännöt!

Sano tuo palstan draamakuninkaille! Esim. harmis tekee tahallaan provoaloituksia ja sekoittaa soppaa jos jossain on tulehtuneet välit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko umpipaskaa on myös puskista kiukuta ja sitten omalla nikillä esittää enkeliä.. ja tietysti luulla ettei muut tunnista kirjotuksesta.

Ketähän tässä tarkoitetaan? Nimiä pöytään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset sitten käytä nikkiäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano tuo palstan draamakuninkaille! Esim. harmis tekee tahallaan provoaloituksia ja sekoittaa soppaa jos jossain on tulehtuneet välit.

Hörön lörön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset sitten käytä nikkiäsi?

Koska ei ole!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ei ole!!

Pötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketähän tässä tarkoitetaan? Nimiä pöytään!

Suurinta osaa palstalaisista. Vain muutama taitaa kirjoitella aina omalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pötyä.

Ei ole aikaa nikkeillä kun en täällä juuri käy. Tärkeämpiäkin asioita! Nyt oli pieni hetki teillekin antaa.

• Anonyymi

Pidä loppuvuosi/elämä taukoa palstalta, ei tarvitse nettikiusaajista ainakaan kärsiä =))

• Anonyymi

Jos Wuwin muka täytyy pitää ni Valttis vois pitää loppuelämän tauon!

• Mä mikään norsu ole...

• Anonyymi

Täällä diktatuurissa on sallittua maalittaa ja haukkua persuja, muttei muita

• Yhhyhyy..

• Anonyymi

Lillis vauhdissa

• Toi oli uus..

• Sisälukutaito hoi. Lukeeko tossa Lillis jossain kohtaa nimimerkkiä Wwuwuw?

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Sisälukutaito hoi. Lukeeko tossa Lillis jossain kohtaa nimimerkkiä Wwuwuw?

Lillis ilmoitti ylläpitoon ja poliisille kun sitä kiusittiin palstalla.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mistä on kyse, mutta Lilleri on fiksu muide☝️

• Anonyymi kirjoitti:

Jaaha. Oliko joku ottanut omin luvin hänen valokuvankin hänestä? Näin olin lukevinani eräästä ketjusta. Nimimerkkejä saa uusia, mutta kenenkään kuvia ei saa luvatta ottaa omaan käyttöön, vaikka olisi tilaisuus.

Ihan jo hyvät tavat ajaa sen puolesta ettei. Minäkin lainasin piirretyn hirviön kuvaa, saankohan sakkoja? 😬

Rikoin ehkä tekijänoikeuksia tai kuvasta olisi pitänyt maksaa. Kääk.

Joo, minunkin kuvia on napattu ja se on riski aina netissä. Joku käytti yhtä kuvaa kuulemma Tinderissäkin ja sai rekkakuormallisen naisia. 😅

Komee jäbä. 😉

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Toi oli uus..

Samoja Adbrilliksiähä ne o kaikki.

• Wwuwuw kirjoitti:

En tiedä mistä on kyse, mutta Lilleri on fiksu muide☝️

Niin on. Trollipeikkoa se varmaan vituttaakin. Vaan ei fiksuus kiusaamalla katoa. Onneksi..

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, ei ole. Puhut pehmeitä.

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Jaaha. Oliko joku ottanut omin luvin hänen valokuvankin hänestä? Näin olin lukevinani eräästä ketjusta. Nimimerkkejä saa uusia, mutta kenenkään kuvia ei saa luvatta ottaa omaan käyttöön, vaikka olisi tilaisuus.

Ihan jo hyvät tavat ajaa sen puolesta ettei. Minäkin lainasin piirretyn hirviön kuvaa, saankohan sakkoja? 😬

Rikoin ehkä tekijänoikeuksia tai kuvasta olisi pitänyt maksaa. Kääk.

Joo, minunkin kuvia on napattu ja se on riski aina netissä. Joku käytti yhtä kuvaa kuulemma Tinderissäkin ja sai rekkakuormallisen naisia. 😅

Komee jäbä. 😉

Mistä kukaan voi tietää kenen kuva jollakin randomilla on profiilissaan? Onko sinulla omasi? Eikä siinä ollut kuin pelkkä suu. Kyllä taitaa vaatia vähän enemmän ennen kuin kukaan jaksaa tutkia mokomaa asiaa. Aloituksen aiheeseen tämäkin liittyy. Yhyy-tyyppejä riittää. Ei pitäisi tulla tämmöisille lähes valvomattomille roskapalstoille jos ei perse kestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä kukaan voi tietää kenen kuva jollakin randomilla on profiilissaan? Onko sinulla omasi? Eikä siinä ollut kuin pelkkä suu. Kyllä taitaa vaatia vähän enemmän ennen kuin kukaan jaksaa tutkia mokomaa asiaa. Aloituksen aiheeseen tämäkin liittyy. Yhyy-tyyppejä riittää. Ei pitäisi tulla tämmöisille lähes valvomattomille roskapalstoille jos ei perse kestä.

Tuokin on totta, ei voi tietää.. mutta miksi ottaa toisen profiilissa oleva kuva? Kun näkee, että se on jo toisella? Ymmärrän, että kauniin kuvan nähdessä siitä voi hurmaantua.
        Pelkkä kaunis suu on silti jo hänen profiiliin varattu.

Etsiköön trolli omansa.

Mun kuva on mun kuva, olisko näin komeelle naamalle käyttöä vai? 😏😉

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Tuokin on totta, ei voi tietää.. mutta miksi ottaa toisen profiilissa oleva kuva? Kun näkee, että se on jo toisella? Ymmärrän, että kauniin kuvan nähdessä siitä voi hurmaantua.
        Pelkkä kaunis suu on silti jo hänen profiiliin varattu.

Etsiköön trolli omansa.

Mun kuva on mun kuva, olisko näin komeelle naamalle käyttöä vai? 😏😉

Eipä taida jazuli oma kuvasi olla ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida jazuli oma kuvasi olla ;)

Tietysti on. Kuvanmuokkaus saa aikaan ihmeitä, kuten parran ja silmälasit, piirroskuvan, harmaan sävyn. Mutta älä paljasta Tinder tytöille. 😉

• TheBeast kirjoitti:

Tietysti on. Kuvanmuokkaus saa aikaan ihmeitä, kuten parran ja silmälasit, piirroskuvan, harmaan sävyn. Mutta älä paljasta Tinder tytöille. 😉

Ja vaikka kuvaa on muokattu, se on silti mun luva. Minusta, sano Kate Mossikin Voguelle haastattelussa.

• TheBeast kirjoitti:

Ja vaikka kuvaa on muokattu, se on silti mun luva. Minusta, sano Kate Mossikin Voguelle haastattelussa.

Katekaan ei näytä noin hyvälle päivänvalossa, mitä tossa. 😃

https://youtu.be/UsmK-eYhGU4

Kiitos kuvankäsitelyn ja valaistuksen, voimme olla kaikki hottiksia. Ainakin pimeässä. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lipoo lillin pers.. tä

• Anonyymi kirjoitti:

Lipoo lillin pers.. tä

Hmph. Siihen edes minä en pysty, vaikka kieleni on nopea se ei ole niin pitkä. Turkuun on aika pitkä matka. 😁

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Katekaan ei näytä noin hyvälle päivänvalossa, mitä tossa. 😃

https://youtu.be/UsmK-eYhGU4

Kiitos kuvankäsitelyn ja valaistuksen, voimme olla kaikki hottiksia. Ainakin pimeässä. 😉

Siksi en luotakaan ikinä nettikuviin, ihminen pitää nähdä elävässä elämässä.

• TheBeast
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi en luotakaan ikinä nettikuviin, ihminen pitää nähdä elävässä elämässä.

Järkevää. 👍

• Jos on rasisti, homofoobikko ja sovinisti...

Niin miten voi väittää ketään muuta ihmistä syrjijäksi/ kiusaajaksi syyllistymättä itse tekopyhyyteen/kaksinaismoralismiin?

• Toi on kyllä totta.

• Wwuwuw paljastaa todelliset karvansa.

• Niin?

Sinä oot omasi näyttånyt jo perskarvoja myöten.

• Wwuwuw kirjoitti:

Niin?

Sinä oot omasi näyttånyt jo perskarvoja myöten.

Ei yllätä. Kiusaaminen vaan jatkuu.

• eikai "suvakeilta" voi paljoa odottaa.

• Partakaweri kirjoitti:

Ei yllätä. Kiusaaminen vaan jatkuu.

Oletko myös eläinten rääkkääjä?

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja lisää vaan kiusaamista.

• Partakaweri kirjoitti:

Ja lisää vaan kiusaamista.

Sun täytyy tehdä taas ties mones aloitus musta...

Tekopyhä persreikä

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Haen sulle bannia.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tekopyhä persreikä

Etkö sä tajua lopettaa?! Sulla ei oo mitään oikeutta nimitellä täällä ketään.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tekopyhä persreikä

Millähän työpaikalla tämmönen ihminen vaikuttaa...

• Wwuwuw kirjoitti:

Tekopyhä persreikä

Nyt on jo aika asiatonta.

• Anonyymi kirjoitti:

Haen sulle bannia.

Niin ne kiusaajauhriutujat tuppaa tekemään.

Käyttäisit edes omaa nikkiäs.

• Anonyymi kirjoitti:

Sullako on?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Nyt on jo aika asiatonta.

Riehunut päivän täällä ja nimitellyt jokaisen. Voiko kyseisen nimimerkin poistattaa kokonaan jos ottaa yhteyttä ylläpitoon?

• Anonyymi kirjoitti:

Millähän työpaikalla tämmönen ihminen vaikuttaa...

Haluisitpa sen tietää, että pääsisit sinnekin kiusaamaan.. Ha.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Haluisitpa sen tietää, että pääsisit sinnekin kiusaamaan.. Ha.

Säälin niitä työkavereita tai asiakkaita jos olet suustasi tuollainen. Vitsikkyys ei ole sitä, että nimitellään kanssakirjoittajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset ole minua puolustanut kun timitys on nimitellyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset ole minua puolustanut kun timitys on nimitellyt?

Vähän vaikea kun ei tiedä kuka siellä kyselee ja kuka missä nimitellyt, menee mysteerikko hommiksi.

• Anonyymi

Tulee mieleen tuosta afroamerikkalaiset uhriutujat.

• Anonyymi

Timitys-neidosta ja partajeesuksesta ennemmin, palstan päätoimiset marttyyrit.

• Oliko tarinan opetus: Olet piilonarsisti?

• Anonyymi

Minä ainakin olen oppinut palstalta sen etten olekaan niin herkkähipiäinen.. kun palstalaisiin vertaa.

• Sulla on näköjään ollu tänään todella tylsää.

• Anonyymi

huumeet huumeet tätä se huumeet teettää

• Anonyymi kirjoitti:

Epäilen ilmastoimatonta kaupunkiasuntoa ja Frouva on lähtenyt kalareissuun.

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Tai vieraille panoille niin tällä hitsasi heti kiinni...

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

kyllä ne on huumeet mutta en olis uskonut että palstalle pesiytyy huumehörhöjä ja keskellä viikkoa ja ei hän enään ihan nuori nainen ole no jännillä on jännät touhut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttääkö toi huumeita? No se selittäisi 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä ne on huumeet mutta en olis uskonut että palstalle pesiytyy huumehörhöjä ja keskellä viikkoa ja ei hän enään ihan nuori nainen ole no jännillä on jännät touhut

Voisitko välis lähteä palstalta? Kukaan ei taida haluta edes jutella kanssasi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttääkö toi huumeita? No se selittäisi 🤔

ei ihminen muuten noin sekoaisi ja hän näytti todelliset karvansa mikä on naisiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko välis lähteä palstalta? Kukaan ei taida haluta edes jutella kanssasi :)

Kyllä minä haluan, lähdemme väliksen kanssa kalaan ja telttaretkelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paistamme siikaa auringonnousuun...
        Välis kuorsaa teltassa turvallisesti itikkaverhon alla ja toinen pitää kipinävahtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervemenoa ja onnea! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin harmillista kun täällä voi olla lapsia ja jos nainen käyttäytyy sitten noin raivopäisesti ja on vasta torstai...

• Anonyymi

sääliksi käy hänen miestään joutuu tänä iltana töihin eikä yksi varvi riitä ja joutuu juomaan pari laatikkoa energia juomaa ja kermaa paljon että jaksaa

• Anonyymi

Pitäskin saada heti etten vaan huomenna minäkin sitten kilahda tuon toisen naisen näyttämällä esimerkillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervemenoa ja onnea! :D

Minulla on hänestä hyvä tuntuma :D
        Tunnen väreilyä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sääliksi käy hänen miestään joutuu tänä iltana töihin eikä yksi varvi riitä ja joutuu juomaan pari laatikkoa energia juomaa ja kermaa paljon että jaksaa

Kyllä kyllä vähän minuakin pelottaa ja arveluttaa 🤔
        Nyrkkeilykehässäkin lääkäri pyyhkii suorittajan otsaa välillä ja sitten uutta vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin harmillista kun täällä voi olla lapsia ja jos nainen käyttäytyy sitten noin raivopäisesti ja on vasta torstai...

totta ja piti olla muka sivistynyt ja kouluja käynyt aikuinen nainen järkyttävää niin lapset ja nuoretkin seuraavat tätä mutta toivotaan että tämä oli satunnainen juttu eikä tulisi hänelle tapaa niin äkkiä käyttää jotakin joka päivä ja tulee pultsari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ihminen muuten noin sekoaisi ja hän näytti todelliset karvansa mikä on naisiaan

En olisi halunnut nähdä niitä karvoja.

• Anonyymi

Nyt on työrajoitus 32

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

totta ja piti olla muka sivistynyt ja kouluja käynyt aikuinen nainen järkyttävää niin lapset ja nuoretkin seuraavat tätä mutta toivotaan että tämä oli satunnainen juttu eikä tulisi hänelle tapaa niin äkkiä käyttää jotakin joka päivä ja tulee pultsari

Toivotaan, hyvä Välis kun olet siinä nyt niin jämäkkänä. Riehuva nainen on yleensä aika pelottava kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä ja ei ole takeita saako sitä edes käsiraudoilla rauhoittumaan niin montako miestä siihen sitten tarvitaan vai Gibraltarin yykoojoukot vai Susijengi vai mikä mutta nyt haluaisin kanssasi telttaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan, hyvä Välis kun olet siinä nyt niin jämäkkänä. Riehuva nainen on yleensä aika pelottava kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä ja ei ole takeita saako sitä edes käsiraudoilla rauhoittumaan niin montako miestä siihen sitten tarvitaan vai Gibraltarin yykoojoukot vai Susijengi vai mikä mutta nyt haluaisin kanssasi telttaan.

Sanoi välis itselleen..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sanoi välis itselleen..

Välis Kaksi, the Second :D

• Anonyymi

Onko Wwuwuw saanut auringonpistoksen?

AsianVierestä

• Anonyymi

Annetaan nyt olla vaan kun hiljeni niin ei mene ihan poliisihommiksi asti tämä iltapäiväinen riehuminen.

• Anonyymi

Etkö voisi keskustella vaan asiallisemmin ja jättää asiattomuudet omaan arvoonsa niin ei tarvitsisi ottaa mitään narsisti-kortteja edes esille?

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

"perus vassari. ei vaan pysty.*

Pata kattilaa soimaa 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"perus vassari. ei vaan pysty.*

Pata kattilaa soimaa 😀

JA unohti vielä hiekanpoiston vaginasta! Dementiakin timmitykseen iskeny.

• Anonyymi

Ei saa kiusata. piste

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      222
      1935
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1206
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1045
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      988
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      834
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      792
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe